BMW 635 CSI 86.a. Jaks
BMW 635 CSI 86.a. Jaks
Bmw-sid on olnud läbi aega nii mõnigi ja ammuseks unistuseks on olnud soetada endale üks 6-ne.
Hetkeks sai siis ka see aastate tagune unistus teoks ja sai endale soetaud üks 6-se seeria mudel.
Autoks on siis 635 CSI.
Mootor siis 3,5l ja 160kW
Väjalase on passis 07/86, aga vin koodi järgi 10/85 aasta.
Värvus on bronzitbeige-metallic
Sisu värviks on LAMA ( mida iganes see peaks tähendama )
Ülekanne on automaat.
Sisuks on siis sport nahksalong.
Lisadeks on:
el. stmed, 4x el. anad, el. luuk,el. peeglid,reg. rool, kesklukk, konditsineer,udutuled (ees ja taga),kompuuter, reisiarvesti,16"valud,kroomitud koopa servad, spoilerid,püsikiiruse hoidja,
Hetkel on auto ise enesets sõitev, kuid tegemist on küllaga.
Plaanis on auto täielikult üle värvida ja sellega seoses ka vajalikud kohad keevitada. Ja peale selliseid tööid jääb auto ainult suvisteks sõitudeks.
Hetke plaan on saada auto kevadeks uue värvi alla ja suviseks hooajaks kokku. See muidugi on idiaal varjant aga eks aeg näitab kas ka jõuab, sest värvijal suht kiired ajad.
Kindlasti nagu ikka on ka sellel kuuekal mõningad puuduvad osad ja seega peab hakkama neid otsima.
Hetkeks sai siis ka see aastate tagune unistus teoks ja sai endale soetaud üks 6-se seeria mudel.
Autoks on siis 635 CSI.
Mootor siis 3,5l ja 160kW
Väjalase on passis 07/86, aga vin koodi järgi 10/85 aasta.
Värvus on bronzitbeige-metallic
Sisu värviks on LAMA ( mida iganes see peaks tähendama )
Ülekanne on automaat.
Sisuks on siis sport nahksalong.
Lisadeks on:
el. stmed, 4x el. anad, el. luuk,el. peeglid,reg. rool, kesklukk, konditsineer,udutuled (ees ja taga),kompuuter, reisiarvesti,16"valud,kroomitud koopa servad, spoilerid,püsikiiruse hoidja,
Hetkel on auto ise enesets sõitev, kuid tegemist on küllaga.
Plaanis on auto täielikult üle värvida ja sellega seoses ka vajalikud kohad keevitada. Ja peale selliseid tööid jääb auto ainult suvisteks sõitudeks.
Hetke plaan on saada auto kevadeks uue värvi alla ja suviseks hooajaks kokku. See muidugi on idiaal varjant aga eks aeg näitab kas ka jõuab, sest värvijal suht kiired ajad.
Kindlasti nagu ikka on ka sellel kuuekal mõningad puuduvad osad ja seega peab hakkama neid otsima.
Viimati muutis Jaks, 28 Mai 2015 20:33, muudetud 4 korda kokku.
Püsikas hakkas tööle kui sai kellade plokki remonditud. Ehk siis kahets üks kokku ehitatud.Ravic kirjutas:El. istmed ja püsikiirusehoidja töötavad? Kui töötavad siis kade veits
El. istmetega on nii, et seal on osa asju puudu ja seega kõik asjad ei tööta. Aga ehk saab need ka aja jooksul toimima. Kui kellegi on üleliigseid el. istmeid siis oleks jupidest huvitatud küll.
Aga ma arvan, et kadedust pole vajaküll tunda, sest igal kuuesel on oma väärtus
No aasta tagasi polnud see auto veel eestiski.sass85 kirjutas:umbes aast tagasi seisis se auto veel kuskil müügi platsil,aga likvideeri se pedaalide tuuning sealt.
Aga kui sa mõtled kuskil välaspool eestit asuvat platsi siis võimalik.
Ja mis puutub pedaalidesse siis see on sealt juba likvideeritud.
Hetkeks on siis vahetatud taga sillas vahetus vajavad asjad ja seal on nüüd meeldiv vaikus.
Esi sillas sai ka pikk rooli varras vahetatud, kuid midagi tahab veel vahetust, sest aukudes midagi kuskil teeb häält.
Lisaks sai vahetatud ka ventika sidur, mis ei toiminud kõige paremini.
Vahetusse läksid siis tagasilla puksid, difripuks, kondid ja difri simmer.
Paigaldatud osad on siis kõik olunud originaalid ja seega peaks ka olema kestvad.
Lisaks sai ka ülesse leitud põhjus miks üks relee oli kogu aeg töö asendis. Ja selle põhjuseks oli kellegi poolet veidike teistsuguse relee paigaldus.
Hetkeks on ka selge see, et auto läheb kere töödesse ja värvi Märtsi kuus.
Seega peaks saama kevadeks ilusti kokku tagasi ka
Esi sillas sai ka pikk rooli varras vahetatud, kuid midagi tahab veel vahetust, sest aukudes midagi kuskil teeb häält.
Lisaks sai vahetatud ka ventika sidur, mis ei toiminud kõige paremini.
Vahetusse läksid siis tagasilla puksid, difripuks, kondid ja difri simmer.
Paigaldatud osad on siis kõik olunud originaalid ja seega peaks ka olema kestvad.
Lisaks sai ka ülesse leitud põhjus miks üks relee oli kogu aeg töö asendis. Ja selle põhjuseks oli kellegi poolet veidike teistsuguse relee paigaldus.
Hetkeks on ka selge see, et auto läheb kere töödesse ja värvi Märtsi kuus.
Seega peaks saama kevadeks ilusti kokku tagasi ka
Mõni päev tagasi sai siis alusatatud auto laiali lammutamisega. Kuid vahepeal väike haigus ei lubanud seda edasi teha kuin täna sai veidike seda jätkatud.
Ära sai siis kistud koopaservad ja egas seal väga hullu välja tulnudki. Kuid jah parem tagumine tahab keevitamist.
Välja sai kistud istmed ja tagaumised polstrid.
Hetkel veel väga midagi hullu silma jäänud pole Eks siis kui salong päris tühjaks saab teeb ka mõne pildi sellest, mis seis sealt vastu vaatab.
Ära sai siis kistud koopaservad ja egas seal väga hullu välja tulnudki. Kuid jah parem tagumine tahab keevitamist.
Välja sai kistud istmed ja tagaumised polstrid.
Hetkel veel väga midagi hullu silma jäänud pole Eks siis kui salong päris tühjaks saab teeb ka mõne pildi sellest, mis seis sealt vastu vaatab.
Täna sai siis sisu laiali ja põhja matt ülesse võetud.
Mõningad kohad ikka on vaja keevitada, kuid ei midagi väga hullu.
Kõige hullem on parema poole esiratta koobas. Kunagi on seal midagi juhtunud ja on tekkinud ühte kohta pragu kust on jooksnud vesi põhja mati alla ja sellesk seal ka kogu ussitus. Ja teine suurem koht on juhi jalge all oleva suure ümara katte ümbrus. Kuid arvan, et see kaks suurt ja mõni asi veel pole väga hullu midagi.
Mõned pildid sai ka tehtud ja need on siinse galerii all olemas.
Mõningad kohad ikka on vaja keevitada, kuid ei midagi väga hullu.
Kõige hullem on parema poole esiratta koobas. Kunagi on seal midagi juhtunud ja on tekkinud ühte kohta pragu kust on jooksnud vesi põhja mati alla ja sellesk seal ka kogu ussitus. Ja teine suurem koht on juhi jalge all oleva suure ümara katte ümbrus. Kuid arvan, et see kaks suurt ja mõni asi veel pole väga hullu midagi.
Mõned pildid sai ka tehtud ja need on siinse galerii all olemas.
Hetkeks siis auto nii palju kui vaja laiali kisutud.
Ära sai siis võetud sisu va. armatuur, tuled, stanged, liistud ( kõik võimalikud), klaasid ja kõik see mis peaks keevitamisel ja värvimisel kuidagi ette jääma.
Aga hea on vähemalt see, et midagi rohkem kuskilt välja ei tulnud ehk siis need kohad mis oli algul näha ja mõningad kohad põhjal.
See osa mis ei ole siis üldiselt nähtav teen ise, sest seda ei taheta seal kus ülejäänu tehakse teha. Kuna aega vähe ja tööd palju.
Seega siis panen ise rellaka külge lõikan vajalikud kohad välja ja asendan uue metalliga. Ja eks siis hiljem kõik see ka veel vajalikul määral töödelda.
Keda huvitab rohkem pilte siis galeriis on näha ja aega ajalt ikka täiendan seda.
Ära sai siis võetud sisu va. armatuur, tuled, stanged, liistud ( kõik võimalikud), klaasid ja kõik see mis peaks keevitamisel ja värvimisel kuidagi ette jääma.
Aga hea on vähemalt see, et midagi rohkem kuskilt välja ei tulnud ehk siis need kohad mis oli algul näha ja mõningad kohad põhjal.
See osa mis ei ole siis üldiselt nähtav teen ise, sest seda ei taheta seal kus ülejäänu tehakse teha. Kuna aega vähe ja tööd palju.
Seega siis panen ise rellaka külge lõikan vajalikud kohad välja ja asendan uue metalliga. Ja eks siis hiljem kõik see ka veel vajalikul määral töödelda.
Keda huvitab rohkem pilte siis galeriis on näha ja aega ajalt ikka täiendan seda.
Ma ei saa aru miks ma loen siit, et tee ikka plekitööd ka.
Ei saa aru kust selline mulje jääb, et läheb värv peale ja valmis.
Ja kui vaadata siin paljude teiste autosid, mis sama aasta omad siis kahjuks julgen ikkagi väita, et kere on suht heas korras, sest keevitamst vajavaid kohti ei sugugi nii palju kui siin nii mõnelgi teisel.
Aga vehet pole lihtsalt ei viitsi siin rohkem seda lugeda, et plekitööd on vaja ka teha, sest 22 aastat vanal autol on see loomulik.
Ei saa aru kust selline mulje jääb, et läheb värv peale ja valmis.
Ja kui vaadata siin paljude teiste autosid, mis sama aasta omad siis kahjuks julgen ikkagi väita, et kere on suht heas korras, sest keevitamst vajavaid kohti ei sugugi nii palju kui siin nii mõnelgi teisel.
Aga vehet pole lihtsalt ei viitsi siin rohkem seda lugeda, et plekitööd on vaja ka teha, sest 22 aastat vanal autol on see loomulik.
Seda räägivad algul kõik et nende autodel on parem kere kui teistel. Ausaltöeldes ajab see jutt mind juba naerma. Võtke enne kere puhtaks korralikult, kaasaarvatud mastiksid kriitilistest kohtadest, siis räägiks uuesti.
PS. Ei taha kellegi autot maha teha, aga on lihtsalt sellised tähelepanekud!
PS. Ei taha kellegi autot maha teha, aga on lihtsalt sellised tähelepanekud!
Carclassic OÜ
No stangedega on nii, et esimese keskmine osa on jah suht kehvas seisus. Ülejäänud aga suht ok ja kui lasta galvaanikast läbi peaks igati ok saama. Aga hetkel täpselt veel ei tea, kas osta uus keskmine osa ja siis nurga liistud või teha kroom osaga ültse midagi muud ( nt. värvida ).nuga kirjutas:Rahu-rahu, poisid
Mis sa stangedega teha plaanid? Need vist pole kuigi taastatavad?
Ja mis puudutab rahu siis pole see kaugeltki esimene auto mida lammutan ja seega olen ka enne neid vanureid näinud.
Ja ma ei viitsi sellel teemal siis diskuteerida, kellel kui heas korras kerega auto on. Vähemalt ise hetkel olen rahul sellega mis on. Ja seega loeks selle teema lõpenuks.
sa ei saa teda galvaanikast niisama läbi lasta, seda peab lihvima ja poleerima,vasetama kaJaks kirjutas:No stangedega on nii, et esimese keskmine osa on jah suht kehvas seisus. Ülejäänud aga suht ok ja kui lasta galvaanikast läbi peaks igati ok saama. Aga hetkel täpselt veel ei tea, kas osta uus keskmine osa ja siis nurga liistud või teha kroom osaga ültse midagi muud ( nt. värvida ).nuga kirjutas:Rahu-rahu, poisid
Mis sa stangedega teha plaanid? Need vist pole kuigi taastatavad?
Ja mis puudutab rahu siis pole see kaugeltki esimene auto mida lammutan ja seega olen ka enne neid vanureid näinud.
Ja ma ei viitsi sellel teemal siis diskuteerida, kellel kui heas korras kerega auto on. Vähemalt ise hetkel olen rahul sellega mis on. Ja seega loeks selle teema lõpenuks.
745, R-23, R-12