Ravic`i 635 CSI müüdud

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1662
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Klapivahed külmalt 0,25 ja soojalt 0,30
Võib jätta ka sisselaskele väiksema 0,25 ja väljalaskele suurema vahe 0,30 külmalt. 3 andurit oli 2,5-sel 1 otsaga on näidiku andur, ja 2tk aju andurid, üks oli odav u 125.- ja teine oli UM 800.-. :(
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Kui nukkvõll veidi kulunud, siis võid klapi pasumispilud ka külmalt (+20c) 0,20mm panna (järele proovitud ja kõik töötab kenasti!). Muidu ta jääb sul ikka liialt klõbisema. Aga kui nukk väga hea veel, siis pane 0,25mm.
E34 & E32
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

See käsiraamatust pärinev info "külmalt 0,25 ja soojalt 0,30" (Haynesi raamatus on ka sedasi), on üks asi, mis mind pead vangutama paneb.

Klapivahe on selleks, et kompenseerida detailide soojuspaisumist, Nukkvõll paisub jämedamaks, klapp paisub pikemaks. Mismoodi klapivahe soojalt on suurem kui külmalt, jääb mulle arusaamatuks :shock:

Igatahes sellesama 0,30 arusaamatuse tõttu olen endal pannud klappe alati külmalt ja 0,25 töötavad ilusti.
tean natuke bmw mootoritest
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

Ravic kirjutas:Truumu juures midagi koledat ei leitud, keeras küttesegu paika ja soovitas klappe reguleerida. Sellest küsimus, kas m30 b34 klappe reguleeritakse sarnaselt m30 b25-ga ja mis on õige klapivahe? Külmalt käivitades kipub välja surema nüüd :? pidi aitama temp anduri vahetus, asukoht ebaselge :oops:
külmkäivituspihusti
tean natuke bmw mootoritest
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Tänud abilistele! Eks reguleerib ära ja uurib täpsemalt mis peetis on segusiiber, külmkäivituspihusti või temp andur :roll:
5068708
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1662
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Aare kirjutas:See käsiraamatust pärinev info "külmalt 0,25 ja soojalt 0,30" (Haynesi raamatus on ka sedasi), on üks asi, mis mind pead vangutama paneb.
paned külmalt 0,25 ja mõõda soojalt üle, 0,30 läheb ilusti vahele :wink:
Aare
Postitusi: 144
Liitunud: 05 Sept 2006 10:22

Postitus Postitas Aare »

sellisel juhul võiks nagu panna klapivahed väiksemaks, sest vahe mõte on selles, et klapid end lahti ei paisuks.
tean natuke bmw mootoritest
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

Cardo kirjutas:
Aare kirjutas:See käsiraamatust pärinev info "külmalt 0,25 ja soojalt 0,30" (Haynesi raamatus on ka sedasi), on üks asi, mis mind pead vangutama paneb.
paned külmalt 0,25 ja mõõda soojalt üle, 0,30 läheb ilusti vahele :wink:
See ei saa ju võimalik olla. Jagan Aarega hämmingut. Esimene asi mis plokikaane juures selgeks sai, oli klapivahede tähendus. Ja vahe suurenemine oleks küll risti vastupidi selle vahe olemuse põhimõttega.

Küsiks, et mis temperatuuril käib see "soojalt" mõõtmine? Tundub, et päris töösoojalt pole võimalik ju klappideni jõuda, sest mootor paratamatult jahtub pisut selleks ajaks, kui klapikambri kaan maha saadakse.


-= mask =-
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1662
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Nagu ka plokikaane tihendi viimane pingutamine tehakse sooja mootoriga 75-80c, mina olen nii teinud, et lasen motori tembi näidiku üles tõusta ja siis hakkan tasapisi lahti võtma, ettevaatlikult ja aegamisi .

Kuid käisin hiljuti truumu juures diagnostis ja tema ütles, et külmalt võiks 0,25 asemel 0,3 olla , võta nüüd kinni, aga eks mingi aeg teen vahe külmalt 0,3 peale ja siis uuesti dianostikasse.
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Nii külmkäivituspihustis viga pole :? sai vahetatud. Segusiibri pesin läbi, polnud eriti äkane. Külmalt käivitades uputab üle jube ving taga ja kipub välja surema, kui lapatsit anda ja mootor end nö. tühjaks köhib pole enam probleemi. Viiekal oli sama probleem, mis jäigi välja ravimata, kui keegi samast probleemist jagu saanud siis palun abi. Kütuse surveregulaator??? Mõistus otsas :oops:
5068708
mask
Postitusi: 107
Liitunud: 16 Juun 2005 19:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mask »

Ravic kirjutas:Nii külmkäivituspihustis viga pole :? sai vahetatud.
Aga ühenda see pihusti elektriühendus üldse lahti katseks. Ehk pole viga pihustis vaid relees/anduris mis seda sobiva aja pärast käivitamist lahti hoiab?


-= mask =-
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

No korjasin pihustil pistiku tagant, enam ei uputa, kuid lahendus väga ajutine :( Temp andur miskit pidi töötab sest sooja mootorit liigne kütus ei vaeva, aga mis asi see täpselt selle külmkäivituse tööd juhib??? UM ei oska kah midagi mõistlikku kosta, kui sinna diagnostikasse viid kuuled 600 krooni eest 5-6 asja mida võibolla peaks välja vahetama :evil:
5068708
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Käisin hommikul käivitamas, midagi väga head ei olnud tundub et kütust ikka üle :roll: Keegi vigase kütuse surveregulaatori sümptomeid teab? Kurja küll kahel autol suht samad probleemid aga viga ei leia, lambist kah kõiki jubinaid vahetada ei tahaks, suht kallid ja kui tolku pole siis :?
5068708
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Mine kas Tarmo juurde või kobadesse, küll need vea üles leiavad
635csi
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Iff ole kena täpsusta pisut
5068708
Kasutaja avatar
Iff
Klubiliige
Postitusi: 509
Liitunud: 25 Jaan 2005 22:16
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Iff »

Tarmo number on 5015162, tegutseb ta siriuse putka lähedal.
DIA asub tehase 21a, võid helistada priidule 56 210 234 aga parem on kohale minna.
635csi
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Tänud, eks ma uuri aga DIA saatis mind paar kolm aastat tagasi kuu peale, et liiga vana auto olevat, tegu tookord e28 ga.
5068708
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Pisut aega jälle möödas ja tehtud kah pisut auto juures. Vahetasin kõik vaakumvoolikud ja segusiibrisse ning tühikäigu kruvisse minevad voolikud, paigaldatud uus kütusesurve regulaator ja veepump. Klapivahed said kah kontrollitud, jagaja kaane, rootori ja küünlajuhtmed vaatasin üle, et raud on korras ning saab rahulikult elektroonikaga tegelda. Aga kussa sellega, nii vana autot ju diagnostikasse ei lasta. St. keegi ei viitsi käsitsi mõõta, kui ikka ühe kaabliga diagnostikat ära ei tee siis ei võta ette ja kõik. Päris nõutuks/nukraks tegi. Lõpuks sain läbi ussi asja kellegi hr. Aini numbri, kes tegutseb Riia 24, lubas homme vaadata eks siis näis.
Lähen teen topelt suhkruga tee endale nüüd.
5068708
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Niisiis kuna kolmapäeva hommikul sõitis üks pisut uimane härrasmees mu autol juhipoolse peegli jubeda laksakaga vastu küljeklaasi, sain ülaltpoolt tulevast vihjest aru, et oleks aeg oma hai liiklusest eemaldada. Seega täna siis pessu ja tuttu. Peegliklaasi tellisin uue samal hommikul, pidi mingi kleebitav variant olema. Kui keeruline võiks vahetus olla? Pole el. peegli hingeeluga tuttav ja esimese tutvusega ei soovi midagi tuksi keerata :roll: Põhimõtteliselt küsisin onu käest lisaks peegli hinnale ka tunni UM`i talli raha aga hakka siis sellepärast Tartu sõitma ja jube kiusatus on asi ise ära teha ning raha Saku õlletehase aktsiatesse investeerida :twisted:
5068708
Kasutaja avatar
Ravic
Postitusi: 124
Liitunud: 27 Aug 2006 13:08
Asukoht: Elva, tööl Tartus

Postitus Postitas Ravic »

Nii, kerge mootoriremont tarvis teha talvisel jõudeajal, seega soovitage tihendeid plokikaane vahele ja klapisäärte ümber :) Kõike pole vist mõtet UM letist osta :roll: Jagage aga kogemusi!
Ja katkise klaasiga peegli peaks kah lahti urgitsema.
5068708
Suletud