Ravic`i 635 CSI müüdud
See käsiraamatust pärinev info "külmalt 0,25 ja soojalt 0,30" (Haynesi raamatus on ka sedasi), on üks asi, mis mind pead vangutama paneb.
Klapivahe on selleks, et kompenseerida detailide soojuspaisumist, Nukkvõll paisub jämedamaks, klapp paisub pikemaks. Mismoodi klapivahe soojalt on suurem kui külmalt, jääb mulle arusaamatuks
Igatahes sellesama 0,30 arusaamatuse tõttu olen endal pannud klappe alati külmalt ja 0,25 töötavad ilusti.
Klapivahe on selleks, et kompenseerida detailide soojuspaisumist, Nukkvõll paisub jämedamaks, klapp paisub pikemaks. Mismoodi klapivahe soojalt on suurem kui külmalt, jääb mulle arusaamatuks
Igatahes sellesama 0,30 arusaamatuse tõttu olen endal pannud klappe alati külmalt ja 0,25 töötavad ilusti.
tean natuke bmw mootoritest
külmkäivituspihustiRavic kirjutas:Truumu juures midagi koledat ei leitud, keeras küttesegu paika ja soovitas klappe reguleerida. Sellest küsimus, kas m30 b34 klappe reguleeritakse sarnaselt m30 b25-ga ja mis on õige klapivahe? Külmalt käivitades kipub välja surema nüüd pidi aitama temp anduri vahetus, asukoht ebaselge
tean natuke bmw mootoritest
See ei saa ju võimalik olla. Jagan Aarega hämmingut. Esimene asi mis plokikaane juures selgeks sai, oli klapivahede tähendus. Ja vahe suurenemine oleks küll risti vastupidi selle vahe olemuse põhimõttega.Cardo kirjutas:paned külmalt 0,25 ja mõõda soojalt üle, 0,30 läheb ilusti vaheleAare kirjutas:See käsiraamatust pärinev info "külmalt 0,25 ja soojalt 0,30" (Haynesi raamatus on ka sedasi), on üks asi, mis mind pead vangutama paneb.
Küsiks, et mis temperatuuril käib see "soojalt" mõõtmine? Tundub, et päris töösoojalt pole võimalik ju klappideni jõuda, sest mootor paratamatult jahtub pisut selleks ajaks, kui klapikambri kaan maha saadakse.
-= mask =-
Nagu ka plokikaane tihendi viimane pingutamine tehakse sooja mootoriga 75-80c, mina olen nii teinud, et lasen motori tembi näidiku üles tõusta ja siis hakkan tasapisi lahti võtma, ettevaatlikult ja aegamisi .
Kuid käisin hiljuti truumu juures diagnostis ja tema ütles, et külmalt võiks 0,25 asemel 0,3 olla , võta nüüd kinni, aga eks mingi aeg teen vahe külmalt 0,3 peale ja siis uuesti dianostikasse.
Kuid käisin hiljuti truumu juures diagnostis ja tema ütles, et külmalt võiks 0,25 asemel 0,3 olla , võta nüüd kinni, aga eks mingi aeg teen vahe külmalt 0,3 peale ja siis uuesti dianostikasse.
Nii külmkäivituspihustis viga pole sai vahetatud. Segusiibri pesin läbi, polnud eriti äkane. Külmalt käivitades uputab üle jube ving taga ja kipub välja surema, kui lapatsit anda ja mootor end nö. tühjaks köhib pole enam probleemi. Viiekal oli sama probleem, mis jäigi välja ravimata, kui keegi samast probleemist jagu saanud siis palun abi. Kütuse surveregulaator??? Mõistus otsas
5068708
No korjasin pihustil pistiku tagant, enam ei uputa, kuid lahendus väga ajutine Temp andur miskit pidi töötab sest sooja mootorit liigne kütus ei vaeva, aga mis asi see täpselt selle külmkäivituse tööd juhib??? UM ei oska kah midagi mõistlikku kosta, kui sinna diagnostikasse viid kuuled 600 krooni eest 5-6 asja mida võibolla peaks välja vahetama
5068708
Pisut aega jälle möödas ja tehtud kah pisut auto juures. Vahetasin kõik vaakumvoolikud ja segusiibrisse ning tühikäigu kruvisse minevad voolikud, paigaldatud uus kütusesurve regulaator ja veepump. Klapivahed said kah kontrollitud, jagaja kaane, rootori ja küünlajuhtmed vaatasin üle, et raud on korras ning saab rahulikult elektroonikaga tegelda. Aga kussa sellega, nii vana autot ju diagnostikasse ei lasta. St. keegi ei viitsi käsitsi mõõta, kui ikka ühe kaabliga diagnostikat ära ei tee siis ei võta ette ja kõik. Päris nõutuks/nukraks tegi. Lõpuks sain läbi ussi asja kellegi hr. Aini numbri, kes tegutseb Riia 24, lubas homme vaadata eks siis näis.
Lähen teen topelt suhkruga tee endale nüüd.
Lähen teen topelt suhkruga tee endale nüüd.
5068708
Niisiis kuna kolmapäeva hommikul sõitis üks pisut uimane härrasmees mu autol juhipoolse peegli jubeda laksakaga vastu küljeklaasi, sain ülaltpoolt tulevast vihjest aru, et oleks aeg oma hai liiklusest eemaldada. Seega täna siis pessu ja tuttu. Peegliklaasi tellisin uue samal hommikul, pidi mingi kleebitav variant olema. Kui keeruline võiks vahetus olla? Pole el. peegli hingeeluga tuttav ja esimese tutvusega ei soovi midagi tuksi keerata Põhimõtteliselt küsisin onu käest lisaks peegli hinnale ka tunni UM`i talli raha aga hakka siis sellepärast Tartu sõitma ja jube kiusatus on asi ise ära teha ning raha Saku õlletehase aktsiatesse investeerida
5068708