BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Minu väike abiline tegi Raplas autost seest kah pilte, siit on näha rõhukell, ideaalis on seier kogu aeg põhjas pööretel. Osuti võis seal 4,2 juures kusagil olla isegi mis iganes ühik see 60 on ei meenu.
Muidugi hea uudis on selle asjajuures see, et nüüd lasen karterile külge keevitada ka tuulutuspaagist allajooksu nipli, et sinna tekkiv õli voolaks ise karterivanni tagasi
Muidugi hea uudis on selle asjajuures see, et nüüd lasen karterile külge keevitada ka tuulutuspaagist allajooksu nipli, et sinna tekkiv õli voolaks ise karterivanni tagasi
e28
- valge välk
- Postitusi: 19
- Liitunud: 17 Jaan 2005 22:23
Kas see saalede värk tuleneb sul otseselt mingil rajaosal tekkinud õlirõhu langemisest? (näiteks järsk mahapidurdus ja samal ajal kurvi sisenemine).
Ma ei tea kui kiiresti need aftermarket kellad selle õlirõhu languse registreerivad, kuid mina sinu asmel mõtleks ühe hoiatuslambi peale.
Peugeot 16V mootoritega on pidevalt kurvides õlitusporbleeme (pump ei saa kätte pikkades vasakkurvides) ning nende mootorite omanikud on lasknud paigaldada peale näidiku (mida on sõidu ajal raske jälgida) ka suure punase tule, mis näiteks süttib kui rõhk langeb alla 1-1,5 bari.
Võiksid vast ka sellele mõelda. Seda tulukese süttimist on hea jälgida ja siis saab ka aimu, kus vaegõlitus tekib. Samas võimalik ak et see saalede probleem on otseselt mingi õlikanali probleem...raske öelda jah.
Ma ei tea kui kiiresti need aftermarket kellad selle õlirõhu languse registreerivad, kuid mina sinu asmel mõtleks ühe hoiatuslambi peale.
Peugeot 16V mootoritega on pidevalt kurvides õlitusporbleeme (pump ei saa kätte pikkades vasakkurvides) ning nende mootorite omanikud on lasknud paigaldada peale näidiku (mida on sõidu ajal raske jälgida) ka suure punase tule, mis näiteks süttib kui rõhk langeb alla 1-1,5 bari.
Võiksid vast ka sellele mõelda. Seda tulukese süttimist on hea jälgida ja siis saab ka aimu, kus vaegõlitus tekib. Samas võimalik ak et see saalede probleem on otseselt mingi õlikanali probleem...raske öelda jah.
Ma natukene risustan teemat. Sellised lutid kenasti saadaval mitmetes mootorratta ja kaubikuvaruosadega tegelevates kauplustes. Isiklikult võin ära tuua Kloostrimetsa motopoe, kus sobrades võivad sellised asjad üsna soodsalt pihku sattuda. Teiseks Keila Pakiauto Keskuse, kust neid saab. Kasutust leiavad need üsna palju pakiautode poolassi või siis roolilati katetena. Üks hea pood (nime ei mäleta) kus neid laos küllaga (erinevate pikkuste ja mõõtudega) asub järvevana ja veerenni ristis. Subaru keskuse tagaküljes, võimalus, et oli isegi sama maja. Mind on seal ikka laoriiulite vahele sobrama lastud, et parim variant valida.
Nädalavahetusel sai alustatud siis plastilise girurgiaga, potax või mis iganes sai sisse juba süstitud, hetkel siis veel varjatud ilu :
Iste sai ka eemaldatud, õlivanni lähevad sisse vaheseinad ikkagi igaks juhuks, tagastange hakkab ka juba looma õiget nägu.
Lauri, tegelikult ei ole asi nii lihtne kui tundub, autopoed ei paku kõik seda mida vaja, tuleb pääseda tagaruumidesse ja seal sobrada.
Ja kasutaja e28-le mainiks, et häda on alati tekkinud seal ühes kõige kiiremal sirge lõpus kurvis, kus pidurdad maha ja lähed kohe poolpidurdades kurvi.
Uurisin veel ülivalguslampidega saalesid, väntasid ja joogikõrrega õlikanaleid ja ei suutnud muud täheldada, kui et .....
Samas Eiki arvas, et kui ikka 5 silinder, siis tüüpiline õlipuudumise probleem, hetkeks võtab õhu vahele,.......... teasanüüd.
Iste sai ka eemaldatud, õlivanni lähevad sisse vaheseinad ikkagi igaks juhuks, tagastange hakkab ka juba looma õiget nägu.
Lauri, tegelikult ei ole asi nii lihtne kui tundub, autopoed ei paku kõik seda mida vaja, tuleb pääseda tagaruumidesse ja seal sobrada.
Ja kasutaja e28-le mainiks, et häda on alati tekkinud seal ühes kõige kiiremal sirge lõpus kurvis, kus pidurdad maha ja lähed kohe poolpidurdades kurvi.
Uurisin veel ülivalguslampidega saalesid, väntasid ja joogikõrrega õlikanaleid ja ei suutnud muud täheldada, kui et .....
Samas Eiki arvas, et kui ikka 5 silinder, siis tüüpiline õlipuudumise probleem, hetkeks võtab õhu vahele,.......... teasanüüd.
e28
Taas tänan tegijaid ja oskajaid.
Meisterdati valmis uksekatted, pulbervärviti üle ja tulemus sai selline :
jalaga olen vist juba vastu läinud, uuest istmest annab ikka välja ronida
Sellisest siis :
Tungival soovil siis lasin eeltööd ka värvijal ära teha, pisut pahtlit ja vaiku kulub veel, kuid vähemalt on näha mida ja kus teha tuleb.
Hetkel siis veel alumist vineerist splitterit ei kasuta, kuna muidu lähab olukord tänavaliikluseks liiga madalaks ja oht asi ära lõhkuda oleks liiga suur.
Tänavaversioon ei ole ju halvem :
Pisut nagu näha tegin teibidjuuningut, vähemalt tekkis mingigi ettekujutus kuidas edasi arendada.
Meisterdati valmis uksekatted, pulbervärviti üle ja tulemus sai selline :
jalaga olen vist juba vastu läinud, uuest istmest annab ikka välja ronida
Sellisest siis :
Tungival soovil siis lasin eeltööd ka värvijal ära teha, pisut pahtlit ja vaiku kulub veel, kuid vähemalt on näha mida ja kus teha tuleb.
Hetkel siis veel alumist vineerist splitterit ei kasuta, kuna muidu lähab olukord tänavaliikluseks liiga madalaks ja oht asi ära lõhkuda oleks liiga suur.
Tänavaversioon ei ole ju halvem :
Pisut nagu näha tegin teibidjuuningut, vähemalt tekkis mingigi ettekujutus kuidas edasi arendada.
e28
Sel korral siis Raplas ei juhtunudgi nagu midagit. Paar pisiasja ja needgi on homseks likvideeritud.
Täna vahetasin ära paraleelvarda, kuna torukollektor oli ühe zarniiri ära põletanud, (vahepeal sai kollektor sisse mähitud kuumatõkkesse) siis enam ehk niisuurt ohtu ei ole. Samas sai olude sunnil paigaldatud ka juhipoolne rooliotsa komplekt. Neljapäeval taas sillastendi.
Juhiiste on oma õiges asendis, teha tuleb veel kiireemaldatav rool ja seda viia oma 20 sm allapoole, et spidoplokk jääks rooli pealt nähtavaks täies ulatuses, hetkel piilun ikkagi rooliratta avast, ning ikkagi on käed nii üleval, et Raplast Jürisse sõites surevad käed ära. Kiireemaldatava rooliga tuleb rool ka oma 10 sm lähemale.
Kuni need asjad tehtud saavad tuleb istet lihtsalt roolile lähemale tuua.
Nüüd häirisid veel originaal tahavaate peeglid. Need varjavad nii madalal istudes olulisi asju ja nähtavus pööretel on häiritud, seega tulevikus ikkagi tuleb paigaldada pisikesed ja peene varrega peeglid.
Täna vahetasin ära paraleelvarda, kuna torukollektor oli ühe zarniiri ära põletanud, (vahepeal sai kollektor sisse mähitud kuumatõkkesse) siis enam ehk niisuurt ohtu ei ole. Samas sai olude sunnil paigaldatud ka juhipoolne rooliotsa komplekt. Neljapäeval taas sillastendi.
Juhiiste on oma õiges asendis, teha tuleb veel kiireemaldatav rool ja seda viia oma 20 sm allapoole, et spidoplokk jääks rooli pealt nähtavaks täies ulatuses, hetkel piilun ikkagi rooliratta avast, ning ikkagi on käed nii üleval, et Raplast Jürisse sõites surevad käed ära. Kiireemaldatava rooliga tuleb rool ka oma 10 sm lähemale.
Kuni need asjad tehtud saavad tuleb istet lihtsalt roolile lähemale tuua.
Nüüd häirisid veel originaal tahavaate peeglid. Need varjavad nii madalal istudes olulisi asju ja nähtavus pööretel on häiritud, seega tulevikus ikkagi tuleb paigaldada pisikesed ja peene varrega peeglid.
e28
https://www.online.ee/sharefile.php?sha ... b64f07e70e" onclick="window.open(this.href);return false;
Rohkem pilte pigem sellest foorumist, oli väga emotsionaalne jaaninädalavahetus, Riias jäi siiski mootorist puudu, muidu oli kõik nii nagu peab.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=355" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis Cardo, 13 Nov 2016 16:59, muudetud 2 korda kokku.
e28
Kogu paagitäis, aga kui palju sõita sai, ei vaadanud, prioriteedid olid mujal
Koju tagasiteel juhtus selline asi, et kogu jahutusvedelik tuli majaees mootorist välja, hea, et seda rajal ei juhtunud.
Põhjuseks radikasse termostaadist minev jahutuslõdvik, mis oli käinud vastu veepumba rihmaratast. Kas siis kurvides/paisudes, või mis iganes, tuleb hakata valmistama uut ühendusotsikut, et juhtida lõdvik eemale, ehk välistada tulevikus analoogsed hädad.
Õnneks niipea sõita ei plaani, seega on aega nokitseda. Järgmise OT jätan vahele, või kui keegi sponsoriks hakkab võib isegi sellele mõelda
Koju tagasiteel juhtus selline asi, et kogu jahutusvedelik tuli majaees mootorist välja, hea, et seda rajal ei juhtunud.
Põhjuseks radikasse termostaadist minev jahutuslõdvik, mis oli käinud vastu veepumba rihmaratast. Kas siis kurvides/paisudes, või mis iganes, tuleb hakata valmistama uut ühendusotsikut, et juhtida lõdvik eemale, ehk välistada tulevikus analoogsed hädad.
Õnneks niipea sõita ei plaani, seega on aega nokitseda. Järgmise OT jätan vahele, või kui keegi sponsoriks hakkab võib isegi sellele mõelda
e28