BMW 520i- ..., jx, 1985

Foorumiliikmete autod.
Suletud
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

paistab et probleemidel ei tulegi l6ppe... soojalt kaob s2de... kui j2tad seisma ei l2he enam k2ima või hakkab puterdama... milles asi?
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

säde olemas ja toimib laulab nagu linnuke... ainus jama on säilinud et pole veepumba rihmaseibi ja soojalt ei käivitu võtmest... tundub et nv hakkan ise treima seda rihmaseibi kuna pole lootust seda kuskilt saada... heaks abiks oleks rihmaseibi sisemine l2bimõõt( rimaalumise otsani) ning ka välimine läbimõõt...
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

rihamseib leitud... probleem aga seisneb nyyd kyttekulus kuna võtab topelt kytust ja musta viskab tagant.... kas asi on ajus või kannatab kuskilt reguleerida?
Indrek I
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Nov 2005 21:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

Lamda andur või kütusesurve regulaator.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

minuteada pole nii vanadel mootoritel ei lamdat ega katakat.... kus ja milline on kütusesurve regulaator?
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

jx kirjutas:minuteada pole nii vanadel mootoritel ei lamdat ega katakat....
oled kindel?
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

100% pole kindel et kõikidel pole aga selles olen kindel et minu mootril pole neid olnud...
Indrek I
Postitusi: 112
Liitunud: 07 Nov 2005 21:53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

Kuna sul seal eta mootor siis lamda peab olema, kütusesurve regulaator asub pihustilati otsas.

Kokkuvõttes peaks su probleem lamda andurga piirduma.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

mul pole kindlalt ei lambdat ega ka pistikut kuhu sinna lamdat otsa toppida... momendil läheb katsetusse aju aga kui kellegil oleks pilti näidata milline on lamda pistik... 2.7 elektrisüsteemi skeem oleks samuti abiks... teisalt pole kütuselatil mingit regulaatorit ning minu arusaama järgi ei tohiks see kütte peale andmist nii suuresti mõjutada kuna pihusteid reguleerib aju ju...
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

jx kirjutas:mul pole kindlalt ei lambdat ega ka pistikut kuhu sinna lamdat otsa toppida... momendil läheb katsetusse aju aga kui kellegil oleks pilti näidata milline on lamda pistik... 2.7 elektrisüsteemi skeem oleks samuti abiks... teisalt pole kütuselatil mingit regulaatorit ning minu arusaama järgi ei tohiks see kütte peale andmist nii suuresti mõjutada kuna pihusteid reguleerib aju ju...
Vanemad 2.7 mootorid olid ka ilma lambdata.
Seega mis aasta mootoriga sul tegu on ültse ja kas on 90kw, 92kw või 95kw mootor ? Mis aju sul peal on ?
Kütuselatil on ees otsas selline väike anum küljes, kus ühes otsas on bensiinivoolik ja teises otsas peenike vaakumvoolik, mis läheb sisselaske kollektorisse. Ehk siis see anum ongi kütusesurveregulaator.

Temperatuuriandurid on sul ikka õigesti ühendatud ? 2.7 mootoril on neid ju neli tk. ja 2.0-il ainult kaks tk.
E34 & E32
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

tempi andurid on õieti ühendatud ja tean ka milline ei tööta kuna mittetöötaval on pistik katki... see selleks, mootor peaks olema aastast 84 ja tegu peaks olema 92kw mootoriga...
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

küsimus kas 2.0 ja 2.7 õhulugejal on vahet? ning kas aju koodidel on vahet?
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

jx kirjutas:küsimus kas 2.0 ja 2.7 õhulugejal on vahet? ning kas aju koodidel on vahet?
Jah mõlemad asjad on erinevad.
E34 & E32
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

ok aga aju kood ei anna mulle rahu... mul kaks aju kood peaaegu sama aga lõpud erinevad: orginaalil 42 aga uuel 27... käima läheb esimesega aga teisega mitte... milles asi...
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

eilse seisuga said kõik jupid vahetatud 2,7 omade vastu ja nüüd nurrub nagu kass... tänan kõiki kes andsid nõu... varsti näeb autot ka tänavaliikluses....
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kas käigukasti küljes olevad andurid soojenedes võivad hakata streikima? nimelt külmalt läheb võtmest käima aga soojalt kaob säde ega ei käivitu... lükates läheb käima... töötaval mootoril lahti ühendades need käigukasti anduri juhtmed ühega sureb välja aga teisega ei tee midagi... segane jutt aga loodan et keegi sai aru ja oskab aidata....
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

nv lähvad siis vahetusse käigukast ja pritsungid... aga mis detail on pildil kujutatud ning mis on selle tööülesanne? http://www.bmwclassic.ee/galerii/album285/aag
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Peaks olema bensupaagi tuulutus
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

kui vahelt ära võtta... kas see mõjutab midagi...
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 579
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

käigukasti küljes olevad andurid
1) väntvõlli andur
2) põõrete andur
Mõlemad peaksid korralikult töötama , kui mõnest neist pistik välja tömmata ei tohiks auto enam käivituda . See on juba järgi proovitud :!:
Sama lugu peaks olema ka temperatuuri (anduriga) anduritega , pistiku välja tõmbamisega kaasneb auto mitte käivitumine .
Sinu autol võib olla need käigukasti küljes olevad andurid juba vanad , mis ei anna ajule normaalset impulssi e; teavet ...käivitades ei saa aju aru , kas mootor käib ringi või mitte . Andurid võivad olla ka kaetud mustusega , et magnet impulss sealt vaja minevat impulssi kätte ei saa .
Võib veaks veel olla ka aju süütetransi jalad (oksudeerunud) kehv ühendus või mida iganes . Üle jootmine on siiani abiks olnud mootorite suvalisel ajal seiskumise probleemis . Vanematel bmw-de aju joodised pidavat asjatundjate sõnul ka olema kehvapoolsed e; tehnika polnud arenenud toll ajal nii hästi kui praegu .
Võibolla põhjendab ka see , et ühe ajuga läheb käima , teisega mitte .
Ma ei tea palju sellest ka abiks oli aga ..midagi ikka :wink:
Suletud