BMW M535i 1985 - margus

Foorumiliikmete autod.
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

Njah tundub tõesti piltidelt nii, aga tegelikult on midagi "sõjaväe rohelise" sarnast. Päris oma silmaga nähes on vahe muidugi tuntavam.

Muide miks on aeg-ajalt galeriis nii, et thumbile klikkides ei näita suuremat pilti?
e28 M535i
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Pead sisse logima galeriis, siis näed suuremalt.
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

Täna sai ka ülevaatus ära tehtud ja oi kui tore on jälle ringi liikuda selle autoga :)
Nüüd peaks leidma lahenduse veel pöörete probleemile - kui kiirendada üle 3500rpmi, siis kisub hingest kinni ja tuleb pedaali järgi lasta, et edasi jõuaks kerida.
e28 M535i
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

mul sama probleem et poob kinn 3000+, ainult meelitades jõuad piirajani(5000)... mootoriks siis 2.7 eta... ise kahlustan et probleem võib olla käigukasti küljes olevates andurites... nimelt üks oli natu vigane aga pole veel kuskilt leidnud teist et proovida...
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

jx kirjutas:mul sama probleem et poob kinn 3000+, ainult meelitades jõuad piirajani(5000)... mootoriks siis 2.7 eta... ise kahlustan et probleem võib olla käigukasti küljes olevates andurites... nimelt üks oli natu vigane aga pole veel kuskilt leidnud teist et proovida...
Ma olen ka neid vahetanud ja ei miskit vahet. :?
e28 M535i
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Mul oli M20B25 mootoril selline asi, et kui hirmsasti raiusin katsetel(rahvarallis siis), siis lõpuks hakkas ilusti tööle. Muidu olid ka samad sümptomid, puterdas, ei läinud pöördesse ning hiljem hakkas ka välja surema kui tulid hooga ja vajutasid siduri alla kukkus pööre lihtsalt ära. Viga oli minul õhulugejas. Proovisin teist peale ja probleem lahenes. Ei tea kas teil võib olla sama asi, aga tasub proovimist ma arvan....
BMW E91 320D 07/2010
kiire-lauri
Postitusi: 31
Liitunud: 07 Juun 2005 22:11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

Minu M535'l tuli eestis peale kaht paagitäit sama probleem.Enne seda töötas mitu tuhat km väga ilusasti.Mul küll hakkas alates 5000 pooma.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

minu loogika ei taha hästi uskuda, et õhulugejat (mis on põhiolemuselt potentsiomeeter) saab remontida sõitmisega. Kulunud asja kulutamisega ikka ei remondi :) Kuigi väike mootoriremonti itaalia moodi kulub mootoritele ikka aeg-ajalt ära.

Kütusepump annab ikka piisavalt peale?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

trevi kirjutas:minu loogika ei taha hästi uskuda, et õhulugejat (mis on põhiolemuselt potentsiomeeter) saab remontida sõitmisega. Kulunud asja kulutamisega ikka ei remondi :) Kuigi väike mootoriremonti itaalia moodi kulub mootoritele ikka aeg-ajalt ära.

Kütusepump annab ikka piisavalt peale?
Keegi ei rääkinud remontimisest. Oli lihtsalt selline kogemus elus, arvan et selle kohta ei saa sul vastuväiteid olla. Mind eriti ei huvita mis asi ta on ja kuidas töötab, juhul kui katse alguses masin puterdab, siis tuleb võtta maksimum, nii ma ka tegin ja teises stardis töötas auto ilusti(kuidas ja miks ta tööle hakkas ei tea). Sedasi käis kuniks mootor oli maha jahtunud ja uuesti käima pannes oli viga tagasi, aga sõit sai vähemalt sõidetud. Hiljem sai välja vahetatud ja enam ta nii pole teinud, ehk et viga oli õhulugejas. Vot selline õpetlik lugu...
BMW E91 320D 07/2010
margus
Postitusi: 153
Liitunud: 08 Juul 2007 15:34
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas margus »

Njaaa... teist õhulugejat olen ka proovinud. Ise oskaks ka veel kahtlustada vaid kütusesurvet või üleüldse kütuse poolt.
Suvel sai mõõdatud ja tühikäigul näitas ~3bar. Koormusega ei tulnud pähegi mõõta :oops:
Kui palju peaks üldse surve olema?
e28 M535i
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

selge et siis nendest anduritest ei sõltu poomine aga kas sõltub soojalt käima minemine... nimelt ei lähe mul soe mootor süütest käima aga külmalt läheb... soojalt ainult lükates... kütusesurve võib mul samuti jamada kuna jäi peale 2.0 pump... eks nv proovin 2.7 pumpa... siis saab äkki ühest veast lahti...
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

jx kirjutas:...kuna jäi peale 2.0 pump... eks nv proovin 2.7 pumpa... siis saab äkki ühest veast lahti...
2.0 ja 2.7 peaks sama pump olema? Suurematel mootoritel on paagisisene etteande pump, aga paagiväline peaks olema kõigil sama.
e28 528iA '84
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

2,0 pumpp ega ikka ei lõõ 2,5 käima :wink:
2,0-i peal käib ilusti , 2,5-peal teeb ainult trõnn ..ja kõik :!:
Surved mida pump üles lõõb on ka erinevad ( paagi väline ).
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

rean kirjutas:2,0 pumpp ega ikka ei lõõ 2,5 käima :wink:
2,0-i peal käib ilusti , 2,5-peal teeb ainult trõnn ..ja kõik :!:
Surved mida pump üles lõõb on ka erinevad ( paagi väline ).
Ära aja jama..
Elektroonilise pritse pump on sama näiteks e30 316 ja e28 M535i.
Paagiväline.

Surve on reguleeritud surveregulaatori poolt, mitte pumba!
Üldiselt on see ka samas suurusjärgus. Mootorisse jõudvat kütuse hulka juhib ikkagi aju ja pihustite "suurus".
Üldjuhul stokk mootori puhul sobib iga pritse pump. (jälgida ainult et oleks kas paagisisene või paagiväline)

Ärge ainult hakake vahetama mehh. pritse ja elektroonilise pritse pumpasid. Need on erinevad.
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

täna sai siis vahetatud nn 2.0 pump 2.7 oma vastu ja erilist vahet ei tundunud olevad... ainult pooma hakkas hiljem nii enne 4000rpmi... eks tuleb siis viga edasi otsida... edu siis kasutaja margusele...
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

Kütusepumbad on neil kõigil samad. 518 kuni M5 on sama kütusepump. Ei ole mõtet bensiinipumpasid vahetada kui nad töötavad...
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

aga mis siis tingib selle poomise?
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

rean kirjutas:2,0 pumpp ega ikka ei lõõ 2,5 käima :wink:
2,0-i peal käib ilusti , 2,5-peal teeb ainult trõnn ..ja kõik :!:
Surved mida pump üles lõõb on ka erinevad ( paagi väline ).

Mul on 2,0 pump ja 2,5 mootori lõi käima küll. Vähemalt madalal põõrdel käib mootor tingi küll
http://www.youtube.com/watch?v=d4ICchFPsjI


Margus, oled veale jälile jõudnud vahepeal äkki?
e28 528iA '84
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

lõpetage nüüd see pumbateema ära. Kontrolli, et pump töökorras oleks, ja kõik...

316 ja m3 ja m5 ja 745i kasutavad kõik samu pumpasid :)
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

rean kirjutas:
mart154 kirjutas:lõpetage nüüd see pumbateema ära. Kontrolli, et pump töökorras oleks, ja kõik...

316 ja m3 ja m5 ja 745i kasutavad kõik samu pumpasid :)
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
Sama hästi õeldes , et 2,0i pumpp läbi :roll:
520i sõidab ja 325i ei sõida selle pubmaga :shock:
..Lahe :lol:

tõepoolest :oops: , näha on , et mõlemal on ühed ja samad :roll:
Mis mõttes siis üks käib ja teine mitte :roll:
Vasta