BMW 344i 1990 inc13

Foorumiliikmete autod.
inc13
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Okt 2004 21:20
Asukoht: EU

BMW 344i 1990 inc13

Postitus Postitas inc13 »

Auto oli algselt 318i manual.
Praegune mootor pärineb 97a 740 pealt,tegemist siis 4,4 liitrise m62-ga.Käigukast on m60 (4,0) küljest,pidurivõim ja peasilinder on e32/e34 v8 pealt pärit.Summuti on hetkel ainult "otseläbi" tagumine pütt.
Plaanid hetkel: summutit vähe vaiksemaks teha,differ vahetada 2,xx ülekande vastu (praegu on 3,96..enne oli 4,10),klaasipesu paak kuskile tekitada,õhufilter sobitada,mootori juhtimise poolega tegeleda kuna külmalt on asi üliäkiline (ebamugav sõita),"15" alpina veljed panna(olemas)

kaugem tulevik vbl :4,6 mootor
paar pilti kah siis..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis inc13, 06 Dets 2009 22:19, muudetud 2 korda kokku.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Väga jõhker touring. Kui palju keret ümber tehtud on, et tehnika ära mahutada? Kas veermikku ja pidureid on samuti järgi aidatud? Igatahes totaalne sleeper, edu ehitamisel.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
inc13
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Okt 2004 21:20
Asukoht: EU

Postitus Postitas inc13 »

raunz kirjutas:Väga jõhker touring. Kui palju keret ümber tehtud on, et tehnika ära mahutada? Kas veermikku ja pidureid on samuti järgi aidatud? Igatahes totaalne sleeper, edu ehitamisel.
Kere ei ole lõigatud ega muljutud selleks,et mootor ära mahuks.Pmst saab isegi ülemistele käigukasti poltidele kapoti alt ligi.
Juurde on tekitatud kronsad pidurivõimu ja paisupaagi jaoks,mootori käppade jaoks kinnitused ,suurema radika + ventika jaoks väike mod tehtud ilma keret lõikamata
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

et isegi tulemüüril olev müramatt on alles?
...
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

m62 mootor on lühem kui m30, seega ei tohiks probleeme olla mahutamisega.
Carclassic OÜ
alando
Postitusi: 127
Liitunud: 23 Aug 2007 16:54
Asukoht: Muhu

Postitus Postitas alando »

Kas sellega on võimalik ilusti ka sõita, või kipuvad tagarehvid ära põlema?
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
inc13
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Okt 2004 21:20
Asukoht: EU

Postitus Postitas inc13 »

Silwer kirjutas:Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?
Sillata on oma koha peal.
See auto ei ole eestis ehitatud,viimased viimistlused on küll nüüd eestis tehtud
sass85 kirjutas:et isegi tulemüüril olev müramatt on alles?
alles
alando kirjutas:Kas sellega on võimalik ilusti ka sõita, või kipuvad tagarehvid ära põlema?
sooja mootoriga saab ka rahulikumalt sõita ,külmalt aga nii kui gaasipedaali asendit korrigeerid siis p***** all kohe plahvatab :d
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Kasutaja avatar
Silwer
Postitusi: 319
Liitunud: 26 Jaan 2006 14:01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

inc13 kirjutas:
Silwer kirjutas:Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?
Sillata on oma koha peal.
See auto ei ole eestis ehitatud,viimased viimistlused on küll nüüd eestis tehtud
Natuke tasub veel edasi viimistleda, praegu tundub kapotialune paras seapesa. Võib olla olen liiga kriitiline aga uurisin eelmine nädalavahetus Raplas ühte M-Tech I E30 cabrio sama mootoriga ja see nägi kapoti alt tiba viisakam välja - katted peal, kõik voolikud/juhtmed korrastatud jne... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
inc13
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Okt 2004 21:20
Asukoht: EU

Postitus Postitas inc13 »

Silwer kirjutas: Natuke tasub veel edasi viimistleda, praegu tundub kapotialune paras seapesa. Võib olla olen liiga kriitiline aga uurisin eelmine nädalavahetus Raplas ühte M-Tech I E30 cabrio sama mootoriga ja see nägi kapoti alt tiba viisakam välja - katted peal, kõik voolikud/juhtmed korrastatud jne... :)
Ilma katteta mootor näebki seapesa välja,kogu see mudru muidu plasti all varjus.Paar voolikut jääb väljapoole: pidurivõimu vaakum ja kütus.
samas on see plasti teema listi viimases otsas :D
plaanis on kunagi ka katted teha pidurisüsteemi ja paisupaagi peale.Võimalik,et teeb pidurivõimu hüdraulika peale ringi(vähem läbu ja rohkem ruumi kapoti all)
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
mall0c
Postitusi: 44
Liitunud: 11 Nov 2007 18:21
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas mall0c »

No selle mehe ehituskvaliteet, kes selle Cabrio ehitas, on üle isegi kohati muu maailma omast. See Cabrio on kapoti alt kunstiteos, nagu on ka tema eelmised e30-d olnud.
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

ei ütleks et hüdraulilise võimuga vähem mudru oleks. paganama pikk on ta ka (võim+peasilinder)

auto on muidu tore. 4,6 mootoril ei näe väga mõtet.
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
inc13
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Okt 2004 21:20
Asukoht: EU

Postitus Postitas inc13 »

raimo kirjutas:ei ütleks et hüdraulilise võimuga vähem mudru oleks. paganama pikk on ta ka (võim+peasilinder)

auto on muidu tore. 4,6 mootoril ei näe väga mõtet.
Seda võimu asja just kaalun eelkõige õlifiltri asukoha tõttu,pikkus hetkel ei segaks aga ümbermõõt küll

valgusta rumalaid ka miks 4,6 ei ole mõtekas swap ?
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

Kas mitte M60 käsikastid ainult 6k polnud?
Äkilisuse kohapealt,siis minu 4.0 on ka külmalt palju äkilisem kui soojalt
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

pisike528 kirjutas:Kas mitte M60 käsikastid ainult 6k polnud?
530il oli 5-käiguline, 540il oli 6-käiguline.
pisike528
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Veebr 2006 22:38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pisike528 »

Seda mõtlesingi et 4.0 6k
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
redline
Postitusi: 489
Liitunud: 29 Juul 2006 22:06
Asukoht: Võru/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas redline »

pisike528 kirjutas:Seda mõtlesingi et 4.0 6k
M60B30 viie käiguline ja ˇistub 4.0 otsa 1:1 :wink:
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

hüdraulilise võimuga tuleb juurde akumulaator ehk nn "piduripomm" ja paar toru mis tuleb sinna mootori, kollektori ja esisilla vahele ära mahutada.
kui lased ntx hydroscandis uued torud teha, siis need on üsna jäigad ja painutada väga palju ei anna.
lihtsam oleks ilma võimuta ning pedaali ratio't muuta.

kui 4,6 mootr just tasuta käes pole, siis ainult võimsuse pärast seda muretseda pole mõtet. 4,4 mootori võimsus on kinni seades. 4,6 on Alpina mootor, ilmselt Alpina poolt tehtud softiga ja kõrgema piirajaga.
4,6 ja 4,8 vahe on ainult 10kW, seega ainult töömahust see 45kW erinevust 4,4 ja 4,6 vahel ei tule.
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Kas ei tehtudki eestis ? Kus siis tehti kui küsida võib....Muidu väga kena
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
inc13
Postitusi: 277
Liitunud: 07 Okt 2004 21:20
Asukoht: EU

Postitus Postitas inc13 »

Nüüd osutus sidur nõrgimaks lüliks peale mõningast burnouti kolmanda käiguga.Oligi aeg pada maha tõsta ,et teha mõningaid vigade parandusi.Vahepeal sai veel avastatud,et kütuserõhu regulaatorile vaakumit ei tulnud kuna see oli asendatud õhulekkega hoopiski.Õnneks on sisselaske kollektoril teine vaakumi ots veel(mis läks kasutusse).Õige toru ots oli mootorit peale pannes lihtsalt pihta saanud
Kristina5 kirjutas:Kas ei tehtudki eestis ? Kus siis tehti kui küsida võib....Muidu väga kena
Auto on ehitatud pmst Riias,eestis on pisemat nokkimist tehtud
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Suletud