BMW 344i 1990 inc13
BMW 344i 1990 inc13
Auto oli algselt 318i manual.
Praegune mootor pärineb 97a 740 pealt,tegemist siis 4,4 liitrise m62-ga.Käigukast on m60 (4,0) küljest,pidurivõim ja peasilinder on e32/e34 v8 pealt pärit.Summuti on hetkel ainult "otseläbi" tagumine pütt.
Plaanid hetkel: summutit vähe vaiksemaks teha,differ vahetada 2,xx ülekande vastu (praegu on 3,96..enne oli 4,10),klaasipesu paak kuskile tekitada,õhufilter sobitada,mootori juhtimise poolega tegeleda kuna külmalt on asi üliäkiline (ebamugav sõita),"15" alpina veljed panna(olemas)
kaugem tulevik vbl :4,6 mootor
paar pilti kah siis..
Praegune mootor pärineb 97a 740 pealt,tegemist siis 4,4 liitrise m62-ga.Käigukast on m60 (4,0) küljest,pidurivõim ja peasilinder on e32/e34 v8 pealt pärit.Summuti on hetkel ainult "otseläbi" tagumine pütt.
Plaanid hetkel: summutit vähe vaiksemaks teha,differ vahetada 2,xx ülekande vastu (praegu on 3,96..enne oli 4,10),klaasipesu paak kuskile tekitada,õhufilter sobitada,mootori juhtimise poolega tegeleda kuna külmalt on asi üliäkiline (ebamugav sõita),"15" alpina veljed panna(olemas)
kaugem tulevik vbl :4,6 mootor
paar pilti kah siis..
Viimati muutis inc13, 06 Dets 2009 22:19, muudetud 2 korda kokku.
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Kere ei ole lõigatud ega muljutud selleks,et mootor ära mahuks.Pmst saab isegi ülemistele käigukasti poltidele kapoti alt ligi.raunz kirjutas:Väga jõhker touring. Kui palju keret ümber tehtud on, et tehnika ära mahutada? Kas veermikku ja pidureid on samuti järgi aidatud? Igatahes totaalne sleeper, edu ehitamisel.
Juurde on tekitatud kronsad pidurivõimu ja paisupaagi jaoks,mootori käppade jaoks kinnitused ,suurema radika + ventika jaoks väike mod tehtud ilma keret lõikamata
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Sillata on oma koha peal.Silwer kirjutas:Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?
See auto ei ole eestis ehitatud,viimased viimistlused on küll nüüd eestis tehtud
allessass85 kirjutas:et isegi tulemüüril olev müramatt on alles?
sooja mootoriga saab ka rahulikumalt sõita ,külmalt aga nii kui gaasipedaali asendit korrigeerid siis p***** all kohe plahvatab :dalando kirjutas:Kas sellega on võimalik ilusti ka sõita, või kipuvad tagarehvid ära põlema?
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Natuke tasub veel edasi viimistleda, praegu tundub kapotialune paras seapesa. Võib olla olen liiga kriitiline aga uurisin eelmine nädalavahetus Raplas ühte M-Tech I E30 cabrio sama mootoriga ja see nägi kapoti alt tiba viisakam välja - katted peal, kõik voolikud/juhtmed korrastatud jne...inc13 kirjutas:Sillata on oma koha peal.Silwer kirjutas:Tore mänguasi. Kas sillatala on jäänud omale kohale või viidud mõnevõrra maapinnale lähemale? Kus ja kes selle auto ehitas?
See auto ei ole eestis ehitatud,viimased viimistlused on küll nüüd eestis tehtud
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Ilma katteta mootor näebki seapesa välja,kogu see mudru muidu plasti all varjus.Paar voolikut jääb väljapoole: pidurivõimu vaakum ja kütus.Silwer kirjutas: Natuke tasub veel edasi viimistleda, praegu tundub kapotialune paras seapesa. Võib olla olen liiga kriitiline aga uurisin eelmine nädalavahetus Raplas ühte M-Tech I E30 cabrio sama mootoriga ja see nägi kapoti alt tiba viisakam välja - katted peal, kõik voolikud/juhtmed korrastatud jne...
samas on see plasti teema listi viimases otsas
plaanis on kunagi ka katted teha pidurisüsteemi ja paisupaagi peale.Võimalik,et teeb pidurivõimu hüdraulika peale ringi(vähem läbu ja rohkem ruumi kapoti all)
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
Seda võimu asja just kaalun eelkõige õlifiltri asukoha tõttu,pikkus hetkel ei segaks aga ümbermõõt küllraimo kirjutas:ei ütleks et hüdraulilise võimuga vähem mudru oleks. paganama pikk on ta ka (võim+peasilinder)
auto on muidu tore. 4,6 mootoril ei näe väga mõtet.
valgusta rumalaid ka miks 4,6 ei ole mõtekas swap ?
the only substitute for cubic inches is cubic dollars
hüdraulilise võimuga tuleb juurde akumulaator ehk nn "piduripomm" ja paar toru mis tuleb sinna mootori, kollektori ja esisilla vahele ära mahutada.
kui lased ntx hydroscandis uued torud teha, siis need on üsna jäigad ja painutada väga palju ei anna.
lihtsam oleks ilma võimuta ning pedaali ratio't muuta.
kui 4,6 mootr just tasuta käes pole, siis ainult võimsuse pärast seda muretseda pole mõtet. 4,4 mootori võimsus on kinni seades. 4,6 on Alpina mootor, ilmselt Alpina poolt tehtud softiga ja kõrgema piirajaga.
4,6 ja 4,8 vahe on ainult 10kW, seega ainult töömahust see 45kW erinevust 4,4 ja 4,6 vahel ei tule.
kui lased ntx hydroscandis uued torud teha, siis need on üsna jäigad ja painutada väga palju ei anna.
lihtsam oleks ilma võimuta ning pedaali ratio't muuta.
kui 4,6 mootr just tasuta käes pole, siis ainult võimsuse pärast seda muretseda pole mõtet. 4,4 mootori võimsus on kinni seades. 4,6 on Alpina mootor, ilmselt Alpina poolt tehtud softiga ja kõrgema piirajaga.
4,6 ja 4,8 vahe on ainult 10kW, seega ainult töömahust see 45kW erinevust 4,4 ja 4,6 vahel ei tule.
E30 325iX '86 (müüdud) ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 ||
E39 530d M-Technik ||
E46
E60 550iA '06 ||
Nüüd osutus sidur nõrgimaks lüliks peale mõningast burnouti kolmanda käiguga.Oligi aeg pada maha tõsta ,et teha mõningaid vigade parandusi.Vahepeal sai veel avastatud,et kütuserõhu regulaatorile vaakumit ei tulnud kuna see oli asendatud õhulekkega hoopiski.Õnneks on sisselaske kollektoril teine vaakumi ots veel(mis läks kasutusse).Õige toru ots oli mootorit peale pannes lihtsalt pihta saanud
Auto on ehitatud pmst Riias,eestis on pisemat nokkimist tehtudKristina5 kirjutas:Kas ei tehtudki eestis ? Kus siis tehti kui küsida võib....Muidu väga kena
the only substitute for cubic inches is cubic dollars