BMW 520i aastast 1986
BMW 520i aastast 1986
Tere. Olen siia kirjutanud igasuguseid varuosade ja remondiga seotud abipalveid, kuid ei ole veel kordagi oma autot siia foorumisse toonud. Tegu on siis 1986.a. toodetud haiga mille ma soetasin oma sõbra käest. Pildid tulevad lähipäevil kuid hetke olukorrast siis nii palju, et tegu on shadowline mudeliga mis on eestisse toodud 1998.aastal ja LKF'i andmeil ei ole veel eestis ühtegi registreeritud õnnetust teinud, samuti otsisin ma netist ja sain nii palju targemaks, et tegu on autoga mis tõenäoliselt ei olegi ühtegi plekimõlkimist näinud. Tegemist selle autoga on, kuid mitte midagi kontimurdvat. Aiste vahele on talle pandud 2.0L mootor mis arendab 95kw. Lisade poolest on ta suht vaene, st. et on olemas 2x El.aknad, vändaga luuk, ABS, tagaklaasisoendus, kesklukk ja siis juhi ukseluku elektriline sulatamine vms. Tuleviku visioon oleks see auto kevadeks tehniliselt korda teha, natuke keretöid ja millalgi võiks ÜV ka ära teha, kuna auto seisab praegu tänu sellele. Sisse on talle pandud sinine veluursisu milles istudes võib kuulata muusikat läbi alpine maki. Teostatud on tal praegu summuti keevitus ja uued amordid, kuid oma järgi ootavad uus termosidur, kerepuksid, üks rooliots, bensupaak ajab kusagilt keskelt kergelt läbi, filtrid tahaksid vahetust ja kui masin järjepidevalt sõidus hakkab olema siis võiks tglt õli ka ära vahetada. See teostati tegelikult sügisel ära kuid kuna auto on mitu kuud seisnud siis võiks juba uue õli sisse valada. Praegu oleks vist kõik kuid piltidega tegelen nii kiiresti kui saan
Juttu on palju kuid lisaks nüüd mõne pildi ka, pisut halvad küll teised kuid vähemalt midagigi. Tahtsin seest ka teha kuid telefon ei võimaldanud nii pimedas pilti teha
http://www.upload.ee/files/1066425/Foto0064.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1066423/Foto0063.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1066421/Foto0062.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1066419/Foto0061.jpg.html
Kuid kuidas ma pildid siia esile saan tuua nagu enamus teinud on
http://www.upload.ee/files/1066425/Foto0064.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1066423/Foto0063.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1066421/Foto0062.jpg.html
http://www.upload.ee/files/1066419/Foto0061.jpg.html
Kuid kuidas ma pildid siia esile saan tuua nagu enamus teinud on
Nunii, laenasin sõbralt fotoka ja tegin siis mõned pildid teile, et ikka aru oleks saada kuidas on säilinud see vana hai
Küsiks, et kas see voolik peabki seal lahti olema?
Mis on need kollased juhtmed mis peakaablist nii jooksevad enne oli seal pistik küljes kuid see on katki läinud ja no isoleerimata otsad lõikasin ma lihtsalt ära
Ja kuhu kohta need juhtmed peaksid minema mis tuleb esimese ratta seest (vist ABS ) ka sellel oli pistik katki ja juhtmed rippusid niisama
Sõiduaeg ka tehtud, mis räägib enda eest juba. Vihjeks võiks öelda et temp. nt. kõrgemale ei tõusegi, abs ja klotsiandur põlevad ja kas sellisel kiirusel selline küttekulu on normaalne?
Vabandan, et ma ei oska siiski veel panna siia väikest pilti millele klikkides saaks seda vaadata uuelt avanevalt lehelt
Küsiks, et kas see voolik peabki seal lahti olema?
Mis on need kollased juhtmed mis peakaablist nii jooksevad enne oli seal pistik küljes kuid see on katki läinud ja no isoleerimata otsad lõikasin ma lihtsalt ära
Ja kuhu kohta need juhtmed peaksid minema mis tuleb esimese ratta seest (vist ABS ) ka sellel oli pistik katki ja juhtmed rippusid niisama
Sõiduaeg ka tehtud, mis räägib enda eest juba. Vihjeks võiks öelda et temp. nt. kõrgemale ei tõusegi, abs ja klotsiandur põlevad ja kas sellisel kiirusel selline küttekulu on normaalne?
Vabandan, et ma ei oska siiski veel panna siia väikest pilti millele klikkides saaks seda vaadata uuelt avanevalt lehelt
Ülevooluga tegu, võid pudelisse ka suunatajumpsik kirjutas: Küsiks, et kas see voolik peabki seal lahti olema w?
http://www.upload.ee/files/1075783/Picture_106.jpg.html
Aga jah, paagist välja või maha ta peab minema.
Kui kellelgi oleks pakkuda tumeda liistuga suht korralike stangesid siis võiks isegi mõelda, 95kw veab seda keret edasi suht korralikult kuid kütet võtab pagana palju . Jalgu ei ole veel kellelegi jäänud kuid samas ei tööta mootor veel päris korralikult ka, kui vajalikud vahetused ära saan tehtud siis annan teada teile kuidas liigub või kui kiiresti 0 - 100km/h välja venitab
Jutus siis nii, et suutsin auto esimese nurga ära rihtida vastu lumevalli (jäävalli) midagi hullu ei ole, esipõll on nac kõver, stange pisut lahti ja suunatuli katki. Siit ka küsimus, et kas kellelgi on e28 esimesi smoke suunatuleklaase pakkuda. Mõtlesin et kui juba vahetsueks läheks siis paneks midagi teistmoodi külge:)
Räägiks nüüd natuke juttu veel auto arengust. Sai siis ära lasta vahetada tal tagasillapuksid, visco ja jahutusvedelik. Nüüd on temp. ilusti keskel kuid kuna sain täna alles auto kätte siis ei ole vaadanud kuidas ta kütet rüüpab, idee poolest peaks asi suht viisakaks jääma ja mitte hakkama rahakotile auku sisse närima