BMW 745iA Executive 02/1984 Ingmar
Tänan Kuna viga oli piisavalt imelik, siis pidi sellel olema lihtne põhjus. Vahetasin ära kütusefiltri, aga sest ei muutunud miskit. Järgmisena otsustasin millegipärast õhulugejalt juhtme küljest võtta ja siis käivitada proovida, ilma õhulugejata ei tohiks mootor üldse käima minna, aga läks täpselt nagu enne. Uurisin asja lähemalt ja selgus, et õhulugeja juhe oli mingil hetkel väheke sikutada saanud ja üks klemm oli pistikust välja tulnud. Lükkasin klemmi omale kohale tagasi, keerasin võtit ja auto käis Üsna viletsalt, aga välja enam ei surnud. Nüüd siis tuleb masin korralikult käima saada, aga suur võit on saavutatud Samuti selgus, et salongiradikas vajab vahetamist, sest esiklaas läks seestpoolt uduseks. Eelmine sügis autot seisma pannes oli ka põrandavaip vähe märg.
Vahepeal jõudsin ka rõõmustada, et nivoosüsteem on siiski korras, aga tegelt ikka ei ole. Pump undab, aga autol taguots ei kerki. Muudes foorumites kolamise tulemusena paistab viga olema jubinas, mis pumbast tuleva õli kahe amordi vahel ära jagab. Esialgu peaks proovima seda puhastada ja vaadata, mis süsteem selle peale teeb.
Nagu ma korduvalt olen siin teemas maininud, siis tegemist jätkub, aga hetkel see väga ei morjenda, sest mootor ju käib
Vahepeal jõudsin ka rõõmustada, et nivoosüsteem on siiski korras, aga tegelt ikka ei ole. Pump undab, aga autol taguots ei kerki. Muudes foorumites kolamise tulemusena paistab viga olema jubinas, mis pumbast tuleva õli kahe amordi vahel ära jagab. Esialgu peaks proovima seda puhastada ja vaadata, mis süsteem selle peale teeb.
Nagu ma korduvalt olen siin teemas maininud, siis tegemist jätkub, aga hetkel see väga ei morjenda, sest mootor ju käib
BMW 745iA Executive -84
Minu jaoks võib nüüd ka hooaja alanuks tunnistada, sest käisin just haiga sõitmas Käib korralikult ja minek on ka täitsa olemas. Tõsi küll, selleks et auto sõitma saada, tuli tagumine nivoosüsteem ajutiselt elimineerida ning nivooamortidega tagapüstakud asendusid tavalistega. Siinkohal, nagu ikka, tänud trevile, ilma kelleta poleks see õnnestunud. Muidu poleks ehk seda sammu ette võtnud, aga järgmiseks nädalaks oli kindlasti sõitvat autot vaja. Nüüd on aega süveneda nivoosüsteemi hingeellu ja samas saab sõita ka Kindlasti on see samm ajutine ning kui viga leitud, krutin nivoosüsteemi auto alla tagasi.
Samas tervitaks karu ja loodan, et tal foori taga autole järgi vaadates kael suure keeramise peale haigeks ei jäänud
Samas tervitaks karu ja loodan, et tal foori taga autole järgi vaadates kael suure keeramise peale haigeks ei jäänud
BMW 745iA Executive -84
Postikana tõi täna mõnda aega oodatud paki. Tegu täiesti kasutamata jalamattide komplektiga. Matid on küll värvilt anthrazit, mitte nutria, aga parem ikka kui mitte midagi või miskised kummist latakad. Sain need ebayst, millele paar nädalat tagasi üle pika aja pilgu peale viskasin, et uut tagatuleklaasi leida. Seekord läks hoopis nii.
BMW 745iA Executive -84
Jäin tee peale, laksust suri mootor välja ja enam käima ei läinud. Vaatasin kapoti alt erinevad pistikud üle, kõik olid kinni. Helistasin trevile, kes kupatas terve pere auto peale ja sõitis kohale Kuna alles sai süütepooli vahetatud, siis sai kahtlustatud selle viga. Süütepoolist tuli säde, aga küünaldel sädet polnud. Seejärel keerasime jagaja kaane lahti, mille järel võis auto all näha järgmist pilti:
Jagaja rootor oli ilmselt lahti tulnud, katki läinud ja seejärel lõhkunud ka jagaja kaane.
Muud polnudki teha, kui auto nööri otsa ja linna poole ajama. Oli meeldiv vanatehnikaüritus Suht meeldiv on ka see, et see juhtus kümmekond kilomeetrit Tallinnast mitte näiteks kuskil Pori kandis
Jagaja rootor oli ilmselt lahti tulnud, katki läinud ja seejärel lõhkunud ka jagaja kaane.
Muud polnudki teha, kui auto nööri otsa ja linna poole ajama. Oli meeldiv vanatehnikaüritus Suht meeldiv on ka see, et see juhtus kümmekond kilomeetrit Tallinnast mitte näiteks kuskil Pori kandis
BMW 745iA Executive -84
juhtub ka teistel: http://www.bigcoupe.com/phpBB2/viewtopic.php?t=7796
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Pea poolteist aastat on siin teemas vaikus olnud. Pärast eelmise aasta Uunikute Talverallit kadus üsna päevapealt huvi autoga tegeleda ja masin jäi garaaži seisma.
Aeg-ajalt käisin teda vaatamas ja pidin iga kord nentima, et huvi pole tagasi tulnud. Kõige tipuks läks kuuma suve ja viletsa ventilatsiooniga maa-aluse garaaži koosmõjul nuga poolt esile tõstetud fenomenaalselt äge sisu hallitama. Õnneks oli tegu ainult pindmise hallitusega ja suuremat kahju ei tekkinud. Ostsin SmartServicest ka kolm pudelit keemiat, millega hallitus eemaldada ja haisust vabaneda. Kasutada seda ei ole veel jõudnud, sest vahele tuli kolimine mere taha.
Niisiis istusin oktoobris autosse, sõitsin üle poole aasta sellega maa alt välja ja sõitsin sellega Saaremaale. Sellele eelnes vaid kümmekond kilomeetrit "testisõitu" Tallinna vahel, et vaadata kas auto on ennast vahepeal katki seisnud. Ei olnud. Järgnes muretu reis haininaga, mille käigus jõudsin tõdemuseni, et sõiduomadustelt ei jää see kuidagi alla minu 20 aastat uuemale igapäevasõiduks olevale Skandinaavia perevagunile.
Tänapäevase seisuga julgen väita, et see auto on jälle minu jaoks huvitavaks muutunud, ees ootab järjekordne Uunikute Talveralli ja seejärel juba faas nimega "kevadeks saab valmis". Ajahammas koostöös roosteussiga on kerele mõjunud ja see tahab remonti. Ja kui auto on juba lahti võetud, ega siis koledaid juppe enam tagasi külge panna ei saa.
Aeg-ajalt käisin teda vaatamas ja pidin iga kord nentima, et huvi pole tagasi tulnud. Kõige tipuks läks kuuma suve ja viletsa ventilatsiooniga maa-aluse garaaži koosmõjul nuga poolt esile tõstetud fenomenaalselt äge sisu hallitama. Õnneks oli tegu ainult pindmise hallitusega ja suuremat kahju ei tekkinud. Ostsin SmartServicest ka kolm pudelit keemiat, millega hallitus eemaldada ja haisust vabaneda. Kasutada seda ei ole veel jõudnud, sest vahele tuli kolimine mere taha.
Niisiis istusin oktoobris autosse, sõitsin üle poole aasta sellega maa alt välja ja sõitsin sellega Saaremaale. Sellele eelnes vaid kümmekond kilomeetrit "testisõitu" Tallinna vahel, et vaadata kas auto on ennast vahepeal katki seisnud. Ei olnud. Järgnes muretu reis haininaga, mille käigus jõudsin tõdemuseni, et sõiduomadustelt ei jää see kuidagi alla minu 20 aastat uuemale igapäevasõiduks olevale Skandinaavia perevagunile.
Tänapäevase seisuga julgen väita, et see auto on jälle minu jaoks huvitavaks muutunud, ees ootab järjekordne Uunikute Talveralli ja seejärel juba faas nimega "kevadeks saab valmis". Ajahammas koostöös roosteussiga on kerele mõjunud ja see tahab remonti. Ja kui auto on juba lahti võetud, ega siis koledaid juppe enam tagasi külge panna ei saa.
Viimati muutis ingmarp, 17 Jaan 2011 14:45, muudetud 1 kord kokku.
BMW 745iA Executive -84
Ketas on siis nii väike? et see läheb alla?
https://www.facebook.com/thelowGarage / Autode hooldus, remont ja ümberehitus! Raimo 55 636 900