e28 520i 85a. Samur

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

e28 520i 85a. Samur

Postitus Postitas Samur »

Alustan ka siis postitustega, auto liigub arvatavasti see nv. koduhoovi ja saab alguse suur töö. Kahjuks on seisnud 3a. väljas aga töötab ja liigub, mis on peamine. Kerega saab kindlasti palju vaeva näha aga see on seda väärt:D Värviks siis valge. Lähiajal siis ka pildid. :twisted:
Kasutaja avatar
Kristjan S
Klubiliige
Postitusi: 738
Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
Asukoht: tallinn

tere

Postitus Postitas Kristjan S »

väga lahe, et valget värvi on, kus asud viskas pilgu peale, annaks nõu ja näitaks enda oma.
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

Re: tere

Postitus Postitas Samur »

Kristjan S kirjutas:väga lahe, et valget värvi on, kus asud viskas pilgu peale, annaks nõu ja näitaks enda oma.
Asun türi lähedal, 15km türilt väljas. Minugi poolest võid tulla kui liiga kaugel pole.
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

Postitus Postitas Samur »

reedel jõudis auto siis koduhoovi. Toomine oli korralik tripp.
toodud sai siis sleppis, ilma kindlustuse ja muuta, pluss ei põlenud tagumised ohutuled ja pidurituled. Viimases on arvatavasti süüdi hiired, kes autos elasid ja keda ma keset toomist nägin kõlariaugust sisse ronimas. Teele juhtus ka üks patrull, mis õnneks meid tähele ei pannudki, sest oli juba hõivatud protokolli tegemisega. Adrenaliin on suur aga rõõm veel suurem kui sai neist puhtalt mööda :twisted:
Alguses kohapeal üritasime käivitada aga tulutult sest meile müüdav küte rikneb paari aastaga. Küttesüsteemis voolas siis värvilõhnaline punane vedelik, mis ei meenutanud mitte ühestki küljest bensiini+ pump oli ka kinni.
Kodus sai siis kohe pump alt võetud ja otse laadijalt voolu antud. Peale mida hakkas tööle. Vana küte välja lastud ning käivitatud. peale pikka jamamist saime käivitatud nii, et õhulugeja adapter lahti ning kui tööle läks külge tagasi pandud. Niiet õhulugeja pole enam kõlbulik, sest kui oli ühendatud siis tühikäigul olid pöörded üle 3000 aga ilma ei suutnud ka korralikult käia.
kere poolest siis nii palju, et põhi tundus viisakas aga on mäda eesistujate jalge eest. Parempoolne karp pooleldi mäda, juhiukse kinnituste juurest suhteliselt nutune, kapotti taastamisel arvatavasti pole mõtet, pigem kohe korralikum ja siledam soetada. Aga mis kõige koledam, amordikannude ümbrused on ligi pooleldi mõlemalt poolt mädad. :roll:
Hetkel olen positiivselt meelestatud ja näen, et kõik on tehtav aga nõuab tohutult tööd ja aega.
Originaalis oli värviks Alpinaweiß, mida tunnistab kleeps mootoriruumis. ja see on ka vist ainukene koht, kus on veel säilinud seda.
Salong oli iseenestest vaikne. Juhiiste on läbi ja katuseluuk vigane, puudub tagumine stange. Lisadeks on ´ainult el. peeglid.
Õnneks on ka doonor, mis seismas kodu lähedal, pole küll endale kuuluv doonor aga on antud vaba voli võtta nõnda palju kui vaja. 8)
Kasutaja avatar
Baur TC
Postitusi: 569
Liitunud: 10 Juul 2006 17:31
Asukoht: Palamuse

Postitus Postitas Baur TC »

......seda remont ei tasu kindlasti ära, korralik kerega E28 on veel Saksast kättesaadav. Kindlasti on ostukulud sealt vaiksem kui taastamiskulud siin.

Põhimõtteliselt on E28 amortikannude taastamine mõttetu kui masin ei ole mingi erilist (Alpina, 535, M5......),

...juhul kui hobi ei ole just vanade autodekokkukeevitus..... - ja omanik on nõus et ta maksab enda lõbu kinni.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

Postitus Postitas Samur »

Võin küll öelda, et vanade autode kokkukeevitamine on hobiks :D ja amordikannude taastamine pole eriti suur vaev. muidugi ei jää asi nii hea kui originaalis aga strut aitab asja stabiliseerida.
Eks seda näis kui mõtetuks see taastamine kujuneb. Juhul kui mingi hullem üllatus tuleb kere poolest siis saab vähemalt käreda jäärajapilli.
Kasutaja avatar
heigo
Postitusi: 234
Liitunud: 29 Nov 2010 20:18
Asukoht: Perth AU

Postitus Postitas heigo »

Pilt
+61438856151
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

Postitus Postitas Samur »

heigo kirjutas:Pilt
tuleb tuleb, pole viitsinud kaamerat otsida :D
Piimanina
Postitusi: 51
Liitunud: 29 Dets 2010 16:13
Asukoht: Lääne Viru/Tallinn

Postitus Postitas Piimanina »

Baur TC kirjutas:......seda remont ei tasu kindlasti ära, korralik kerega E28 on veel Saksast kättesaadav. Kindlasti on ostukulud sealt vaiksem kui taastamiskulud siin.

Põhimõtteliselt on E28 amortikannude taastamine mõttetu kui masin ei ole mingi erilist (Alpina, 535, M5......),

...juhul kui hobi ei ole just vanade autodekokkukeevitus..... - ja omanik on nõus et ta maksab enda lõbu kinni.
Las nyyd poiss keevitab ja mässab :D Kuigi kahtlen, et strut seal midagi hoiab....amort tuleb läbi kannu ons seal see strut või mitte, imho.
OT.
Baur kas sul on omad kogemused amordikannudega? Licalt mul taastaval hail ka amordi kannud pealt läbi omadega :?
V mootor on nagu lõvi taltsutamise, rida mootor nagu kassi piinamine!
E28 taastamisel(Y)
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

Postitus Postitas Samur »

Piimanina kirjutas:
Baur TC kirjutas:......seda remont ei tasu kindlasti ära, korralik kerega E28 on veel Saksast kättesaadav. Kindlasti on ostukulud sealt vaiksem kui taastamiskulud siin.

Põhimõtteliselt on E28 amortikannude taastamine mõttetu kui masin ei ole mingi erilist (Alpina, 535, M5......),

...juhul kui hobi ei ole just vanade autodekokkukeevitus..... - ja omanik on nõus et ta maksab enda lõbu kinni.
Las nyyd poiss keevitab ja mässab :D Kuigi kahtlen, et strut seal midagi hoiab....amort tuleb läbi kannu ons seal see strut või mitte, imho.
OT.
Baur kas sul on omad kogemused amordikannudega? Licalt mul taastaval hail ka amordi kannud pealt läbi omadega :?
Kann on ise korras, kannu ümbrus on kehva, salongi ja tiiva poolt just, srut hoiaks seda, et tiiva poolt sissepoole läbi ei hakkas painduma. nv-l vast saan pildid teha. tööpäevadel komandeeringus ja pole aega autoga tegeleda :?
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1657
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kui sa ei tea millest sa räägid, siis ei ole mõtet nagu eriti leelotada. Kannu ümbrus on mitme kihiline ja et seal roostest vabaneda on vaja kõik kihid lahti võtta, ehk kogu esimene ots täiesti lahti punktidest puurida. Arvatavasti lausa vaja armatuur seest välja võtta.
e28
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

Postitus Postitas Samur »

Cardo kirjutas:Kui sa ei tea millest sa räägid, siis ei ole mõtet nagu eriti leelotada. Kannu ümbrus on mitme kihiline ja et seal roostest vabaneda on vaja kõik kihid lahti võtta, ehk kogu esimene ots täiesti lahti punktidest puurida. Arvatavasti lausa vaja armatuur seest välja võtta.
tean, et see on mitmekihiline jne. eks seda näha kui hulluks asi kujuneb,
Samur
Postitusi: 25
Liitunud: 27 Juul 2011 18:56

Postitus Postitas Samur »

Pole omajagu aega postitanud midagi. Asi osutus hullemaks kui olin lootnud, nimelt esimeste poolraamide puhastamise käigus hakkas ilmnema korralik rooste ühes poolraamis ning praod. :( sellega kadus ka kere taastamise mõte sest see oli juba kõveraks paindunud. Ka oli tagasilla juhipoolne kinnitus peaaegu olematuks mädanenud. Et siis kes soovib mingeid salongi juppe, klaase, mootorit, käimarit, tagasillast midagi või muud andku teada PS-i või 51901472. :arrow:
Vasta