BMW E28 535 87a. renks
BMW E28 535 87a. renks
noo nii , tervitused siinsele rahvale alustuseks
sai siis soetatud omale kodanik Mardi endine 525e , veerev kere ilma mootori ja käigukastita, hetkel olen ostuga rahul (kere on tõesti tugev ja korralik) , hetkel tegelen mootori ja käigukasti otsingutega, plaanis on siis M50B25 non vanos, sinna vahele pista, et saaks järgmise suve mööda saata ning siis vaatab edasi mis juhtuma hakkab, mõtteid on , porno tjuuningut plaanis ei ole , kui siis mootorit järgi aidata ja veermiku ning pidurite poolt järgi aidata , kuna isu oleks ka mõnest rajapäevast osa võtta aga hetkel kõik, pilte saab ka varsti. seniks päikest
sai siis soetatud omale kodanik Mardi endine 525e , veerev kere ilma mootori ja käigukastita, hetkel olen ostuga rahul (kere on tõesti tugev ja korralik) , hetkel tegelen mootori ja käigukasti otsingutega, plaanis on siis M50B25 non vanos, sinna vahele pista, et saaks järgmise suve mööda saata ning siis vaatab edasi mis juhtuma hakkab, mõtteid on , porno tjuuningut plaanis ei ole , kui siis mootorit järgi aidata ja veermiku ning pidurite poolt järgi aidata , kuna isu oleks ka mõnest rajapäevast osa võtta aga hetkel kõik, pilte saab ka varsti. seniks päikest
Viimati muutis renks, 14 Jaan 2012 18:30, muudetud 2 korda kokku.
Tänud pakkumast ,aga eelistan siiski täis komplektsuses mootorit soetada koos kastiga aga, kui peale sobitamiseks läheb , siis küll ma sult uurin mis ja kuidas tegema peaksraunz kirjutas:Hea, et auto foorumisse jäi. Mul muidu M50 vedeleb üle, aga paraku ainult plokk koos sisuga ja kaan koos sisuga ehk põhiosa mootorist, muud juurdekuuluvad asjad on enamuses müüdud. Kui huvi siis PS.
Piltidega kannatust pisut veel , kuna M50 mootorit veel ei ole soetanud(pole sobivat leidnud) , ning arvestades tuleviku vaateid olen mõelnud ka MS-i paigaldusele , kuna mardi ajast on kapotiall MS juhtmestik olemas mida vb saaks osaliselt ära kasutada ,aga eks aeg näitab mis saab ,praegu tahaks leida ilma vanoseta mootori koos kastiga ja siis vaatab mis selle juhtimise osakonnaga saama hakkab . Enamus asju üritan ise teha kuna igapäevaselt tööna remondin autosid , küll aga on olemas hea sõber ja tuttav kes piisavalt palju kokkupuutunud MS-i seadistamise ja paigaldus tööga , seega kasutan sellels valdkonnas tema teadmisi ning abikustas kirjutas:Pilte .
M50 mootori elektri ühendad ise?
Lisaks veel, et kui plaan mootorit järgi aidata on vanemat M20 või M30 mootorit tunduvalt odavam ehitada... alustades kasvõi näiteks pea remondist kus M50nel on kõike liikuvaid osasid 2x rohkem = pmst 2x kallim remont. Samas ei tähenda see et selle raha eest 2x rohkem võimsust saaks... või siis 2x kauem kestva mootoriXim kirjutas:Minu isiklik arvamus sellest autost oleks, et seal peaks ikka m25b20 vahel olema. Siis oleks selle asjal väärtust.
E10 2002
pidasin silmas kasutaja XIM postitust ,aga aitab OT-st .Arvo kirjutas:See minupoolne postitus polnud mõeldud kriitikana vaid hea soovitusena. Olen üsna lähedalt kokku puutunud vanema BMW mootoripõlvkondadega ( M20 ja M30) kui ka veidi uuematega M50, M52, jne ja üldjoontes tean mida nende ehitamine ja järeleaitamine kaasa toob.
praeguseks siis igasugused kleebised autolt eemaldatud ja tehtud välispidine pesu, homme valgem on siis saab puhtast autost paremad pildid , kuna siiani pole mootorit leidnud siis olen avatud pakumistele alustades siis m20b25 , m30b35 ja m50b25 mootorini, kui kellegil juhtub olema neid mootoreid komplektselt siis võib julgel teada anda kas siis siin teemas või PS kaudu , kindalsti teen ka varuosade alla teema. seniks päikest
nii ,ega vahepeal pole midagi eriti toimunud , kui siis nii palju ,et mootor ja kast on leitud ja algaval nädalal saan loodetavasti ka kätte , ning ostetud sai ka mõnda aega tagasi kodanik tanel-i müüdud kompl. sisu mis siis talve jooksul autosse sisse kolib
mootoriks siis M30B35 koos manuaal kastiga.
mootoriks siis M30B35 koos manuaal kastiga.
renks kirjutas:kurjam seda teab vb käib uued pingid rohelise riide jms nahaga üle millalgimart154 kirjutas:Et roheline sisu jääb ajalukku?
Kahju.
Originaalnina mõeldi neid ikka , mitte nahatatud kujul .
Hoia see komplekt ilusti alles ikka , siis saab keegi omale , kes neid rohkem hindab
Kuigi piltidelt paistab juhi istme asemel mingi võõrkeha olema .
eks tulevik näitab mis saab endale iskilikult meeldivad uued pingid rohkem ,kuna plaanis siiski ka pisut rada maitsmas käia siis pakuvad nad ka paremat külgtuge ning samas siiski on ju tegu bmw orig istmetega mitte päris racing(korvistmetega). ja seega ei näe ma põhjust miks ei võiks neid värskendada ja uus riie peale tõmmata