BMW E28 535 87a. renks
Et esimesed vabalt liikuda saaks oleks vaja 40
Mul ees on ET 20 ja laius 8. 225/45 käib pööramisel suht vastu.
Tagant mahub kõvasti veel.. hetke 225/45 ja 9" lai velg ja sinna veel mahub.
Samas ET on 26
Mul ees on ET 20 ja laius 8. 225/45 käib pööramisel suht vastu.
Tagant mahub kõvasti veel.. hetke 225/45 ja 9" lai velg ja sinna veel mahub.
Samas ET on 26
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11 Nov 2010 16:53
annab ise teha küll.. coile annab ka..aga nad ei ole nii head kui võiks
Amordipüstakuid ümber teha ja nii edasi.. aga madalduse pealt kannatab jällegi velg..
aga kui teha vedru kinnitused ( kauss ) ümber nii et ta ei jää nii suure randiga amordi suhtes. siis on kõik võimalik:)
Amordipüstakuid ümber teha ja nii edasi.. aga madalduse pealt kannatab jällegi velg..
aga kui teha vedru kinnitused ( kauss ) ümber nii et ta ei jää nii suure randiga amordi suhtes. siis on kõik võimalik:)
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
...tahan seda Eesti insener näha, kes "kirjutab" siin alla nii, et asjad on kooskõlastav maanteeametiga...Amordipüstakuid ümber teha ja nii edasi
Ausalt õeldes puudub mulle ka viision sellest kuidas selline lukkseppa-tegevus leiab heakskiidu Eesti Klasskialiste BMW klubist...
Mingi tehniline tase peab ikka palun tagatud olema, liiklejad kes ohustavad aga oma tegevuste kaudu teised liiklejad ei tohivad siin ruum leida!
just my 2 cents
Christoph
@all - ja soovin kõigile ikka edukas 2012!
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
Kulla Baur:)
Paljud autod ei ole kooskõla maanteametiga.
Asi tehakse nii, et see ka peaks vastu.
Kui juba coilide peale läheb teema.. võib mõelda et auto ei ole kihutamiseks linnas 100km/h+
Paljud autod ei ole kooskõla maanteametiga.
Asi tehakse nii, et see ka peaks vastu.
Kui juba coilide peale läheb teema.. võib mõelda et auto ei ole kihutamiseks linnas 100km/h+
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Baur Tc ei aja tegelt jama, igaüks võib keevitada endale koju nagid või midagi muud aga coilid teine teema, selleks et coilid seda valu vastu peaks peavad nad suhteliselt kvaliteetse keevitaja käes tehtud olema, mootori käpad saavad alla poole jõust mis saavad coili keevised. Arvutasin m50b25 max väände juures ja seisva auto ühe ratta koht koormusega.
Maakeeli siis cluch kick 6000rmp mõjuv jõud mootorikäppadele enne ratta tühja panekut ja seisva auto ühe coilile mõjuva jõu suhe. kui ca 1 rattale mõjub 500kg. Erinevatest kiirendustest rääkimata.
Sry OT:)
Jõudu ehtamisega!
Maakeeli siis cluch kick 6000rmp mõjuv jõud mootorikäppadele enne ratta tühja panekut ja seisva auto ühe coilile mõjuva jõu suhe. kui ca 1 rattale mõjub 500kg. Erinevatest kiirendustest rääkimata.
Sry OT:)
Jõudu ehtamisega!