E30 325 M-tech1 1986
Vahekokkuvõte ka siia foorumisse
Proovisin kas 245 laiad rehvid mahuvad esisilda,mahtusid küll Polnud paremaid käepärast võtta paariks nädalaks ja sai huvitav ajutine lahendus tehtud.Nüüdseks juba tutikad 205/45 Hankook Ventus V12 EVO kevadeks valmis ostetud.
Lisaks olen kevadiseks remondiks juurde varunud:
Uued esimesed gaasi amordid koos tolmukatetega ning igaksjuhuks ühed madaldusvedrud.
Originaal udutuled,mida polnud just lihtne leida.
Esimene strutbar
Uus esiklaas
KN paneelfilter
Shortshifter
Kindlasti ostan veel roolivarda komplekti.Ilmselt vahetan pagasnikuluugi ka välja ning torukollektor on ka plaanis.
Samas minetea mis veel näppu jääb
Praegu aga auto seisab ja ootab kevadet
Proovisin kas 245 laiad rehvid mahuvad esisilda,mahtusid küll Polnud paremaid käepärast võtta paariks nädalaks ja sai huvitav ajutine lahendus tehtud.Nüüdseks juba tutikad 205/45 Hankook Ventus V12 EVO kevadeks valmis ostetud.
Lisaks olen kevadiseks remondiks juurde varunud:
Uued esimesed gaasi amordid koos tolmukatetega ning igaksjuhuks ühed madaldusvedrud.
Originaal udutuled,mida polnud just lihtne leida.
Esimene strutbar
Uus esiklaas
KN paneelfilter
Shortshifter
Kindlasti ostan veel roolivarda komplekti.Ilmselt vahetan pagasnikuluugi ka välja ning torukollektor on ka plaanis.
Samas minetea mis veel näppu jääb
Praegu aga auto seisab ja ootab kevadet
Kui mu Imprezal õhulugeja otsad andis, mis oli suure tõenäosusega põhjustatud just K&N õlitatavast paneelfiltrist, lendas viimane suure kaarega prügikasti. Paberfiltriga palju puhtam ja kuivem tunne. Ma pole kunagi viitsinud uurida, millist tüüpi lugejat E30 kasutati aga Imprezal oli see köetava traadiga element.ander kirjutas:Lisaks olen kevadiseks remondiks juurde varunud:
KN paneelfilter
CSi, ti, i, RT, TC1, D
M20 on pöördsiibriga jah. Otseselt tuksi ei tohiks keerata, aga sellegipoolest eelistaks kuiva filtrit. Koonusel mingi effekt on kui tal korralik kast ümber ehitatud ning õhuvõtt hea. Filtritest rääkides saan öelda et originaalfiltris on umbestäpselt 3kw kinni, dünos sai üks tõmme huvipärast filter ära võetud ja 3kw tuli juurde
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ma sain originaalkorpusesse käiva KN paneelfiltri mis mõeldudki sinna.Ütleme siis nii,et raha ei raisanud sellepeale
Ei loodagi sealt nüüd mingit ulme jõunumbreid juurde,tahaks seda õhku rohkem mootorisse saada.
Samas tahaks hoida kapotialuse originaalisarnase,alles suvel tahtsid "sõbrad vilkuritega" vaadata ega mul V8 kapotiall pole.Pidid pettuma,ainuke võõrkeha oli näidikuga kütuserõhu regulaator.
Eks iga asi natuke annab juurde
Ei loodagi sealt nüüd mingit ulme jõunumbreid juurde,tahaks seda õhku rohkem mootorisse saada.
Samas tahaks hoida kapotialuse originaalisarnase,alles suvel tahtsid "sõbrad vilkuritega" vaadata ega mul V8 kapotiall pole.Pidid pettuma,ainuke võõrkeha oli näidikuga kütuserõhu regulaator.
Eks iga asi natuke annab juurde
Viimane aeg nüüd hakata autot kokku laduma.
Vahepeal lisandunud:
Hartge torukollektor
Lemförderi rooliotsade komplekt
Väljalaske ja klapikambrikaane tihendid
Udutuled nüüd uute klaasidega
Boschi kojamehed
Uued kapoti/pagasi märgid
Lähiajal peaks klaasplastist pagasnikuluugi ka kätte saama.Korraliku metallist polnud mõistliku hinnaga saada ja vaatab siis mida see endast kujutab.
Lisaks pagasnikuluugile läheb vahetusse ka katuseluuk,mõlemad tuleb ka üle värvida.
Enne sõitmahakkamist kindlasti veel ka õlivahetus ja sillastend ning ilmselt ka klapiregull.
Sõitma loodaks auto saada hiljemalt aprilli alguseks.
Vahepeal lisandunud:
Hartge torukollektor
Lemförderi rooliotsade komplekt
Väljalaske ja klapikambrikaane tihendid
Udutuled nüüd uute klaasidega
Boschi kojamehed
Uued kapoti/pagasi märgid
Lähiajal peaks klaasplastist pagasnikuluugi ka kätte saama.Korraliku metallist polnud mõistliku hinnaga saada ja vaatab siis mida see endast kujutab.
Lisaks pagasnikuluugile läheb vahetusse ka katuseluuk,mõlemad tuleb ka üle värvida.
Enne sõitmahakkamist kindlasti veel ka õlivahetus ja sillastend ning ilmselt ka klapiregull.
Sõitma loodaks auto saada hiljemalt aprilli alguseks.
"Sport" filtrite kohta on jäänud mulle meelde üks Turbo Clubi teema mida ma kahjuks otsima küll ei viitsi hakata... Aga üks pädev kunde tegi siin samas eestimaal laboris testi! Vahe tava filtril ja "sport" filtril oli minimaalne! Pean siis silmas filtreerimis omadust. Jah "sport" hingab paremini ning jah sealt tuleb ka natuke rohkem sodi läbi. Aga see sodi on nii minimaalne ja miniatuurne, et põlemiskambris see lihtsalt põleb ära ja väljub läbi väljalaske. Aga eks ole ikkagi erandeid, erinevate õlidega määritavad filtrid ja aia taha älinud sensorid tänu sellele (vb määriti liiga ära). Tuleb lihtsalt natuke uurida mida ja kuidas kasutada, ise näiteks pole kunagi "sport" filtreid määrinud nende õlidega ja pole ka probleeme olnud.
Arvo kirjutas:M20 oli mäletamist mööda vanakooli pöördsiibriga AFM, see filtri õlist tingitud probleem on rohkem MAF sensorite teema.
Aga igasugused paneel "sport" filtrid on niiehknaa raharaiskamine, iseküsimus kui kuskilt mõne kasutatult tasuta saab.