BMW 518, Priit
BMW 518, Priit
Teen muude tegemiste vahelt ka selle auto kohta teema ära.
Enamvähem täieliku ajalooga auto. Eestis registreeritud 29.07.1994. Hästi hooldatud ning sel aastatuhandel olnud juttude järgi kasutusel vaid pühapäevaautona. Ajaloo kohta kommenteerib ehk eelmine omanik Sysi natuke rohkem. Laenan siinkohal mõned pildid Sysi galeriist.
Auto jõudis minuni mootoriprobleemiga. Pöördesse peab meelitama ning kohati tahab välja surra. Aegajalt vaevab käivitamisprobleem.
Kapotialt olen vahetanud juhtmed, voolikuid. Kuna talveralliks on vaja liikuma saada ning avastasin et puudu on üks oluline detail- tagasivoolu klapp, võtsin hetkel tagasivoolu üldse ära (nii on sama karbutaatori puhul tehasepoolne seade 316'l). Karburaator ise on Solex 32-32 didta. Mõttes on tellida sellele remontkomplekt või otsida sinna midagi natuke "ägedamat".
Selle tagasivoolu "vajalikkus" on siin muidugi ilusti ära seletatud:
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... 7e23f82b8/
Õnneks on ruumi autot hoida soojas ja kuivas. Ei plaani lähiajal suuremaid keretöid ette võtta.
Sõita on vaikne, mittemidagi ei kolise/nagise. Sillad on korras kuid väiksemaid asju tuleks siiski vahetada- et endal hea tunne oleks.
Sisu on ebanormaalselt heas seisukorras. Kõik on originaal või vähemalt ajastukohane. Laenan taas pilti Sysi galeriist. Mida ise tahaks muuta oleks samasugune originaal sportrool nagu mu Bauris on.
Matid on nüüdseks seal küll originaalid.
Enamvähem täieliku ajalooga auto. Eestis registreeritud 29.07.1994. Hästi hooldatud ning sel aastatuhandel olnud juttude järgi kasutusel vaid pühapäevaautona. Ajaloo kohta kommenteerib ehk eelmine omanik Sysi natuke rohkem. Laenan siinkohal mõned pildid Sysi galeriist.
Auto jõudis minuni mootoriprobleemiga. Pöördesse peab meelitama ning kohati tahab välja surra. Aegajalt vaevab käivitamisprobleem.
Kapotialt olen vahetanud juhtmed, voolikuid. Kuna talveralliks on vaja liikuma saada ning avastasin et puudu on üks oluline detail- tagasivoolu klapp, võtsin hetkel tagasivoolu üldse ära (nii on sama karbutaatori puhul tehasepoolne seade 316'l). Karburaator ise on Solex 32-32 didta. Mõttes on tellida sellele remontkomplekt või otsida sinna midagi natuke "ägedamat".
Selle tagasivoolu "vajalikkus" on siin muidugi ilusti ära seletatud:
http://www.bmw2002faq.com/component/opt ... 7e23f82b8/
Õnneks on ruumi autot hoida soojas ja kuivas. Ei plaani lähiajal suuremaid keretöid ette võtta.
Sõita on vaikne, mittemidagi ei kolise/nagise. Sillad on korras kuid väiksemaid asju tuleks siiski vahetada- et endal hea tunne oleks.
Sisu on ebanormaalselt heas seisukorras. Kõik on originaal või vähemalt ajastukohane. Laenan taas pilti Sysi galeriist. Mida ise tahaks muuta oleks samasugune originaal sportrool nagu mu Bauris on.
Matid on nüüdseks seal küll originaalid.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Kas keegi teab kust saaks vanema tüübi jagajale uut kondensaatorit? Kood on 1237330295
Kui kohapeal järsult pedaal põhja vajutada lähevad pöörded 2000-2500ni, siis jääb korraks püsima ja puterdab. Lähevad pöörded sealt üle ja edasi ilusti kuni lõpuni välja.
Kui kohapeal järsult pedaal põhja vajutada lähevad pöörded 2000-2500ni, siis jääb korraks püsima ja puterdab. Lähevad pöörded sealt üle ja edasi ilusti kuni lõpuni välja.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Ralli edukalt läbitud.
Pean ütlema et see auto näeb määrdununa natuke tõsiselt võetavam välja kui puhtana:
Auto ebanormaalselt madalal asetsev summuti hoidis kogu tee valvsana ning üllatas ilmselt tagasõitjaid ka mõningate sädemetega.
Tegelikult saab seda kõrgemale reguleerida küll, ei olnud varem piisavalt tähelepanu pööranud.
Elevust tekitas ühe mossega (ei saa jätta märkimata et Väga kiire mossega!) rallihoos olles avanenud kapott. Kiire peatumine ja sõit jätkus.
Hiljem õhtul kippusid pöörded peale jääma. Põhjuse avastasin alles kodus. Oma kohalt oli lahkunud gaasiklapi vedru. Lükkasin selle lihtsalt oma kohale tagasi ja korras.
Nüüd ootab auto et mul tekiks aega temaga pesulat külastada.
We did it!
Pean ütlema et see auto näeb määrdununa natuke tõsiselt võetavam välja kui puhtana:
Auto ebanormaalselt madalal asetsev summuti hoidis kogu tee valvsana ning üllatas ilmselt tagasõitjaid ka mõningate sädemetega.
Tegelikult saab seda kõrgemale reguleerida küll, ei olnud varem piisavalt tähelepanu pööranud.
Elevust tekitas ühe mossega (ei saa jätta märkimata et Väga kiire mossega!) rallihoos olles avanenud kapott. Kiire peatumine ja sõit jätkus.
Hiljem õhtul kippusid pöörded peale jääma. Põhjuse avastasin alles kodus. Oma kohalt oli lahkunud gaasiklapi vedru. Lükkasin selle lihtsalt oma kohale tagasi ja korras.
Nüüd ootab auto et mul tekiks aega temaga pesulat külastada.
We did it!
Viimati muutis Priit, 28 Veebr 2011 20:10, muudetud 1 kord kokku.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
Õnnitlused hea tulemuse puhul ka ekipaazhilt nr 21!
Huvitav, sel aastal ei näinud rajal pooli "konkurente", paljude masinate osavõtust sain teada alles pärast erinevaid pildigaleriisid sirvides. Ühise lõunapausi puudumine ja liiga kitsuke (ilma kõikimahutava platsita) stardiala andis tunda.
Aga varsti peab Peakorraldaja vist haidele ka eraldi klassi tegema, et mittehaidele ka auhindu jaguks
Huvitav, sel aastal ei näinud rajal pooli "konkurente", paljude masinate osavõtust sain teada alles pärast erinevaid pildigaleriisid sirvides. Ühise lõunapausi puudumine ja liiga kitsuke (ilma kõikimahutava platsita) stardiala andis tunda.
Aga varsti peab Peakorraldaja vist haidele ka eraldi klassi tegema, et mittehaidele ka auhindu jaguks
Punane e21? Korra sai ikka tahavaatepeeglist sind näha.V2ike_Suur kirjutas:Õnnitlused hea tulemuse puhul ka ekipaazhilt nr 21!
Huvitav, sel aastal ei näinud rajal pooli "konkurente", paljude masinate osavõtust sain teada alles pärast erinevaid pildigaleriisid sirvides. Ühise lõunapausi puudumine ja liiga kitsuke (ilma kõikimahutava platsita) stardiala andis tunda.
Aga varsti peab Peakorraldaja vist haidele ka eraldi klassi tegema, et mittehaidele ka auhindu jaguks
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 13 Jaan 2010 12:34
Selle autoga on vahepeal palju sõidetud. Palju rohkem kui Bauriga.
Nüüd kohustuslik õlivahetus, mida oleks pidanud ammu tegema.
Kapotialuse lähema uurimise käigus selgus et mootorist immitseb kummalise koha pealt õli. Tuleks nagu väljalase kollektori esimese silndri poldi juurest. Keerasin seda pisut peale ja leke nagu kadus
Lisaks tuleb korrigeerida summuti asetust ning vahetada bensiinipump. Seejärel võib juba julgemalt Soome kokkutulekule suunduda.
Nüüd kohustuslik õlivahetus, mida oleks pidanud ammu tegema.
Kapotialuse lähema uurimise käigus selgus et mootorist immitseb kummalise koha pealt õli. Tuleks nagu väljalase kollektori esimese silndri poldi juurest. Keerasin seda pisut peale ja leke nagu kadus
Lisaks tuleb korrigeerida summuti asetust ning vahetada bensiinipump. Seejärel võib juba julgemalt Soome kokkutulekule suunduda.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Täna väsis auto peale ülevaatusepunkti külastamist täpselt samuti ära nagu kokkutuleku ringsõidul Rakveres. Bensiini enam lihtsalt kätte ei saa. Aitas taas karpa bensiiniga ujutamine- ja nii 5-6 korda järjest. Siis jäi käima. Tõesti loodan et viga on pumbas kuna Soomes ei tahaks küll elustama hakata.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Nii, summutaja on korrigeeritud kõrgemale kuigi mulle tundub et keskmine osa on ära paindunud ja palju paremaks ei saagi. Kõige madalam koht on tagasillaga ühel joonel vähemalt.
Uus bensiinipump, nagu juba öeldud, leidnud omale koha.
Selline on see ohutulete lüliti mida tarvis.
Ja siis.. tegin väikese puhastuskuuri kapotialusele- ma ei jõua ära imestada selle auto konditsiooni
(tumedamad kohad tiivaäärtel ei ole rooste, see on järele jäänud mustus)
Ja lõpuks hakkasin uurima, miks ei tööta pagasiruumi valgustus. Mõõtsin multimeetriga ja ajasin jutmetel jälge kuni jõudsin lülitini (mille olemasolust ei olnud aimu ei minul ega eelmisel omanikul Sysil)
Magic..
Uus bensiinipump, nagu juba öeldud, leidnud omale koha.
Selline on see ohutulete lüliti mida tarvis.
Ja siis.. tegin väikese puhastuskuuri kapotialusele- ma ei jõua ära imestada selle auto konditsiooni
(tumedamad kohad tiivaäärtel ei ole rooste, see on järele jäänud mustus)
Ja lõpuks hakkasin uurima, miks ei tööta pagasiruumi valgustus. Mõõtsin multimeetriga ja ajasin jutmetel jälge kuni jõudsin lülitini (mille olemasolust ei olnud aimu ei minul ega eelmisel omanikul Sysil)
Magic..
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Peale selleaastast talverallit loobus auto summutaja leegitoru rippumast ning murdus lihtsalt ära. Leegitoru seega tellimises ning ehk juba õigevarsti valmis paigalduseks. Vihjena et seda B osana enam saada pole, ainult UMist.
Kuna probleeme on viimasel ajal olnud ka piduritega, läheb kogu piduriring taastamisele. Jupid on olemas ning ootab kokku panemist. Kuna avastasin loksu ühest tagalaagrist, lähevad ka tagumised õõtsad taastamisele. Ning kui juba, siis ka kütusetorud vahetusse.
Ja kuna viimasel reisil Soome jäi neljast rehvist järele kolm, on ka need tarvis uuendada, koos velgedega loomulikult.
Lisaks tavapärane kevadine hooldus filtrite ja õlide näol ning saabki jälle sõita.
Kuna probleeme on viimasel ajal olnud ka piduritega, läheb kogu piduriring taastamisele. Jupid on olemas ning ootab kokku panemist. Kuna avastasin loksu ühest tagalaagrist, lähevad ka tagumised õõtsad taastamisele. Ning kui juba, siis ka kütusetorud vahetusse.
Ja kuna viimasel reisil Soome jäi neljast rehvist järele kolm, on ka need tarvis uuendada, koos velgedega loomulikult.
Lisaks tavapärane kevadine hooldus filtrite ja õlide näol ning saabki jälle sõita.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina