Bmw 323i 82a Priit300
Kas sa madaldus vedrude peale ei ole mõelnud? Et rehvid täidaks selle koopa ilusti ära.. ja tagant jääks isegi rattad natukene lääpa. Ei aja seda madalduse põhimõtet taga.. vaid selline Stance. Veidi võõras võibolla mõnedele.. aga autol on tõsine "clean look" stiil
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Tänud heade sõnade eest-Myyr- kirjutas:Kas sa madaldus vedrude peale ei ole mõelnud? Et rehvid täidaks selle koopa ilusti ära.. ja tagant jääks isegi rattad natukene lääpa. Ei aja seda madalduse põhimõtet taga.. vaid selline Stance. Veidi võõras võibolla mõnedele.. aga autol on tõsine "clean look" stiil
Madaldus vedrud juba on all -40 mm, kuskil olen näinud ka -60 müügis ja 3mas varjant on panna coilid.Olen uurinud seda 3mandat varjanti ,see eeldab seda ,et võtan oma püstakud alt ja saadan inglismaale ja aega võib minna mitu kuud ennem kui nad tagasi saan ja hind on ka korralik .
Arvatavasti vaatan järgmine suvi seda kuna kõike ei jõua korraga
Ma eitea täpselt mis silla ehitus e21'l on.. kui kerega ei eksi.
Annab ka panna e36 coilid. Siis tuleb püstak lihtsalt pesast välja võtta.
Aga uuri siit:) http://ceikaperformance.com/
Teevad custom coile;)
Annab ka panna e36 coilid. Siis tuleb püstak lihtsalt pesast välja võtta.
Aga uuri siit:) http://ceikaperformance.com/
Teevad custom coile;)
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür
Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
väga ilus!
aga nendele, kes oma 15cm kõrgete autodega vastu maad saavad esiosa jne, vaatate teed ka kui sõidate? või kõrge auto puhul pole vaja väga jälgida ja tähtis on et tee peal vähemalt püsite? mulle jääb lihtsalt veidi arusaamatuks, te peaksite ju olema küll sedasorti mehed kes hoolivad autost ja jälgivad teed. mina oma 5cm kõrge esipõllega ei ole seda veel kordagi vastu maad saanud, ükskõik kus ma sõidan. või siis on teil nii pehme vedrustus et lohust läbi sõites vajub auto tõesti nii palju allapoole et käib vastu maad.
aga nendele, kes oma 15cm kõrgete autodega vastu maad saavad esiosa jne, vaatate teed ka kui sõidate? või kõrge auto puhul pole vaja väga jälgida ja tähtis on et tee peal vähemalt püsite? mulle jääb lihtsalt veidi arusaamatuks, te peaksite ju olema küll sedasorti mehed kes hoolivad autost ja jälgivad teed. mina oma 5cm kõrge esipõllega ei ole seda veel kordagi vastu maad saanud, ükskõik kus ma sõidan. või siis on teil nii pehme vedrustus et lohust läbi sõites vajub auto tõesti nii palju allapoole et käib vastu maad.
'82 518/525i
LowGarage.
LowGarage.
Isiklikult eelistaks jälgida ilusaid vaateid, kaunist naist kõrvalistmel ning huvitavaid vastutulevaid autosid, aga see on täiesti maitse asimartinvr kirjutas:aga nendele, kes oma 15cm kõrgete autodega vastu maad saavad esiosa jne, vaatate teed ka kui sõidate?
Usun et teemaalgataja ei soovi siia rohkem offtopicut, nii et lõpetame ära
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Liiklusohutuse seisukohast on need tegevused ohtlikumad kui noor nolk roolitaga(loe rullnokk) kuna tähelepanu on suunatud sõitmiselt mujale.nuga kirjutas: Isiklikult eelistaks jälgida ilusaid vaateid, kaunist naist kõrvalistmel ning huvitavaid vastutulevaid autosid, aga see on täiesti maitse asi
vaguniga
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn