Pakun, et kuna see auto seal igapäevaselt seisab ja tema oma ka siis hommikuse kiirustamise käigus plaanis ta asjaajamise õhtuks jätta lihtsalt, telefoninumber oleks ikka olnud viisakas aknavahele jätta.Iff kirjutas:Uskumatu kui lolle inimesi on olemas, huvitav kas ta tõesti arvas, et pääseb sellest puhtalt...
Aga no vähemalt saad uued neerud
Rauno E21 323i
vaguniga
Kaua oodatud kaunikesed...
Täna käisin järgi pool aastat tagasi tellitud Bilstein B6 tagaamortidel. Ühtlasi sai ostetud ka uus amordi kaitsekomplekt ning H&R madaldusvedrud. Viimaste eest tänud retroracerile. Lisaks sellele pidin ostma ka uue ATE siduri töösilindri, sest vana lõpetas kodu ees oma töölepingu paar päeva tagasi.
Palju ilusaid asju, mida väga ei raatsigi Tallinna tänavatele tuua:
Loodetavasti toimib antud vedrustuse komplekt ideaalselt ning madaldus on kenasti paigas. Homme peaks selles osas selgust saama
Täna käisin järgi pool aastat tagasi tellitud Bilstein B6 tagaamortidel. Ühtlasi sai ostetud ka uus amordi kaitsekomplekt ning H&R madaldusvedrud. Viimaste eest tänud retroracerile. Lisaks sellele pidin ostma ka uue ATE siduri töösilindri, sest vana lõpetas kodu ees oma töölepingu paar päeva tagasi.
Palju ilusaid asju, mida väga ei raatsigi Tallinna tänavatele tuua:
Loodetavasti toimib antud vedrustuse komplekt ideaalselt ning madaldus on kenasti paigas. Homme peaks selles osas selgust saama
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nüüdseks ilusad asjad autol all (välja arvatud esivedrud). Auto sidurdab jälle kenasti ning tagaosa juhitavusega olen väga rahul. Enam kiirendades rattaid koopasse ei tõmba ning tagaosa on jäigem ja stabiilsem. Mina olen igati rahul
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Sügis on käes ja ilmad juba külmad. Kindlustuse lõppemiseni on veel loetud päevad, aga kuna täna oli väga ilus ilm pesin hai puhtaks ja viisin linnapeale sõitma. Paari nädalaga olin juba ära unustanud kui hea selle autoga sõita on, nägu kisub ikka naerule.
Talveks on plaane mitmeid, loodetavasti saavad kõik või suurem osa neist ka tehtud.
Lõppu mõned pildid tänasest päevast:
Soovitan soojalt vaadata ka tudengite autosaadet Stop Gear
http://tipikas.tv/video/9YYGB6SXRRD4/Stop-Gear
Mis seal salata intros on ka üks hainina esindatud
Talveks on plaane mitmeid, loodetavasti saavad kõik või suurem osa neist ka tehtud.
Lõppu mõned pildid tänasest päevast:
Soovitan soojalt vaadata ka tudengite autosaadet Stop Gear
http://tipikas.tv/video/9YYGB6SXRRD4/Stop-Gear
Mis seal salata intros on ka üks hainina esindatud
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Auto on endiselt talveunes kuid salong areneb sellegipoolest.
Retroracerilt õnnestus hankida originaal sportrool. Alguses oli rool suhteliselt mannetus seisukorras, kuid valmiskujul olen tulemusega väga rahul. Rooli kummist osa liimiti raami külge kinni tagasi, nahatati üle ning minu soovil ///M stiilis 3 eri värvi niidiga. Rooli pasunaosa, kontaktplaadi ja tagumise katte ostsin uue.
Hetkel on tegemises Recaro esiistmed. Kui ostes tundus istmete seisukord väga hea ning raamid terved siis lahti võtmisel tuli paraku muud välja. Istmete põhjad on päris korralikud ja palju tööd ei vaja, kuid seljatoe raam on mitmest kohast katki ning kõver. Kui raam on sirgeks tehtud ja keevitatud saab see veel uue värvi ning edasi läheb sadulsepa kätte.
Mõned pildid siis roolist:
Retroracerilt õnnestus hankida originaal sportrool. Alguses oli rool suhteliselt mannetus seisukorras, kuid valmiskujul olen tulemusega väga rahul. Rooli kummist osa liimiti raami külge kinni tagasi, nahatati üle ning minu soovil ///M stiilis 3 eri värvi niidiga. Rooli pasunaosa, kontaktplaadi ja tagumise katte ostsin uue.
Hetkel on tegemises Recaro esiistmed. Kui ostes tundus istmete seisukord väga hea ning raamid terved siis lahti võtmisel tuli paraku muud välja. Istmete põhjad on päris korralikud ja palju tööd ei vaja, kuid seljatoe raam on mitmest kohast katki ning kõver. Kui raam on sirgeks tehtud ja keevitatud saab see veel uue värvi ning edasi läheb sadulsepa kätte.
Mõned pildid siis roolist:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nahatöö teostas tuttav. Soovi korral võin PS kontaktandmeid jagada.
Kahe tule variant meeldib mulle endale kah rohkem, sellepärast vastupidiselt tehasest 4-tule variandile tegin praeguse lahenduse. Kusjuures antud tuled valgustavad koos korralike pirnidega teed hämmastavalt hästi, palju xenonile alla ei jää
Kahe tule variant meeldib mulle endale kah rohkem, sellepärast vastupidiselt tehasest 4-tule variandile tegin praeguse lahenduse. Kusjuures antud tuled valgustavad koos korralike pirnidega teed hämmastavalt hästi, palju xenonile alla ei jää
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Viimasel ajal olen tegelenud istmeraamide taastamisega. Peale detailide korralikku kontrolli selgus aina rohkem tegemist vajavaid kohti. Sellegi poolest on lootus raamide metallitöö lähiajal lõpetada, edasi lähevad jupid klaaskuulpritsi ning värvimisse.
Vahepeale väike ajalootund. Teatavasti on Recaro istmeid erinevates variantides ning sageli aetakse neid segamini originaal sportistmetega. Leidsin netist paar kasulikku pilti, mis aitavad tuvastada täpse istme mudeli.
Pakuti ka luksuslikke suuremate reguleerimisvõimalustega ja elektriliselt liigutatavaid istmeid.
Minu istme mudeliks on LS-C, garaazis vedeleb veel üksik LX-B. Minu õnneks on kõikidest võimalikest variantidest isiklik lemmik LS-C
Ja lõppu "teaser" istmekatte proovist. Kaugeltki mitte lõplik aga esmase mulje saab kätte.
Vahepeale väike ajalootund. Teatavasti on Recaro istmeid erinevates variantides ning sageli aetakse neid segamini originaal sportistmetega. Leidsin netist paar kasulikku pilti, mis aitavad tuvastada täpse istme mudeli.
Pakuti ka luksuslikke suuremate reguleerimisvõimalustega ja elektriliselt liigutatavaid istmeid.
Minu istme mudeliks on LS-C, garaazis vedeleb veel üksik LX-B. Minu õnneks on kõikidest võimalikest variantidest isiklik lemmik LS-C
Ja lõppu "teaser" istmekatte proovist. Kaugeltki mitte lõplik aga esmase mulje saab kätte.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Täna sain istmete tükid ja klapikambrikaane klaaskuulpritsist kätte. Nüüd näeb asi juba päris viisakas välja Edasi vaja kiirelt värvimisse viia. Imestan, et M50 klapikambrikaan näeb peale pritsi päris kole välja. Valujälgi ja igasugu "kraatreid" on rohkem kui võiks. Peab enne värvimist natuke lamellketast näitama
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Istmete metallosad pulbervärvist käes. Homme lähen ka klapikambrikaanele järgi, mis sai tavapärase värvi peale
Pulbervärviga olen väga rahul, kõik nurgatagused on kenasti ühtlase värvi all. Järgnevalt panen raamid ja mehhanismid korra prooviks kokku ning kui kõik toimib nii nagu vaja annan istmed edasi juba sadulsepale.
Pulbervärviga olen väga rahul, kõik nurgatagused on kenasti ühtlase värvi all. Järgnevalt panen raamid ja mehhanismid korra prooviks kokku ning kui kõik toimib nii nagu vaja annan istmed edasi juba sadulsepale.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Panin prooviks istme metallosa kokku, et hiljem vähem üllatusi tuleks Peatoe jalad käisid tsinkimises ja said samuti uue väljanägemise.
Värvituna jäi klapikambrikaan väga hea. Näha jääva otsaga nägi maaler tublisti vaeva. Päikese käes läigib eriti hästi
Tuleb siiski tunnistada, et M20 klapikambrikaan näeb parem välja. Antud detail siis Kristina E34 jaoks ning klaaskuulpritsitud ja peale seda lakitud.
Värvituna jäi klapikambrikaan väga hea. Näha jääva otsaga nägi maaler tublisti vaeva. Päikese käes läigib eriti hästi
Tuleb siiski tunnistada, et M20 klapikambrikaan näeb parem välja. Antud detail siis Kristina E34 jaoks ning klaaskuulpritsitud ja peale seda lakitud.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Talve alguses oli probleem garaazipinnaga. Talvekodu tahtsid nii sinine, kui ka drifti E36, aga kohta oli ainult ühele. Sinine pidi esialgu ajutise garaaziga leppima, kus tööd teha ei saanud. Veebruari alguses õnnestus leida peaaegu ideaalne garaazipind. Kuna garaaz on suur (4-5 autokohta), siis sai retroraceriga kahepeale pind renditud. Kuu aega läks garaazide kolimise ja sisseseadmise peale
Nüüdseks olen jõudnud ka juba autode kallale. Sinisel sai mitmed pisivead likvideeritud ning suurema projektina mootori remont ette võetud. Esmalt muidugi mootor aiste vahelt välja ning pukki. Arvestades ilma ning teede seisukorda julgen arvata, et enne mai kuud sinist sõitma ei pane.
Mõned fotosüüdistused hetkeseisust:
Nüüdseks olen jõudnud ka juba autode kallale. Sinisel sai mitmed pisivead likvideeritud ning suurema projektina mootori remont ette võetud. Esmalt muidugi mootor aiste vahelt välja ning pukki. Arvestades ilma ning teede seisukorda julgen arvata, et enne mai kuud sinist sõitma ei pane.
Mõned fotosüüdistused hetkeseisust:
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Originaal "logarid" on küljes ehk need pisikesed tükid esitiiva ees- ja tagaosas. Koopad on E21-l muidugi üks roostekoht. Mina selle autoga talvel ei sõida ja üleüldse läbisõidud on päris väiksed ning kuna 100% uus mastiks on peal, siis väga ei põe selle pärast.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008