Joonase BMW e28, 525E, 1987a
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Mnjaah,
Krat..nagu oleksin kuskil poes näinud, netis sai uuritud, et kuskil olid 30-35 euriga karbid, tk hind..
Alvadis natuke kallid, 42 euri tükk.
http://www.allcar.ee/kaup.php?m1=1&c1=1 ... iz=8253814
Siit saaks 37 euriga tüki.
Eks ma veel uurin natuke ja proovin leida kuskilt mingi natuke odavama variandi, et äkki saab kellegi kaudu kuskilt soodsalt
Krat..nagu oleksin kuskil poes näinud, netis sai uuritud, et kuskil olid 30-35 euriga karbid, tk hind..
Alvadis natuke kallid, 42 euri tükk.
http://www.allcar.ee/kaup.php?m1=1&c1=1 ... iz=8253814
Siit saaks 37 euriga tüki.
Eks ma veel uurin natuke ja proovin leida kuskilt mingi natuke odavama variandi, et äkki saab kellegi kaudu kuskilt soodsalt
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Tegelikult pidid need B varuosad tõesti parajad pa*ad olema..pidid vist väga õhuksest plekist tehtud olema vms, ja vahest isegi ei istu üldse auto külge hästi, ei ole täpselt valmistatud.
Ma mõtlengi et, äkki annab kuskilt kasulikumast kohast tellida või üldse lasta kohe väänata kuskil uued karbid. Eks uurin.
Tänud tänud Loodame, et suveks saab autot tänavatel liiklemas näha!
Ma mõtlengi et, äkki annab kuskilt kasulikumast kohast tellida või üldse lasta kohe väänata kuskil uued karbid. Eks uurin.
Tänud tänud Loodame, et suveks saab autot tänavatel liiklemas näha!
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Noh, ma eitea..
Kui nüüd võtta see poe karp, maitea kui hea krunt seal peal on, räägitakse et täis pask. See tuleks maha lasta kohe ja uus krunt peale lasta ja hiljem siis värvida ja võimalusel äkki karbi sisse mingit õlitaolist asja panna..
Et siis äkki isegi peaksid vastu.
Aga hetkel ma alles kogun seda rahalist värki..ja niikaua otsin ja uurin kust paremad ja parema hinnaga saab:)
Karpide kohta üldse, kellegil mingit lisainfot kuidas paremini paigaldada, kuidas paremini neid säilitada jne, siis antke aga tulla!
Kui nüüd võtta see poe karp, maitea kui hea krunt seal peal on, räägitakse et täis pask. See tuleks maha lasta kohe ja uus krunt peale lasta ja hiljem siis värvida ja võimalusel äkki karbi sisse mingit õlitaolist asja panna..
Et siis äkki isegi peaksid vastu.
Aga hetkel ma alles kogun seda rahalist värki..ja niikaua otsin ja uurin kust paremad ja parema hinnaga saab:)
Karpide kohta üldse, kellegil mingit lisainfot kuidas paremini paigaldada, kuidas paremini neid säilitada jne, siis antke aga tulla!
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Kui natuke veel netis tuhnida siis leidsin veel selliselt lehelt..
KLOKKERHOLMi küljekarbid 32 eurot tükk
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16 ... 2_78/tab:1
VAN WEZEL toode..on vist ikka küljekarpe selle all mõeldud, nimi astmeplekk Igatahes see vabsjee 23 eurot tükk..hinda vaadates peab ikka tõsine pa*k vist olema.
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16 ... 2_36/tab:1
KLOKKERHOLMi küljekarbid 32 eurot tükk
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16 ... 2_78/tab:1
VAN WEZEL toode..on vist ikka küljekarpe selle all mõeldud, nimi astmeplekk Igatahes see vabsjee 23 eurot tükk..hinda vaadates peab ikka tõsine pa*k vist olema.
https://www.eparts.ee/catalog/#brand:16 ... 2_36/tab:1
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
No tegelikult ega see asi nüüd nii hull ka pole ju..
Kui lasta väänata korralikud karbid, need kruntida, õli hiljem sisse lasta, väljast värvida. Siis need ikka peavad aastaid aastaid vastu.
Ei ole nii et nüüd mitte mingil juhul talvel sõita ei tohi, kuna karp kohe silmnähtavalt mädaneb silmeall ära.
Kuigi ei vaidle vastu et B varuosad, on osasid mis paari aastaga lähevad, ja ma väga ei julgeks osta neid odavaid karpe..pärast hakka veel teist korda ka vahetama kunagi.
Minul endal plaan ikka talvel ka sõita, kui vaja..mis teha.
Kui lasta väänata korralikud karbid, need kruntida, õli hiljem sisse lasta, väljast värvida. Siis need ikka peavad aastaid aastaid vastu.
Ei ole nii et nüüd mitte mingil juhul talvel sõita ei tohi, kuna karp kohe silmnähtavalt mädaneb silmeall ära.
Kuigi ei vaidle vastu et B varuosad, on osasid mis paari aastaga lähevad, ja ma väga ei julgeks osta neid odavaid karpe..pärast hakka veel teist korda ka vahetama kunagi.
Minul endal plaan ikka talvel ka sõita, kui vaja..mis teha.
nii ta on jah aga kui ise vahetad siis samaas vahet kah pole . aga minu puhul mitte karpide jne ei sõida auto vaid kes viitsib seda ülesse tõsta ja hiljem peale talve kahetseda kui mõni libe tee otsustab et nüüd su auto läheb kraavi või mis iganes. talveks ikkagi vaja sellist pillli et kui miskit juhtub võttad kõige kallima asja ehk makk ja lähed bussiga edasi
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Mnjah,
Seda küll et sellise autoga peaks tegelikult hobikorras sõitma..aga no kesteab kus ja mis juhtub. Igatahes hetkel on plaan ta ilusti sõitma ja kokku saada ja siis vaatab kuidas edasi asjad liikuma hakkavad.
Igatahes vend siin ehitab üht e30 drifti projekti..ja tellis omale kuskilt VAN WEZELI tiivakaared ja karbid..sai ka päris odava hinnaga.
Seisavad need siin garaazis, ja vaatasin neid, täitsa sellised inimlikud paistavad. Plekipaksus 1mm, sai mõõdetud. Eks krunt tuleb nkn maha hõõruda ja uus panna..aga muidu täitsa korralikud.
Ja siin eelpool panin lingi ka kus e28le VAN WEZELI karbid 23.77 eurot tükk. Vb siis võtan ise ka need ja krundin uuesti üle ja õlitan jms!
Seda küll et sellise autoga peaks tegelikult hobikorras sõitma..aga no kesteab kus ja mis juhtub. Igatahes hetkel on plaan ta ilusti sõitma ja kokku saada ja siis vaatab kuidas edasi asjad liikuma hakkavad.
Igatahes vend siin ehitab üht e30 drifti projekti..ja tellis omale kuskilt VAN WEZELI tiivakaared ja karbid..sai ka päris odava hinnaga.
Seisavad need siin garaazis, ja vaatasin neid, täitsa sellised inimlikud paistavad. Plekipaksus 1mm, sai mõõdetud. Eks krunt tuleb nkn maha hõõruda ja uus panna..aga muidu täitsa korralikud.
Ja siin eelpool panin lingi ka kus e28le VAN WEZELI karbid 23.77 eurot tükk. Vb siis võtan ise ka need ja krundin uuesti üle ja õlitan jms!
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Nonii! Hakkab asi arenema..
Nädalavahetusel kiskusin esimesed uksed eest ära..kurat pidin polstri ära võtma ja seest 2 poldiga lahti laskma, ma ei tea kas hiljem need enam tagasi paika ka saab või ei.
Igatahes neid tifte mina sealt küll kätte ei saanud(hingede omasid) et uks eest oleks tulnud.
Eest ära sai kisutud ka esitiivad. Need on õnneks väga väga heas korras, need ilmselt ka vahetatud, peal veel markeriga kirjas 550 - eek
Tiiva alt ka midagi väga hullu välja ei tulnud, et õnneks see osa kõik vägahea.
Sai natuke karpi ka puretud jälle..küljepealt sai lihtsalt suur tükk välja kistud Pull värk küll, puhas makro ja mingi silikoon vms
Igatahes nüüd said rahad ka vaikselt liikuma ja tellin karbid ära ja ilmselt ka kogu mootorile uued tihendid, rihmad, filtrid jms teema! Ja saab ka pikka aega laiali olnud mootori kokku laduda!
Plokikaanega sai ammu alustatud(uued klapisääretihendid, klapid sooveldatud jms, see siis 2,5 liitrise 885 lõpuga kaan)
Paar pilti kah!
Nädalavahetusel kiskusin esimesed uksed eest ära..kurat pidin polstri ära võtma ja seest 2 poldiga lahti laskma, ma ei tea kas hiljem need enam tagasi paika ka saab või ei.
Igatahes neid tifte mina sealt küll kätte ei saanud(hingede omasid) et uks eest oleks tulnud.
Eest ära sai kisutud ka esitiivad. Need on õnneks väga väga heas korras, need ilmselt ka vahetatud, peal veel markeriga kirjas 550 - eek
Tiiva alt ka midagi väga hullu välja ei tulnud, et õnneks see osa kõik vägahea.
Sai natuke karpi ka puretud jälle..küljepealt sai lihtsalt suur tükk välja kistud Pull värk küll, puhas makro ja mingi silikoon vms
Igatahes nüüd said rahad ka vaikselt liikuma ja tellin karbid ära ja ilmselt ka kogu mootorile uued tihendid, rihmad, filtrid jms teema! Ja saab ka pikka aega laiali olnud mootori kokku laduda!
Plokikaanega sai ammu alustatud(uued klapisääretihendid, klapid sooveldatud jms, see siis 2,5 liitrise 885 lõpuga kaan)
Paar pilti kah!
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Nonii! Midagi uut jälle!
Jõudsid kohale mu uued mootorijupid. Tõmbas suunurgad kõrvadeni kohe, kui pakisisse nägin
On ikka hea vaadata küll uusi juppe..kohe rahulolu tekib, kui selliste juppidega oma mootori kokku saad laduda
Ilmselt läheb siis ka mootor nädalavahetusel kokku, vaatan kuidas jõuan oma asjadega, otseselt kiiret ka kuhugi pole.
Natuke siis tellitud juppidest kah.
Enamvähem sai valitud parimate tootjate juppe, nagu Victor Reinz, Elring, Contitech, Payen ja INA.
Sai ostetud siis:
Plokikaane tihend (Victor Reinz)
Klapikambri kaane tihend
Väljalaske tihendite kmpl (Victor Reinz)
Sisselaske tihendite kmpl (Victor Reinz)
Esimene väntvõlli otsa simmerling (ELRING)
Tagumine väntvõlli otsa simmer (Sai siis ostetud kui mootor laiali läks, sammuti uus ja ELRING)
Rihmarullik/pinguti (INA)
Hammasrihm (Contitech)
Plokikaane poldid (Payen)
Nukkvõlli otsa simmerling (ELRING)
Õlifilter (WIX)
Kui mootor laiali käis, ja tagumine väntvõlli otsa simmer vahetatud sai, sai ka pandud uus õlivanni tihend(ELRING) Nendega pole mootor veel käinud.
Sammuti on ka uued klapisääretihendid.
Ehk siis, pmst kõik tihendid ja simmerid ja filtrid jms mis mootoris käivad, lähevad vahetusse uute vastu
Väike pilt kah.
Jõudsid kohale mu uued mootorijupid. Tõmbas suunurgad kõrvadeni kohe, kui pakisisse nägin
On ikka hea vaadata küll uusi juppe..kohe rahulolu tekib, kui selliste juppidega oma mootori kokku saad laduda
Ilmselt läheb siis ka mootor nädalavahetusel kokku, vaatan kuidas jõuan oma asjadega, otseselt kiiret ka kuhugi pole.
Natuke siis tellitud juppidest kah.
Enamvähem sai valitud parimate tootjate juppe, nagu Victor Reinz, Elring, Contitech, Payen ja INA.
Sai ostetud siis:
Plokikaane tihend (Victor Reinz)
Klapikambri kaane tihend
Väljalaske tihendite kmpl (Victor Reinz)
Sisselaske tihendite kmpl (Victor Reinz)
Esimene väntvõlli otsa simmerling (ELRING)
Tagumine väntvõlli otsa simmer (Sai siis ostetud kui mootor laiali läks, sammuti uus ja ELRING)
Rihmarullik/pinguti (INA)
Hammasrihm (Contitech)
Plokikaane poldid (Payen)
Nukkvõlli otsa simmerling (ELRING)
Õlifilter (WIX)
Kui mootor laiali käis, ja tagumine väntvõlli otsa simmer vahetatud sai, sai ka pandud uus õlivanni tihend(ELRING) Nendega pole mootor veel käinud.
Sammuti on ka uued klapisääretihendid.
Ehk siis, pmst kõik tihendid ja simmerid ja filtrid jms mis mootoris käivad, lähevad vahetusse uute vastu
Väike pilt kah.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Plaanis oli see nädalavahetus mootor kokku panna, aga päris 100% kokku ikka ei saa sest puudu on veel õlipumba otsa simmer ja ka plokikaane peal, nookurivarraste otstes käivad kummitihendid/poolkuud vms.
Igatahes sai need ära tellitud ja pidid kolmapäevaks jõudma, niiet kui reedel koolist tulen, saan nad ära võtta ja järgmine nädalavahetus mootori täielikult kokku laduda. Puudu oli ka njuutonmeeter võti, et selle peaksin ka venna käest järgmine nv saama, sest päris tunde järgi ei hakka kaanepolte jms pingutama.
Eile õhtul sai siis plokk puhtaks lastud, traatharjaga ja värvitud mustaks. Jäi hetkel ilus, aga seda ei tea kas värv peale ka jääb või ei jää. Kuumaga vb kukub küljest
Rohkem eile teha ei jõudnud sest sõbral tuli mõte kalale minna, ja eile õhtupoolikul panime Virtsu poole teele..sai õhtupoolikul kala püütud ja ka hommikul 4 kalal käidud. Saak oli päris hea, 5 havi Ja särge oli niipalju et ei jõudnud õngegi sisse visata kui juba otsa hakkas. Poole tunniga ämber täis püüda polnud mingi probleem.
Aga teema juurde tagasi nüüd, täna sai siis pestud puhtaks detaile(mootorikäpad, kaaned jms), sai peale monteeritud plokikaas, väljalaske kollektorid jne. Plokikaan oli ka laiali, see sai ilusti kokku laotud. Suuremosa tööst on tegelikult tehtud, nüüd tuleb vaid otsakaan, veepump, rihm/pinguti jne, sellised väiksemad detailid veel külge kruttida, ja siis ongi mootor tegelikult ka koos!
Sai paar pilti ka tehtud mootorist, aga siis oli ta koos pukiga juba garaazis ja auto oli ees.. ei saanud väga häid pilte tehtud. Tegelikult sai õues kokku monteeritud, aga siin tulid järsku sellised äikse ja vihmapilved, ja hakkas sadama, sai asjad sisse viidud.
Igatahes sai need ära tellitud ja pidid kolmapäevaks jõudma, niiet kui reedel koolist tulen, saan nad ära võtta ja järgmine nädalavahetus mootori täielikult kokku laduda. Puudu oli ka njuutonmeeter võti, et selle peaksin ka venna käest järgmine nv saama, sest päris tunde järgi ei hakka kaanepolte jms pingutama.
Eile õhtul sai siis plokk puhtaks lastud, traatharjaga ja värvitud mustaks. Jäi hetkel ilus, aga seda ei tea kas värv peale ka jääb või ei jää. Kuumaga vb kukub küljest
Rohkem eile teha ei jõudnud sest sõbral tuli mõte kalale minna, ja eile õhtupoolikul panime Virtsu poole teele..sai õhtupoolikul kala püütud ja ka hommikul 4 kalal käidud. Saak oli päris hea, 5 havi Ja särge oli niipalju et ei jõudnud õngegi sisse visata kui juba otsa hakkas. Poole tunniga ämber täis püüda polnud mingi probleem.
Aga teema juurde tagasi nüüd, täna sai siis pestud puhtaks detaile(mootorikäpad, kaaned jms), sai peale monteeritud plokikaas, väljalaske kollektorid jne. Plokikaan oli ka laiali, see sai ilusti kokku laotud. Suuremosa tööst on tegelikult tehtud, nüüd tuleb vaid otsakaan, veepump, rihm/pinguti jne, sellised väiksemad detailid veel külge kruttida, ja siis ongi mootor tegelikult ka koos!
Sai paar pilti ka tehtud mootorist, aga siis oli ta koos pukiga juba garaazis ja auto oli ees.. ei saanud väga häid pilte tehtud. Tegelikult sai õues kokku monteeritud, aga siin tulid järsku sellised äikse ja vihmapilved, ja hakkas sadama, sai asjad sisse viidud.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla
Kusjuures käisin läbi Raplas olevad autopoed jne, ja uurisin nendelt et millega võiks värvida mootoriplokki.
Ja poest öeldi nii et, mootoriplokk ei lähe niiväga tuliseks, et seal nüüd mingi eri kuumakindel värv peaks olema. Pakuti küll 800 kraadi taluv pidurisupporti värvi jne, aga nii hullu pole vaja + ma tahtsin läikivat värvi, see oleks olnud matt must.
Poest soovitati et värviks Hammerite'ga üle ja ilmselt peaks pidama jääma mingiks ajaks..nii ma tegingi. Sai pandud päris mitu kihti ja tundub et jäi päris hea. Eks ole näha.
Ja poest öeldi nii et, mootoriplokk ei lähe niiväga tuliseks, et seal nüüd mingi eri kuumakindel värv peaks olema. Pakuti küll 800 kraadi taluv pidurisupporti värvi jne, aga nii hullu pole vaja + ma tahtsin läikivat värvi, see oleks olnud matt must.
Poest soovitati et värviks Hammerite'ga üle ja ilmselt peaks pidama jääma mingiks ajaks..nii ma tegingi. Sai pandud päris mitu kihti ja tundub et jäi päris hea. Eks ole näha.
-
- Postitusi: 172
- Liitunud: 06 Sept 2012 10:58
- Asukoht: Rapla