BMW e21 318 '82 k3nny
raskeks teeb ka keelebarjäär. Too omanik on venelane. Arkis öeldi et suht lootusetu üritus on. Erandeid eriti ei tehtavat. Kui leiaks mingisuguse kere mis on legaalne poleks ka hullu. Niikuinii vaja ju pulkadeks auto võtta keretöödeks ning siis pole enam vahet kummale kerele jupid tagasi keeratud saavad.
Veidi ka kerepaneelidest paremaid pilte. Ustel alt ääred tunduvad pindmiselt roostes. Kapotiäär seestpoolt ka pindmisega kaetud. Koopaääred tunduvad ka ikka hapud, ei tea kas plekki on vaja juurde keevitada või saab asja. Esimesed tiivad on veidi hapumad, vähemalt tunduvad. Tagaluugil ainult nurkades tsipa roostet. Aga las pildid räägivad ka enda eest veidi.
Endiselt otsin uut kere. Kui keegi teab kedagi kel on, siis võiks teada anda. Päikest!
Endiselt otsin uut kere. Kui keegi teab kedagi kel on, siis võiks teada anda. Päikest!
Keegi defineerib ära mõiste "pindmine rooste" ?
See kere tuleb võtta pulkadeks , kõik detailid tuleks leida ilma roosteta .
Ukse alumised servad võid proovida liivapritsist läbi lasta , aga valtsi vahelt sa roostet kätte ei saa .
Edasi paned ta grilli ja teostad suurema keevitustöö ; põrand / karbid / tiivaääred / koopad / paneelid jne .
Mõne koha ilustamisega tegeleda pole mõtet .
See kere tuleb võtta pulkadeks , kõik detailid tuleks leida ilma roosteta .
Ukse alumised servad võid proovida liivapritsist läbi lasta , aga valtsi vahelt sa roostet kätte ei saa .
Edasi paned ta grilli ja teostad suurema keevitustöö ; põrand / karbid / tiivaääred / koopad / paneelid jne .
Mõne koha ilustamisega tegeleda pole mõtet .
Ise muretsen ka muidugi selle pärast, mis valtsialustega saab. Pindmine rooste minu silmis tähendaski pindmist. Ehk siis kui rooste maha kraapida on all endiselt metall, mitte ei teki auku.
Plaanis ongi ikka korralikumalt teha (raha ei kasva puu otsas, aga proovin võimalikult kvaliteetselt asja ajada).
Roostevabasid detaile vaevalt et Eestist nii naljalt leiab. Minu omad pole ka väga hullud midagi. Kui valtsi vahel see asi ikka nii mäda pole, ajavad asja ära küll veel. No muidugi kui leiaks originaaldetaile, mis roostest puutumata, siis kasutaks kindlasti pigem noid.
Kui mõni viitsib, siis jutukäigus võiks ka visata mõned umbkaudsed hinnad, mis neil suuremad keevitamised maksma läinud on. Ei ole ise kokku puutunud veel sellise asjaga eriti. Tean et detaili hind kuni värvimiseni on 100 euri enamasti, aga mis puhtalt keevitamine kui selline ise maksab?
Plaanis ongi ikka korralikumalt teha (raha ei kasva puu otsas, aga proovin võimalikult kvaliteetselt asja ajada).
Roostevabasid detaile vaevalt et Eestist nii naljalt leiab. Minu omad pole ka väga hullud midagi. Kui valtsi vahel see asi ikka nii mäda pole, ajavad asja ära küll veel. No muidugi kui leiaks originaaldetaile, mis roostest puutumata, siis kasutaks kindlasti pigem noid.
Kui mõni viitsib, siis jutukäigus võiks ka visata mõned umbkaudsed hinnad, mis neil suuremad keevitamised maksma läinud on. Ei ole ise kokku puutunud veel sellise asjaga eriti. Tean et detaili hind kuni värvimiseni on 100 euri enamasti, aga mis puhtalt keevitamine kui selline ise maksab?