Tõnis 320 1981a (e21)
Plokikaane lammutasin laiali:
Puhastasin kõik jubinad ära:
Peale klappide lihvimist panin uued klapisääre tihendid:
Vedrud ja nukk paika:
Ning nookurid omale kohale:
Mootor kokku :
Kuna praegu on kuidas on rahaga siis mootor on tegelikult ilma ühegi tihendita lihtsalt näpuga kokku laotud. Korjasin lihtsalt garaažipealt kõik kola kokku ja panin ajutiselt oma kohtadele ära. Kui tihendid saan siis ainult üks päevatöö ja ongi mootor valmis.
Mõned pildid käigukasti puhastusest ka:
Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees .
Puhastasin kõik jubinad ära:
Peale klappide lihvimist panin uued klapisääre tihendid:
Vedrud ja nukk paika:
Ning nookurid omale kohale:
Mootor kokku :
Kuna praegu on kuidas on rahaga siis mootor on tegelikult ilma ühegi tihendita lihtsalt näpuga kokku laotud. Korjasin lihtsalt garaažipealt kõik kola kokku ja panin ajutiselt oma kohtadele ära. Kui tihendid saan siis ainult üks päevatöö ja ongi mootor valmis.
Mõned pildid käigukasti puhastusest ka:
Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees .
Carclassic OÜ
Muust saan aru aga differ oleks mõtekas vahetada ikka aeglasema vastu. See karpaga M20 on madalatel pööretel suht jõuetu, linnas normaalseks liiklemiseks 4 käiku ei kannataks sisse panna, hakkab juba mootorit piinama. Diffri vahetus on ju suht lihtne töö, soovitaks see ette võtta alles siis kui juba tugevam mootor peal.tõnis kirjutas: Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk .
323 sidur on tugevama vedruga. Aga mis kataloogist on jutt? BMW originaalsidurid on küll erinevate varuosanumbritega. Kui 2,7 mootori plaanid tulevikus panna siis unusta 323 sidur ära ja osta kohe 325i või veel parem 325ix sidur.tõnis kirjutas: Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees .
Seda diffriasja pean veel mõtlema (muidu hea tähelepanek Arvol), ei ole enne sellist veermiku ja mootori (323 sillad, 320 mootor) kombinatsiooni näinud ega proovinud . Aga kui panen 2,0 mootori, 2,3 kasti ja 2,0 diffri, kas siis jälle käikude lõppkiirused ei kannata? Aga samas ringraja jaoks oleks aeglasem jah mõtekamArvo kirjutas:Muust saan aru aga differ oleks mõtekas vahetada ikka aeglasema vastu. See karpaga M20 on madalatel pööretel suht jõuetu, linnas normaalseks liiklemiseks 4 käiku ei kannataks sisse panna, hakkab juba mootorit piinama. Diffri vahetus on ju suht lihtne töö, soovitaks see ette võtta alles siis kui juba tugevam mootor peal.tõnis kirjutas: Käigukasti, tagasilla õõtsad, pidurid (nii esi kui tagu) ja tagumise diffri vahetan 323 omade vastu ümber. Hiljem plaanis natuke mootoripoolt ka järgi aidata, 2,7 ehk .
323 sidur on tugevama vedruga. Aga mis kataloogist on jutt? BMW originaalsidurid on küll erinevate varuosanumbritega. Kui 2,7 mootori plaanid tulevikus panna siis unusta 323 sidur ära ja osta kohe 325i või veel parem 325ix sidur.tõnis kirjutas: Nüüd väike küsimus ka. Mis on vahet 2,0 ja 2,3 siduril ? Kataloog näitab neile mõlemale ühesugust tootenumbrit aga hinnas on vahe sees .
Siduri jätan esialgu 2,0 oma. Kuna praegu on küllaltki uus 2,0 sidurikomplekt plemas. Aga kui 2,7 mootori ehituseks läheb siis kindlasti muretsen kõvema siduri vahele, seda näeb hiljem.
Algul mõtlesin et panen kohe 2,7 vahele aga kuna selle ehitus nõuab teatud lisainvesteeringuid siis piirdun esialgu originaaliga. Muidu kui sõita ei saagi ja ainult ehita, kaob lõpuks huvi ära.
Carclassic OÜ
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Vahepeal siis jälle hulga tööd ära tehtud Vedasin jälle kere garaaži ja lammutasin tagusilla alt ära, nüüd võib rahulikult tagumise otsa maha lõigata ja uut külge aretama hakata . Liivapritsiga töödeldud nipetnäpet jubinad said ka oma lõppviimistluse.
Kõigepealt siis roostekaitsega krunt alla:
Ja korralik autovärv peale:
Kõigepealt siis roostekaitsega krunt alla:
Ja korralik autovärv peale:
Carclassic OÜ
Täna nokkisin ajaviiteks tagumise otsa küljest mõned väikesed tükid ära
Porikoopad on kusagile ära kadunud :
Ja pagasniku põhi ka :
Kui juba relakas sai kätte võetud siis lõikasin pool tagumisest paneelist ka ära :
See mis sealt lõikamise käigus välja tuli oli päris hapu, parempoolne koobas läks peale lahti lõikamist lihtsalt pooleks ja vasakpoolsel kukkus amordi kinnitus koht ära . Algul mõtlesin et vahetan pagasniku põhja kõige tagumisest ristitalast saati ära ja diffri kinnitus kronstein jääb omale kohale (ei tahtnud paigast ära ajama hakata), kuid kui olin tala pealt lahti lõiganud siis oh üllatust, sees kahtlased roostepesad. Niiet tala läheb ka vahetusse, ei ole vaja et pärast differ jalga laseks .
Porikoopad on kusagile ära kadunud :
Ja pagasniku põhi ka :
Kui juba relakas sai kätte võetud siis lõikasin pool tagumisest paneelist ka ära :
See mis sealt lõikamise käigus välja tuli oli päris hapu, parempoolne koobas läks peale lahti lõikamist lihtsalt pooleks ja vasakpoolsel kukkus amordi kinnitus koht ära . Algul mõtlesin et vahetan pagasniku põhja kõige tagumisest ristitalast saati ära ja diffri kinnitus kronstein jääb omale kohale (ei tahtnud paigast ära ajama hakata), kuid kui olin tala pealt lahti lõiganud siis oh üllatust, sees kahtlased roostepesad. Niiet tala läheb ka vahetusse, ei ole vaja et pärast differ jalga laseks .
Carclassic OÜ
Tänane päev sai siis ka garaažis auto kallal veedetud. Päev oli nagu needus, üks jama teise jama otsa , peale mõningaid väiksemaid jamasid jooksis kempi lont umbe (ei viitsinud täna lammutama hakata ja mõtlesin et sobitan siis uut põhja natuke). Aga kus sa sellega et rahulikult teha lastakse, niikui relaka sisse lülitasin käis üks jube lödin ja rela viskas kärsaka välja, nüüd siis see ka küpse . Sain ajutiselt paariks päevaks ühe uue nikatsi (ma loodan et seda ka sisse ei kärsata, tavaliselt teiste asi kipub ikka ära koolema). Niiet kui homme viitsin siis panen tagumise otsa jälle kokku.
Mõned pildid ka siis tänastest tegevustest:
Mõned pildid ka siis tänastest tegevustest:
Carclassic OÜ
Sinna mingid eriti suured jõud vist ei avaldu, tuttava kolmesel oli tagumine amordikannu ümbrus täiesti auklik ja plekk õhuke nagu paber aga pidas siiski vapralt vastunuga kirjutas:Minu meelest oli originaalis see porikoopa sisse käib tugiplekk tunduvalt paksem. Oled sa kindel, et see ikka vastu peab?
Muidugi võin ka eksida, pildilt ei saa väga hästi aru.
Teoreetiliselt peaks ju kogu auto tagaosa raskus nendele punktidele toetuma. Nii palju kui mina asjadest aru olen saanud, siis kinnitubki amordikann just selle paksust plektist tugitüki külge ja selle pind on piisavalt suur, et mitte lasta ennast paarist roosteaugust häirida.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
JAh, kui nüüd järgi mõtlen siis tegemist oli e30 bemariga, seal on asjad veidi teisiti lahendatud, vedru toetab eraldi kere külge ja amordikannu mõjuvad ainult amordist tulevad järsemad põrutused.nuga kirjutas:Teoreetiliselt peaks ju kogu auto tagaosa raskus nendele punktidele toetuma. Nii palju kui mina asjadest aru olen saanud, siis kinnitubki amordikann just selle paksust plektist tugitüki külge ja selle pind on piisavalt suur, et mitte lasta ennast paarist roosteaugust häirida.