BMW e28 Gened
BMW e28 Gened
Tere,
Sai siis ka omale toodud e28, plaan on auto täiesti korda saada igat moodi.
Auto leidsin siit foorumist ja tegemist on siis kõneainet pakkunud e28 mis paberite järgi on 525e aga peal on 2,0.
Autol on kere üldjuhul korras ja tugev mõned kohad on läbiva roostega aga põlled ja tiivad on ok. Läbi on uksed ja kapott. Üle kere leiab roostemulle. Väidetavalt keegi "vanja" tallinast oli üritanud seda tuunida ja autole sisse ehitada jubedat heli süsteemi ja lõikas tagaaknalauale kolm suurt auku sisse. Kerel oli esiotsas pandud rooste peale pahtlit ja asi siledaks lükatud ja värv peale pandud. Läbi on ka tagumised amordid. Diffrist on tehtud kemppidiffer millega oli suhteliselt ebamugav sõita.
Auto restaureerimine tuleb arvatavasti pikaajaline protsess, sest töid mida teha ikka jagub ja loodan, et tulemus saab üle ootuste hea.
Mõned pildid autost:
Algust olen teinud ka auto lahti võtmisega ja ma ma loodan, et ma lõpuks ka pärast kõike kokku jälle oskan panna
suurepärane tuuning
leidsin ka esmaabipaki mis on vist sama vana kui autogi
Parimat,
Gened
Sai siis ka omale toodud e28, plaan on auto täiesti korda saada igat moodi.
Auto leidsin siit foorumist ja tegemist on siis kõneainet pakkunud e28 mis paberite järgi on 525e aga peal on 2,0.
Autol on kere üldjuhul korras ja tugev mõned kohad on läbiva roostega aga põlled ja tiivad on ok. Läbi on uksed ja kapott. Üle kere leiab roostemulle. Väidetavalt keegi "vanja" tallinast oli üritanud seda tuunida ja autole sisse ehitada jubedat heli süsteemi ja lõikas tagaaknalauale kolm suurt auku sisse. Kerel oli esiotsas pandud rooste peale pahtlit ja asi siledaks lükatud ja värv peale pandud. Läbi on ka tagumised amordid. Diffrist on tehtud kemppidiffer millega oli suhteliselt ebamugav sõita.
Auto restaureerimine tuleb arvatavasti pikaajaline protsess, sest töid mida teha ikka jagub ja loodan, et tulemus saab üle ootuste hea.
Mõned pildid autost:
Algust olen teinud ka auto lahti võtmisega ja ma ma loodan, et ma lõpuks ka pärast kõike kokku jälle oskan panna
suurepärane tuuning
leidsin ka esmaabipaki mis on vist sama vana kui autogi
Parimat,
Gened
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e
Re: BMW e28 Gened
See tahab ikka omajagu tegemist..
Selline audiosüsteemi tuuning on tavaline, minu masinale on mingi geenius samamoodi teinud.
Selline audiosüsteemi tuuning on tavaline, minu masinale on mingi geenius samamoodi teinud.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW e28 Gened
Märgista maalriteibiga detailid ära , kirjuta pastakaga peale ja tee võimalikult palju pilte .
Kruvide jaoks võta minigrip kotid või kasuta valmistoidu karpe , kirjutad markeriga peale ja olemas jälle
Kruvide jaoks võta minigrip kotid või kasuta valmistoidu karpe , kirjutad markeriga peale ja olemas jälle
Re: BMW e28 Gened
Autole tagasi alla pandud orig vedrustus.Varem oli seal mingid rämedad pornotuuningu coilid honda omadest tehtud tsingitud veetoru juppidega kokku situtud. Mina isiklikult nendega poleks julgenud küll ringi sõita, kes teab mis hetkel oleks küljest võinud murduda. Tagumine differ on sellepärast kinni keevitatud et sateliidid hakkasid saba andma.
Re: BMW e28 Gened
to rean:
ma olen mutreid ja kruve juba korjanud erinevatesse tühjadesse pudelitesse ja peale kirjutanud kus mis tuli. Seda teipimist peab tegema jah siis on vähe lihtsam.
to 323:
tänan info eest, nüüd jälle targem.
ma olen mutreid ja kruve juba korjanud erinevatesse tühjadesse pudelitesse ja peale kirjutanud kus mis tuli. Seda teipimist peab tegema jah siis on vähe lihtsam.
to 323:
tänan info eest, nüüd jälle targem.
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e
Re: BMW e28 Gened
Oskab keegi öelda kuidas kõige parem on esi- ja tagaklaasi ära võtta`?!
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e
Re: BMW e28 Gened
Võid ju nööriga proovida, kuid tõenäoliselt pead tihendid läbi lõikama.
Re: BMW e28 Gened
Mina toppisin väljapoole aknatihendi vahele hästi palju naelu näiteks. Surusin nad klaasi ja tihendi vahele ja seestpoolt surudes surusid need naelad omakorda tihendi eemale ja niimoodi tuli kenasti välja.
M535i
Re: BMW e28 Gened
Kui peab üksi tegema, siis naeltega tundub reaalne.
E23-l sai korduvalt eemaldatud kahe inimesega.
Üks mudib väljast poolt tihendit, üsna laia maad, samast kandist kust tõugatakse.
WD40 kaa veel tihendile vahele igale poole, tuleb libedalt.
Ja teine inimene tõukab ühest ülemisest nurgast.
Kui klaas juba ülemisest ühest nurgast välja tahab tulla, siis liigud ülemist veert pidi teise nurga poole tõukamisega ja lupsabki klaas tihendist välja.
Toimis sama meetod ka E21 tagumistel väikestel akendel ja suurtel.
Kuid kui aknal on mõra või kõvem täke, siis ta läheb lõplikult katki.
Muidugi tuleb varem eemaldada ka kroomitud liistud tihendite küljest.
E23-l sai korduvalt eemaldatud kahe inimesega.
Üks mudib väljast poolt tihendit, üsna laia maad, samast kandist kust tõugatakse.
WD40 kaa veel tihendile vahele igale poole, tuleb libedalt.
Ja teine inimene tõukab ühest ülemisest nurgast.
Kui klaas juba ülemisest ühest nurgast välja tahab tulla, siis liigud ülemist veert pidi teise nurga poole tõukamisega ja lupsabki klaas tihendist välja.
Toimis sama meetod ka E21 tagumistel väikestel akendel ja suurtel.
Kuid kui aknal on mõra või kõvem täke, siis ta läheb lõplikult katki.
Muidugi tuleb varem eemaldada ka kroomitud liistud tihendite küljest.
Viimati muutis TUUR, 09 Veebr 2014 12:03, muudetud 1 kord kokku.
Re: BMW e28 Gened
Huvitavad meetodid seltsimeestel.
Soovitaks teha siiski traditsiooniliselt. Lapiku kruvikaga (soovitatavalt selline, mille nurgad pole liiga teravad, et tihendisse augu lükkaks) lükkad seestpoolt tihendi plekist randi taha. Hakkad vaikselt keskelt minema ja terve ringi teed peale (hea on teha kahe kruvikaga, sest alguses tahab tihend oma kohale tagasi joosta, saab teise kruvika stoperdamiseks lihtsalt tihendi ja randi vahele jätta), ongi klaas käes, üksinda, ei pea iluliistu ära võtma ega midagi, 5 minutit ja valmis.
Soovitaks teha siiski traditsiooniliselt. Lapiku kruvikaga (soovitatavalt selline, mille nurgad pole liiga teravad, et tihendisse augu lükkaks) lükkad seestpoolt tihendi plekist randi taha. Hakkad vaikselt keskelt minema ja terve ringi teed peale (hea on teha kahe kruvikaga, sest alguses tahab tihend oma kohale tagasi joosta, saab teise kruvika stoperdamiseks lihtsalt tihendi ja randi vahele jätta), ongi klaas käes, üksinda, ei pea iluliistu ära võtma ega midagi, 5 minutit ja valmis.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW e28 Gened
Klaasid käes. Kasutasin seda naelte meetodit ja toimis päris hästi, tagaklaasiga oli see häda, et keegi oli selle kinni liiminud. Jamamist oli rohkem aga kätte sain.
Tihendi alt tuli ilus vaatepilt välja
Tihendi alt tuli ilus vaatepilt välja
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e
Re: BMW e28 Gened
Muidu ise võtan klaasi koos tihendiga, seestpoolt hakkan lapiku kruvikaga tihendit plekiserva taha ajama, tavaliselt see liist seal tihendi sees ei kannata palju mudimist ajaga hapraks läinud.
Re: BMW e28 Gened
Minu omal tuli liist ilusti seest välja ja jäi terveks
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e
Re: BMW e28 Gened
Sain autost lõpuks põhjamati kätte ja vaade sealt alt oli päris huvitav. Mingi tark arvas, et päris popp oleks viis ajalehte sinna alla visata ja juhi jalge alt tuli suur hunnik liiva välja Aga mis ma ikka leinan, vaadake pilte.
JA märtis alguses peaks auto kere töödesse saama.
Seniks olge terved
JA märtis alguses peaks auto kere töödesse saama.
Seniks olge terved
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e
Re: BMW e28 Gened
Ülevaatuste ajalugu:
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
01.08.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2014 294731
03.08.2011 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2012 376904
03.08.2011 Erakorraline Tehniliselt korras 31.07.2012 376904
24.07.2011 Teel kontroll Liiklemiskeeld
02.08.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2011 368458
31.07.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2010 354282
20.09.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2009 348000
08.08.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2008 345000
15.08.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2007 337000
29.07.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2006 329000
Odomeetri näit on huvitavaid hüppeid teinud
Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
01.08.2013 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2014 294731
03.08.2011 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2012 376904
03.08.2011 Erakorraline Tehniliselt korras 31.07.2012 376904
24.07.2011 Teel kontroll Liiklemiskeeld
02.08.2010 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2011 368458
31.07.2009 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2010 354282
20.09.2008 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2009 348000
08.08.2007 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2008 345000
15.08.2006 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2007 337000
29.07.2005 Korraline Tehniliselt korras 31.07.2006 329000
Odomeetri näit on huvitavaid hüppeid teinud
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e
Re: BMW e28 Gened
Kas mitte see auto ei elanud kerevahetust üle ? Mingi swap sellega oli ,
et vana kere (pildil) oli omadega täitsa läbi jne .
Re: BMW e28 Gened
Isegi müügiteemas oli mingi hämamine sellest. Ja kerevahetus võrdub ju VIN koodi vahetusega üldiselt?
M535i
Re: BMW e28 Gened
On vahetatud jah ja kerenumber on suhteliselt ära roostetanud, aga kui ligitalt uurida siis on aru sada millised numbrid ja tähed seal reas on ja need küll passi omaga ei ühti.
E28 87a. 2.8i
E28 87a. 2.5e
E28 87a. 2.5e