BMW e21 318 '82 k3nny
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Ma tahakski ise teha tegelikult neid keevitamisi. Võibolla õnnestub osta keevitus omale. Põhja jms mittenähtavate kohtade peal saab kenasti harjutada. Ja noh eks see doonori leidmine ole ka paras keeruline ülesanne. Ja sageli pole ka kohe seda raha võtta et doonor kinni maksta. Muidugi tartu lähedalt võib keegi ka kohale tulla ja nõu ja jõuga aidata, sest tegelikult on minul keevitamise kogemus suht null.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Täiesti OT ja puhtalt minu isiklik arvamus, aga harjutada võiks mõne vana Lada peal.rean kirjutas:Ma arvan , et siin läheb alles plekitööde harjutuseks kui keevitus kusagilt saadakse .
Ma hästi ei usu , et 2-3 tuhat euri keretöödeks valmis pandud on .
Aga garaas ise on vägev
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Põhja proovin teha. Ja kui üldse ei õnnestu/jääb kõver siis jätan oskajatele ülejäänu. Samas idee on hea, mõne rondi kere ära osta ja katsetada ja proovida.
Esmalt on aga tarvis keevitusaparaat üldse muretseda. Selge on see, et kui ma endas ikka kindel ei ole, ei hakka ma ka nähtavatel kohtadel asuvaid detaile keevitama.
Esmalt on aga tarvis keevitusaparaat üldse muretseda. Selge on see, et kui ma endas ikka kindel ei ole, ei hakka ma ka nähtavatel kohtadel asuvaid detaile keevitama.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Poolpimesi leidsin ühe 320, millel 2.8 mootor peal. Küsitakse 500, aga tõenäoliselt saaks 400 euriga kätte. Kas tasub ära? Tiivad esimesed olid mädad, tagumised tundusid head. Kapott roostes aga kere ja uksed tundusid paremad kui praegusel kerel. Karbid muidugi olid ka mädad. Salong ei tundunud väga hea, aga rool oli üsna huvitav 3 kodaraga.
Dokumendid/ostumüügilepingud ka olemas. Kahjuks pole katuseluuki. Mootor pidi käima, aga sädet pole hetkel ning sidur puudu.
mida teadjamad inimesed arvavad asjast? Tasub kõrvale ära võtta või on hind suur? Suuri keredetaile sealt võtta pole, aga saaks ehk veidi paremas seisus kere, millel passis juba r6.
Palju see 2.8 mootor ise väärt oleks üldse? e30 pealt tõenäoliselt
Dokumendid/ostumüügilepingud ka olemas. Kahjuks pole katuseluuki. Mootor pidi käima, aga sädet pole hetkel ning sidur puudu.
mida teadjamad inimesed arvavad asjast? Tasub kõrvale ära võtta või on hind suur? Suuri keredetaile sealt võtta pole, aga saaks ehk veidi paremas seisus kere, millel passis juba r6.
Palju see 2.8 mootor ise väärt oleks üldse? e30 pealt tõenäoliselt
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Keevitamine vajab jah harjutamist, aga ega seal midagi rasket ei ole kui asi selgeks saab.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
e30 peal ei olnud ka tehasest 2.8. See ilmselt M30?
Kui mootor pidi käima, pangu käima. Mittetöötava asja ostmine lootuses, et see hästi töötaks, on veidi kahtlane.
Kui mootor pidi käima, pangu käima. Mittetöötava asja ostmine lootuses, et see hästi töötaks, on veidi kahtlane.
e28 528iA '84
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
No samas ega see mootor mind nii väga ei huvitagi üldse. Ainult kere eest on aga see summa liiga suur.
Samas sellise vennaga keeruline kaubelda, sest tundub et ta pole müügist nii väga huvitatud. Tal seal terve hektar seisvaid autosid. Ega see argument vist suurt ei muuda, kui hakkan mootorite jms arvelt alla kauplema. Juba see jutt, kui ütlesin, et võtku mootor maha ja müügu kere mulle odavamalt ajas teda pead vangutama ja ütles, et tal pole selle mootoriga mitte midagi teha.
ausaltöeldes ei teagi mis teha. Arvele saamise osas oleks asi lihtsam tolle kerega. Dokumentidega on praeguse kere puhul nii ja naa, ehk siis ei tea kas saab ja kuidas saab. Tollel kerel aga on paberid olemas ja ostumüügilepingud samuti. Arvan et katsun veidi kaubelda midagi veel ja toon masina ära ikkagi. Panen kahest masinast ühe võimalikult hea kokku ja ülejäänud komplekti saab edasi müüa kellelegi, kel samuti huvi tegeleda.
400 euriga kätte saab asja, siis olen rahul ja ei jää kripeldama.
mootoriblokil oli 2,5 ja 2.8 kirjas kaugelt vaadates.
Samas sellise vennaga keeruline kaubelda, sest tundub et ta pole müügist nii väga huvitatud. Tal seal terve hektar seisvaid autosid. Ega see argument vist suurt ei muuda, kui hakkan mootorite jms arvelt alla kauplema. Juba see jutt, kui ütlesin, et võtku mootor maha ja müügu kere mulle odavamalt ajas teda pead vangutama ja ütles, et tal pole selle mootoriga mitte midagi teha.
ausaltöeldes ei teagi mis teha. Arvele saamise osas oleks asi lihtsam tolle kerega. Dokumentidega on praeguse kere puhul nii ja naa, ehk siis ei tea kas saab ja kuidas saab. Tollel kerel aga on paberid olemas ja ostumüügilepingud samuti. Arvan et katsun veidi kaubelda midagi veel ja toon masina ära ikkagi. Panen kahest masinast ühe võimalikult hea kokku ja ülejäänud komplekti saab edasi müüa kellelegi, kel samuti huvi tegeleda.
400 euriga kätte saab asja, siis olen rahul ja ei jää kripeldama.
mootoriblokil oli 2,5 ja 2.8 kirjas kaugelt vaadates.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Kui seal hektari peal mõni e28 seista võib, võid asukoha mulle ps panna.
Ainult dokude eest 400 tundub suht palju.
Kui midagi asjalikku veel omale saad, siis vast pole hullu.2.8 mootori juppe vb võtaks isegi.
Tundub järjekordne rondiärikas olevat, kes müüb autosid edasi mitme ostumyygilepinguga.
Ei seedi selliseid, kuna enda nimelgi masin, mis 100 korda edasi myydyd, aga paberites minu nimi.
Ainult dokude eest 400 tundub suht palju.
Kui midagi asjalikku veel omale saad, siis vast pole hullu.2.8 mootori juppe vb võtaks isegi.
Tundub järjekordne rondiärikas olevat, kes müüb autosid edasi mitme ostumyygilepinguga.
Ei seedi selliseid, kuna enda nimelgi masin, mis 100 korda edasi myydyd, aga paberites minu nimi.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Lugu tegelikult selline, et ta tahtis küll oma nimele teha masinat, aga kuna taheti et kohale veeretaks auto (millel peal teine mootor) siis ei hakanud ta jändama.
samas vaadates, et lageda kere eest, millel pole dokumentegi ja roostetab, küsivad mõned mehed 100 euri.
ma ei tea, peab kaaluma. Oleks neid masinaid nii palju et valida midagi oleks doonoriks, siis räägiks teist juttu. Kahjuks neid aga eriti pole. Mine tea, kui mootor tihe on, äkki saab veel sellest samast motostki asja esialgu. Läheks vähem raha mootori peale aretamisele ja saaks asja liikvele ilusti.
all olid lisaks veel mingisugused tõenäoliselt originaal valuveljed. pagassiluugil vahtkummist? antitiib. Käikari nupp oli ilus propelleri embleemiga. armatuur kahjuks mõras.
Ma arvan, et toon pigem selle masina sealt ära omale garaasi ning võtan ta esimesena laiali. Ise usun, et sellel kerel on veidi rohkem potensiaali.
Ah eks elame näeme.
samas vaadates, et lageda kere eest, millel pole dokumentegi ja roostetab, küsivad mõned mehed 100 euri.
ma ei tea, peab kaaluma. Oleks neid masinaid nii palju et valida midagi oleks doonoriks, siis räägiks teist juttu. Kahjuks neid aga eriti pole. Mine tea, kui mootor tihe on, äkki saab veel sellest samast motostki asja esialgu. Läheks vähem raha mootori peale aretamisele ja saaks asja liikvele ilusti.
all olid lisaks veel mingisugused tõenäoliselt originaal valuveljed. pagassiluugil vahtkummist? antitiib. Käikari nupp oli ilus propelleri embleemiga. armatuur kahjuks mõras.
Ma arvan, et toon pigem selle masina sealt ära omale garaasi ning võtan ta esimesena laiali. Ise usun, et sellel kerel on veidi rohkem potensiaali.
Ah eks elame näeme.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
M30 2,8 moto on, siis võta muidugi ligi!
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Selle 2,8 mootori legaliseerimine e21 kerel ei pruugi väga lihtne olla. Mnt rõhub seadusepügalale: Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist ning sellega ei muutu mootorsõiduki kategooria, on lubatud mootorsõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ette nähtust. Töömahu ja massi erinevused jäävad sinna piiri peale 2,3 vs 2,8. Eks sõltub inimesest, kas tahetakse juuksekarva lõhki ajada või mitte.
Päris sõna-sõnalt määrust tõlgendades ei või sinna suuremat, kui 2,3l mootorit panna, sest valmistajal olid erinevad mootorivalikud olemas.
Päris sõna-sõnalt määrust tõlgendades ei või sinna suuremat, kui 2,3l mootorit panna, sest valmistajal olid erinevad mootorivalikud olemas.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Mina alustasin oma projekti mootorivahetust korralikult põhjendatud avaldusest ARK`i spetsialistile, kui kirjalik luba käes siis alles edasi.
Ja kui need eelpool mainitud protsendid lõhki ajada siis pole mingit lootust vormistada ametlikult.
Ja kui need eelpool mainitud protsendid lõhki ajada siis pole mingit lootust vormistada ametlikult.
e6 2000 Touring `73
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Pean arki minema siis mootorite andmetega ja maad uurima. Targem vist oleks jah see luba muretseda.
Keegi oskab võimalikul palju inffu välja otsida?WBAAH1107C6967267
Keegi oskab võimalikul palju inffu välja otsida?WBAAH1107C6967267
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Veeretasime auto sõbra juurde garaasi timmimisele ja varsti tartusse ära.
Polegi varem nii pikalt selle autoga sõitnud (nööri otsas paar km ). Autosse istudes on küll selline tunne nagu oleks jubedalt madalal ja raudselt midagi rooli tagant ei näe, aga tegelikkus on teine. Jube sõiduhäda tuli peale. Kuna pidurisuppordid said küljest võetud varem (murdusid sisuliselt ära) siis pidureid polnud. Käsipidur üllatavalt kombel võttis ja sai kenasti ära lohistatud.
Aga linnas esimese plaanina mootor maha ja pulkadeks ning ilmselt rauda kui keegi ostusoovi ei avalda ennem. Mõte oli kütuseprobleem ära lahendada aga kui hirmus lagin sees juba, pole tõenäoliselt sel vaeval mõtet.
Kuna mul on plaan tegelikult peale panna m50b25 mootor, siis seda legaalselt arvele võtta ei anna? Või jäävad andmed lubatu piiridesse?
Polegi varem nii pikalt selle autoga sõitnud (nööri otsas paar km ). Autosse istudes on küll selline tunne nagu oleks jubedalt madalal ja raudselt midagi rooli tagant ei näe, aga tegelikkus on teine. Jube sõiduhäda tuli peale. Kuna pidurisuppordid said küljest võetud varem (murdusid sisuliselt ära) siis pidureid polnud. Käsipidur üllatavalt kombel võttis ja sai kenasti ära lohistatud.
Aga linnas esimese plaanina mootor maha ja pulkadeks ning ilmselt rauda kui keegi ostusoovi ei avalda ennem. Mõte oli kütuseprobleem ära lahendada aga kui hirmus lagin sees juba, pole tõenäoliselt sel vaeval mõtet.
Kuna mul on plaan tegelikult peale panna m50b25 mootor, siis seda legaalselt arvele võtta ei anna? Või jäävad andmed lubatu piiridesse?
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Nii, auto nüüd oma pikaaegses kodus. Pärast pühi millalgi hakkan otsast pihta lammutamisega.
Ajasin proovimise eesmärgil ka teise auto garaasi. Ütleme nii et ruumi on küllalt.
Ja et asjad ladusamalt läheks, sai ostetud ka komplekt tööriistu.
Varsti siis juba autot puudutavaid uudiseid.
Ajasin proovimise eesmärgil ka teise auto garaasi. Ütleme nii et ruumi on küllalt.
Ja et asjad ladusamalt läheks, sai ostetud ka komplekt tööriistu.
Varsti siis juba autot puudutavaid uudiseid.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Veel üks mõtetu uuendus aga mis seal ikka. Nüüdseks sain garaasi enamvähem sisustatud ja saab mugavamalt tööd tegema hakata. Endiselt on kavas mootor kõigepealt maha võtta ning seejärel mõelda, kuidas esimesed tiivad kätte saab. Nood seal vist mingisuguse silikonliimiga. Ei tea kas tehasest liimiti ka sedasi kokku? tõenäoliselt mitte. Pole samas süvenenud, võibolla on kuskilt kinni roostetanud lihtsalt.
Kui kellelgi on vaja mootori küljest midagi, siis endiselt on kõik saadaval. Kõik radikad, ventikad, genekad jms. Minul pole nendega miskit teha ja ei raatsi rauda ka viia.
Kui kellelgi on vaja mootori küljest midagi, siis endiselt on kõik saadaval. Kõik radikad, ventikad, genekad jms. Minul pole nendega miskit teha ja ei raatsi rauda ka viia.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
e28-l oli ka tiibade ja lanseka vahel mingi mastiksi või hermetsi taoline pläust, ma lõikasin lihtsalt peene taskunoaga läbi sealt et tiivad kergemini kätte saada
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 740
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Ja tuleb noaga lõigata, peaasi et kõveraks ei vääna.
e21 318i, e23 735i, e24 635 csi, i3s
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Ma ei kujuta ette kuidas ma sellele noaga ligi pääsen üldse aga eks näis. Kõveraks või mitte, ilmselt vahet pole kuna tiivad koosnevad pahtlist.
Re: BMW e21 318 '82 k3nny
Mootoriruumist, tiiva ja lanseka vahele nuga sisse Muudmoodi nagu seletada ei oska..
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra