Ihvi 728i

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

jan kirjutas: Mustamäe tee 60 endine Ajandi maja,seal asub väike autoosade pood Teeme Auto!
Uuri sellest poest, pakuvad Febi kaupa müügiks. Febi on Saksa firma, seega kaup peaks olema kvaliteetne. Minu teada on Febil kataloogis kogu vajaminev kraam olemas.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

nii, balti laagrist ja Salomest mõned jupid käes/tellitud ja saabuvad järg nädal.

hetkel käes siis:
nii sisemised kui välimised rooliotsad
esiamordid
amortide tolmukatted
mansetikomplekt

ja plaani järgi saabuvad järg nädalal:
esimesed pidurikettad
esimesed klotsid
esirattalaagrid

sharniirid saan homme (õigemini täna kui kella vaadata :P ) taastamisest kätte
põhimõtteliselt siis veel puudu tugilaagrid, et esisild ära teha :)
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

kuidas hinnata tugilaagrite olukorda? teoorias peabki asjal väike lõtk olema ja alles raskuse all hakkab ilusti töötama? põhim kui käega peale suruda ja keerata siis ei kõrise, kui vabalt pöörlema lööd siis nagu natuke rõgisedes pöörleks :roll:
amordid-rattalaagrid lasen töökojas alla panna (endal vahendid puudu kohati ja ajaga on jubedalt kitsas), loodetavasti nad oskavad öelda kas tugilaagreid vaja uusi või saab ehk ära puhastada-määrida...
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tugilaagrite puhul tavaliselt piisab puhastamisest ja määrimisest, läbi nad väga ei kipu minema.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
ilmari
Postitusi: 105
Liitunud: 11 Mär 2005 12:42
Asukoht: Narva-Tartu

Postitus Postitas ilmari »

väga kena masin tuli! :D beezh sisu sobib väga hästi kokku selle musta tooniga. valuveljed ok. -oman samasuguseid :wink: 5+. :D tuleb aint mõte, et peaks vist midagi ette võtma. need veljed muutuvad väga populaarseteks. :lol: iff otsib minuteada samasuguseid oma seitsmesele.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

nii. kõik esisilla jupid käes, püstakud viisin tuttava töökotta, paneb amordid ja rattalaagrid külge ja määrib tugilaagrid ära. et siis ilmselt saab nädalavahetusega esisild alla :)
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

nii..esisild valmis peale 1 supporti (poes korraga asju ostes, ei pand tähele, et anti ainult ühed mansetid). järg nv saab ka see tehtud ja saab tagasillaga alustada.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

tagasild alt ära võetud. üksjagu ebameeldivaid üllatusi :? (iseasi kas saab just üllatusteks nimetada aga algselt tundus, et on natuke parem)

piduritorude osa mis on silla varjus natuke, ja enne ei pand tähele, on täiesti mäda =tuleb vedada eest taha kõik uued torud. samuti ei ole midagi teha silla küljes olevate torude/voolikutega.
plekid mis on ketaste porikaitsmeks ja mille külge kinnituvad kässari klotsid - noh..neid ei ole põhimõtteliselt
1 pooltelje otsa kumm on katki, karta on, et ainult kummi vahetusest ei piisa.
1 tagavedru on ära murdunud. vedrusid oleks ilus vahetada paarikaupa ja korraga ka uued amordid panna (plaanisin esialgu nii jätta muidu)
1 support on ära murdunud :shock:
muud asjad ka kõik läbi aga olid plaanitud vahetada nagunii :) (talapuksid, õõtsapuksid, kettad, klotsid, mansetid, kässari klotsid-vedrud jms)

kataloogi järgi pukse ostes anti ka "kaheksad" mida sellel autol siiski ei ole. maksid nii 400 kr tk niiet loodetavasti saab tagasi anda :?

kõige kiirem on hetkel hankida uued piduri- ja bensiinitorud. on kellelgi ideed (peale UMi)? soovitavalt tartus aga ega tallinn ka kaugel ei ole :)
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Ihv kirjutas:kõige kiirem on hetkel hankida uued piduri- ja bensiinitorud. on kellelgi ideed (peale UMi)? soovitavalt tartus aga ega tallinn ka kaugel ei ole :)
Tartus, ringtee autokaubas nägin silti, et nad valmistavad piduritorusid. Võta realoem'st mõõdud ja küsi pakkumist :)
Bensiinitoruna võib kasutada sanitaarset vasktoru... 8mm oli vist läbimõõt.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

tagasild sai tund aega tagasi alla :twisted:
piduri- ja bensutorud ja -voolikud said uued, põhjale tagasilla kandis korrosioonitõrje, bensupaak vahetatud (see oli päris mäda, teise oma kergelt pindmise roostega, käiasin puhtaks ja värvisin hammeritega ära).
piduritorud tegin ise - ostsin salomest 20kr/meeter ja otsad 4kr/tk ja laenasin otsapressi, sai mugavalt esimesed maas tehtud ja külge pandud ja tagumised päris lõpus vahetult enne kinnitamist.
kõik suured asjad seega tehtud. lähima paari päeva jooksul piduritega jms veel natuke nokitsemist ja siis ARKi ja ülevaatusele kui ilm kuiv 8)
Arvo
Postitusi: 1406
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ihv kirjutas: piduritorud tegin ise
Kuidas torude painutamisega oli, kas nö põlve otsas painutades toru lapikuks ei lähe?
E10 2002
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

piduritorudega pole hullu, suht paksu seinaga ja ise suht peenike - võib üsna järskuid paindeid teha ilma, et lapikuks läheks. bensutorul oli oht suurem aga õnneks erilisi teravaid paindeid polnud.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

põhimõtteliselt oli täna auto valmis peaaegu, õhutasin veel pidureid üle töötava mootoriga ja järku käis pauk - üks tagumine support purunes. iseenesest muidugi hea, et läks nüüd, mitte äkkpidurduse ajal aga siiski sai sellega eile üksjagu vaeva nähtud (remondikomplekt peale ja puhastatud) ja teist sellist mul ei ole ka :cry:

üks natuke imelik asi oli veel - pedaal vajub töötava mootoriga natuke läbi, mitte päris põhja aga ikka mitu cm sügavamale kui peaks. järsult lüües läheb normaalse kohani ja siis survet peal hoides vajub veel mitu cm. justnagu oleks pumba mansetid läbi. pump sai lahti võetud ja üle käidud ja nagu peaks päris hea olema. seisva mootoriga ei vaju. oskab keegi kommenteerida? õlinivoo võimus oli madal ja valasin peale aga nagu abi ei olnud. samas oli kogu süsteem ju tühi niiet vabalt võib vajada veel õhutamist lihtsalt)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Ihv kirjutas:üks natuke imelik asi oli veel - pedaal vajub töötava mootoriga natuke läbi, mitte päris põhja aga ikka mitu cm sügavamale kui peaks. järsult lüües läheb normaalse kohani ja siis survet peal hoides vajub veel mitu cm. justnagu oleks pumba mansetid läbi. pump sai lahti võetud ja üle käidud ja nagu peaks päris hea olema. seisva mootoriga ei vaju. oskab keegi kommenteerida? õlinivoo võimus oli madal ja valasin peale aga nagu abi ei olnud. samas oli kogu süsteem ju tühi niiet vabalt võib vajada veel õhutamist lihtsalt)
Piduripomm on lõpetamas(nud) töölepingut. Tehnilise all peaks olema üks minu algatatud pommiteema.
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Juhul kui piduripomm läbi pead kahe jalaga pedaalile peale hüppama, et midagi kuskile vajuks. Kuidas pidur reageerib? Kas pidurdab väikse viivitusega? Siis on piduripomm läbi. Juhul kui pidurdab normaalselt aga "vajub läbi" tasub otsida viga piduri peasilindrist.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Jaan kirjutas:Juhul kui piduripomm läbi pead kahe jalaga pedaalile peale hüppama, et midagi kuskile vajuks.
Minul olid samad sümptomid, nagu Ihv kirjeldas, kui piduripomm läbi oli.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

autoga veel sõitnud ei ole, seega ei tea kuidas pidurdab. peasilinder peaks ikka päris läbi olema kui niimoodi läbi vajuks ja peaks vajuma tasapisi ka siis kui võim ei tööta. kuna peapump sai lahti võetud ja ära puhastatud (õigemini 2 tk ja neist korralikum valitud) siis ei tahaks kuidagi uskuda..ikka väga viisakad nägid mansetid välja. ju siis pomm on, proovin teist peale kui supporti saan.
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

pommi vahetus lahendas, probleemi :) aitäh hea nõu eest.
käisin ARKs autoga ja tõin koju ära, ikka jõhkralt hästi juhitav uue veeremiku ja selliste kummidega 8)
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

üle mitme kuu on auto jälle kodus :)

Pilt

galeriis veel mõned tänased pildid lisatud.
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Reg. numbrid võiksid ka uued olla koos uute numbrialustega, praegused rikuvad natuke üldmuljet. Aga muidu väga kena auto 8) .
E34 & E32
Suletud