Uuri sellest poest, pakuvad Febi kaupa müügiks. Febi on Saksa firma, seega kaup peaks olema kvaliteetne. Minu teada on Febil kataloogis kogu vajaminev kraam olemas.jan kirjutas: Mustamäe tee 60 endine Ajandi maja,seal asub väike autoosade pood Teeme Auto!
Ihvi 728i
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
nii, balti laagrist ja Salomest mõned jupid käes/tellitud ja saabuvad järg nädal.
hetkel käes siis:
nii sisemised kui välimised rooliotsad
esiamordid
amortide tolmukatted
mansetikomplekt
ja plaani järgi saabuvad järg nädalal:
esimesed pidurikettad
esimesed klotsid
esirattalaagrid
sharniirid saan homme (õigemini täna kui kella vaadata ) taastamisest kätte
põhimõtteliselt siis veel puudu tugilaagrid, et esisild ära teha
hetkel käes siis:
nii sisemised kui välimised rooliotsad
esiamordid
amortide tolmukatted
mansetikomplekt
ja plaani järgi saabuvad järg nädalal:
esimesed pidurikettad
esimesed klotsid
esirattalaagrid
sharniirid saan homme (õigemini täna kui kella vaadata ) taastamisest kätte
põhimõtteliselt siis veel puudu tugilaagrid, et esisild ära teha
kuidas hinnata tugilaagrite olukorda? teoorias peabki asjal väike lõtk olema ja alles raskuse all hakkab ilusti töötama? põhim kui käega peale suruda ja keerata siis ei kõrise, kui vabalt pöörlema lööd siis nagu natuke rõgisedes pöörleks
amordid-rattalaagrid lasen töökojas alla panna (endal vahendid puudu kohati ja ajaga on jubedalt kitsas), loodetavasti nad oskavad öelda kas tugilaagreid vaja uusi või saab ehk ära puhastada-määrida...
amordid-rattalaagrid lasen töökojas alla panna (endal vahendid puudu kohati ja ajaga on jubedalt kitsas), loodetavasti nad oskavad öelda kas tugilaagreid vaja uusi või saab ehk ära puhastada-määrida...
tagasild alt ära võetud. üksjagu ebameeldivaid üllatusi (iseasi kas saab just üllatusteks nimetada aga algselt tundus, et on natuke parem)
piduritorude osa mis on silla varjus natuke, ja enne ei pand tähele, on täiesti mäda =tuleb vedada eest taha kõik uued torud. samuti ei ole midagi teha silla küljes olevate torude/voolikutega.
plekid mis on ketaste porikaitsmeks ja mille külge kinnituvad kässari klotsid - noh..neid ei ole põhimõtteliselt
1 pooltelje otsa kumm on katki, karta on, et ainult kummi vahetusest ei piisa.
1 tagavedru on ära murdunud. vedrusid oleks ilus vahetada paarikaupa ja korraga ka uued amordid panna (plaanisin esialgu nii jätta muidu)
1 support on ära murdunud
muud asjad ka kõik läbi aga olid plaanitud vahetada nagunii (talapuksid, õõtsapuksid, kettad, klotsid, mansetid, kässari klotsid-vedrud jms)
kataloogi järgi pukse ostes anti ka "kaheksad" mida sellel autol siiski ei ole. maksid nii 400 kr tk niiet loodetavasti saab tagasi anda
kõige kiirem on hetkel hankida uued piduri- ja bensiinitorud. on kellelgi ideed (peale UMi)? soovitavalt tartus aga ega tallinn ka kaugel ei ole
piduritorude osa mis on silla varjus natuke, ja enne ei pand tähele, on täiesti mäda =tuleb vedada eest taha kõik uued torud. samuti ei ole midagi teha silla küljes olevate torude/voolikutega.
plekid mis on ketaste porikaitsmeks ja mille külge kinnituvad kässari klotsid - noh..neid ei ole põhimõtteliselt
1 pooltelje otsa kumm on katki, karta on, et ainult kummi vahetusest ei piisa.
1 tagavedru on ära murdunud. vedrusid oleks ilus vahetada paarikaupa ja korraga ka uued amordid panna (plaanisin esialgu nii jätta muidu)
1 support on ära murdunud
muud asjad ka kõik läbi aga olid plaanitud vahetada nagunii (talapuksid, õõtsapuksid, kettad, klotsid, mansetid, kässari klotsid-vedrud jms)
kataloogi järgi pukse ostes anti ka "kaheksad" mida sellel autol siiski ei ole. maksid nii 400 kr tk niiet loodetavasti saab tagasi anda
kõige kiirem on hetkel hankida uued piduri- ja bensiinitorud. on kellelgi ideed (peale UMi)? soovitavalt tartus aga ega tallinn ka kaugel ei ole
Tartus, ringtee autokaubas nägin silti, et nad valmistavad piduritorusid. Võta realoem'st mõõdud ja küsi pakkumistIhv kirjutas:kõige kiirem on hetkel hankida uued piduri- ja bensiinitorud. on kellelgi ideed (peale UMi)? soovitavalt tartus aga ega tallinn ka kaugel ei ole
Bensiinitoruna võib kasutada sanitaarset vasktoru... 8mm oli vist läbimõõt.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
tagasild sai tund aega tagasi alla
piduri- ja bensutorud ja -voolikud said uued, põhjale tagasilla kandis korrosioonitõrje, bensupaak vahetatud (see oli päris mäda, teise oma kergelt pindmise roostega, käiasin puhtaks ja värvisin hammeritega ära).
piduritorud tegin ise - ostsin salomest 20kr/meeter ja otsad 4kr/tk ja laenasin otsapressi, sai mugavalt esimesed maas tehtud ja külge pandud ja tagumised päris lõpus vahetult enne kinnitamist.
kõik suured asjad seega tehtud. lähima paari päeva jooksul piduritega jms veel natuke nokitsemist ja siis ARKi ja ülevaatusele kui ilm kuiv
piduri- ja bensutorud ja -voolikud said uued, põhjale tagasilla kandis korrosioonitõrje, bensupaak vahetatud (see oli päris mäda, teise oma kergelt pindmise roostega, käiasin puhtaks ja värvisin hammeritega ära).
piduritorud tegin ise - ostsin salomest 20kr/meeter ja otsad 4kr/tk ja laenasin otsapressi, sai mugavalt esimesed maas tehtud ja külge pandud ja tagumised päris lõpus vahetult enne kinnitamist.
kõik suured asjad seega tehtud. lähima paari päeva jooksul piduritega jms veel natuke nokitsemist ja siis ARKi ja ülevaatusele kui ilm kuiv
põhimõtteliselt oli täna auto valmis peaaegu, õhutasin veel pidureid üle töötava mootoriga ja järku käis pauk - üks tagumine support purunes. iseenesest muidugi hea, et läks nüüd, mitte äkkpidurduse ajal aga siiski sai sellega eile üksjagu vaeva nähtud (remondikomplekt peale ja puhastatud) ja teist sellist mul ei ole ka
üks natuke imelik asi oli veel - pedaal vajub töötava mootoriga natuke läbi, mitte päris põhja aga ikka mitu cm sügavamale kui peaks. järsult lüües läheb normaalse kohani ja siis survet peal hoides vajub veel mitu cm. justnagu oleks pumba mansetid läbi. pump sai lahti võetud ja üle käidud ja nagu peaks päris hea olema. seisva mootoriga ei vaju. oskab keegi kommenteerida? õlinivoo võimus oli madal ja valasin peale aga nagu abi ei olnud. samas oli kogu süsteem ju tühi niiet vabalt võib vajada veel õhutamist lihtsalt)
üks natuke imelik asi oli veel - pedaal vajub töötava mootoriga natuke läbi, mitte päris põhja aga ikka mitu cm sügavamale kui peaks. järsult lüües läheb normaalse kohani ja siis survet peal hoides vajub veel mitu cm. justnagu oleks pumba mansetid läbi. pump sai lahti võetud ja üle käidud ja nagu peaks päris hea olema. seisva mootoriga ei vaju. oskab keegi kommenteerida? õlinivoo võimus oli madal ja valasin peale aga nagu abi ei olnud. samas oli kogu süsteem ju tühi niiet vabalt võib vajada veel õhutamist lihtsalt)
Piduripomm on lõpetamas(nud) töölepingut. Tehnilise all peaks olema üks minu algatatud pommiteema.Ihv kirjutas:üks natuke imelik asi oli veel - pedaal vajub töötava mootoriga natuke läbi, mitte päris põhja aga ikka mitu cm sügavamale kui peaks. järsult lüües läheb normaalse kohani ja siis survet peal hoides vajub veel mitu cm. justnagu oleks pumba mansetid läbi. pump sai lahti võetud ja üle käidud ja nagu peaks päris hea olema. seisva mootoriga ei vaju. oskab keegi kommenteerida? õlinivoo võimus oli madal ja valasin peale aga nagu abi ei olnud. samas oli kogu süsteem ju tühi niiet vabalt võib vajada veel õhutamist lihtsalt)
Juhul kui piduripomm läbi pead kahe jalaga pedaalile peale hüppama, et midagi kuskile vajuks. Kuidas pidur reageerib? Kas pidurdab väikse viivitusega? Siis on piduripomm läbi. Juhul kui pidurdab normaalselt aga "vajub läbi" tasub otsida viga piduri peasilindrist.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
autoga veel sõitnud ei ole, seega ei tea kuidas pidurdab. peasilinder peaks ikka päris läbi olema kui niimoodi läbi vajuks ja peaks vajuma tasapisi ka siis kui võim ei tööta. kuna peapump sai lahti võetud ja ära puhastatud (õigemini 2 tk ja neist korralikum valitud) siis ei tahaks kuidagi uskuda..ikka väga viisakad nägid mansetid välja. ju siis pomm on, proovin teist peale kui supporti saan.