Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!
Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!
No nii. Tere siis kõigile vanade bemmide austajatele, või lihtsalt omanikele.
Üleelmine auto(esimene üldse mul) oli e30 325i hea varustusega ja nati noorele inimesele kohandatud masin, sealt siis ka beemwee pisik.
Aga nüüd siis teemasse. Antud "seitsmene" on siis küll heas korras ja hoola omaniku
käest tulnud, kes omas seda autot 10 a. umbes ja läbis selleajaga 100000km, kuid ei ole vaatmata sellele ideaalses korras mis on ka aastaarvu vaadates suht enesestmõistetav.
Varustust on tal siis niipalju:
Konditsioneer
Roolivõim
ABS
2*el. aken
el. peeglid(soojendusega)
käetoed esiistmetel
orig. keskklukk(juhiuksel lukuauk soojendusega)
Aknapesu düüsid soojendusega
Ja lisade nimekirja kanti tehasest ka:WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
Värviks on achatgrün-metallic (kirjutati vist nii)
Üleelmine auto(esimene üldse mul) oli e30 325i hea varustusega ja nati noorele inimesele kohandatud masin, sealt siis ka beemwee pisik.
Aga nüüd siis teemasse. Antud "seitsmene" on siis küll heas korras ja hoola omaniku
käest tulnud, kes omas seda autot 10 a. umbes ja läbis selleajaga 100000km, kuid ei ole vaatmata sellele ideaalses korras mis on ka aastaarvu vaadates suht enesestmõistetav.
Varustust on tal siis niipalju:
Konditsioneer
Roolivõim
ABS
2*el. aken
el. peeglid(soojendusega)
käetoed esiistmetel
orig. keskklukk(juhiuksel lukuauk soojendusega)
Aknapesu düüsid soojendusega
Ja lisade nimekirja kanti tehasest ka:WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
Värviks on achatgrün-metallic (kirjutati vist nii)
Viimati muutis Impsionu, 02 Sept 2011 17:49, muudetud 13 korda kokku.
BMW E91 320D 07/2010
Nii seose tänase päeav uurimis tööga auto kallal tekkis ka üks küsimus.
Et tal on siduriga vendikas ja el. vendikas, aga el. tuleb taha aind siis kui kondi taha panna ja asub ta ka kondi radika ees, aga varuosades on see vendikas lisa jahutus ventilaator ja siit ka küsimus kas ta peaks ka siis töötama kui mootor soojaks läheb ja kohapeal seistes ja kas ta aitab ka mootorit ühtlasi jahutada põhimõtteliselt
Teema on päevakorral sest mootor läheb kuumaks kohapeal töötades kui just pöördeid mingi 2 tuhande juures ei hoia ja soojendust salongis põhjas ei hoia see viga oleks vaja kindlalt ära likvideerida ja kas siin on mehi kes aitaksid nats sellekohapealt
Et tal on siduriga vendikas ja el. vendikas, aga el. tuleb taha aind siis kui kondi taha panna ja asub ta ka kondi radika ees, aga varuosades on see vendikas lisa jahutus ventilaator ja siit ka küsimus kas ta peaks ka siis töötama kui mootor soojaks läheb ja kohapeal seistes ja kas ta aitab ka mootorit ühtlasi jahutada põhimõtteliselt
Teema on päevakorral sest mootor läheb kuumaks kohapeal töötades kui just pöördeid mingi 2 tuhande juures ei hoia ja soojendust salongis põhjas ei hoia see viga oleks vaja kindlalt ära likvideerida ja kas siin on mehi kes aitaksid nats sellekohapealt
BMW E91 320D 07/2010
Kui see ülekumenemise probleem avaldub vaid kohapeal seistes siis suure tõenäosusega viga ikka viskos. Proovi sooja mootoriga ventilaator kinni peatada. Kasuta selleks näiteks rullikeeratud ajalehte. Kui katse (lihtsalt) onnestub siis sidurit vahetama.
Mul peaks üks korralik sidur riiulis olema. Võin selle katsetamiseks välja laenata kui huvi on. Sele siduri vahetus on selline kümnekonna minuti töö.
Mul peaks üks korralik sidur riiulis olema. Võin selle katsetamiseks välja laenata kui huvi on. Sele siduri vahetus on selline kümnekonna minuti töö.
selge eks ma proovin ja annan teada mis tulemuse andis, aga jah probleem ainult seistes ja isegi mingi mehhaanik ja ka bemmi omanik avaldas arvamust et kaan on juba kahjustatud, kas siis prao või kõveruse näol, aga loodan südamest et see nii ei ole.
ja selle laenamise näol lepime siis juba kunagi hiljem kokku
ja selle laenamise näol lepime siis juba kunagi hiljem kokku
BMW E91 320D 07/2010
Noh termostaat on vahetatud, aga jah autoosad.ee-s on veepump 332.- ja sidurit seal ei olnud, uurisin aind um-ist aga seal oli üle 2000
Ilmselt kui siduris ei ole probleem lähen edasi veepumba kallale kui see ka ei ole siis peaks hakkama mõtlema uue kaane peale, mida kohe üldse ei tahaks teha
Ilmselt kui siduris ei ole probleem lähen edasi veepumba kallale kui see ka ei ole siis peaks hakkama mõtlema uue kaane peale, mida kohe üldse ei tahaks teha
BMW E91 320D 07/2010
Sysi autol tegime nii, et puurisime 2 polti läbi. Asja miinuseks on see, et ventikas hakkab kohutavat müra tegema ja mootor ei taha vastupidi enam eriti soojaks minna. Natuke paremaks sai asja, kui osa tiiviku labasid maha lõigata, osa lühemaks lõigata. Igatahes on see ajutine lahendus, aga jah, kuumaksminemise vastu aitab.Mart kirjutas:Põhimõtteliselt võib selle tiiviku siduri ka kinni keevitada..
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ja jaa, ühendage see muhv jäigalt kokku - peale järsemat gaasivajutust saab kapotialt propelleri juppe kokku korjata, ning olenevalt sellest kuidas tükid lendavad vahetada radikat, lõdvikut ja kapotti parandada ning värvida.
Mu autol oli ka alguses kuumenemise probleem, mis avaldus ummikus seistes - peale termostaadi, radika ja lõdvikute vahetust on probleem kadunud.
Mu autol oli ka alguses kuumenemise probleem, mis avaldus ummikus seistes - peale termostaadi, radika ja lõdvikute vahetust on probleem kadunud.
Vast oleks mõttekas otsida kasutatud aga korralik sidur ventikale need kruvidega kinni keermis ja keevitamis variandi suht jamad, orginaalis ettenähtud ikkagi ju siduriga lahendus.
Samas ka elektrile vendi vast annaks panna sinna, minu mälu järgi vist lambi 2.8 motot jahutas elektriline vent mille sai salongist käima panna
Samas ka elektrile vendi vast annaks panna sinna, minu mälu järgi vist lambi 2.8 motot jahutas elektriline vent mille sai salongist käima panna
E28 525e & E28 535i
Puruks ei pruugi see ventilaator alati küll minna (üks tuttav sõitis sedasi üle aasta) aga lisaks eelkirjeldatud probleemidele võib ka veepumba tervisele selline rats kevasti mõjuda.
Kokkuvõtvalt soovitaks mina ikka kohe õieti korda teha - kas siis romulajupiga või uuega on igaühe enda otsustada
Kokkuvõtvalt soovitaks mina ikka kohe õieti korda teha - kas siis romulajupiga või uuega on igaühe enda otsustada
E10 2002