Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!

Foorumiliikmete autod.
Suletud
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!

Postitus Postitas Impsionu »

No nii. Tere siis kõigile vanade bemmide austajatele, või lihtsalt omanikele.
Üleelmine auto(esimene üldse mul) oli e30 325i hea varustusega ja nati noorele inimesele kohandatud masin, sealt siis ka beemwee pisik.
Aga nüüd siis teemasse. Antud "seitsmene" on siis küll heas korras ja hoola omaniku
käest tulnud, kes omas seda autot 10 a. umbes ja läbis selleajaga 100000km, kuid ei ole vaatmata sellele ideaalses korras mis on ka aastaarvu vaadates suht enesestmõistetav.
Varustust on tal siis niipalju:
Konditsioneer
Roolivõim
ABS
2*el. aken
el. peeglid(soojendusega)
käetoed esiistmetel
orig. keskklukk(juhiuksel lukuauk soojendusega)
Aknapesu düüsid soojendusega
Ja lisade nimekirja kanti tehasest ka:WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

Värviks on achatgrün-metallic (kirjutati vist nii)


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Impsionu, 02 Sept 2011 17:49, muudetud 13 korda kokku.
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

ilus auto. aga palun pane viimased laiad pildid näiteks galeriisse või vähemalt vähenda, praegu venitavad lehe ebamugavalt laiaks
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

vaatasin jah et jäi jama, kui viitsin teen uued pildid nagunii sisust
ja muust, aga hetkel ajavad need pildid ka asja ära.
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Nii seose tänase päeav uurimis tööga auto kallal tekkis ka üks küsimus.
Et tal on siduriga vendikas ja el. vendikas, aga el. tuleb taha aind siis kui kondi taha panna ja asub ta ka kondi radika ees, aga varuosades on see vendikas lisa jahutus ventilaator :roll: ja siit ka küsimus kas ta peaks ka siis töötama kui mootor soojaks läheb ja kohapeal seistes ja kas ta aitab ka mootorit ühtlasi jahutada põhimõtteliselt :?: :idea:
Teema on päevakorral sest mootor läheb kuumaks kohapeal töötades kui just pöördeid mingi 2 tuhande juures ei hoia ja soojendust salongis põhjas ei hoia :( see viga oleks vaja kindlalt ära likvideerida ja kas siin on mehi kes aitaksid nats sellekohapealt :?:
BMW E91 320D 07/2010
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Vaheta see viscosidur ära ja peaksid oma probleemi lahendatud saama. Kuigi seal võib ka muid probleeme olla.
Kui tahad seda elektrilist kasutada siis pead kusagile termolüliti lisama või lüliti lihtsalt salongi tooma.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Tänks, eks ma olen seda mõelnud, aga jah kui osta kasutatud siis pole jälle kindel kas toimib, ja UM-is on arvatavasti jube hind siuksel :(
Aga see el. vendikas mingilmääral siiski jahutab läbi kondi radika ka mootori radikat, mu arust vähemalt....
BMW E91 320D 07/2010
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Viskosiduri tuum (ilma plastlabadeta) M30 mootorile on kuskil 1K ringis minu mäletamist mööda, B-osana.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Kas ainult mulle tundub et hind siis ju pisut krõbe :roll: aga ei muidugi kui asi seda ka väärt on ja siis enam probleemi ei ole siis ma oleks kohe nõus luftitama sajalisi :lol:
BMW E91 320D 07/2010
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Kui see ülekumenemise probleem avaldub vaid kohapeal seistes siis suure tõenäosusega viga ikka viskos. Proovi sooja mootoriga ventilaator kinni peatada. Kasuta selleks näiteks rullikeeratud ajalehte. Kui katse (lihtsalt) onnestub siis sidurit vahetama.
Mul peaks üks korralik sidur riiulis olema. Võin selle katsetamiseks välja laenata kui huvi on. Sele siduri vahetus on selline kümnekonna minuti töö.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

selge eks ma proovin ja annan teada mis tulemuse andis, aga jah probleem ainult seistes ja isegi mingi mehhaanik ja ka bemmi omanik avaldas arvamust et kaan on juba kahjustatud, kas siis prao või kõveruse näol, aga loodan südamest et see nii ei ole.
ja selle laenamise näol lepime siis juba kunagi hiljem kokku :wink:
BMW E91 320D 07/2010
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Ma vahetaks sellise probleemi puhul ära vendika siduri - uue B osa hind 1500.-, veepumba - B osa hind ca. 570.- ja termostaadi, hind ca. 300.-. nende asjade vahetus peaks lahendama enamuse jahutusega seotud muredest.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
ilmari
Postitusi: 105
Liitunud: 11 Mär 2005 12:42
Asukoht: Narva-Tartu

Postitus Postitas ilmari »

hei. mul oli sama jama. seistes kuumenes, liikudes norm. termosiduri ja termostaadi vahetusest ei piisanud ning pumba vahetuseni ei jõudnud. kuna ka mootor oli kohvi ja uus hea moto olemas siis ei hakkanud enam jamama.
seega nõustun Jaaniga. kuid hindadega päris nõus ei ole !
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Ehk on võimalik ka odavamalt saada, lihtsalt ei jõua kõiki poode alati läbi kammida.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Noh termostaat on vahetatud, aga jah autoosad.ee-s on veepump 332.- ja sidurit seal ei olnud, uurisin aind um-ist aga seal oli üle 2000 :?
Ilmselt kui siduris ei ole probleem lähen edasi veepumba kallale kui see ka ei ole siis peaks hakkama mõtlema uue kaane peale, mida kohe üldse ei tahaks teha :(
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Juun 2005 21:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mart »

Põhimõtteliselt võib selle tiiviku siduri ka kinni keevitada..
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3085
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mart kirjutas:Põhimõtteliselt võib selle tiiviku siduri ka kinni keevitada..
Sysi autol tegime nii, et puurisime 2 polti läbi. Asja miinuseks on see, et ventikas hakkab kohutavat müra tegema ja mootor ei taha vastupidi enam eriti soojaks minna. Natuke paremaks sai asja, kui osa tiiviku labasid maha lõigata, osa lühemaks lõigata. Igatahes on see ajutine lahendus, aga jah, kuumaksminemise vastu aitab.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raul
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Sept 2004 11:27

Postitus Postitas raul »

Ja jaa, ühendage see muhv jäigalt kokku - peale järsemat gaasivajutust saab kapotialt propelleri juppe kokku korjata, ning olenevalt sellest kuidas tükid lendavad vahetada radikat, lõdvikut ja kapotti parandada ning värvida.
Mu autol oli ka alguses kuumenemise probleem, mis avaldus ummikus seistes - peale termostaadi, radika ja lõdvikute vahetust on probleem kadunud.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Vast oleks mõttekas otsida kasutatud aga korralik sidur ventikale need kruvidega kinni keermis ja keevitamis variandi suht jamad, orginaalis ettenähtud ikkagi ju siduriga lahendus.
Samas ka elektrile vendi vast annaks panna sinna, minu mälu järgi vist lambi 2.8 motot jahutas elektriline vent mille sai salongist käima panna :D
E28 525e & E28 535i
Arvo
Postitusi: 1406
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Puruks ei pruugi see ventilaator alati küll minna (üks tuttav sõitis sedasi üle aasta) aga lisaks eelkirjeldatud probleemidele võib ka veepumba tervisele selline rats kevasti mõjuda. :!:
Kokkuvõtvalt soovitaks mina ikka kohe õieti korda teha - kas siis romulajupiga või uuega on igaühe enda otsustada :wink:
E10 2002
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

kui vabalt see ventikas kohapeal pöörlema peaks külmana? meaning kui käega jõuad keerata suht vabalt aga käib üldiselt mootoriga pidevalt kaasa. suht vali õhu liikumise hääl on gaasi andes :roll:
Suletud