Imre 728iA e23 1985-09-02 Müüdud!

Foorumiliikmete autod.
Suletud
raul
Postitusi: 133
Liitunud: 16 Sept 2004 11:27

Postitus Postitas raul »

Ei pruugi, aga võib. Samas näiteks täisgaasil äralagunev generaatori propeller (mis on suhteliselt väike asi) teeb juba piisavalt pahandust - mu taskuraketil on siiani keset kapotti muhk :(
Elektrilisest ventikast - viisakam oleks see lahendada ikkagi automaatselt, a'la andur radiaatoriribide vahel vms. TopParts vist müüs sarnaseid andure komplekte.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

Eks ta viisakams oleks muidugi anduriga jah, kõiparem ehlk oleks osta orginaal termosidur, aga selel hind muidugi pole just väike a osana :(
E28 525e & E28 535i
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

raul kirjutas:Ja jaa, ühendage see muhv jäigalt kokku - peale järsemat gaasivajutust saab kapotialt propelleri juppe kokku korjata, ning olenevalt sellest kuidas tükid lendavad vahetada radikat, lõdvikut ja kapotti parandada ning värvida.
Ise ka sellise jama üle elanud. Sai M20 mootoril sidur kinni punktitud. Lõpp oli kurb :( ja auto vajas uut radikat, ventikat ja selle sidurit.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Vaatan et meestel päris suur teema üles kohe kruvitud, aga see mulle meeldib :) Ei mehed teil jutud õiged kõik aga selle kinnilaskmise unustan ma kohe ära, tean et hakkab undama ja bena kulu on ikka liitrites suurem ja pole asi ka originaalne lahendus.
ostan esialgu kellegi käest kasutatud jubina ja kui see ei aita siis vaatan uue, ma ei tahaks nii korralikul masinal mingit nii-ja naa variante mingiljuhul külge kruvida...kui saate aru mida mõtlen, kõik võiks ikka korras olla ja toimida 8)
Täna pidingi minema kasutatud sidurit vaatama kuskile koselt edasi tartu poole aga mees ei võtnud telefuuni vastu ja nii jäi sõit ära.
Veel on nats aega kah selle probleemi lahendamiseks(mõtlen päris soojade ilmade saabumiseni)...
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

If the car overheats in traffic check the viscous fan coupling and the two speed electric fan (fitted to A/C equipped cars).

Nii leidsin tüüpveana sellise lause. Kuna ise olen rohkem saksa keele mees siis sain küll aru mida mõeldud on aga ikkagi jama: et miks seal räägib siiski sellest konditsioneeri ventikast ja mis mõttes kahekiiruseline...Äkki keegi aitaks mõista mida siin mõeldud on :oops: :P
Igatahes on just see probleem mul :)
BMW E91 320D 07/2010
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

peaks vist nii olema:
et kui auto üle kuumeneb, kontrolli termosiduriga ventilaatorit ja 2-kiirusega elektriventilaatorit, mis on AC-ga autodel...

ehk siis see 2kiiruseline elektrivent on ainult AC-l?
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Nojah, aga miks ma seda peaks kontrollima, sest mul on küll a/c peal ja see vent ka ees, aga see pole ju üldse seotud minuarust mootori jahutamisega, läheb tööle ainult siis kui kondi taha lükkad ja mingit kiirust seal regullida ei saa jne, et ma nagu sellesmõttes ei jaga asja ära :?
aga jah eks paistab kui saan kuskilt selle teada kas viscosidur on töökorras siis ka lahenevad probleemid ma loodan :(
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

sai laenatud üks termosidur ja ka see ei lahendanud probleemi, nüüd tõin ühe romulast ja ka see hakkas soojast peast nagu vääga kergelt ringi käima ja sai seisma jätta hoo pealt....
panin siis enda vana uuesti peale ja mida asja :shock: kui mootor oli veerand kuumuse juures uhas nii et viib paruka peast minema, aga natuke aega hiljem kui mootor saavutas norm. tempi siis käis mingi heli ja vent lükkas ennast justkui tagant ära, ühesõnaga ikka p...s.
ja need kõik sidurid tundusid jahedana kuidagi väga jäigad aga soojalt käisid ringi väga kergelt? et siis kõik kolm ongi õhtsal siis nagu või. suht ebaloogiline, aga mis seal ikka, probleem jätkuvalt lahendamata :D
BMW E91 320D 07/2010
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Impsionu kirjutas:et siis kõik kolm ongi õhtsal siis nagu või. suht ebaloogiline
Ei ole ebaloogiline. Soovitav on uus sidur osta.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

ostsin sealt sauelt bemmi romulast 100% korras siduri, aga ikka pole probleem lahendatud ja noh tagasi seda ta ka ei võtnud, nii et mul on nüüd üks sidur müügiks ja endal on ikka jahutuse probleem :?


Kas keegi räägiks mulle kui suur töö on veepumba vahetus :P tihend on olemas ja veepumba saaks ju ka autoosad.ee-st kohe tellida 8)
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
Mart
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Juun 2005 21:14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mart »

Kuni pumpa kinnihoidvad poldid ära ei murdu(mida nad kipuvad tegema), poole tunni töö.
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Impsionu kirjutas:Kas keegi räägiks mulle kui suur töö on veepumba vahetus :P tihend on olemas ja veepumba saaks ju ka autoosad.ee-st kohe tellida 8)
Ma arvan, et probleem ei ole pumbas. Ma katsusin lõdviku pealt, et pump töötas. Viska esialgu prooviks termostaat välja ja vaata mis juhtub.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Hmm, termostaadi olen juba maha kiskunud ja uue pannud :P äkki panin midagi valesti, aga noh enne vahetamist oli ka probleem...
aga kui pumba labad on kulunud ajab ta ju natuke ikka vett ringi, kusjuures on nii et kui kohapeal tühipöördel käib siis on puhurist õhk ka leigem, kui sõita ja pöördeid on rohkem puhub ka kuumemat õhku, kas see ei anna mingit järeldust???

Ja Ruut, kui homme sobib siis tooks sulle selle siduri ära, ma hel. nagunii ette juhuks kui ei loe foorumit enne.
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Täna sai siis selgeks miks mootor kuumaks läheb, mitte küll 100% aga siiski, kõige mustem tsenaarium :cry:
Nimelt avastasin vedelike kontrollides, et paisupaagi seinale on jäänud mingi must plõga ei tundunud küll õli moodi aga mingi jama on ja sellega seoses kaldun arvama et kaan on p...s :?
Üks arvas et on tahm, et väljalaske klapi juures asetseb mingi mikro pragu, kuna enne see ei avaldanud kui nüüd sest andsin just hommikul vähem rohkem hagu...ega midagi uurin kus ja kes ja millal, ja siis saab jälle rõõmsalt rahakotti kergendada :(
BMW E91 320D 07/2010
enthusiast
Postitusi: 295
Liitunud: 05 Mär 2006 15:32

Postitus Postitas enthusiast »

....mine kellegi aju juurde ja saad kõik vastused kohe....mina talitan niipidi.... :wink: .....aga ma suhtkoht sosssepp ka autoremondis, kuigi arenen päev-päevalt, teadmiste kohapealt siis.... :D

....ise käin reeglina kostiveres, Aava juures, tal muidugi kole palju tööd, aga küllap ta Sinu, sellele hingega masinale aja leiab. :wink:
E24 630CS `78
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

Impsionu kirjutas:Täna sai siis selgeks miks mootor kuumaks läheb, mitte küll 100% aga siiski, kõige mustem tsenaarium :cry:
Nimelt avastasin vedelike kontrollides, et paisupaagi seinale on jäänud mingi must plõga ei tundunud küll õli moodi :(
Äkki on keegi jahutussüsteemi hermetiseerivat keemiat kallanud. Radikas ja paisupaak plöga täis :roll:

Üldiselt olen arvamusel, et vendika siduri, veepumba, veepumba rihma! ja termostaadi vahetusega peaksid paljud asjad paranema radikaalselt :idea: Neid asju ei ole mõtet kasutatuna osta. Isiklik kogemus on see, et sulle müüakse sama vana ja sama nässus asi.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Äkki ei ole selle auto kallal keegi midagi teinud, sest eelmine omanik omas autot ca. 10 aastat ja tegi kõik asjad auto kallal ise, mõnel on kuldesed käed ja saab kõigega hakkama :D
aga jah ei targemaid mehi ma juba otsin, õigemini eelmise omaniku poeg otsib sest kuna autode vahetus oli meil suhtkoht ebavõrdne siis tema muretseb hetkel veel probleemide lahenduste eest(ma vähemalt loodan :P )
BMW E91 320D 07/2010
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Juhtus midagi hirmsat, mootor ütles üles töölepingu :cry:
Nii et kokkutulek jääb vist minul nägemata, aga elu läheb edasi ja nüüd tuleb hakata otsima meest kes tahaks selle töö ette võtta. Ei teagi kas otsida kuskilt 2,8 mootor ja ümber tõsta või äkki saab vanast asja, eks see juba selgub töö käigus.
Igatahes on seis üpris nutune, miks see pidi just päev pärast sünnipäeva juhtuma, sellest ma aru ei saa :?
BMW E91 320D 07/2010
Kasutaja avatar
Ihv
Postitusi: 338
Liitunud: 13 Okt 2005 11:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ihv »

:(
mis täpsemalt juhtus?

muidu minuarust oleks mootori remont siiski mõistlikum, kasutatud mootorit osta on ikka üsna põrsas kotis :roll: kui tegemisse läheb siis 2.8 juppe rohkelt pakkuda odavalt.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

teoorias võiks ju mõelda m30b28 müümisele ;)
Proovimisvõimaluse saab ka, kui õli uuesti sisse lasta.

Diagnostika väljatrükk on ka olemas.

pikemas perspektiivis oleks vaja klapisääretihendid vahetada...
ja eks koos sellega oleks tore ka klapipesad üle lõigata, klapid lihvida...
Suletud