525eA '87, Mart
Niikaua, kui need pildid E21 galeriisse ennast laevad, alustame "apdeiti".
Kui see piltide üleslaadimine peaks ebaõnnestuma, siis teadke, et kell on "liiga palju", teema tuleb täna ilma piltideta ja ainuke, mis te teha saate - kedagi teist süüdistada
Seekord on siis mitmest asjast rääkida...
Alustame pildistamata jäänud nännirallist.
Esiteks siis toredad uued punased vedrud otse Baierimaalt.
Nagu juba vist korduvalt mainitud, kirjade järgi -30mm. Auto väljanägemist saab kommenteerida kunagi tulevikus. Üsna kauges, ma arvan.
Siis sai kekatud ka elektriakendega. No siin nad ongi Kõik 4 tükki. Peaks ka kõik vajaminevad juhtmed kaasas olema. Juhtmestike seisukorda ei ole veel üle vaadanud. Jällegi, oh ei oska me isegi aimata, millas neid auto küljes näha saab...
Soovin teile õnne Suutsite kõige igavama osa mu postitusest läbi vaadata...
Lähme nüüd tähtsamate teemade juurde!
Esiteks - või kolmandaks, kuidas soovite. Nagu siit teemast lugeda sai, on hangeldatud Innovate lamdakomplekt. Sai siis endast targema inimese - ISEENDAGA aru peetud, ja otsustatud, et lahe oleks, kui "installiks" "kellad" armatuuri keskele, õhuvõtuavadesse...
Mõeldud-tehtud.. Kõrvalauku tuleb kah tegelikult veel üks "kell", arvatavasti ülelaaderõhku näitav...
Nendele kahele lisaks oleks tore autosse lisada veel kaks näidikut. Vastavalt siis õli temperatuuri ja rõhku näitavad vidinased. Samas, mina ei oska neid kuhugi viisakalt paigaldada - ootan ettepanekuid.
NB! Teravama pildiga isikud märkavad ka, et uus rool on auto külge roninud. Mina olen rahul
Nüüd siis see kõige suuremat vastuolu tekitanud teema
Härra Ülelaadija ise maandus kapote alla. Sai siis valmis kollektor, mis ühendab originaalkolledest tuleva kuuma "umpfi" kokku ja juhib turbosse...
Tegelikult võib kapoti all näha selle kollektori kolmandat versiooni. 2 esimesega ei saanud kuidagi rahul olla.
Ega ka kolmas ideaalne pole, aga minu meelest üsna hea kompromiss
(probleemideks olid siis poolraami kütmine, õlifiltri kütmine ja sisselaskeõhu kütmine - lahendus - kütame kõike natuke )
Kollektor saab kindlasti ka kollektoriteipi mässitud, et kapotiall vähegi jahedamat temperatuuri hoida. Sama teen ka dowpipe-ga. Seda muidugi siis, kui see ükskord valmis peaks saama. Turbole viskan kah koti selga, siis kepsud kardavad teda vähem
Tegelikult tuleb ka tunnistada, et kollektor pole samuti lõpuni valmis
Puudu on veel wastegate torustik ning nii mõnestki kohast tuleks seda natuke freesida. Aga seda õnneks pildilt ei näe
Kõigele lisaks on siis otsustatud, et pihustid tulevad arvatavasti 440cc @ 3bar. Seda esialgu.
Ja wastegate tuleb 20-klapiliselt Audilt...
Rahakott kipub kah õhukeseks jääma vahepeal
Selgusetu on see, et mis saab vahejahutiga. See tuleb vist custom teha...
Vot nii said turbolood praeguseks
Nädalavahetusel loodan mootori kapoti alt välja tõsta, et üle vaadata, mis karul kõhus on
Kui see piltide üleslaadimine peaks ebaõnnestuma, siis teadke, et kell on "liiga palju", teema tuleb täna ilma piltideta ja ainuke, mis te teha saate - kedagi teist süüdistada
Seekord on siis mitmest asjast rääkida...
Alustame pildistamata jäänud nännirallist.
Esiteks siis toredad uued punased vedrud otse Baierimaalt.
Nagu juba vist korduvalt mainitud, kirjade järgi -30mm. Auto väljanägemist saab kommenteerida kunagi tulevikus. Üsna kauges, ma arvan.
Siis sai kekatud ka elektriakendega. No siin nad ongi Kõik 4 tükki. Peaks ka kõik vajaminevad juhtmed kaasas olema. Juhtmestike seisukorda ei ole veel üle vaadanud. Jällegi, oh ei oska me isegi aimata, millas neid auto küljes näha saab...
Soovin teile õnne Suutsite kõige igavama osa mu postitusest läbi vaadata...
Lähme nüüd tähtsamate teemade juurde!
Esiteks - või kolmandaks, kuidas soovite. Nagu siit teemast lugeda sai, on hangeldatud Innovate lamdakomplekt. Sai siis endast targema inimese - ISEENDAGA aru peetud, ja otsustatud, et lahe oleks, kui "installiks" "kellad" armatuuri keskele, õhuvõtuavadesse...
Mõeldud-tehtud.. Kõrvalauku tuleb kah tegelikult veel üks "kell", arvatavasti ülelaaderõhku näitav...
Nendele kahele lisaks oleks tore autosse lisada veel kaks näidikut. Vastavalt siis õli temperatuuri ja rõhku näitavad vidinased. Samas, mina ei oska neid kuhugi viisakalt paigaldada - ootan ettepanekuid.
NB! Teravama pildiga isikud märkavad ka, et uus rool on auto külge roninud. Mina olen rahul
Nüüd siis see kõige suuremat vastuolu tekitanud teema
Härra Ülelaadija ise maandus kapote alla. Sai siis valmis kollektor, mis ühendab originaalkolledest tuleva kuuma "umpfi" kokku ja juhib turbosse...
Tegelikult võib kapoti all näha selle kollektori kolmandat versiooni. 2 esimesega ei saanud kuidagi rahul olla.
Ega ka kolmas ideaalne pole, aga minu meelest üsna hea kompromiss
(probleemideks olid siis poolraami kütmine, õlifiltri kütmine ja sisselaskeõhu kütmine - lahendus - kütame kõike natuke )
Kollektor saab kindlasti ka kollektoriteipi mässitud, et kapotiall vähegi jahedamat temperatuuri hoida. Sama teen ka dowpipe-ga. Seda muidugi siis, kui see ükskord valmis peaks saama. Turbole viskan kah koti selga, siis kepsud kardavad teda vähem
Tegelikult tuleb ka tunnistada, et kollektor pole samuti lõpuni valmis
Puudu on veel wastegate torustik ning nii mõnestki kohast tuleks seda natuke freesida. Aga seda õnneks pildilt ei näe
Kõigele lisaks on siis otsustatud, et pihustid tulevad arvatavasti 440cc @ 3bar. Seda esialgu.
Ja wastegate tuleb 20-klapiliselt Audilt...
Rahakott kipub kah õhukeseks jääma vahepeal
Selgusetu on see, et mis saab vahejahutiga. See tuleb vist custom teha...
Vot nii said turbolood praeguseks
Nädalavahetusel loodan mootori kapoti alt välja tõsta, et üle vaadata, mis karul kõhus on
Tähelepanelikud näevad, et tegelikult pääseb õhk ka kellast natuke mööda
Praegu tegelt see kell tundub seal natuke võõrkehana... Paistab, äkki lasen alust lõigata natuke teistsuguse "võre" sinna, kuhu kella panna.
Igatahes, mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Täna kulutasin 4h ja 45min sellele, et nii teha
Eemaldatud siis mootor, koos käimariga auto küljest.
Eemaldatud käigukast mootori küljest.
Installeeritud mootor mootoripukki
Sõidukorras autost nelja tunniga jupid... See 45min läks jutuajamisele...
Kes soovib, siis seal on 2 näru pilti veel.
Praegu tegelt see kell tundub seal natuke võõrkehana... Paistab, äkki lasen alust lõigata natuke teistsuguse "võre" sinna, kuhu kella panna.
Igatahes, mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.
Täna kulutasin 4h ja 45min sellele, et nii teha
Eemaldatud siis mootor, koos käimariga auto küljest.
Eemaldatud käigukast mootori küljest.
Installeeritud mootor mootoripukki
Sõidukorras autost nelja tunniga jupid... See 45min läks jutuajamisele...
Kes soovib, siis seal on 2 näru pilti veel.
E28 on ikka isegi tolmusena ja ilma kapotita väga stiilne auto .
Muid huvitavaid mod'e ka veel plaanis? (3.5 segusiiber, suuremad klapid, kuidas sellised muudatused ülerõhuga autole ka mõjuks, olen aru saanud, et vabalthingava m20 võimsus jääb voolavuse taha kinni).
Ehk jäi kahe silma vahele, aga kui palju rõhku kavatsed mootorisse lasta ja mis pöörde peal selline turbo korralikult puhuma üldse võiks hakata?
Aga muidu ikka Edu, Paksu rahakotti ja kõvasti respekti, vinge üritus .
Muid huvitavaid mod'e ka veel plaanis? (3.5 segusiiber, suuremad klapid, kuidas sellised muudatused ülerõhuga autole ka mõjuks, olen aru saanud, et vabalthingava m20 võimsus jääb voolavuse taha kinni).
Ehk jäi kahe silma vahele, aga kui palju rõhku kavatsed mootorisse lasta ja mis pöörde peal selline turbo korralikult puhuma üldse võiks hakata?
Aga muidu ikka Edu, Paksu rahakotti ja kõvasti respekti, vinge üritus .
Mootor pilbasteks arutatud.
Plokk Devtjonoševi juurde, Katusepapi uulitsasse hoonimisse ja tööpindade lihvi viidud.
Kolvid ja kepsud ligunevad vannitoas
Rõngad-saaled-poldid-mutrid-tihendid-seibid uued tellitud. Enamik Eestis, viimased vidinad saabuvad 2 nädala jooksul. Kasutan Kolbenschmidt'i toodangut.
Turbo viidud meistrimehe juurde väikesele järeleaitamistunnile.
Plokikaane osas veel lahtine.
Garaazis ootavad heas korras "200", ära hooratud "731" ja ostmist ootab hetkel veel teadmata seisukorras "885".
Ahjaa, raha kipub otsa saama, ootan sponsoreid
Plokk Devtjonoševi juurde, Katusepapi uulitsasse hoonimisse ja tööpindade lihvi viidud.
Kolvid ja kepsud ligunevad vannitoas
Rõngad-saaled-poldid-mutrid-tihendid-seibid uued tellitud. Enamik Eestis, viimased vidinad saabuvad 2 nädala jooksul. Kasutan Kolbenschmidt'i toodangut.
Turbo viidud meistrimehe juurde väikesele järeleaitamistunnile.
Plokikaane osas veel lahtine.
Garaazis ootavad heas korras "200", ära hooratud "731" ja ostmist ootab hetkel veel teadmata seisukorras "885".
Ahjaa, raha kipub otsa saama, ootan sponsoreid
Plokk käes. Hooniti 0.06mm maha. Uute rõngastega tulevad lukuvahed täpselt parajad turbokale.
Nüüd on paras hetk selgeks teha, et mis see surveaste siis jääb
Rookida plokikaas puhtaks, siit-sealt natuke tuunida ja lõpuks meistrimehe lauale ilusakstegemisele viia.
Saabusid ka esimesed vidinad kolmanda pedaali installeerimiseks. Vaikselt ka sellega tegelema hakkama...
Lisaks võtan salongi korra laiali... tuleks ikka üle kontrollida, kas rooste on omal kohal
Katsuks lisada ka mõne pigimati...
Megasquirdiga pole viitsinud tegelda...
Nüüd olekski paras aeg ülejäänud mootorijuppidest "näidis" kapotialla visata, saaks rahulikult juhtmestiku valmis meisterdada.
Nüüd on paras hetk selgeks teha, et mis see surveaste siis jääb
Rookida plokikaas puhtaks, siit-sealt natuke tuunida ja lõpuks meistrimehe lauale ilusakstegemisele viia.
Saabusid ka esimesed vidinad kolmanda pedaali installeerimiseks. Vaikselt ka sellega tegelema hakkama...
Lisaks võtan salongi korra laiali... tuleks ikka üle kontrollida, kas rooste on omal kohal
Katsuks lisada ka mõne pigimati...
Megasquirdiga pole viitsinud tegelda...
Nüüd olekski paras aeg ülejäänud mootorijuppidest "näidis" kapotialla visata, saaks rahulikult juhtmestiku valmis meisterdada.
need tükid tassisid sa ise omale koju,mitte ei tulnud linnulennultmart154 kirjutas: Saabusid ka esimesed vidinad kolmanda pedaali installeerimiseks. Vaikselt ka sellega tegelema hakkama...
aga jääme siis suuremat sorti huvinaga ootama,mil hailaiba kauge sugulane taas liiklema hakkab
RIP: e28 : 2x520i,525i,528, e30: 2x 323i, 2x e30 325E e36 :325, E36 320
Vahepeal on olnud siis sellised arengud, et sai kohale tassitud kastitäis mootorivaruosasid.
Alates poldikestest, lõpetades saalede-rõngaste-pumpadega...
Lükkasin rõngad kolbidele selga... kontrollisin tolerantse...
Rohkem ei viitsinud, külm hakkas
Ahjaa, Tõnis, hüva mees, käis ka külas, rääkis ja näitas mulle asju, millest on väga raske keelduda
Alates poldikestest, lõpetades saalede-rõngaste-pumpadega...
Lükkasin rõngad kolbidele selga... kontrollisin tolerantse...
Rohkem ei viitsinud, külm hakkas
Ahjaa, Tõnis, hüva mees, käis ka külas, rääkis ja näitas mulle asju, millest on väga raske keelduda
Jajah, Tõnis ikka enda teenuseid müüb
Igatahes, täiendame pildiraamatut...
Esiteks üks pilt säravast plokist...
Ja siis mõned helgemad juba märkasid, et ma ostsin odavad tuled endale...
Tegelikult oli ostu mõte katsetamiseks ja leiutamiseks tuled hankida
Romulatuled olid kallimad...
Legotasin siis ühe tule ära... No mis ma oskan kosta... 100eegune tuli on seest kah ikka "oma raha väärt"... ehk siis mittemidagi väärt
Komponendid püsivad mõttejõul koos ning reflektor on kah ikka üsna niru kvaliteediga, mõneltpoolt matt ja krobeline..
Igatahes, täiendame pildiraamatut...
Esiteks üks pilt säravast plokist...
Ja siis mõned helgemad juba märkasid, et ma ostsin odavad tuled endale...
Tegelikult oli ostu mõte katsetamiseks ja leiutamiseks tuled hankida
Romulatuled olid kallimad...
Legotasin siis ühe tule ära... No mis ma oskan kosta... 100eegune tuli on seest kah ikka "oma raha väärt"... ehk siis mittemidagi väärt
Komponendid püsivad mõttejõul koos ning reflektor on kah ikka üsna niru kvaliteediga, mõneltpoolt matt ja krobeline..