Niikaua, kui need pildid E21 galeriisse ennast laevad, alustame "apdeiti".
Kui see piltide üleslaadimine peaks ebaõnnestuma, siis teadke, et kell on "liiga palju", teema tuleb täna ilma piltideta ja ainuke, mis te teha saate - kedagi teist süüdistada
Seekord on siis mitmest asjast rääkida...
Alustame pildistamata jäänud nännirallist.
Esiteks siis toredad uued punased vedrud otse Baierimaalt.
Nagu juba vist korduvalt mainitud, kirjade järgi -30mm. Auto väljanägemist saab kommenteerida kunagi tulevikus. Üsna kauges, ma arvan.
Siis sai kekatud ka elektriakendega. No siin nad ongi
Kõik 4 tükki. Peaks ka kõik vajaminevad juhtmed kaasas olema. Juhtmestike seisukorda ei ole veel üle vaadanud. Jällegi, oh ei oska me isegi aimata, millas neid auto küljes näha saab...
Soovin teile õnne
Suutsite kõige igavama osa mu postitusest läbi vaadata...
Lähme nüüd tähtsamate teemade juurde!
Esiteks - või kolmandaks, kuidas soovite. Nagu siit teemast lugeda sai, on hangeldatud Innovate lamdakomplekt. Sai siis endast targema inimese - ISEENDAGA
aru peetud, ja otsustatud, et lahe oleks, kui "installiks" "kellad" armatuuri keskele, õhuvõtuavadesse...
Mõeldud-tehtud.. Kõrvalauku tuleb kah tegelikult veel üks "kell", arvatavasti ülelaaderõhku näitav...
Nendele kahele lisaks oleks tore autosse lisada veel kaks näidikut. Vastavalt siis õli temperatuuri ja rõhku näitavad vidinased. Samas, mina ei oska neid kuhugi viisakalt paigaldada - ootan ettepanekuid.
NB! Teravama pildiga isikud märkavad ka, et uus rool on auto külge roninud. Mina olen rahul
Nüüd siis see kõige suuremat vastuolu tekitanud teema
Härra Ülelaadija ise maandus kapote alla. Sai siis valmis kollektor, mis ühendab originaalkolledest tuleva kuuma "umpfi" kokku ja juhib turbosse...
Tegelikult võib kapoti all näha selle kollektori kolmandat versiooni. 2 esimesega ei saanud kuidagi rahul olla.
Ega ka kolmas ideaalne pole, aga minu meelest üsna hea kompromiss
(probleemideks olid siis poolraami kütmine, õlifiltri kütmine ja sisselaskeõhu kütmine - lahendus - kütame kõike natuke
)
Kollektor saab kindlasti ka kollektoriteipi mässitud, et kapotiall vähegi jahedamat temperatuuri hoida. Sama teen ka dowpipe-ga. Seda muidugi siis, kui see ükskord valmis peaks saama. Turbole viskan kah koti selga, siis kepsud kardavad teda vähem
Tegelikult tuleb ka tunnistada, et kollektor pole samuti lõpuni valmis
Puudu on veel wastegate torustik ning nii mõnestki kohast tuleks seda natuke freesida. Aga seda õnneks pildilt ei näe
Kõigele lisaks on siis otsustatud, et pihustid tulevad arvatavasti 440cc @ 3bar. Seda esialgu.
Ja wastegate tuleb 20-klapiliselt Audilt...
Rahakott kipub kah õhukeseks jääma vahepeal
Selgusetu on see, et mis saab vahejahutiga. See tuleb vist custom teha...
Vot nii said turbolood praeguseks
Nädalavahetusel loodan mootori kapoti alt välja tõsta, et üle vaadata, mis karul kõhus on