3. leht 5-st

Postitatud: 20 Sept 2009 09:40
Postitas meelis k
Kui ma endale piduritorusid ostma hakkasin, võtsin ka pakkumise mingi 3st kohast (jm hinnaga). Lõpuks tellisin UMist ära - tuli odavam.
Ka UM-i torudel tuleb ise kumerused painutada (Vähemalt E28l. Mõnel mudelil pidid painutatud olema).

Postitatud: 20 Sept 2009 13:02
Postitas raunz
E21-l UM-st ostetud bensutorud on valmis painutatud.

Postitatud: 21 Sept 2009 21:24
Postitas jossu
Täna kiskusin kõik torustiku lahti, 30% kinnitustest saab veel kasutada, ülejäänd tuleb uued tea...
Kütuse torustiku uue sain doonor bemmi küljest, millel need uued said ala pandud kuu tagasi...
tagasilla juures olevad torud olid kogunisti nii pudedad ,et nii kui puutusin lagunesid juppeks. Esimesed olid aga üpris viisakad.
Mis aga jäi silma. Pidurikettad kõik suht läbi, doonoril uued korralikud all aga se kaugel. Kellegil ehk pakkuda?

Postitatud: 23 Sept 2009 13:39
Postitas jossu
uued torud käes. üle 9 meetri lisaks veel tagumised pidurivoolikud mis samastusid audiga ja maksid vaid 75 egu tükk...
lähipäevad ehk jõuab aretama hakata...
Muidu. Oskab keegi öelda kuidas seda kapoti ja esimese põlle vahelist vahet regullida, Praegu kapotti ülestõstes käib kapoti serv sinna vastu ja kohati juba värv maha tulnud... Kapott ise on juba üsna klaasitihendi peal, seda ettepoole väga ei saa ma arvan lasta...

Postitatud: 27 Sept 2009 11:43
Postitas jossu
torud küljes, kuid suutsin ühel tagumisel supportil nippli sisse ära murda, teisel poolel oli seda juba varem tehtud ilmselt, kuna seal asetses 8ne polt juba... Võtsin siis supportid maha ja ohhoo... parempoolsel tagumisel rattal pole käisipiduri süsteemist haisugi, ei hoobasi ega klotse, no mida perset sellega saavutada on tahetud, ei tea... Varuosa tarnijatelt kuulsin aga, et 81 koos ninaga muutusid ka ketaste suurused ja suppordid. Sai see karm tõde kinnitust kui võrdlesin doonorilt mahakeeratud summortitega valge omi, Valge oamd poole väiksemad, isegi kinnitused teistel kohtadel. Ei teagi mis nüüd saab. Vanema tüübi jupid olid ca 2x kallimad...

Postitatud: 07 Okt 2009 19:29
Postitas jossu
Täna sai ka siis esimene sõit masinaga tehtud. No mootor ei käi õieti, 1500-2000 pöördepeal poob hinge kinni. Sõites ei jõudnud teise käiguni. Olin sunnitud masinaga oma pool kilomeetrit vihmase ja pimeda ilmaga ilma tavatulede ja klaasipuhastajateta sõitma. Kust otsida tulede viga?
Põleb vaid üks parempoolne tagatuli, täistuled vilgutades töötavad...

Postitatud: 07 Okt 2009 20:06
Postitas jx
katsmed ei anna ühendust...

Postitatud: 09 Okt 2009 06:06
Postitas jossu
Tuled enamjaolt korras, klemmid jms oksüdeerund vaid...
Mootor aga puperdab ikka... pool päeva jantisime mootoriga, mis ei tahtnud käia, lõpptulemus oli see, et kütust oli paagis vähe... Süüde pole veel päris paigas. Mõned silindrid nagu lööks tagasi... Aga mida proovisin?
Kui hakkasin proovima, jagajast küünlajuhtmeid välja võtma, et näha milline silku töötab ja milline mitte. Siis kolme juhtme väljavõtmiselt mootori hääl ei muutunud põrmugi, isegi sädet ei peksnud üle... miks nii?

Postitatud: 12 Okt 2009 22:59
Postitas jossu
sumbutaja sai alt võetud, pükste ja esimese püti ühenduskoht oli läbi mädanend, tuleb uus keevitada. Paari tiiruga mööda auklike teid lõi see ikka väga välja...
Btw kuidas teha kindlaks mootori õlisilindrisse juhtimise süsteemi? nimelt sinine vile taga, töötab tühikäigul kolme pütiga. väljlaske kolde tihendi vahelt oleks nagu õli välja lasknu... Küünlad kõik tahmased...

Postitatud: 13 Okt 2009 17:19
Postitas kustas
Jajah, sumbutaja tee korda, et siis ikka hästi sumbutaks.

Postitatud: 13 Okt 2009 17:38
Postitas jossu
hakkab pihta, millepeale garaazis vihaseks said jälle?

Postitatud: 13 Okt 2009 18:02
Postitas kustas
Ei ma ei ole vihane millegi peale :D. Naljakas lugeda lihtsalt seda "slängi".

Postitatud: 19 Okt 2009 22:51
Postitas jossu
Täna õhta rändas valgelt mootor maha, rullnokad olid selle liiga küpseks teinud...
Plokikaane tihendvahelt jookseb õli+ sinine vile taga+ tosool õliga segamini
Järgmine nädal saarde, saab hallile ligi, ehk sealt moto maha...-

Postitatud: 04 Nov 2009 19:20
Postitas jossu
Doonorilt lammutatud kõvasti.
Summutisüsteem, mootor, esiklaas ja muud pudinad said tartu kaasa tiritud...
Uus mootor saab uue tihendiringi, kaane lihvi ja survestamise. Siis kindlam, et ei pea varsti jälle uuesti lahti kangutama...
lisaks tuleb ära vahetada esimene tala, millepeale radikas toetub. See on kõver(kuskil kännus vms käinud) ja nüüdseks täiesti läbi roostetanud...

Postitatud: 06 Nov 2009 17:38
Postitas jossu
Täna käis plokikaas lihvimises. 0,2 võeti maha ''igaksjuhuks'' mootor sai tugeva pesu ning ootame nüüd esmaspäeva mil saabuvad tihendid ning saab hakata motot vaikselt kokku lappima... Mis õli aga sisse kõige paremini sobiks? Samuti ka automaatkasti?
btw kui kellegil kaant vaja lihvida siis väga kõbusa papiga sain kaubale, töö oli odav ja kvaliteetne...

Postitatud: 18 Nov 2009 22:41
Postitas jossu
Nii, mootor niipalju koos, et vaja peale tõsta ja siis saab ülejäänud asjad külge keerata. Kokkupanemisel avastasin et 81 ja 83a mootorid on veidi erinevad, Nt nukvõlli hammasratta koja ülemise osa kinnitusaugud ei ole samadel kohtadel jms. Enne pealetõstmist tahaks veel kapotialuse vähe puhtamaks teha ja ehk ka vähe viimistleda. Keegi on miskit värvijäägid sinna kalland( 3 erinevat värvi), siis tala, kuhu radikas toetub külge keevitada ja mootoripealepanekuks ongi kõik valmis...

Postitatud: 23 Dets 2009 18:39
Postitas jossu
Mootor peal, kontrollitud vända lõtke- korras; plokikaas käis lihvimises, võeti kontrollmõõt maha(0,05mm), karteri tihend, vända simmerid, plokikaane tihend, sisselaske tihendid, väljalaske tihendid, klapisääre tihendid, klapid sooveldatud.
Mootoriruum niipalju koos, et vaja vaid jagaja külge panna.
Väljalaske torustik koos püttidega sai pritsitud, keevitatud ja värvitud.
Siis selgus aga kurb tõsisiasi. Korjasin ma kokku kahest autost korralikumad jupid. Koodijärgi võiks kõik samad olla, aga ilmselt paarikümne aasta jooksul ikkagi moditud, ma loll ei katsetand ka ennem. Nüüd oligi nii et leegitorud erinevad, esimene pütt ei istund otsa.
tööd jagub aga vaja talverallile jõuda, see aasta aega napib, kuid uuel aastal loodan kiirelt modima hakata.
hmm.. ja mis veel... käisin huvipärast radikat testimas parandaja juures, kästi minema visata see:)
Polnud ma selle masinaga kuiva ilmaga sõitnud, seega neid õrnu immitsusi ei näinudki.
Joosep.

Postitatud: 11 Jaan 2010 22:27
Postitas jossu
Täna lõpuks tegi masin ka häält. Kauaoodatud radikas on oma kohale naasnud, vahepeal miskit tõttu andis saba kommutaator. Ilmselt tahab vahetust bensu tagasivoolu klapp, mis ilma vaakumita vahepeal bensu läbi lasi. Vaja veel süüde paika panna, lisaks miskipärast tuurid maru peal, miks? jagajat keerates see asi ei muutu...
see nädal vaja jõuda arki selle masinaga, niiet tempo peal...

Postitatud: 12 Jaan 2010 00:18
Postitas alando
Kas õhulugejast ka proovisid pöördeid maha keerata?

Postitatud: 12 Jaan 2010 00:21
Postitas trevi
õhulugejast ei keerata pöördeid, sealt keeratakse ainult CO paigast ära. Pöördeid saab keerata tühikäiguõhu klapist, see asub külmkäivituslisaõhuklapi all.