4. leht 5-st

Postitatud: 12 Jaan 2010 00:38
Postitas alando
trevi kirjutas:õhulugejast ei keerata pöördeid, sealt keeratakse ainult CO paigast ära. Pöördeid saab keerata tühikäiguõhu klapist, see asub külmkäivituslisaõhuklapi all.
Minu viga! Mul oli mingi aeg juhus, et ka sealt ei saanud enam maha keerata vaid ainult juurde!

Postitatud: 14 Jaan 2010 08:28
Postitas jossu
Tollest kruvist sain pöörded maha. Käib enamvähem normaalselt, mingi pütt ei tööta korralikult, vahepeal lörtsub kaasa. Kuid ta käib. Probleemiks aga see, et ta ei lase gaasi üldse vajutada, 2k pöördeid tuleb väga suure meelitamisega . Muidu poob hinge kinni. Õhtu lõpuks avastasin selle, et viga võib olla kütusesurves. tagasivooliku pigistasin näpitsatega kinni ja masin läks pöördesse ilusti. Viga tagasivoolu klapis?

Postitatud: 14 Jaan 2010 15:14
Postitas jossu
mõõtsin kütusesurve ära, surve ilusti kolme ligidal, ei oskagi viga otsida enam kuskilt:S...

Postitatud: 14 Jaan 2010 15:37
Postitas Ruut
Teed ehk väiksese vahekokkuvõtte, mis kompott sul seal kapotiall istub. Nagu ma saan aru, siis kaks erinevat mootorit: nende juhtmestik, ajud, andurid, pritsung jmt. ei pea kokku sobima. 2,8 puhul ei oska täpselt sõna võtta aga 3,5 oli küll iirc 80 vs 83 väga palju muutusi.

Postitatud: 14 Jaan 2010 15:52
Postitas jossu
elektrisüsteem vana, kaks aastat uuema mootor on vahel. Aju vahetanud pole.

Postitatud: 20 Jaan 2010 19:38
Postitas jossu
kõik muud asjad kontrollitud, nüüd jõudnud järeldusele et pihustitega miskit, kuna auto käis tükk aega ilma ajuta, ilmselt kas on pihustid lahtisesse asendisse kinni jäänud või saavad kuskilt massi...

Postitatud: 28 Jaan 2010 09:36
Postitas jossu
Mootor käib- kollektorist oli topsitäis benssu, sai see külmkäivituspihusti kaudu välja lastud, ühtlasi kontrollisin ka kõik pihustid ära(korras) kuid ilmselt oli see ketramine ja proovimine mu uutele küünaldele saatuslikuks saanud. Vanade küünaldega lõid vahepeal kaks pütti taha vaid ja muud ei midagi, nüüd peal aga uued küünlad ja mootor käib. Ilmselt süüde jms tahavad veidi sättimist. Teinekord sureb välja alguses, kuid uuesti käima pannes jääb ilusti käima, märkimiseks veel et päris mitu tühja tiiru tuleb käiata enne kui käima läheb.
Pidurid kõik lahtivõetud ja puhastatud. Nüüd ei jää pidurid enam peale. Ei olnud ühtegi korraliku silindrit mis töötanud oleks. Nüüd kiiresti vaja veel sumpasüsteem alla panna ja nipet näpet asjad külge, järgmine nädal plaanis ülevaatusele...

Postitatud: 09 Veebr 2010 21:27
Postitas jossu
Väike pilt ka, masinaga tiirud tehtud, võib öelda, et praegu sõiduks piisab. Sooja mootoriga tühikäigu kadumise probleem ilmselt selles külmaklapis, mis karteri tuulutuse all, see nimelt kinni kiilund poollahti asendis, ei mõju ei külm ei soe. Mitu partiid küünlaid kõrvetasin läbi, kommutaatoreid, ja põhjuseks oli see, et kunagi ostsin uued universaal küünlajuhtmed peale, mille takistused olid seinast seina, see kõrvetaski küünlaid ja kommutaatoreid, originaal juhtmed ja masin käib ka palju paremini.
Talverallile väga väike tõenäosus jõuda, kuna ei leia mõistliku ülevaatajat, kes ilma käsipidurita läbi laseks, absurdsus automaatkastiga isendile. Aga sõita oli tore. Kui reedeks see masin ei sõida siis jääb paraku seisma pikemaks ajaks...

Joosep


Pilt

Postitatud: 09 Veebr 2010 21:40
Postitas Jaks
Huvitav, huvitav. Miks on automaatkasti puhul käsipidur absurdsus :shock:
Tegelikuses on see sama vajalik kui manuaal kastiga auto puhu. Tean jah, et automaat lukustab ennast parkingus ja auto ei veere kuskile. Kuid sellega seoses vajub kast pingesse ja pärast parkingust tuleb raskelt välja. Igaljuhul osad targad räägivad, et see pidavtusalt kasti ka mõnusalt lõhkuma.
Ise kasutan automaadi puhul samuti kässerit nagu manualli puhul, aga eks igaüks peab ise otsustama kuidas oma tehnikasse suhtub.
See lihtsalt minu arvamus ja kõik ei pruugi ka tõde olla.

Postitatud: 09 Veebr 2010 22:46
Postitas trevi
Kui järele mõelda, siis Parking asendis kast lukustab lahtise tagadifri puhul ainult ühe tagaratta. Libedama ilmaga mäe peal võib see ebapiisav olla.

Postitatud: 10 Veebr 2010 10:02
Postitas killer666
trevi kirjutas:Kui järele mõelda, siis Parking asendis kast lukustab lahtise tagadifri puhul ainult ühe tagaratta. Libedama ilmaga mäe peal võib see ebapiisav olla.
No libedama(Külmema) ilmaga on hoopis kavalam manuaalil jätta käik sisse ja automaadil kasutada p asendit. Muidu on suur võimalus , et kylma ilmaga võibki seisupidur peale jääda, klotsid kinni jäätada, jne..

Kallakul parkides soovitatakse iagaks juhuks esirattad keeraat veidi teeserva poole , et kui peakski veerema minema , siis äärekivi ei lase.

Postitatud: 10 Veebr 2010 10:21
Postitas meelis k
killer666 kirjutas:Kallakul parkides soovitatakse iagaks juhuks esirattad keeraat veidi teeserva poole , et kui peakski veerema minema , siis äärekivi ei lase.
Meil maal äärekivisid ei ole. Siis pean vastassuunda rattad keerama, et hommikul auto kraavipõhjas ei istuks ? :).

Postitatud: 10 Veebr 2010 10:33
Postitas sysi
Käsipiduri teine roll on olla ka hädaabipidur. Ehk kuigi pidurisüsteem tervikuna on väga töökindel, on ikkagi hea kui vana auto puhul on võimalik sõiduk hädaolukorras ka käsipiduri abil peatada.

Vabandan igaks juhuks ette, et ei hakanud praegu kogu teemat läbi lugema ja ei tea antud auto käsipidurivea kohta kommenteerida, aga üldiselt:

Käsipidurisüsteem on e23 puhul ju sama lihtne kui kõigil teistel BMW'del ja selle kordaseadmine ei nõua ka suurt kulutust (just ise üle-eelmine aasta kukkusin käsipiduri pärast TÜV läbi) - kui just klotside fikseerimisega piduriketaste kaitseplekkide külge probleeme ei teki (läbi roostetanud). Viimasel juhul on tööd natuke rohkem.

Postitatud: 10 Veebr 2010 10:37
Postitas trevi
Antud juhul tuli välja, et vanatüübi E23-le ei ole käsipiduritrosse kuskilt saada. B-osana ei saa ja UM olevat ka pikalt saatnud (omanik oskab täpsemalt kommenteerida).

Postitatud: 10 Veebr 2010 10:44
Postitas sysi

Postitatud: 10 Veebr 2010 11:02
Postitas trevi
www.h2.ee toob ka usutavasti kohale. Keeruliseks teeb ainult see, et vaja oleks talveralliks, ehk siis nädalapärast peaks ülevaatus läbitud olema juba. Ehk siis tellimuse kohalejõudmise aeg on liialt suur.

Postitatud: 10 Veebr 2010 11:35
Postitas killer666
meelis k kirjutas:
killer666 kirjutas:Kallakul parkides soovitatakse iagaks juhuks esirattad keeraat veidi teeserva poole , et kui peakski veerema minema , siis äärekivi ei lase.
Meil maal äärekivisid ei ole. Siis pean vastassuunda rattad keerama, et hommikul auto kraavipõhjas ei istuks ? :).
Parem kraavis , kui m6ne lapse v6i vanamuti peal.

Postitatud: 10 Veebr 2010 16:20
Postitas jossu
üv, tehtud...
peale rallit võtan käsipiduri ette, kuna praegu lihtsalt aega pole ja trosside tellimisaeg liialt pikk. Klotsid ja paigalduskomplektid juba ammu ootamas...
Talverallil näeme, raisk!

Postitatud: 16 Apr 2010 19:03
Postitas jossu
uuh, vahepeal sai nuga kaudu käsipiduri trossid kätte, hambaid krigistades uued kettad sai ära tellitud, mõne nädalajooksul ehk käes. Mootorit korralikult käima pole endiselt saand kui Tartus sai hooaja avamine möödunud pühapäeval tehtud, külastasime mitmeid emajõe vaatamisväärsusi.
Vasakul Sven oma 520ga, mis on minu silma järgi üks kõige korralikumate seast

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 16 Apr 2010 22:32
Postitas meelis k
Krdi kobe e28 tundub küll. Sellel masinal on oma teema ka siin foorumis?

See valge masin on ka norm :D.