E28 528i 1987a, omega.

Foorumiliikmete autod.
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

omega kirjutas:Eile uurisin huvipärast seda diffri lipikut ja seal oli kirjas nii: 1345A4140S, oskab keegi öelda, et mida need numbrid kõik tähendavad :?:
LSD ? Sest kui mõlemad tagarattad õhus on ja kui ühte neist kinni hoida, siis samal ajal teist ratast ringi keerata ei saa. Ainult kui täie jõuga keerata, siis nagu midagi libiseb seal diffris ja ratas käib erinevalt teisest ringi, aga väga raskelt. Kas võib olla tegemist LSD-ga ?
E34 & E32
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

omega kirjutas:ja ratas käib erinevalt teisest ringi, aga väga raskelt. Kas võib olla tegemist LSD-ga ?
Ei. Teine ratas peab LSD olemasolul sama pidi ringi käima
CSi, ti, i, RT, TC1, D
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Ruut kirjutas:
omega kirjutas:ja ratas käib erinevalt teisest ringi, aga väga raskelt. Kas võib olla tegemist LSD-ga ?
Ei. Teine ratas peab LSD olemasolul sama pidi ringi käima
Ei sa said mu lausest valesti aru :) . Kui üks ratas on õhus ja teine maas, siis see õhus olev ratas vabalt ringi ei käi, ainult jõuga keerates saab seda ratast keerata. Ja kui mõlemad tagarattad on üles tõstetud, siis kardaani käega keerates käivad mõlemad rattad üheaegselt samapidi ringi. Järelikult on ikkagi LSD ?
E34 & E32
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

omega kirjutas:Ja kui mõlemad tagarattad on üles tõstetud, siis kardaani käega keerates käivad mõlemad rattad üheaegselt samapidi ringi. Järelikult on ikkagi LSD ?
Sellest ei saa veel midagi järeldada. Kardaani keerates peavadki rattad samapidi keerlema.
Kontrolliks tõstad tagarattad maast ülesse. Keerutad ratast. Kui nüüd teine keerleb samas suunas, siis on lootusi LSD-le.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Ruut kirjutas: Sellest ei saa veel midagi järeldada. Kardaani keerates peavadki rattad samapidi keerlema.
Kontrolliks tõstad tagarattad maast ülesse. Keerutad ratast. Kui nüüd teine keerleb samas suunas, siis on lootusi LSD-le.
Proovisin järgi ja selgus, et kui ühte ratast keerata, siis pöörlebki teine samas suunas.

Tegin ka mõne pildi diffrist:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album384 Üks pilt siia ka:

Pilt
E34 & E32
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2634
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

omega kirjutas:Eile uurisin huvipärast seda diffri lipikut ja seal oli kirjas nii: 1345A4140S
Ju ta siis on LSD. Kuigi need lipikud, mis mina olen näinud hakkavad tavaliselt siis S(sperre)ja siis ülekanne. Sinu puhul S3,45. Aga võibolla hilisematel mudelitel oli tähistus teisiti.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Ruut kirjutas:Ju ta siis on LSD. Kuigi need lipikud, mis mina olen näinud hakkavad tavaliselt siis S(sperre)ja siis ülekanne. Sinu puhul S3,45. Aga võibolla hilisematel mudelitel oli tähistus teisiti.
Ma arvan ka, et LSD ikkagi 8) .

Radikaprobleem sai vahepeal ajutiselt niimoodi lahendatud. Kaks ülemist ribi, mis lekkisid, lõikasin läbi ja keerasin otsad kahekorra ning pigistasin näpitsatega kinni. Pärast tõmbasin pintsliga veel kolm kihti lakki peale, et paremini peaks ja oksüdeerima ei läheks. Ja radikas jäigi pidama :) .

http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album385/aat.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album385/aau.jpg
E34 & E32
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

omega kirjutas:Ainult kui täie jõuga keerata, siis nagu midagi libiseb seal diffris ja ratas käib erinevalt teisest ringi, aga väga raskelt. Kas võib olla tegemist LSD-ga ?
Tegelikult korras limited slip diffrit käte jõuga läbi ei tohiks keerata, vanematel lsd-del on diffri sees kettapakk kulunud, siis hakkab kergemini läbi libisema...
E24 635CSi | E10 2002
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Kütusekulu on ikka toredad 16-17L sajale :( . Kas kellelgi kindlalt täiesti korras õhulugejat pole pakkuda 2.8 mootorile, äkki selles viga (pakkumised PS-i)?
Viimati muutis omega, 13 Jaan 2007 17:45, muudetud 1 kord kokku.
E34 & E32
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 251
Liitunud: 08 Okt 2004 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas indrek »

On 2,8 õhulugeja,võin prooviks laenata.Kas üldse töötab ei tea lubada,kuskil 3 aastat juba seisnud.Saaks ise ka teada kas tasub alles hoida või mitte.
EX M535i 1985.
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

indrek kirjutas:On 2,8 õhulugeja,võin prooviks laenata.Kas üldse töötab ei tea lubada,kuskil 3 aastat juba seisnud.Saaks ise ka teada kas tasub alles hoida või mitte.
Saatsin PS-i. Kellel veel pakkuda siis ka PS abiks.
E34 & E32
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Sain siis täna kasutaja ErR käest teise õhulugeja ja paigaldasin autole. Mootor hakkas tühikäigul ühtlasemalt tööle :) , kuid samas tõmme läks pisut kehvemaks. Aga eks nüüd varsti näeb, kas see õhulugeja ka kütusekulu vähendab. Varem olnud 16-17L sajale normaalsel sõidul ei ole just rahakotile sõbralik :? .

Mingi mõttetu pilt ka vahelduseks :wink: :
Pilt
E34 & E32
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Alles kolmandale ringile (vist :wink: ):
Pilt
E34 & E32
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

kuidas kytust votab nyyd?
...
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

sass85 kirjutas:kuidas kytust votab nyyd?
Endiselt kuskil 16-17 sajale :? .
See õhulugeja vahetus ei mõjunud kütusekulule peaaegu üldse. Võibolla peaks teist aju proovima. Üldiselt peaks Truumu juures täisdiagnostika ära tegema, ehk saab siis teada, milles viga. Aga ei raatsi see 400.- diagnostika eest välja käia... :oops:
Võtaks ta mul 12-13 sajale, siis ma oleks suht rahul aga praegune kütusekulu on ikkagi natuke liiga suur.
E34 & E32
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Täna hommikul avastasin, et keegi on öösel autos sees käinud :x . Uks oli lukust lahti, kindalaegas ja päikesevari irvakile jäetud, kuid õnneks olid kõik asjad autos alles (polnudki õnneks midagi võtta) ja midagi ära lõhutud ei ole :) .Autos olevat makki (kassetikas) ka ei tahetud.
E34 & E32
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Täna pesin lõpuks auto puhtaks, oli ta juba 3,5 kuud pesemata :oops: .
Ja kohe oli vaja ka pilte teha :wink: :

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
E34 & E32
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Eile vahetasin tagasilla tala suured puksid ära. Vastavaid töövõtteid ja tööriistu kasutades polegi kõige keerulisem neid vahetada :wink: . Vanadel puksidel oli tootmisaastaks ´00, järelikult on neid sellel autol ka varem vahetatud, kuid ikkagi olid nad juba parajalt läbi omadega (kumm oli keskel olevast metallist lahti). Enam ei käi kohalt minnes ja käiguvahetusel seda rõvedat jõnksu läbi :) .
E34 & E32
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Teema võib siis lukku panna, auto sai omale uue peremehe.
Loodame, et läks ikka õigele inimesele...
E34 & E32
Suletud