Rauno E21 driftiauto
Postitatud: 14 Sept 2015 22:05
Otsustasin kirjutada ka oma teisest E21 projektist, mis siiani pole avalikult kajastust leidnud. Selle auto tõttu on mu sinise E21 ehitus veidi tahaplaanile jäänud.
Alguse sai see driftipisik juba esimeselt ametlikult võistluselt palju aastaid tagasi kus ma raja ääres vaatamas käisin. Mõni aeg hiljem avastasin ennast Rait Lemberi mehhaanikuna ning sealt edasi sai aina kindlamaks, et soovin ka ise selle alaga tegeleda.
Üks hetk pakkus Rait mulle midagi, millest oli raske loobuda...nimelt E21 kere, mis oli juba osaliselt ette valmisatud võidusõiduautoks.
Vaatama minnes avanes järgnev vaatepilt
Seega ei saa öelda, et ma väga korraliku auto ära ratsisin
Esialgu see toorik seisis mu garaazis ja ootas oma aega, sest vahepeal olin saanud driftivõimelise E36 328.
Teisel võistlusel Tabasalus juhtus aga kole õnnetus ning selle autoga polnud enam midagi teha. Seega oli aeg rehvihunniku alt E21 välja kaevata ja see käsile võtta.
Esimene aasta sujus ehitus suhteliselt aeglaselt ning kiiremini hakkas auto edenema eelmise aasta sügisest alates. Originaal esiosa sai maha lõigatud ning M60 V8 koos manuaal käigukastiga vahele tõstetud. Peale seda tulid E36 esisild ning E30 tagasild külge aretada. Sellele järgnes turvapuuri ja toruraamist esiosa ehitus.
Selle aasta kevadel/suvel oli ehitusega juba väga kiire ning tänu sellele jäid muud toredad projektid tahaplaanile.
Kindel eesmärk oli see hooaeg vähemalt 1 võistlus kaasa teha ning samuti oli suur tahtmine olla esimesena E21 BMWga driftivõistlusel, sest vahepeal selgus, et ma pole teps mitte ainus, kes E21 on toorikuks valinud.
Viimane võistlus toimus 12 september Raplas. Nädal enne võistlust polnud auto veel kordagi käima läinud, rääkimata siis sõitmisest või välimuse valmis saamisest. Suurematest sõlmedest oli tegemata elekter ning väljalase+tuhat pisiasja. Viimasel nädalal üle 4 tunni ööpäevas eriti ei maganud ning õnneks olid ka sõbrad abis. Öö enne võistlust tegime magamata terve aja tööd ning täpselt minut enne seda kui oli vaja auto treileri peale ajada ja võistlusele sõita saime auto ka lõpuks valmis
Võistlusel oli esmatähtis tehnilisest kontrollist läbi saamine ning see ka õnnestus. Esimesel trenniringil sain üleüldse esmakordselt selle autoga tutvuda. Tundus päris äge aparaat Peale esimest kahte ringi boksi tulles avastasime õlilekke+üks jahutuslõdvik otsustas küljest ära tulla. Tublid mehhaanikud said auto parandatud kuid paraku trenni rohkem teha ei saanud ning kvalifikatsiooni pidi minema 2 ringi põhjal üleüldse selle auto roolis. Lisaks sellele ka meeletu väsimus ja magamatus juba pikemat aega. Juhtus see mis juhtuma pidi ehk sain 0 punkti mõlemast sõidust ning väga väsitav nädal oli sellega lõppenud. Üldkokkuvõttes jäin väga rahule kõigega, sest auto jäi terveks, tehniline kontroll sai läbitud ning auto tuli välja parem kui oleks arvanud.
Nüüd saab rahulikult vigu kõrvaldada ja trenni teha.
Tänud tublidele, kes selle väsitava teksti läbi viitsisid lugeda. Rohkem pilte leiab:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/driftiauto/" onclick="window.open(this.href);return false;
Alguse sai see driftipisik juba esimeselt ametlikult võistluselt palju aastaid tagasi kus ma raja ääres vaatamas käisin. Mõni aeg hiljem avastasin ennast Rait Lemberi mehhaanikuna ning sealt edasi sai aina kindlamaks, et soovin ka ise selle alaga tegeleda.
Üks hetk pakkus Rait mulle midagi, millest oli raske loobuda...nimelt E21 kere, mis oli juba osaliselt ette valmisatud võidusõiduautoks.
Vaatama minnes avanes järgnev vaatepilt
Seega ei saa öelda, et ma väga korraliku auto ära ratsisin
Esialgu see toorik seisis mu garaazis ja ootas oma aega, sest vahepeal olin saanud driftivõimelise E36 328.
Teisel võistlusel Tabasalus juhtus aga kole õnnetus ning selle autoga polnud enam midagi teha. Seega oli aeg rehvihunniku alt E21 välja kaevata ja see käsile võtta.
Esimene aasta sujus ehitus suhteliselt aeglaselt ning kiiremini hakkas auto edenema eelmise aasta sügisest alates. Originaal esiosa sai maha lõigatud ning M60 V8 koos manuaal käigukastiga vahele tõstetud. Peale seda tulid E36 esisild ning E30 tagasild külge aretada. Sellele järgnes turvapuuri ja toruraamist esiosa ehitus.
Selle aasta kevadel/suvel oli ehitusega juba väga kiire ning tänu sellele jäid muud toredad projektid tahaplaanile.
Kindel eesmärk oli see hooaeg vähemalt 1 võistlus kaasa teha ning samuti oli suur tahtmine olla esimesena E21 BMWga driftivõistlusel, sest vahepeal selgus, et ma pole teps mitte ainus, kes E21 on toorikuks valinud.
Viimane võistlus toimus 12 september Raplas. Nädal enne võistlust polnud auto veel kordagi käima läinud, rääkimata siis sõitmisest või välimuse valmis saamisest. Suurematest sõlmedest oli tegemata elekter ning väljalase+tuhat pisiasja. Viimasel nädalal üle 4 tunni ööpäevas eriti ei maganud ning õnneks olid ka sõbrad abis. Öö enne võistlust tegime magamata terve aja tööd ning täpselt minut enne seda kui oli vaja auto treileri peale ajada ja võistlusele sõita saime auto ka lõpuks valmis
Võistlusel oli esmatähtis tehnilisest kontrollist läbi saamine ning see ka õnnestus. Esimesel trenniringil sain üleüldse esmakordselt selle autoga tutvuda. Tundus päris äge aparaat Peale esimest kahte ringi boksi tulles avastasime õlilekke+üks jahutuslõdvik otsustas küljest ära tulla. Tublid mehhaanikud said auto parandatud kuid paraku trenni rohkem teha ei saanud ning kvalifikatsiooni pidi minema 2 ringi põhjal üleüldse selle auto roolis. Lisaks sellele ka meeletu väsimus ja magamatus juba pikemat aega. Juhtus see mis juhtuma pidi ehk sain 0 punkti mõlemast sõidust ning väga väsitav nädal oli sellega lõppenud. Üldkokkuvõttes jäin väga rahule kõigega, sest auto jäi terveks, tehniline kontroll sai läbitud ning auto tuli välja parem kui oleks arvanud.
Nüüd saab rahulikult vigu kõrvaldada ja trenni teha.
Tänud tublidele, kes selle väsitava teksti läbi viitsisid lugeda. Rohkem pilte leiab:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/v/e21/driftiauto/" onclick="window.open(this.href);return false;