Iff 745
Iff 745
Panen siis oma seitsmesest ka mõne pildi üles. Auto on enamvähem talutavas korras. Roostet eriti pole välja arvatud parema esitiiva alt, kust ussitab ikka hirmsasti. Turbo paistab töötavat, kast ka. Mis ei tööta on istmesoojendused, juhi aken, kompuuter ja veel mõned vidinad mis kohe ei tule meelde. Sillaosa pole ka kõige hullem, mõned jupid tahavad vahetust ja pidurid ülevaatamist, ABS ka ei toimi. Aga sõita on MUGAV
635csi
Neid Highline varustusega e23 vist Eestis palju pole...igastahes hea ost, õnne ja jõudu!!
Aga mõned küsimused:
on salongi lagi seemisnahast?
kas originaalstereost on ka midagi alles - võimendi pagassis, või tagumises käetoes olev maki/raadio juhtimise osa?
kas tagumised istmed on ka elektriliselt seatavad?
tagumised amordid tõstavad/langetavad korralikult tagumikku?
PS. Rooli võiks küll originaali vastu vahetada, preagune on
e23 pandi juba airbagiga roole ka, see oleks suht lahe
Aga mõned küsimused:
on salongi lagi seemisnahast?
kas originaalstereost on ka midagi alles - võimendi pagassis, või tagumises käetoes olev maki/raadio juhtimise osa?
kas tagumised istmed on ka elektriliselt seatavad?
tagumised amordid tõstavad/langetavad korralikult tagumikku?
PS. Rooli võiks küll originaali vastu vahetada, preagune on
e23 pandi juba airbagiga roole ka, see oleks suht lahe
Tänud!
Katsun siis küsimustele ka vastata...
1. Salongi lagi ei ole seemisnahast, selline tavaline tundub olevat.
2. Originaalstereost pole kahjuks midagi järel, kuigi kunagi oli tagumise käetoe sees see raadio juhtimise paneel olnud. (Olla ära varastatud koos veel mõningate osadega nagu ntx originaalrool, mis oli väga ilus olnud ja pagasniku sisu)
3. Pakun et tagumised istmed ei ole siiski elektrilised, kuigi ei või iial teada, sest käetugi on tühjaks tehtud ja niipalju pole jõudnud lammutada, et istmete alla piiluda.
4. Paistab küll sest auto seisab ilusti otse ning tagaots lääpa vajunud pole.
5. Mõtlesin selle peale ise ka, eriti uhke oleks lasta rool katta valge nahaga, praegune puit eriti ei sobi sinna.
Katsun siis küsimustele ka vastata...
1. Salongi lagi ei ole seemisnahast, selline tavaline tundub olevat.
2. Originaalstereost pole kahjuks midagi järel, kuigi kunagi oli tagumise käetoe sees see raadio juhtimise paneel olnud. (Olla ära varastatud koos veel mõningate osadega nagu ntx originaalrool, mis oli väga ilus olnud ja pagasniku sisu)
3. Pakun et tagumised istmed ei ole siiski elektrilised, kuigi ei või iial teada, sest käetugi on tühjaks tehtud ja niipalju pole jõudnud lammutada, et istmete alla piiluda.
4. Paistab küll sest auto seisab ilusti otse ning tagaots lääpa vajunud pole.
5. Mõtlesin selle peale ise ka, eriti uhke oleks lasta rool katta valge nahaga, praegune puit eriti ei sobi sinna.
635csi
Seda kas tagumised amordid on isereguleeruvad, saab aru sellest et taga pagassis on üks üks õlipaak ja pump. E24 asus see keset varuratta pesa. Kas E23 on ka seal - pead ei anna, võib ka rattakoopas asuda.
Kui nahksisu hakkad puhastama, siis anna teada mida kasutasid ja kuidas mõikas.
Aga rooli nahaga katmine on ok mõte, E28 näeb M rool selline välja:
Kui nahksisu hakkad puhastama, siis anna teada mida kasutasid ja kuidas mõikas.
Aga rooli nahaga katmine on ok mõte, E28 näeb M rool selline välja:
Sai siis eile see masin üle vaadatud ja väike sõitki tehtud
Päriselus tundub ta ikka tunduvalt paremas korras olema kui piltidel... kuigi eks temaga nokitsemist ole. Mind paneks kõige rohkem muretsema parema esirattakoopa ja pagasniku olukord, aga noh... minu 323'st ikkagi võrratult parem kere
Tagaistmed, tundub, et pole tal siiski elektrilised olnud.
Mõned uued pildid leiab siit.
Päriselus tundub ta ikka tunduvalt paremas korras olema kui piltidel... kuigi eks temaga nokitsemist ole. Mind paneks kõige rohkem muretsema parema esirattakoopa ja pagasniku olukord, aga noh... minu 323'st ikkagi võrratult parem kere
Tagaistmed, tundub, et pole tal siiski elektrilised olnud.
Mõned uued pildid leiab siit.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
No mis ma tast müün kui just ostsin ise
Tegelikult jah, sõita on mugavam kui ma alguses arvasin. Mis puudutab kütusekulu siis linnas on see (hetkel talvel, kohapeal käimist ka ikka omajagu) u18 kandis ja maanteel midagi 10 kandis (ökonomaiser pakub kiirusel 110 kuluks 8 sajale, ise pole mõõtnud).
Tegelikult jah, sõita on mugavam kui ma alguses arvasin. Mis puudutab kütusekulu siis linnas on see (hetkel talvel, kohapeal käimist ka ikka omajagu) u18 kandis ja maanteel midagi 10 kandis (ökonomaiser pakub kiirusel 110 kuluks 8 sajale, ise pole mõõtnud).
635csi
ma peale proovisõitu juba ütlesin iffile, et see saab mu pulmaauto olema (kui kunagi peaks nii juhtuma)
selle autoga sõites ei saa absoluutselt aru kiirusest, kuna vaikus ja kergelt nagisev nahk on ainsad helifaktorid salongis. tõsi, kui sportrezhiimi kasutada, siis on kuulda ka turbovilinat
ja loomulikult rahuolevalt kõkutava sysi naer....
sysi. mulle meeldib iffi 745 vist rohkem kui iffi 635 (isikupära tõttu eelkõige)
selle autoga sõites ei saa absoluutselt aru kiirusest, kuna vaikus ja kergelt nagisev nahk on ainsad helifaktorid salongis. tõsi, kui sportrezhiimi kasutada, siis on kuulda ka turbovilinat
ja loomulikult rahuolevalt kõkutava sysi naer....
sysi. mulle meeldib iffi 745 vist rohkem kui iffi 635 (isikupära tõttu eelkõige)
Vaikselt ja ühtlaselt käib v12 küll aga kiirenduse kohalt valmistas mulle ausalt öeldes kerge pettumuse... 745-ga pole ise sõitnud seega võrrelda ei oska.raul kirjutas:Süsi, mine otsi üks korralik e32 750 ja tee sellega proovisõit - vaata kuidas ja kui vaikselt v12 seda autot liigutab, ning kas võtab näo naerule.
Kui tulevikus plaan ka veidi tjuunida siis turbotatud M30 on V12-ga võrreldes igati parem valik.