BMW 528i 3.5 E28 1982a. Eero

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Mis probleemid ajuga on?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Algul käis korralikult aga siis hakkas rõhu kasvades mootor hakkima, logist vaadates kaob ajul toide. Kui kohe järgi ei anna, siis lööb aju toite kaitsme läbi. Sai proovitud üht-teist aga õnnestus hoopis pihustite mosfet maha põletada (Siemens Deka 630 ccm kõrgeoomised pihustid). Vahepeal ei läinud auto lihtsalt käima teadmata põhjustel aga nüüd on üldse kontroller kutu (MS I kontroller). Mõtlengi, et mis nüüd teha, kust saaks uue Extra koodiga MS I kontrolleri või osta äkki II, III või üldse uus aju. Või äkki üldse anda auto üle proffidele, et nood selle käima paneks. Üldiselt ma pole MS töökindlusega üldse rahul, pidevalt on mingid hädad. Kahtlustan ka seda, et auto viimasel ajal pidevalt õues kuid korpus pole teadagi hermeetiline. Ei meeldi mulle ka, et tuleb MS-le tüüpiliselt korpuse sees lisajuhtmeid vedada ja igat asja juurde aretada jne.
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Endal pole MS töökindlusega probleeme olnud. Kõik kalad, mis senini on olnud, on tingitud enda möödapanekutest. Usun, et kui välistingimustest tingitud lühised vms, siis peaks visuaalselt mingi oksiidilaadne asi plaadil juba paistma. Ja kui toide kaob, aga kaitsme läbi lööb, ju siis ei kao mitte toide, vaid toiteahel läheb lühisesse. Toiteahel iseenesest ei ole seal väga keeruline. On sul mingi ise külge tehtud boost kontroller plaadil, mis teatud rõhul võiks otse +12V maasse lasta (takisti vahelt puudu)?

Kui niikuinii vaja uut proset, siis paneks juba MS II peale. Ise läksin üle ja miski ei kisu enam MS I peale tagasi, nii algeline teine.

Jõudu, seda autot tahaks isegi lähemalt näha :)
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Õnnestus saada Jõujaamast teine MS 1 kontroller ja sellega mitmed anomaaliad lahenesid, saab sõita nüüd. Kuid siiski ei käi mootor päris õigesti veel :roll:. Ilmselt on seismine mõjunud ka süütesüsteemile.
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1656
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kas sisselaske kolle ehitustööd jäid ikkagi soiku ?
e28
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Jäid soiku jah ja osad vedelevad siiamaani riiulil, sest esialgu oli eesmärk auto toimima saada. Toona ma ei leidnud head alumiiniumi keevitamise võimalust ega viisi, kuidas kergelt koonilisi kõveraid torusid teha :) Iseenesest ei anna see kolle hetkel ka miskit erilist juurde aga täitsa võimalik, et talvel teen selle asja ikkagi valmis. Kuna plaan on ikkagi terve kolle asendada, siis nagu näha, ma pole ka teinud sisselaset originaalile vastaspoolde.
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

ErR kirjutas:Algul käis korralikult aga siis hakkas rõhu kasvades mootor hakkima, logist vaadates kaob ajul toide. Kui kohe järgi ei anna, siis lööb aju toite kaitsme läbi. Sai proovitud üht-teist aga õnnestus hoopis pihustite mosfet maha põletada (Siemens Deka 630 ccm kõrgeoomised pihustid). Vahepeal ei läinud auto lihtsalt käima teadmata põhjustel aga nüüd on üldse kontroller kutu (MS I kontroller). Mõtlengi, et mis nüüd teha, kust saaks uue Extra koodiga MS I kontrolleri või osta äkki II, III või üldse uus aju. Või äkki üldse anda auto üle proffidele, et nood selle käima paneks. Üldiselt ma pole MS töökindlusega üldse rahul, pidevalt on mingid hädad. Kahtlustan ka seda, et auto viimasel ajal pidevalt õues kuid korpus pole teadagi hermeetiline. Ei meeldi mulle ka, et tuleb MS-le tüüpiliselt korpuse sees lisajuhtmeid vedada ja igat asja juurde aretada jne.
MS 3 ja probleemid kaovad. inc13 autol on peal näiteks ja vabalt hakkas tööle.
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

MS3 + MS3X on talvel plaanis jah koos muu korrastamisega.
Vasta