BMW E21 318i '83
Postitatud: 20 Mär 2016 09:50
Kaua juba unistatud E21-st ja nüüd võtsin kätte ja tõin enesele Prantsusmaalt 318i. Toodetud 11/1983 ja esmane reg 01/1984.
Sattusin peale kuulutusele ja pärast müüjale kirjutamist helistas tema mulle ning algus tehtud.
Pärast kahenädalast mailivahetust saigi kohale lennatud ja seal kohe ülevaatusele(11.03.2016), millekäigus sain kaheks aastaks OK(meil seadusest tingituna ikka 1 aasta).
Auto tundus kerelt veel noor ja mootorilt mõistlik ning kindlust sisestas ka eelmise omaniku hobi(vanad autod ja rajapäevad) ning tema autode kollektsioon ja nende hetkeseisund.
Nimelt seisid härrasmehel katete all ja garaažis 2 originaal Mini(1 neist racing spec), Caterham Superlight R, 1 Ferrari ja X1/9 Fiat.
Igatahes vahetasime kapoti(originaal oli roostes ja veidi mõlkis ning uue pakkus ta kaasa) ja õhutasime sidurit ja siis 2700km koduteed(sõit kestis 37h).
Nüüd on auto Eesti registris(alates 19.03.2016) ja tegutsemist palju:
- stabika kolin(1 puks läbi)
- sidur libiseb veidi
- kütusepump viliseb(ilmselt vahetusse)
- esimesed amortide tolmukatted läbi(ilmselt uued alla)
- armatuur praguline
- kliimaploki nupud ei toimi korralikult(saan kasutajalt Ruut töötava)
- kindalaeka 1 piirajatest katki
- sisevalgusti lüliti ei toimi(uste pealt toimib)
- käigukangi nupp on väsinud
- käsipiduri hoova kate on katki
- juhiiste ka veidi katki(sõber tuleb appi ja teeb kangaga uue sisu - muide sama kutt, kes tegi Nuga Baurile sisu)
- uus värv vaja peale saada(kapott on teist värvi aga värv jääb ikka valge)
- veljed pulbervärvimisse
Igatahes nimekiri on pikk ja kindlasti täieneb tööde käigus. Kui lumi läinud, siis võtan tõsisemalt ette. Eks siis näis, mis saab.
Veidi pilte lingilt
https://www.dropbox.com/sh/ehhz6kj7md2w ... TVbBa?dl=0
Püüan teemat jooksvalt täendada.
Sattusin peale kuulutusele ja pärast müüjale kirjutamist helistas tema mulle ning algus tehtud.
Pärast kahenädalast mailivahetust saigi kohale lennatud ja seal kohe ülevaatusele(11.03.2016), millekäigus sain kaheks aastaks OK(meil seadusest tingituna ikka 1 aasta).
Auto tundus kerelt veel noor ja mootorilt mõistlik ning kindlust sisestas ka eelmise omaniku hobi(vanad autod ja rajapäevad) ning tema autode kollektsioon ja nende hetkeseisund.
Nimelt seisid härrasmehel katete all ja garaažis 2 originaal Mini(1 neist racing spec), Caterham Superlight R, 1 Ferrari ja X1/9 Fiat.
Igatahes vahetasime kapoti(originaal oli roostes ja veidi mõlkis ning uue pakkus ta kaasa) ja õhutasime sidurit ja siis 2700km koduteed(sõit kestis 37h).
Nüüd on auto Eesti registris(alates 19.03.2016) ja tegutsemist palju:
- stabika kolin(1 puks läbi)
- sidur libiseb veidi
- kütusepump viliseb(ilmselt vahetusse)
- esimesed amortide tolmukatted läbi(ilmselt uued alla)
- armatuur praguline
- kliimaploki nupud ei toimi korralikult(saan kasutajalt Ruut töötava)
- kindalaeka 1 piirajatest katki
- sisevalgusti lüliti ei toimi(uste pealt toimib)
- käigukangi nupp on väsinud
- käsipiduri hoova kate on katki
- juhiiste ka veidi katki(sõber tuleb appi ja teeb kangaga uue sisu - muide sama kutt, kes tegi Nuga Baurile sisu)
- uus värv vaja peale saada(kapott on teist värvi aga värv jääb ikka valge)
- veljed pulbervärvimisse
Igatahes nimekiri on pikk ja kindlasti täieneb tööde käigus. Kui lumi läinud, siis võtan tõsisemalt ette. Eks siis näis, mis saab.
Veidi pilte lingilt
https://www.dropbox.com/sh/ehhz6kj7md2w ... TVbBa?dl=0
Püüan teemat jooksvalt täendada.