HAIRIDERi e28 525i 83.a.
HAIRIDERi e28 525i 83.a.
panex siis oma kõige uuema liikuri ka siia üles
tegu e28-ga, 1983 aasta väljalase, mootorix vana hea rida kuus 110kw
välimuselt sile, sisemuselt kena, ei kilise ja ei kolise, ei lonka ja ei mölise (nagu ilmasõja veteran)
lisade poolest varustus suht hea, ees el.aknad, el.peeglid, katuseluuk, udutuled, valuveljed, korralikud recaro sportistmed, kesklukk, ABS pidurid, suure korpusega LSD differ, checkcontrol. lisax veel sellised huvitavad asjad nagu ukse luku soojendus, laekas bmw laetav orig. taskulamp, eraldi kaasas ka tiba teistsugune kelladeblokk (nimelt tulede ja mootori indikaatorite vahelisel, muidu tyhjal, kohal on diffri õli ja mootri õli näidikud)
mõned pildid siis ka (otse pesulast just ei tulnud nii et ) - .....
tegu e28-ga, 1983 aasta väljalase, mootorix vana hea rida kuus 110kw
välimuselt sile, sisemuselt kena, ei kilise ja ei kolise, ei lonka ja ei mölise (nagu ilmasõja veteran)
lisade poolest varustus suht hea, ees el.aknad, el.peeglid, katuseluuk, udutuled, valuveljed, korralikud recaro sportistmed, kesklukk, ABS pidurid, suure korpusega LSD differ, checkcontrol. lisax veel sellised huvitavad asjad nagu ukse luku soojendus, laekas bmw laetav orig. taskulamp, eraldi kaasas ka tiba teistsugune kelladeblokk (nimelt tulede ja mootori indikaatorite vahelisel, muidu tyhjal, kohal on diffri õli ja mootri õli näidikud)
mõned pildid siis ka (otse pesulast just ei tulnud nii et ) - .....
Viimati muutis HAIRIDER, 30 Aug 2006 17:08, muudetud 1 kord kokku.
ups lingiga läx vist natz nihu nyyd peax toimima-
http://beta.album.ee/album/30005059/50016296
http://beta.album.ee/album/30005059/50016296
Viimati muutis HAIRIDER, 09 Nov 2006 14:03, muudetud 1 kord kokku.
pornotuuning tuleb mõnele minu masinale ainult yle minu laiba
välja õnnestus see kaevata tln-st, kuid enne seda masinat sai ikka terwe hunnik igasugu loomi nähtud.
pikalt otsimine tasub alati ära, sest siis on parem võimalus sobiv masin valida. trummi kandis?..ää vast mõtled tähetorni kanti, seal jah suht tihti liikvel
tegin paar pilti kiiruga:
LSD - http://beta.album.ee/node/8861733
spido- http://beta.album.ee/node/8861735
välja õnnestus see kaevata tln-st, kuid enne seda masinat sai ikka terwe hunnik igasugu loomi nähtud.
pikalt otsimine tasub alati ära, sest siis on parem võimalus sobiv masin valida. trummi kandis?..ää vast mõtled tähetorni kanti, seal jah suht tihti liikvel
tegin paar pilti kiiruga:
LSD - http://beta.album.ee/node/8861733
spido- http://beta.album.ee/node/8861735
Jah pidasin silmas tähetorni kanti isegi liikumas seal suhteliselt tihedaltHAIRIDER kirjutas:pornotuuning tuleb mõnele minu masinale ainult yle minu laiba
välja õnnestus see kaevata tln-st, kuid enne seda masinat sai ikka terwe hunnik igasugu loomi nähtud.
pikalt otsimine tasub alati ära, sest siis on parem võimalus sobiv masin valida. trummi kandis?..ää vast mõtled tähetorni kanti, seal jah suht tihti liikvel
tegin paar pilti kiiruga:
LSD - http://beta.album.ee/node/8861733
spido- http://beta.album.ee/node/8861735
E28 525e & E28 535i
päris ideaalne nyyd masin ka ei ole, sest pisemaid vigu ikka on, kuigi yldiselt on ikkagi väga heas korras
kõige rohkem on end häirima hakanud see, et kunagi on keegi pahatahtlikult auto kylgedele võtmega mingi triibu tõmmanud. õnnex kyll mitte sygava aga krt kui kätte saax taox tykk aega näppe ukse vahele
samuti nagu vanal autol ikka tulex esiklaas ära vahetada uue vastu, kui päike teatud nurga all näkku särab siis sõida nagu kotis ukselukk tulex ka ää vahetada kuna tylikas kogu aeg kõrvaluksest lukustada.
kapoti amordid ka aja jooxul ää väsinud, mõned pisi asjad salongis, mis muidu silma ja kõrva riivavad, vaja ka ära teha. lisax tavahooldus, filtrite ja mahlade vahetus.
lähitulevikus vist tulebki hakata garaazi tyhjendama, et uuele suksule talvex koht leida. sest tallinna soolalögases talves ei taha seda masinat eriti lõhkuda
kõige rohkem on end häirima hakanud see, et kunagi on keegi pahatahtlikult auto kylgedele võtmega mingi triibu tõmmanud. õnnex kyll mitte sygava aga krt kui kätte saax taox tykk aega näppe ukse vahele
samuti nagu vanal autol ikka tulex esiklaas ära vahetada uue vastu, kui päike teatud nurga all näkku särab siis sõida nagu kotis ukselukk tulex ka ää vahetada kuna tylikas kogu aeg kõrvaluksest lukustada.
kapoti amordid ka aja jooxul ää väsinud, mõned pisi asjad salongis, mis muidu silma ja kõrva riivavad, vaja ka ära teha. lisax tavahooldus, filtrite ja mahlade vahetus.
lähitulevikus vist tulebki hakata garaazi tyhjendama, et uuele suksule talvex koht leida. sest tallinna soolalögases talves ei taha seda masinat eriti lõhkuda
Paistab tõesti päris korralik e28 sul. Hea, et neid korralikke ikka veel leidub . Kas see teine e28, mis piltidelt näha, on ka sinu oma või? Tundub väga sarnane kasutaja Jaani ex 525i -ga olevat? (http://www.bmwclassic.ee/galerii/album150)
E34 & E32
kes otsib see ikka leiab , kuigi jah päris raske on juba korralikku haid leida. paljud masinad on väga kehvas seisus, ehk siis ei ole enam mõtet neid taastada ja kõlbavad ainult varuosadex, muidex keegi just hiljuti siin mainis et millegi pärast viimasel ajal palju masinaid just varuosadena (varuosadex) myyki tulnud .
päris paljusid masinaid pole enam olemaski, kuna viidud emexisse
paljusid neid autosid mis heas või väga heas korras, ei ole omanikud nõus myyma ja kui siis väga suure raha eest, mis kõik ka arusaadav.
ning järgi jäävadki suht vähesed korralikud masinad, mida leida pole sugugi lihtne, kuna haikala bemareid jääb aja jooxul järjest vähemax
kusjuures peaxki arkist uurima palju on hetkel e28 arvel? kunagise priidu kysimuse peale (august 2005) oli neid 1626 mis tegelt suht vähe ja pakun et nyyd neid palju vähem. nii et igat vähegi korralikku isendit tasub elus hoida, muidu surevad aastatega välja nagu dinosaurused
isiklikult yritan hetkel kahte haid elus hoida. olen kyll omanud, ja ka käest on läbi käinud, palju erinevaid masinaid, aga millegi pärast kisub ikkagi hai pulti ntx yxki tutikas masin mida proovinud pole pakkunud nii palju sõidumõnu, ja lisades veel et see sõidumõnu on välimuselt väga stiilses masinas. ntx 1988-2006.a. jaapani masinad on minu jaox kõik yhesugused ymarad käkid, sry kui kedagi riivasin aga lihtsalt minu arvamus. kõige stiilsemad autod on tehtud 50-60datel, siis olid ntx jaapanlased ka stiilsed
tuli kyll jälle suht mõtetu ja pikk möla, aga mis teha kui und pole
ps. teine e28 jah ka minu, ja tegu tõesti jaani exiga.
päris paljusid masinaid pole enam olemaski, kuna viidud emexisse
paljusid neid autosid mis heas või väga heas korras, ei ole omanikud nõus myyma ja kui siis väga suure raha eest, mis kõik ka arusaadav.
ning järgi jäävadki suht vähesed korralikud masinad, mida leida pole sugugi lihtne, kuna haikala bemareid jääb aja jooxul järjest vähemax
kusjuures peaxki arkist uurima palju on hetkel e28 arvel? kunagise priidu kysimuse peale (august 2005) oli neid 1626 mis tegelt suht vähe ja pakun et nyyd neid palju vähem. nii et igat vähegi korralikku isendit tasub elus hoida, muidu surevad aastatega välja nagu dinosaurused
isiklikult yritan hetkel kahte haid elus hoida. olen kyll omanud, ja ka käest on läbi käinud, palju erinevaid masinaid, aga millegi pärast kisub ikkagi hai pulti ntx yxki tutikas masin mida proovinud pole pakkunud nii palju sõidumõnu, ja lisades veel et see sõidumõnu on välimuselt väga stiilses masinas. ntx 1988-2006.a. jaapani masinad on minu jaox kõik yhesugused ymarad käkid, sry kui kedagi riivasin aga lihtsalt minu arvamus. kõige stiilsemad autod on tehtud 50-60datel, siis olid ntx jaapanlased ka stiilsed
tuli kyll jälle suht mõtetu ja pikk möla, aga mis teha kui und pole
ps. teine e28 jah ka minu, ja tegu tõesti jaani exiga.
no ise ka välimusega rahul
ainult see kriim kylgedel ajab närvi ja rikub natuke yldist välimust
Äkki oskab keegi öelda mida saax teha auto kerele tõmmatud kriimustuse (oletatavalt võtmega) likvideerimisex? mõne koha pealt on õrnalt aga mõnest kohast pea plekini. värvi peal oleva tahax varjata ja plekini oleva tahax kaitsta ka rooste eest, samas terwet autot ka ylevärvida ei taha ja yxik triip teist tooni värvi olex ka inetu
ainult see kriim kylgedel ajab närvi ja rikub natuke yldist välimust
Äkki oskab keegi öelda mida saax teha auto kerele tõmmatud kriimustuse (oletatavalt võtmega) likvideerimisex? mõne koha pealt on õrnalt aga mõnest kohast pea plekini. värvi peal oleva tahax varjata ja plekini oleva tahax kaitsta ka rooste eest, samas terwet autot ka ylevärvida ei taha ja yxik triip teist tooni värvi olex ka inetu
vahepeal siis suht kiire ja töine aeg olnud. mustmiljon asja vaja korraga teha, aega ja raha muudele asjadele peale haide kulunud päris kõvasti
kuid samas ka kalasid natuke tehtud
kuigi eelnevalt plaanisin konkreetse masina talvex seisma panna ja teise 525-ga sõita, siis lähemal vaatlusel selgus et teise seisund palju hullem ja nõuab tungivalt remonti eelkõige keretöid. seega sai vanem masin garaazi pargitud ja kui olen piisavalt finantsi ja detaile kokku saanud siis läheb arvatavalt Tõnise juurde tegemisse.
hetkel siis liiklen just konkreetse masinaga, ärge nyyd maha lööge et talvel head masinat lõhun , aga liikuda on vaja ja ei näe hetkel mõtet raha veel kolmanda auto ostu alla panna. parem taon selle raha hai remondi alla. pyyan niigi vähe liigelda ja pesen autot suht tihedalt.
talvel on LSD ja ABS samuti asendamatud abimehed
kuid ka selle auto kere pole mitte ideaalne, karbid vajaxid vahetust ja uste alused plekid suht läbi (kahjux ei vaadanud ostes kõiki ukse aluseid ja no ega ideaali ei lootnudki saada).
hetkel ongi eesmärk yx masin (vanem hai) kevadex-suvex heasse korda saada, kasutades ainult uusi osi, ja siis teist tegema hakata. loodetavasti ei tekki vahepeal mingeid muid suuri väljaminekuid.
muidu hetkel siis sai turvalisust parandatud, korralik alarm kõigi anduritega, uued talvised mahlad, uued pirelli naastud. samuti tahax ära vahetada esiklaasi ja yhe lähitule uuega asendada ning kui juba yx vahetada siis võix ka teise ää vahetada. need siis asjad mis lähiajal vaja ära teha ja siis läheb kogu autodele suunatud finants teise hai taastamisse
kuid samas ka kalasid natuke tehtud
kuigi eelnevalt plaanisin konkreetse masina talvex seisma panna ja teise 525-ga sõita, siis lähemal vaatlusel selgus et teise seisund palju hullem ja nõuab tungivalt remonti eelkõige keretöid. seega sai vanem masin garaazi pargitud ja kui olen piisavalt finantsi ja detaile kokku saanud siis läheb arvatavalt Tõnise juurde tegemisse.
hetkel siis liiklen just konkreetse masinaga, ärge nyyd maha lööge et talvel head masinat lõhun , aga liikuda on vaja ja ei näe hetkel mõtet raha veel kolmanda auto ostu alla panna. parem taon selle raha hai remondi alla. pyyan niigi vähe liigelda ja pesen autot suht tihedalt.
talvel on LSD ja ABS samuti asendamatud abimehed
kuid ka selle auto kere pole mitte ideaalne, karbid vajaxid vahetust ja uste alused plekid suht läbi (kahjux ei vaadanud ostes kõiki ukse aluseid ja no ega ideaali ei lootnudki saada).
hetkel ongi eesmärk yx masin (vanem hai) kevadex-suvex heasse korda saada, kasutades ainult uusi osi, ja siis teist tegema hakata. loodetavasti ei tekki vahepeal mingeid muid suuri väljaminekuid.
muidu hetkel siis sai turvalisust parandatud, korralik alarm kõigi anduritega, uued talvised mahlad, uued pirelli naastud. samuti tahax ära vahetada esiklaasi ja yhe lähitule uuega asendada ning kui juba yx vahetada siis võix ka teise ää vahetada. need siis asjad mis lähiajal vaja ära teha ja siis läheb kogu autodele suunatud finants teise hai taastamisse
ah jaa selline asi veel et oskab keegi midagi rääkida nivooamortidest?
nimelt siis autol tagavararattakoopas mingi boschi andur, kus peal fotosilma ees on vee sees olev õhumull, mis siis vastavalt auto kaldele liigub. krt olex täisbatakaid teex pilti aga pilditegemise hetkel kooles kaamera ära ja varem pole meeles olnud seda uurida.
või on tegu hoopis mingi tuledekõrguse reguleeringu anduriga?
millagi teen pildi ära siis lihtsam arusaada, lisax veel niipalju et sealt tulevad juhtmed lõppevad ees armatuuri all pistikutega ära.
nimelt siis autol tagavararattakoopas mingi boschi andur, kus peal fotosilma ees on vee sees olev õhumull, mis siis vastavalt auto kaldele liigub. krt olex täisbatakaid teex pilti aga pilditegemise hetkel kooles kaamera ära ja varem pole meeles olnud seda uurida.
või on tegu hoopis mingi tuledekõrguse reguleeringu anduriga?
millagi teen pildi ära siis lihtsam arusaada, lisax veel niipalju et sealt tulevad juhtmed lõppevad ees armatuuri all pistikutega ära.
mõned pildid ka siis sellest imelikust andurist, sama systeemiga koos ka mingi lukk tagapaneelis
http://beta.album.ee/album/30005059/50019857
ah jaa lisax veel niipalju et masin oli tehasest tulles 528i, 2.5 mootor hiljem pandud.
http://beta.album.ee/album/30005059/50019857
ah jaa lisax veel niipalju et masin oli tehasest tulles 528i, 2.5 mootor hiljem pandud.
tegin nyyd lõpux galeriisse ka mõlemast haist väiksed pildialbumid
vanem (tegelt aasta poolest uuem aga minu käes kauem olnud ) hai - http://www.bmwclassic.ee/galerii/album364
ja uuem - http://www.bmwclassic.ee/galerii/album366
vanem (tegelt aasta poolest uuem aga minu käes kauem olnud ) hai - http://www.bmwclassic.ee/galerii/album364
ja uuem - http://www.bmwclassic.ee/galerii/album366