Ardo E28 528 1983
Ardo E28 528 1983
Tere, haikalade sõbrad , teen otsa lahti oma auto teemaga.
Auto omab M30 mootorit, mis on kubatuuriga 2,8l. Auto oli ostes sõitev ning korras mootoriga (tööle saamisega polnud probleeme).
Seest on auto hele.
Esiteks auto ise:
Tagant:
Seest(ostes):
Taastamistööde algfaas, kus sai tehtud tiiva toetus serva:
Torxid millega oli kinnitatud käigukast, tekkis ühega neist väike probleem ning see sai ära lahendatud freesimise teel.
Keretööde algfaas kus sai eemaldatud nina.
Tehtud sai suht omapärane moto pukk mille abil mugavalt mootorit töödelda. Esmaselt tegin solid edges väikese projekti ja joonised ning kujundasin. Kasutasin polt liideseid, et tulevikus ruumi kokkku hoida. NB! Jõu mõju sai täpselt tsentrisse paigutatud. Võimalusena on võimalik mootorit nurga alla keerata.
Hetkel olen niikaugel ,et teen suuremat kere plekkitööd,et autole peagi eeltöö teha ning siis värvimisse saata. Esiosaga olen valmis jõudnud ja see ootab eeltööd kuid ennem ei tee midagi kui plekkitöö on tehtud kõigil auto detailidel siis alles hakkan mõtlema ainetele ja eeltööle, seni kaitsen haljaid pindu rooste surmaga. Ahjaa vahepeal sai ka käigukastil paar simmerlingi vahetatud.
Pinnad on töödeldud hermeetikuga.
Gaasi-pedaali toetuse plekk.
Seniks kõik
Auto omab M30 mootorit, mis on kubatuuriga 2,8l. Auto oli ostes sõitev ning korras mootoriga (tööle saamisega polnud probleeme).
Seest on auto hele.
Esiteks auto ise:
Tagant:
Seest(ostes):
Taastamistööde algfaas, kus sai tehtud tiiva toetus serva:
Torxid millega oli kinnitatud käigukast, tekkis ühega neist väike probleem ning see sai ära lahendatud freesimise teel.
Keretööde algfaas kus sai eemaldatud nina.
Tehtud sai suht omapärane moto pukk mille abil mugavalt mootorit töödelda. Esmaselt tegin solid edges väikese projekti ja joonised ning kujundasin. Kasutasin polt liideseid, et tulevikus ruumi kokkku hoida. NB! Jõu mõju sai täpselt tsentrisse paigutatud. Võimalusena on võimalik mootorit nurga alla keerata.
Hetkel olen niikaugel ,et teen suuremat kere plekkitööd,et autole peagi eeltöö teha ning siis värvimisse saata. Esiosaga olen valmis jõudnud ja see ootab eeltööd kuid ennem ei tee midagi kui plekkitöö on tehtud kõigil auto detailidel siis alles hakkan mõtlema ainetele ja eeltööle, seni kaitsen haljaid pindu rooste surmaga. Ahjaa vahepeal sai ka käigukastil paar simmerlingi vahetatud.
Pinnad on töödeldud hermeetikuga.
Gaasi-pedaali toetuse plekk.
Seniks kõik
Viimati muutis einstein, 10 Okt 2010 19:32, muudetud 6 korda kokku.
E28_528_M30
väga tuttav auto...liikles väga tihti minu kodukandis, peaaegu enda maja ees ...ei teadnudki, et too masin 528 on...aga kindel olen selles, et 1989 masin see ei ole ....aga igaljuhul jõudu ja paksu rahakotti taastamisel
E28 520i -86 ex
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
E28 528i -83 ex
E28 528i -84 ex
E28 528i -84- ex
E30 318i-325i -84-94a ca. 30tk
E39 525d touring -02 - hetkeliikur
Niisiis natuke on asi edasi liikunud, endiselt kere kallal. Nüüd siis kõik üllatused ülesse leitud, vähemalt loodan(rooste kui paha üllatus ). Vahepeal sai ka soetatud uued esitiivad(siit tänud tanel28-le).
Paar pilti ka siis:
Karbi äär siis, kus pole ma veel selgusele jõudnud mida ette võtan, kuid küll midagi välja mõtleb.
Ettevalmistatud plekkiriba mis läheb asemele roostes kohale. Tüüpiline nagu ikka...lanseka ääred läbi.
Järjekordne üllatus mis mulle erti ei meeldinud, kuid eks leiab lahenduse.
Paar pilti ka siis:
Karbi äär siis, kus pole ma veel selgusele jõudnud mida ette võtan, kuid küll midagi välja mõtleb.
Ettevalmistatud plekkiriba mis läheb asemele roostes kohale. Tüüpiline nagu ikka...lanseka ääred läbi.
Järjekordne üllatus mis mulle erti ei meeldinud, kuid eks leiab lahenduse.
Viimati muutis einstein, 10 Okt 2010 19:35, muudetud 2 korda kokku.
E28_528_M30
Ei usu, kui aus olla siis mulle endale ei meeldi see värv üldseJaan kirjutas:Värv on hea. Kas kavatsed säilitada tehase värvitooni?
Toon on juba välja valitud kuid las see jääb saladuskatte alla
Viimati muutis einstein, 10 Okt 2010 19:36, muudetud 1 kord kokku.
E28_528_M30
Subaru-sinist pole kah tarvis Sellel originaal-rohelisel pole ju midagi häda Just selle ajastu autole omane värv. Ehk on uus värvitoon siiski e28 värvivaliku hulgast?Mart kirjutas:Loodan,et see ei tule mingi "elektrisinine"
Viimati muutis Jaan, 23 Okt 2006 15:49, muudetud 1 kord kokku.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Ega ma eriti kursis pole millised need originaal toonid olid küll aga võin oletada. No eks see rohkem maitse asi ole, mulle endale meeldib rohkem selline sportlikkum eks ta selline hobiauto rohkem olegi. Praegu on peamine eesmärk saada kere korda ja muud keredetailid, siis hakata vaatama mootorit jne..Nüüd tuleval nädalal üritan asja tõsiselt ette võtta ja ehk kuhugilemaani jõuda ka...Peab tunnistama et mõttes tehtud ajagraafikust olen küllalt maas.
E28_528_M30
Niisiis natuke pildimateriaali töökäigust:
Igasugused kere konstruid üritan roostest puhtaks teha ja anda uue mulje.
Siin siis juba värvitud kujul algus kannan pinnale RR-krundi seejärel tavalise krundi.
Vaikselt olen juba ette võtnud nina, esmalt hindasin seisukorda siis mõtlesin, et rooste oli jõudnud oma töö teha ja lahti tuli puurida üleval ühe toetus konstrui, seejärel eemaltada täjelikul värvist, siis lappida kohad mis vaja, ning peale seda hakata nina paika seadma. Nina ei punkti tagasi nagu originaalis on vaid kasutan hoopis polte või midagi (täpselt veel ei tea), selleks ,et endal oleks pärast mugavam mootorit remontida ning ära ja tagasi tõsta.
Nina puhastatud ülemine osa.
Vahepeal on kõrvalistuja nurk valmis saanud, üsna tüütu ja tülikas töö.
Üks pilt kus proovin nina ette, tuleb jälgida et kinnitused jääks tugevad ja ,et külge monteerides oleks asi sirge.
Hetkel teen karpe ja nina korraga, karpidega tegin alguses vea mõtlesin ,et lappin karbi ja taastan nii kudias oskan kuid see töö osutus suht pikkaajaliseks seega juhipoolse juba ostsin uue,et jääks suurem töö ära.
Peale neid töid arvatavasti lähen vaatan mis saab auto tagaosaga ette võtta. Kõige viimasena vaatan üle uksed jt. keredetailid mis käivad lukkuga kinni.
Igasugused kere konstruid üritan roostest puhtaks teha ja anda uue mulje.
Siin siis juba värvitud kujul algus kannan pinnale RR-krundi seejärel tavalise krundi.
Vaikselt olen juba ette võtnud nina, esmalt hindasin seisukorda siis mõtlesin, et rooste oli jõudnud oma töö teha ja lahti tuli puurida üleval ühe toetus konstrui, seejärel eemaltada täjelikul värvist, siis lappida kohad mis vaja, ning peale seda hakata nina paika seadma. Nina ei punkti tagasi nagu originaalis on vaid kasutan hoopis polte või midagi (täpselt veel ei tea), selleks ,et endal oleks pärast mugavam mootorit remontida ning ära ja tagasi tõsta.
Nina puhastatud ülemine osa.
Vahepeal on kõrvalistuja nurk valmis saanud, üsna tüütu ja tülikas töö.
Üks pilt kus proovin nina ette, tuleb jälgida et kinnitused jääks tugevad ja ,et külge monteerides oleks asi sirge.
Hetkel teen karpe ja nina korraga, karpidega tegin alguses vea mõtlesin ,et lappin karbi ja taastan nii kudias oskan kuid see töö osutus suht pikkaajaliseks seega juhipoolse juba ostsin uue,et jääks suurem töö ära.
Peale neid töid arvatavasti lähen vaatan mis saab auto tagaosaga ette võtta. Kõige viimasena vaatan üle uksed jt. keredetailid mis käivad lukkuga kinni.
Viimati muutis einstein, 24 Dets 2006 13:31, muudetud 1 kord kokku.
E28_528_M30
Kõige pealt jõudu ! Nüüd lihtsalt minu isiklik arvamus. Kui sa auto ilusti siledaks saaks on see värv väga hea (võid ju värvida laki aluse värviga).Ma tahtsin ka kunagi u.9a tagasi 6st mingit ime värvi värvida (el.siniseks) aga praegu tänan jumalat, et ei teinud.Tegin mingi 94a. BMW orig. pärlmutri (mica shwartz).Selle aja kohta oli väga hea, aga järgmine värv on selle auto vabrik, graphit metallic. Nüüd on sarnased t.hallid toonid jälle enda jaoks väga ilusad ja tootmises olevate autode üks põhi toone.Ma olen sarnase t.rohelisega näinud väga ilusaid ja sportlikke autosid.Sportlikuks teeks auto rattad ja spoilerid (loodetavasti M sari).
Noh su jutul on täitsa hea iva, võibolla teeb ka nii, kahjuks või õnneks on värvimiseni veel aega,küll siis võtan tõsiselt asja ette kui aeg käes. Olen ka otsinud maalrit siin vahepeal ,üldiselt olen arvamusel ,et arvatavasti kuskile nurga peale kohe kindlasti autot ei vii pigem üritan kuskilt saada kambriga firma vms..(neid ikka jagub). Praegu on kõige tähtsam kere korda saada võimalikult hästi, sellest ka tuleb suur ajakulu kui tööd teen. (BMW taastamine rohkem kui selline väike nautimine või midagi, kuigi vahest tekkib isu teda rohkem liikumas näha.)ervin911 kirjutas:Kõige pealt jõudu ! Nüüd lihtsalt minu isiklik arvamus. Kui sa auto ilusti siledaks saaks on see värv väga hea (võid ju värvida laki aluse värviga).Ma tahtsin ka kunagi u.9a tagasi 6st mingit ime värvi värvida (el.siniseks) aga praegu tänan jumalat, et ei teinud.Tegin mingi 94a. BMW orig. pärlmutri (mica shwartz).Selle aja kohta oli väga hea, aga järgmine värv on selle auto vabrik, graphit metallic. Nüüd on sarnased t.hallid toonid jälle enda jaoks väga ilusad ja tootmises olevate autode üks põhi toone.Ma olen sarnase t.rohelisega näinud väga ilusaid ja sportlikke autosid.Sportlikuks teeks auto rattad ja spoilerid (loodetavasti M sari).
Endale on hakkanud meeldima alpina esi-spoiler ja kenad kärg-veljed, värvikombinatsiooniga kus rant on poleeritud ja kärjed kas siis keretooni või siis midagi muud. Olen ka mõelnud mootori vahetusele, kahjuks pole hetkel silma hakkanud ühtegi korralikku M30b35. Kui kellegil pakkuda siis võib mind sellest teavitada.
E28_528_M30
Alati ei ole asi kambris,vaid maalris.Ka ilma kambris värvimata saab sama hea tulemuse kui kambris värvides.Enda E28 värvisin ja ütleks, et isegi parem tuli kui oleks kambris värvinud!einstein kirjutas:Olen ka otsinud maalrit siin vahepeal ,üldiselt olen arvamusel ,et arvatavasti kuskile nurga peale kohe kindlasti autot ei vii pigem üritan kuskilt saada kambriga firma vms...
BMW 320 1989 coupe manu
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Audi 80 1.8T 1993 rwd
Tere, nii natuke on asjad edasi liikunud, sai muretsetud uued nahkistmed mida olen otsinud juba tükk aega. Asi selles ,et enam-vähem korralikke itsmeid ei leia, kuigi ka nendel istmetel on omad defektid mis esinevad just kõige rohkem juhi istme näol. Sellele lisaks ka uued ukse polstrid ja elektrilised aknad, kõik 4 tk.
Mõned pildid siis konkreetsest istmest(kõigist ei viitsinud pilti teha jube tüütu tatsata läbi majapidamise):
Vahepeal sai ka suppordid eemaltatud et nendega vastavad protseduurid teha st. klotsivahetus, rem. komplekt ehk ja siis värvimine. Sai aga üks viga tehtud nimelt oleks pidanud kohe kui véel torud ühenduses olid pedaaliga juht silindri välja pressima. Tagumised on päris nutuses seisus võrreldes esimestega tundub nagu neid poleks sealt lahti keeratud nende aastate jooksul kordagi.
Pilt siis ühest tagumisest suppordist:
Plekkitöö juures olen ringiga jõudnud, aga tahaotsa kus tuleks paneel eemaltada ja seda töödelda. Esmalt tuleb mõõta, kahjustused ülesse leida ja tegutsema hakata.
Tahaks veel mainida, et tore on tõteda ,et siia foorumisse on hulgaliselt kogunenud uusi projekte.
Mõned pildid siis konkreetsest istmest(kõigist ei viitsinud pilti teha jube tüütu tatsata läbi majapidamise):
Vahepeal sai ka suppordid eemaltatud et nendega vastavad protseduurid teha st. klotsivahetus, rem. komplekt ehk ja siis värvimine. Sai aga üks viga tehtud nimelt oleks pidanud kohe kui véel torud ühenduses olid pedaaliga juht silindri välja pressima. Tagumised on päris nutuses seisus võrreldes esimestega tundub nagu neid poleks sealt lahti keeratud nende aastate jooksul kordagi.
Pilt siis ühest tagumisest suppordist:
Plekkitöö juures olen ringiga jõudnud, aga tahaotsa kus tuleks paneel eemaltada ja seda töödelda. Esmalt tuleb mõõta, kahjustused ülesse leida ja tegutsema hakata.
Tahaks veel mainida, et tore on tõteda ,et siia foorumisse on hulgaliselt kogunenud uusi projekte.
E28_528_M30