ostsin endale sügis/talveks sellise hainina!
Tehasest välja veerenud 1982 aastal, esimene registreerimine '83 ja Eestis registreeritud 1994.
Baureihe: E21
Fahrzeugtyp: 315
BMW-Typschlüssel: 1701
Motor: M10
Karosserie: Limousine
Katalogausfürung: Europa
Lenkung: Links
Getriebe: Manuell
Produktion: 11/1982
Originaalvärviks on Pusstagrun, poolele autost on tehtud suuremaid ja väiksemaid värviparandusi, kui uurida on päris kompott.
Kere seisukord on osalt hea (esipaneel, nina, poolraamid, põhi) osalt aga väga nutune (esitiivad, kapott, tagakoopad)
Mootor käis aga nöökis korralikult. Tänu Lamp'i ja Antennipea abile sai süüde paremaks ning pisut karpat keeratud. Sysi kohale ilmumine mõjus karpale aga veel paremini- segu ka enamvähem hea nüüd. Läheb edasi küll
Autost viskasin välja kilode viisi kõikjale peale ja alla pandud kummi ning riidematte.
Sildadest niipalju, et kiiremas korras peab ühe rooliotsa vahetama, muu on enamvähem.
Pidurid tahavad tähelepanu ning differ/käigukast undab teatud hetkedel.
Kõige jubedam "tuuning" on tehtud juhtmetega, neid on kõikjal! Nimelt on autole paigaldatud signalisatsioon ja kesklukk. Seda aga mitte nii nagu viisakas oleks. Kellade rohelise valguse võiks ka punase vastu tagasi vahetada
Aga kui arvestada auto ostuhinda.. veel ei kahetse. Tegemist temaga aga jätkub
Priidu 315
Priidu 315
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
Re: Priidu 315
Pole kunagi au olnud nii tillu mootoriga haiga liigelda. Need allakahesed on alati tundunud väga saamatutena Aga tõenäoselt ma eksin. Kas reaalselt mingit edasiliikumise mõnu ka ikka on?pr117 kirjutas: Mootor käis aga nöökis korralikult. Tänu Lamp'i ja Antennipea abile sai süüde paremaks ning pisut karpat keeratud. Sysi kohale ilmumine mõjus karpale aga veel paremini- segu ka enamvähem hea nüüd. Läheb edasi küll
-= mask =-