E28 2.4TD 85a - caspar08

Foorumiliikmete autod.
Vasta
caspar08
Postitusi: 22
Liitunud: 12 Jaan 2017 19:06

E28 2.4TD 85a - caspar08

Postitus Postitas caspar08 »

Otsisin mõnda aega E30 diislit, aga ükski asjalik silma ei jäänud mitme kuu jooksul(muidugi peale seda kui see auto sai ostetud, tekkis kohe järgmisel päeval 2 megahea hinnaga sobivas korras e30 diislit ~1000 euro ringis valikusse). Siis jäi FB-s see silma, umbes 250km oli vahemaaks kodust ning kaasa pakuti ka teist enamvähem komplektset mootorit(peale turbo oli enamus asju olemas). Sai siis kiiruga bauhofist käru renditud ja kohale sõidetud, kõik osutus sobivaks ja sai kohe üks mootor ja 4 velge kaasa võetud. Ostuga tulid kaasa ka style5 16" suvekatel, millega peaks 1-2 hooaega kannatama sõita veel.
Väike nimekiri, mis kiiremas korras tegemist vajab(ülevaatuseks):
* veepump(arvan, et sealt vahelt lekib, eks vahetuse ajal uurib veidi täpsemalt ka, mingi õrn jahutusvedeliku tilkumine ees otsas toimub)
* piduritorud(üks on lömmis ning tagumine parem pidur pimedaks tehtud, vedeleb pagasnikus.
* piduriklotsid
* vajadusel kettad, vaatan mis seisus nad on esmalt
* kõik mahlad+filtrid
* paar auku põhjas(karbid terved)
* udutulede kohta veidi uurida, ÜV-l peavad nad vist põlema juhul kui nad küljes on. Vb lüliti või kaitsme kamm, sellega ei põle hetkel otseselt.
Peale neid töid peaks ÜV olema ilusti läbitav. Üldjoontes viisakas seisus oma vanuse kohta(pahtlituuningut ja makrost karpe ei paistnud olevat), 2001-2014 oli vist vanema mehe käes ja 2014-2016 kahe ~30a mehe käes(müüja sõber ja siis müüja ise).
Peale ÜV saamist nokitsemist vajavad asjad:
* puksid-rooliotsad jms kuluosad
* veidi roostet kapoti all ning juhitiival ja ukseservadel jne(seest kõik ääred ilusad siledad, aga kõrvalistujal ussitab väljast alumine äär veidi ning juhiuksel hingede pool oleval nurgal ülevalt.
Plaanis on auto korda teha ilusti ning võtta aastaringseks liikuriks ehk nn. "daily driveriks". Enne järgmist talve püstoliga ka kõik põhjaalune ja tiivaalused mastiksiga üle.
Ostukuulutuse pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
caspar08
Postitusi: 22
Liitunud: 12 Jaan 2017 19:06

Re: E28 2.4TD 85a - caspar08

Postitus Postitas caspar08 »

Tagatuled leidsin siit foorumist (jõudsid kohale, olen rahul, ühel tulel olid mõned mõrad, üritan tulevikus vb need ka ära parandada, esmalt tuleb vanadel katkistel tuledel harjutada seda)
Sai ka hunnik kuluosasid/varuosasid tellitud, mis lähevad vahetusse.
----------------------------------------
Gatesi hammasrihm
INA pingutusrull
Meyle piduriklotsid ette
Meyle piduriklotsid taha
Japanpartsi õlifilter
Wahleri termostaat
Bugatti veepump
Meyle kapotiamordid x2
MFILTER õhufilter
Coopersfiaami kütusefilter
Contitechi kiilrihm
Boschi kiilrihm
Corteco väntvõlli rõngastihend
Corteco nukkvõlli rõngastihend
Trw tagumised pidurivoolikud x2
Meyle esimesed pidurivoolikud x2
Boschi klaasipuhastaja kumm x2
----------------------------------------
Järgmine nädalavahetus plaanin sõbraga koos enamuse nendest juppidest ühe ööga kasti õlle kõrvale soojas ja valgustatud garaaźis ära teha, paar auku põhjas ära lappida ning seejärel ülevaatusel ära käia ja praeguse E36 316i maha müüa ja E28 võtta "igapäevaautoks".

Lähiajal lähen vaatan paar esistanget üle, mida on pakutud. Oskab keegi soovitada, kus kohast tellida või mis moodi taastada neid nikkeldetaile stangedel, nii et tulemus jääks viisakas ja püsiks vähemalt paar aastat? Kui on mingi mugav variant, siis teeks tagumise stange nurgad üle(lähedalt vaadates on näha sisemistel äärtel roostet) ning võtaks ühe asjaliku ja sirge esistange 30 eest ära, millel on mõlemad küljedetailid otstest pindmiselt roostes. Kas on mingit kohta, kus hea hinna eest nikkeldatakse või pannakse metallist detaile uuesti läikima? :roll: :roll:
caspar08
Postitusi: 22
Liitunud: 12 Jaan 2017 19:06

Re: E28 2.4TD 85a - caspar08

Postitus Postitas caspar08 »

Väga pikk paus on olnud. Hetkel on tehnilise poole pealt kõik tehtud enamvähem. Külge said e34 tdsi piduriring koos ketastega. Üleeile sai ostetud ka eesmine stange. Enne külge ei kruti kui põll üle lapatud ja kerevärvi saab. Hetkel vajab tegemist veel kere ning tarvis oleks kundepoolset esimest suunatuleklaasi hädasti :!: Peale seda võiks suunduda ülevaatusele. Pildimaterjali hetkel pole, varsti millalgi kostitan
vast :lol:
EDIT: kui kellelgi vedeleb kundepoolset suunatuleklaasi või värskeid sillajuppe(terve ring pakub huvi suht), siis võib teavitada. Lunastaks viisaka raha eest 8)
Samuti võib keegi targem asjapulk öelda kas see on normi kui gaasi õrnalt korra tallates jääb taha suur must tahmaplekk maha. Must vist tähendab vähest õhku või liigset kütet? Kütus sai paika kruvitud, seega vist õhk? Jõudlus on muidu juba madalalt pöördelt täitsa okei ja kiirendades eriti pilve taha ei jäta :lol:
Lisaks uuriks ka selle kohta, et kui suurt eesmärki täidab ees olev õliradikas ning kas see vajab ka mingit tähelepanu/puhastamist?
Vasta