2. leht 4-st

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 26 Mär 2017 12:59
Postitas sysi
Muidu e30 istmete puhul on lihtsam/originaalsem otsida samasiguseid istmeid ja korralikud kokku teha ise.
See on kindlasti minu esimene eelistus. Ma votan sinuga eraldi ühendust, kui oma tegemistega hakkan sinnapoole jõudma.

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 13 Mai 2017 11:53
Postitas sysi
Otsus: tiptop, 2018 maikuus jälle

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 15 Mai 2017 08:30
Postitas sysi
Auto tahhokas peale seismist käivitades näitab 2600rpm ja ei tööta. Kiirendades üle 3xxx rpm, kukub nulli. Vahest ei tööta käivitades ka hetkelise kütusekulu näidik. Mingil hetkel hakkab kogu komplekt kenasti tööle (peale x minutit sõitmist). Natuke lahkasin ka seda kõike ja kõige tõenäolisemalt vajaks vahetust SI-plaadi akud (vist?).

Kas keegi teab, kes seda teenust mulle osutada võiks? Ma ise googeldades ei leidnudki sellist teenusepakkujat - aga võib-olla ma ei oska otsida.

Pilt

Praegu trükiplaadile joodetuna näitavad akud pinget ~3,1V (2x3V akud, aga selline mõõtmine vist ei ole korreknte nii või naa). Visuaalselt on akud korralikud, ei leki. SI-plaadil on samuti oranz paberkleebis, kus on justkui näha tempel "DF 10.96" - kas see võib olla kuupäev?. Või võib tahhoka anomaaila millestki muust tingitud olla?

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 15 Mai 2017 09:02
Postitas Ruut
Ma pakuks, et need on seal juba patareid, mitte akud. Vanematel oli AA mõõdus akud, mingil ajal tehti uuendus ja pandi liitium patareid. Ise käisin kunagi akusid vahetamas Renovaar-is. Saavad kindlasti ka nüüd su patareide seisukorra hindamise ja vahetusega hakkama.

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 15 Mai 2017 20:47
Postitas kurikristjan
Otsi külmjooteid ja teisi halva kontakti põhjustajaid, puhasta kõik klemmid ja jooda halvad kohad üle. Proovi võimalusel teist koodipulka. Kas tahhoka nulli kukkudes "inspection" kiri ka süttib?
Mul tahhokas näitas õigust, aga vahest suri ära, aitas koodipulga vahetus.

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 24 Mai 2017 08:09
Postitas sysi
Inspection tuli ei süttinud ca kuu aja jooksul peale hooldust. St ta süttis uuesti pärast seda, kui ma näppisin SI-boardil seda on-off klemm-lülitit ja see tundub loogiline.

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 24 Mai 2017 14:09
Postitas omega
OT aga tohib küsida, mis sellest E21 sai?

Pilt

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 24 Mai 2017 19:22
Postitas sysi
omega kirjutas:OT aga tohib küsida, mis sellest E21 sai?
Tema kolis Soome elama

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 24 Mai 2017 22:11
Postitas TUUR
(Veits veel teema-välist juttu.)
Oi jah, ma olin siis veel tatt, kui 111JAD sinine oli. :)
See oli ka esimene auto, milles mulle "vähe kiiremat sõitu" tehti.
Eks ta nakatas ka bemmi-haigusesse.

Nüüdne E30 loodetavasti sama teed ei rända.
Samas siiralt loodan ka, et pead vähem vaeva nägema, kui tolle 323i-ga :)

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 25 Mai 2017 07:52
Postitas sysi
TUUR kirjutas:(Veits veel teema-välist juttu.)
Oi jah, ma olin siis veel tatt, kui 111JAD sinine oli. :)
See oli ka esimene auto, milles mulle "vähe kiiremat sõitu" tehti.
Eks ta nakatas ka bemmi-haigusesse.

Nüüdne E30 loodetavasti sama teed ei rända.
Samas siiralt loodan ka, et pead vähem vaeva nägema, kui tolle 323i-ga :)
Kui juba jutustamiseks läks. Selle E21-projekti alguses olin ma 20-aastane tudeng (natuke noor, natuke loll). See auto on hea näide sellest, kuidas kõike valesti teha - alustades tooriku valimisest, lõpetades jupikaupa tegemisega. Hea õppetund.

Mis praegust E30 puudutab, siis võib-olla müün ta homme maha, võib-olla mängin temaga 10+ aastat. Mänguasjad on toredad, kui nendega mängida, neid sõpradega jagada ja neid huvi kadumisel välja vahetada. Huvitavaid mänguasju on meie ümber väga palju ning kaugeltki mitte kõik ei kanna neist propellerikujulist logo -kuigi uuesti ning uuesti komistan mina just nende otsa :)

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 01 Juun 2017 20:10
Postitas sysi
Väike tähelepanumäng ka. Algusest peale häiris üks asi auto juures, lahendasin (lõpuks) ära. Millest jutt? :)

Pilt

Kuna ma olen selle autoga kokku ca 250km sõitnud ja seda on piinlikult vähe, siis homme proovin selle pea kahekordistada.

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 01 Juun 2017 22:06
Postitas Iff
Numbrialus

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 01 Juun 2017 22:15
Postitas sysi
Iff kirjutas:Numbrialus
Nii ta on. Kruvid ja mütsid on õnneks esindusest laokaubana saadaval. Tagumine rändas mõistagi ka sama teed.

Pilt

Re: BMW 320i kupee '89

Postitatud: 05 Juun 2017 18:56
Postitas sysi
sysi kirjutas:
Muidu e30 istmete puhul on lihtsam/originaalsem otsida samasiguseid istmeid ja korralikud kokku teha ise.
See on kindlasti minu esimene eelistus. Ma votan sinuga eraldi ühendust, kui oma tegemistega hakkan sinnapoole jõudma.
Täna ilmus Facebooki väga tähendusrikas pilt E30 tagaistmest:
Pilt

Kuna kaup asus lõunaosariikides, siis ostsin põrsa kotis ja loodan, et on "see õige" ja teda annab minu auto esiistmetega paaritada.

Kui ma nüüd selle kunagi Tallinna saan toimetatud.. või siis peaksin oma auto esiistmed hoopis lõunaosariikidesse toimetama...? Ühesõnaga palun kontakte, kes teil on sedalaadi töid ellu viinud.

Nädalavahetusel aga oli youngtimeritel palju RÕÕMU. Minu punane rullnokk pidas ka end väga viisakalt üleval.

Pilt

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 05 Juun 2017 21:21
Postitas Kristina5
Sysi, kutsu meid ka teinekord. Ma teeks pilti ja kajastaks ka natuke :) Mul selline üritus endal kuskilt silma ei paistnud.

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 06 Juun 2017 08:29
Postitas sysi
Kuna olin ka külalisena kutsutud - siis teiste korraldatud pidudele ei ole viisakas ise külalisi kutsuda :)

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 14 Juul 2017 15:38
Postitas sysi
Mõnda aega kuidagi ei edenenud - nüüd jälle omajagu. Nuga saabus täna, lehtkaliibrid näpus ja reguleerisime klapid ära. Esmamuljel tundub, et tiks sai väga palju paremaks (ilmnes sooja mootoriga). Päris ära ei kadunud, aga erilisi kulumise märke klapikambri kaane all ka ei näinud. Seega - sooritus positiivne.
Kuna küünlad olid juba maas, siis hankisin kaubandusvõrgust uued küünlad ka peale. Vanade sädevahe oli oluliselt üle millimeetri, mis minu mäletamist mööda oli liiga palju. Oleks võinud vanad muidugi väiksemaks toksida, aga küünlad pole teabmis kallis kulumaterjal. Positiivne oli ka see, et kõik küünlad olid ilusat ühtlased ja ilusat nägu.

Pilti sellest operatsioonist ei teinudki, kuna käed kippusid õlised olema.

Nüüd aga põhiline - valmis said istmed. Kirjutasin mõni aeg tagasi, et õnnestus hankida tagaiste ja nüüd sai http://www.sadulsepp.ee" onclick="window.open(this.href);return false; abiga auto kabinet viisaka väljanägemise:

Enne:
Pilt

Nüüd:
Pilt

Nagu päris! :)

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 14 Juul 2017 15:48
Postitas sysi
Ja veel ja veel - tegelikult mõned päevad tagasi. E30 on teadagi tuuningu-meeste sõiduk. Mul oli riiulis üks ajastukohane element, paigaldasin selle ka prooviks:

Pilt

Pilt

Selliste elementide suurim pluss on, et nad on jäljetult paigaldatavad ja eemaldatavad.

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 15 Juul 2017 09:44
Postitas Toivoku
Kas sul ei hakka kolisema ja klobisema see katuseluugi vidin kui mingi 100+kilti tunnis sõidad? Enda e12nele panin ka selle ja mõtleisn,et ilgelt vahva vidin aga kuna vahel möödasõitudel kiirused läksid suureks siis võtsin ära ja müüsin maha. kinnitatudoli mul originaal kinnitustega.

Re: BMW E30 320i '89 Sysi

Postitatud: 29 Juul 2017 19:37
Postitas sysi
Toivoku kirjutas:Kas sul ei hakka kolisema ja klobisema see katuseluugi vidin kui mingi 100+kilti tunnis sõidad? Enda e12nele panin ka selle ja mõtleisn,et ilgelt vahva vidin aga kuna vahel möödasõitudel kiirused läksid suureks siis võtsin ära ja müüsin maha. kinnitatudoli mul originaal kinnitustega.
Ma ei ole selle tuulesuunajaga seoses küll mingeid probleeme seni tuvastanud. 100+ kmh ehk paaril korral olen isegi sõitnud, aga valdavalt sõidan temaga linnas. Ühesõnaga, tore vidin ikkagi :)