Panen ka kirja kerge ülevaate ühe oma projektiauto tegemistest.
Soetatud sai eelmise aasta talve lõpus, siis seisis aasta kuna oli soomes arvel ning polnud aega arvele votta, kuna palju muud oli teha.Paar kuud tagasi votsin arvele ning hakkasin tegelema vigade eemaldamisega, esialgselt oli plaan eemaldada pisi vead, nendeks olid moned puudulikud/läbipolenud pirnid,kojamehed(uks neist ei käinud üldse ringi) salongi komplekteerida(keskkonsool oli lahti) stangedele liistud otsida, sumps jne. Sõidukil kere tundus väga hea, karbid kovad pohi korras tiivad head. Tegemise kaigus vaatasin ka huviga vaiba alla, ja tra krdi ajalehti täis topidud ja läbi märg, seega otsustasin sisu välja votta ja ule vaadata, olukord oli suht s?tt. Jalgealused tuli üle lappida, vasak sisemine karp oli läbi, see lappida ning köige hullem oli parem pool kuna karpi oli lapitud mitmest kohast ning uks koht oli ka lapp lappi peal,ning alt valtsi koht oli pm klaaskiud pahtel, mis pettie korralikult ära, tõmbas moti maha aga ss andsin minna ning enam vähem on valmis, ehk ss pohi tehtud,karp vahetatud, kunagi hiljem oleks vaja veel pagass üle käia, esimese klaasi raami alt äär, ja kaugemas tulevikus üle värvida.
Lisadest:el katuseluuk,el peeglid,hele riidest sisu,14" valuveljed, tuledepesurid koos kojameestega rohkem vst pole.
Kuna polnud aega täitsa pulkateks võtta ss sai loukamiseks, keevitamise ajaks kaetud tuletekiga armatuur, polstrid jne.
vasak pool valmis, kogu haljas plekk ja keevised on kaetud:happekrunt, krunt, sisse laks 0,8mm müratõke, pōhi kaetud mastiksiga.
Vasak tiib sai väikse ka väikse lapi .
Parema karbi vahetus .
karbile augud puuritud vee äravoolu jaoks, samuti sai ka katuseluugi äravoolutoru pikendatud,
et toru tuleks otse karbist välja.
Kõik kere õõnsused on kerevahaga ülelastud, ka esimesed tiivad sai üle käidud. Pindmine rooste eemaldatud ning krunditud.
Pildilt on ka näha, tiivaalused ja lansekad samuti kerevahaga kaetud(kollane mäda mis paistab)
Velgedeks tulevad remotecid 16x8/9'
Viimane pilt tehtud enne tegemist, nüüd samamoodi auto koos, kuid tegemist veel küllaga.
pilte tuleb juurde .
520/6 e12 80'
Re: 520/6 e12 80'
tore on näha,et e12 lisandub
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: 520/6 e12 80'
Sõiduk on hetkeseisuga läbinud ülevaatuse, tehtud hooldus, ning siiamaani olnud mugav sõiduk.
Sisse läks ka mingisugune bmw bavaria kassetikas mis sobib sinna kui valatud.
Kui kellegil pakkuda töökorras paagisisest bensiini taseme andurit oleks huvitatud, ning hädasti oleks soovi pagassi lipile .
Sisse läks ka mingisugune bmw bavaria kassetikas mis sobib sinna kui valatud.
Kui kellegil pakkuda töökorras paagisisest bensiini taseme andurit oleks huvitatud, ning hädasti oleks soovi pagassi lipile .
Re: 520/6 e12 80'
Mul nii heameel näha veel e12 sõitmas ringi taseme andur sobib ka e28 pealt ja ka e30. Tagumist lipi eestist leida on ikka nagu nõela heinakuhjast.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: 520/6 e12 80'
Viimasel pildil olev Niva petab ära, niiet ehk õnnestub linna peal oma silmaga ka näha üks sile hõbedane 518i liigub veel ringi.
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: 520/6 e12 80'
upitaks teemat ja uuriks mis masinast saanud.