Rauno E21 315
Natuke juttu arengust kah. Teen rohkem pilte siis kui keevitustööd lõpetatud ja krunt peal.
Roostega on nüüd juba kõvasti võideldud ja vähemalt natukeseks on ka jagu saadud. Tegin väga hoolikalt kere üldpuhastuse ära, see tõi kõik roostekahjustused välja. Tagasilda alt ära võttes ilmnes "kerge" probleem, poltide lahtikeeramise tulemusena sild kohe üldse mitte ära ei tulnud. Ei aiSedanud ka kang, pidi kogu sillapuksi ära lõikama sisemise kestani(väga jube hais ja sinine garaaz kõrvalnähud). Sellele sälk sisse ja siis suurte torutangidega sai väga vaevaliselt nad poldi ümbert kätte. Päris ovaalsed olid Arvata on, et pole kunagi vahetatud.
Sai tellitud ka kogu tagapaneeli allosa, ei näinud siiski mõtet vana lappimises. Augulappidest rääkides sai täna 15 tükki tehtud, nii umbes 20 läheb vaja et keevitustöödega lõpule saada Kokku neid lappe ikka päris soliidselt
Roostega on nüüd juba kõvasti võideldud ja vähemalt natukeseks on ka jagu saadud. Tegin väga hoolikalt kere üldpuhastuse ära, see tõi kõik roostekahjustused välja. Tagasilda alt ära võttes ilmnes "kerge" probleem, poltide lahtikeeramise tulemusena sild kohe üldse mitte ära ei tulnud. Ei aiSedanud ka kang, pidi kogu sillapuksi ära lõikama sisemise kestani(väga jube hais ja sinine garaaz kõrvalnähud). Sellele sälk sisse ja siis suurte torutangidega sai väga vaevaliselt nad poldi ümbert kätte. Päris ovaalsed olid Arvata on, et pole kunagi vahetatud.
Sai tellitud ka kogu tagapaneeli allosa, ei näinud siiski mõtet vana lappimises. Augulappidest rääkides sai täna 15 tükki tehtud, nii umbes 20 läheb vaja et keevitustöödega lõpule saada Kokku neid lappe ikka päris soliidselt
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nüüd siis kõik keevitatud, põhjaalune, pagass krundiks valmis ning sisu juba krunditud. Väga palju aega ei lähe, et pahtliralliga alustada. See tuleb igatahes päris äge, teha pole teps mitte vähe
Paar pilti kah, hetkel väga kirju tagaots:
Krunditud sisu:
ps. see sinine värk on roostemuundur.
Paar pilti kah, hetkel väga kirju tagaots:
Krunditud sisu:
ps. see sinine värk on roostemuundur.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nüüd siis keretöödega enamvähem kõik. Täna sai mastiks peale lastud põhja alla, tagakoobastesse, pagassi. Kui mootori ja tehnika maha võtan lõpetan eestpoolt kah ära. Mastiksiga üle tehtud põhjast pilte veel pole aga möksitud ja värvitud põhjast küll.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Nüüd siis väljast krunditud kah, kus vaja oli.
Pilte vaadake:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album425
Pilte vaadake:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album425
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn
pildid tegelikult petlikud, tehtud on väga hoolikalt ja korralikult. meetod siis: kõik puhtaks, roostele roostemuundur(ka lihvitud roostekohad+haljas metall, mis seisma jäi) siis püssiga kruntvärv, kerepahtel(kummitaoline asi aukude ja kere liitekohtadele. Seejärel püssiga värv ning kõige lõpuks püssiga mastiks otsa. Piltidel esimese kihi pildid. Pärast on veel kõik üle lastud, mida seal näha pole.
Muide püssiga mastiksit lastes tuleb kiht suhteliselt paks ja tugev, originaalmastiksiga suht sama. Vähe sellest küll pole.
Aerosooli kasutasin salongi kruntimisel ja värvimisel kuna see tolmab kõvasti vähem. Oli oht klaasid või laepolster ära rikkuda. Kõik muu püssiga.
Muide püssiga mastiksit lastes tuleb kiht suhteliselt paks ja tugev, originaalmastiksiga suht sama. Vähe sellest küll pole.
Aerosooli kasutasin salongi kruntimisel ja värvimisel kuna see tolmab kõvasti vähem. Oli oht klaasid või laepolster ära rikkuda. Kõik muu püssiga.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Mõtekus mõtekuseks, nüüd on tehtud Iseasi on veel kõige selle mõtekus, lõppudelõpuks sai väga suur osa autost välja vahetatud. Põhi päris lapitekk pole, nii vasakul kui ka paremal on 2 suurt lappi ja siis juhipool taga veel üks. Ja sai nii tehtud, et kõik mäda ära lõigatud, uus plekk olemasoleva külge keevitatud. Päris uut põhja ei tahtnud teha
Muide kas originaalis katuseluugi äravoolutorud(eesmised) lõppevad küljekarbis? Mulle tundus küll nii vähemalt, torud lõppesid täpselt karbi sees ära. See muidu seletaks miks nurki polnud eriti alles. Nüüd igatahes custom lahendus, äravoolutorude ots on napilt karbist väljas ja plekitükk on niimodi ees, et igasugu jama sisse ei loobi.
Muide kas originaalis katuseluugi äravoolutorud(eesmised) lõppevad küljekarbis? Mulle tundus küll nii vähemalt, torud lõppesid täpselt karbi sees ära. See muidu seletaks miks nurki polnud eriti alles. Nüüd igatahes custom lahendus, äravoolutorude ots on napilt karbist väljas ja plekitükk on niimodi ees, et igasugu jama sisse ei loobi.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008