2. leht 2-st

Postitatud: 11 Mär 2007 22:55
Postitas raunz
Natuke juttu arengust kah. Teen rohkem pilte siis kui keevitustööd lõpetatud ja krunt peal.
Roostega on nüüd juba kõvasti võideldud ja vähemalt natukeseks on ka jagu saadud. Tegin väga hoolikalt kere üldpuhastuse ära, see tõi kõik roostekahjustused välja. Tagasilda alt ära võttes ilmnes "kerge" probleem, poltide lahtikeeramise tulemusena sild kohe üldse mitte ära ei tulnud. Ei aiSedanud ka kang, pidi kogu sillapuksi ära lõikama sisemise kestani(väga jube hais ja sinine garaaz kõrvalnähud). Sellele sälk sisse ja siis suurte torutangidega sai väga vaevaliselt nad poldi ümbert kätte. Päris ovaalsed olid :? Arvata on, et pole kunagi vahetatud.
Sai tellitud ka kogu tagapaneeli allosa, ei näinud siiski mõtet vana lappimises. Augulappidest rääkides sai täna 15 tükki tehtud, nii umbes 20 läheb vaja et keevitustöödega lõpule saada :D Kokku neid lappe ikka päris soliidselt :P

Postitatud: 22 Mär 2007 21:29
Postitas raunz
Nüüd siis kõik keevitatud, põhjaalune, pagass krundiks valmis ning sisu juba krunditud. Väga palju aega ei lähe, et pahtliralliga alustada. See tuleb igatahes päris äge, teha pole teps mitte vähe :P
Paar pilti kah, hetkel väga kirju tagaots:
Pilt
Pilt
Krunditud sisu:
Pilt
Pilt
Pilt

ps. see sinine värk on roostemuundur.

Postitatud: 04 Apr 2007 20:30
Postitas raunz
Nüüd siis keretöödega enamvähem kõik. Täna sai mastiks peale lastud põhja alla, tagakoobastesse, pagassi. Kui mootori ja tehnika maha võtan lõpetan eestpoolt kah ära. Mastiksiga üle tehtud põhjast pilte veel pole aga möksitud ja värvitud põhjast küll.

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 07 Apr 2007 16:24
Postitas raunz
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Nüüd siis põhja, sisu ja pagassiga keretööde osas KÕIK. Vaadates pilte arvan et tasus kogu see vaev ennast ära küll :P

Kommentaarid oodatud.

Postitatud: 22 Apr 2007 20:30
Postitas raunz
Nüüd siis väljast krunditud kah, kus vaja oli.

Pilte vaadake:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album425

Postitatud: 22 Apr 2007 20:55
Postitas enrico6655
millal siis ka värivi alla mattub?
loodan et sellest tuleb midagi silmapaistvat

Postitatud: 22 Apr 2007 20:57
Postitas raunz
Värvi alla suvel kõigi eelduste kohaselt. Silmapaistev tuleb tõesti, kerged muudatused välimuses ja julge metallic värv 8)

Postitatud: 23 Apr 2007 12:39
Postitas enrico6655
hea :) e21 peavadki hakkama silma paistma :)

Postitatud: 23 Apr 2007 14:52
Postitas raunz
Peale rohelise ostmist sõites tuli juba välja et tegu väga hea pilgupüüdjaga, eks väike osa oli ka sportliku häälega väljalaskes :)

Postitatud: 23 Apr 2007 18:35
Postitas Cardo
Kui aus olla, on piltidelt nähtav eeltöö üsna jõhker, põhjaaluse oleks võinud põhjamastiksiga paksult vähemalt üle lasta ja mitte aerosooliga plötserdada, sama pagasniku sisujga jne...

Aga peaasi et tegevust oleks, ürita hoolsamalt ikka, töö on mahukas ja poolikult pole mõtet teha.

Postitatud: 23 Apr 2007 19:38
Postitas raunz
pildid tegelikult petlikud, tehtud on väga hoolikalt ja korralikult. meetod siis: kõik puhtaks, roostele roostemuundur(ka lihvitud roostekohad+haljas metall, mis seisma jäi) siis püssiga kruntvärv, kerepahtel(kummitaoline asi aukude ja kere liitekohtadele. Seejärel püssiga värv ning kõige lõpuks püssiga mastiks otsa. Piltidel esimese kihi pildid. Pärast on veel kõik üle lastud, mida seal näha pole.

Muide püssiga mastiksit lastes tuleb kiht suhteliselt paks ja tugev, originaalmastiksiga suht sama. Vähe sellest küll pole. :wink:

Aerosooli kasutasin salongi kruntimisel ja värvimisel kuna see tolmab kõvasti vähem. Oli oht klaasid või laepolster ära rikkuda. Kõik muu püssiga.

Postitatud: 23 Apr 2007 20:19
Postitas k6veric
Ma vaatasin, et põrand on keevitatud punktitades iga ca. 3mm tagant miks mitte tükk välja lõigata ja uus (plekk) asemele panna? Kas ei oleks nii mõtekam. Muidu pärast põhi nagu lapi tekk :D .

Muidu hea töö, et üldse ette võtsid!

Postitatud: 23 Apr 2007 21:41
Postitas raunz
Mõtekus mõtekuseks, nüüd on tehtud :D Iseasi on veel kõige selle mõtekus, lõppudelõpuks sai väga suur osa autost välja vahetatud. Põhi päris lapitekk pole, nii vasakul kui ka paremal on 2 suurt lappi ja siis juhipool taga veel üks. Ja sai nii tehtud, et kõik mäda ära lõigatud, uus plekk olemasoleva külge keevitatud. Päris uut põhja ei tahtnud teha :P

Muide kas originaalis katuseluugi äravoolutorud(eesmised) lõppevad küljekarbis? :? Mulle tundus küll nii vähemalt, torud lõppesid täpselt karbi sees ära. See muidu seletaks miks nurki polnud eriti alles. Nüüd igatahes custom lahendus, äravoolutorude ots on napilt karbist väljas ja plekitükk on niimodi ees, et igasugu jama sisse ei loobi.

Postitatud: 15 Juul 2007 23:54
Postitas raunz
Hetkel autoga midagi eriti toimunud pole, ootab pahteldamist ja värvi.

Ning auto ka müügis, huvilistel PS või helistada mulle 556 556 50. Täpsem info hiljem juba.

Postitatud: 27 Juul 2007 23:54
Postitas raunz
Auto endale uue omaniku leidnud ja peaks lähiajal minema keretöödesse.

Aga ega ma niisama passima jää, varsti teen foorumisse uue teema :twisted: