1984' 525e, SOS! Otsin abilist! Vajame nõu!
Postitatud: 07 Veebr 2018 15:33
Tere.
Tean, et siin käib jutt pigem liikmete autodest, mitte tehnilistest küsimustest, kuid edaspidi plaanis teemat jätkata. Praegu veel kirjutada midagi eriti pole, kuid küsida tahaks ikka. Panin ka tähele, et siin "liikmete autodes" käib rahvast tunduvalt rohkem, kui "tehnilistes küsimustes", ning siin on rohkem lootust küsimustele vastuseid saada.
Olemas auto, mis meie peres olnud aastast 1995. Sama auto mul profiili pildi peal. Tegu on 1984 aasta 525e haiga, mis viimased 10 aastat liikunud pole. Masin küll hullult roostetab, aga see vana BMW puhul tavaline. Müügist ma kunagi mõelnud pole, sest teda korda teha oli mu elu üks suurimaid unistusi.
Isa jättis vedelema siis, kui ta enam käima ei läinud - tema jaoks lihtsam lahendus oli asenduseks auto osta. Mina olin veel väike tatt tol ajal, kuid mõned aastad hiljem sain auto katuse alla ja isegi tegin tal mõned asjad korda. Siis tekkisid raskused, nendega ei saanud hakkama, halvad tingimused et autoga normaalselt tegeleda ja nüüd läks sellest ajast veel viis aastat mööda. Nüüd aga on tekkinud raha, mida soovin investeerida autosse.
Väga kahju autost, mis peaks olema üks päris hea toorik renoveerimise projekti jaoks. Hetkel kogub tolmu ja roostetab edukalt edasi.
Tean, et maksma selline projekt läheb palju. Masin on originaalis säilinud ning originaal läbisõit on 220.000km. Eesti teedel auto sõitnud vaid 40 tuhat km, tulnud Saksamaalt. Originaalvärvis. Mootoriks vana hea 2.7 eta, mis on heas seisus. Kõik muu (veermik, pidurid, sisu) vajab renoveerimist. Sellega võin tegeleda ise, kerega aga mitte...
Soovin leida inimese, kellele raha maksta selle eest, et ta mulle kere korda keevitaks. Korralikult ja kvaliteetselt. Kui keegi oskab mind juhatada sellise inimese juurde - olen väga tänulik. Masin asub Rakveres. Võin viia ka näiteks Tallinnasse.
Mõlemad karbid on vaja vahetada - need täiesti läbi. Kohakuti põhi. Üks amordikannudest veidi roostetab. Tagasilla kinnitus ning tuuleklaasi ümber veidi ka. Kas keegi oskaks öelda, umbes, palju selline remont võiks maksta? Kas paarist tuhandest kohaliku valuutat piisaks? Või on see hoopis tunduvalt kallim lõbu? Tean, et kirjeldus on väga umbkaudne, kuid mul oli paar tunduvalt halvemas seisus haid, nii et ma arvan, et ta ei ole laip, eriti arveldades tema originaal seisukorda. Helistada võib ka: 53234980, või kirjutage palun siia teemasse.
Pilte päris vähe, auto siia maani seisab garaasis, pildistada keeruline. Et teemat natuke värvilisemaks teha, panen ikka autost paar pilti ära:
Tean, et siin käib jutt pigem liikmete autodest, mitte tehnilistest küsimustest, kuid edaspidi plaanis teemat jätkata. Praegu veel kirjutada midagi eriti pole, kuid küsida tahaks ikka. Panin ka tähele, et siin "liikmete autodes" käib rahvast tunduvalt rohkem, kui "tehnilistes küsimustes", ning siin on rohkem lootust küsimustele vastuseid saada.
Olemas auto, mis meie peres olnud aastast 1995. Sama auto mul profiili pildi peal. Tegu on 1984 aasta 525e haiga, mis viimased 10 aastat liikunud pole. Masin küll hullult roostetab, aga see vana BMW puhul tavaline. Müügist ma kunagi mõelnud pole, sest teda korda teha oli mu elu üks suurimaid unistusi.
Isa jättis vedelema siis, kui ta enam käima ei läinud - tema jaoks lihtsam lahendus oli asenduseks auto osta. Mina olin veel väike tatt tol ajal, kuid mõned aastad hiljem sain auto katuse alla ja isegi tegin tal mõned asjad korda. Siis tekkisid raskused, nendega ei saanud hakkama, halvad tingimused et autoga normaalselt tegeleda ja nüüd läks sellest ajast veel viis aastat mööda. Nüüd aga on tekkinud raha, mida soovin investeerida autosse.
Väga kahju autost, mis peaks olema üks päris hea toorik renoveerimise projekti jaoks. Hetkel kogub tolmu ja roostetab edukalt edasi.
Tean, et maksma selline projekt läheb palju. Masin on originaalis säilinud ning originaal läbisõit on 220.000km. Eesti teedel auto sõitnud vaid 40 tuhat km, tulnud Saksamaalt. Originaalvärvis. Mootoriks vana hea 2.7 eta, mis on heas seisus. Kõik muu (veermik, pidurid, sisu) vajab renoveerimist. Sellega võin tegeleda ise, kerega aga mitte...
Soovin leida inimese, kellele raha maksta selle eest, et ta mulle kere korda keevitaks. Korralikult ja kvaliteetselt. Kui keegi oskab mind juhatada sellise inimese juurde - olen väga tänulik. Masin asub Rakveres. Võin viia ka näiteks Tallinnasse.
Mõlemad karbid on vaja vahetada - need täiesti läbi. Kohakuti põhi. Üks amordikannudest veidi roostetab. Tagasilla kinnitus ning tuuleklaasi ümber veidi ka. Kas keegi oskaks öelda, umbes, palju selline remont võiks maksta? Kas paarist tuhandest kohaliku valuutat piisaks? Või on see hoopis tunduvalt kallim lõbu? Tean, et kirjeldus on väga umbkaudne, kuid mul oli paar tunduvalt halvemas seisus haid, nii et ma arvan, et ta ei ole laip, eriti arveldades tema originaal seisukorda. Helistada võib ka: 53234980, või kirjutage palun siia teemasse.
Pilte päris vähe, auto siia maani seisab garaasis, pildistada keeruline. Et teemat natuke värvilisemaks teha, panen ikka autost paar pilti ära: