BMW 520i 88'

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Bandit
Postitusi: 7
Liitunud: 28 Nov 2017 09:47

BMW 520i 88'

Postitus Postitas Bandit »

Tegemist 1988 aasta väljalaske 5 seeria bemariga. Kapoti all tuksub vanahea m20, 2liitrine ja 95kW. Ise siiamaani autoga iseenesest rahule jäänud. Veidi ikka ühest otsast laguneb jälle kui teise otsa remonditud saad, aga noo eks see ole oma 30 eluaasta jooksul ka igasugu vatti saanud ja kes teab millal viimati korralikult hoolduses käis.
Ühesõnaga on plaan vanarauast prillikivi välja lihvida. Autot ostes olin suht ekstaasis ja ei märganud mitmeid vigu auto juures ja kuna ost oli tingitud liikuri vajadusest siis oli suht savi ka sõitmist mitte segavatest vigadest. Nüüd kus juba tänaseks kuskil 1.5 aastat müügist möödas ilmnevad aina rohkem vead ja ikka nokitsemist auto kallal on. Auto on hetkel igapäeva kasutuses ja punktis A punkti B saab sõidetud kuid see on suht närvesööv tegevus, kuna auto krigiseb logiseb ja vibreerib igast küljest. Ohtlikumate ja pakilistemate asjadega olen vahepeal tegelenud aga kuna suvel rööviti mult aeg ja finants autoga tegelemiseks, kaitseväe näol siis on masin nii nagu on. Hetkel annaks masina hindeks maksimaalselt 2/5.
Nagu pildilt näha siis ühe liistu juurest on värvi lappimine nihu läinud.
Tänaseks olen vahetanud masinal veidi silla juppe, pooläss, mis ristmikult minekuga otsad andis, rihmad õlid ja muud väikest nodi.
Manused
Hetke seis
Hetke seis
bemm.jpg (102.03 KiB) Vaadatud 7110 korda
Bandit
Postitusi: 7
Liitunud: 28 Nov 2017 09:47

Re: BMW 520i 88'

Postitus Postitas Bandit »

Hetkel siis plaanis viia auto hinne kahelt kolmele, ehk siis auto puhta üv piirini viia. Selleks on plaanis teha sildadele täis remont: amordid, vedrud, laagrid, pidurid, rooliotsad, tagasilla tala puksid. Kardaani laager, muhv ja rist kuna jõnksub midagi. Uut lõpupütti on vaja kuna vanas nii suur auk kuhu saab suitsupaki peita. Mootor puterdab, alustan mootori temp andurist, õhulugeja proovin ära puhastada, kuna tutikaid pole kuskilt saada eestist, seejärel on plaanis kiskuda plokkikaas maha, ära mõõta plokk ja kaas, ning uus tohend vahele, kindladti tahavad ka klapid regullimist ja siis tuleks ka klapi tihendid vahetada.
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Re: BMW 520i 88'

Postitus Postitas omega »

Tore, et E34 ka siia lisandub :).
Mõtekam oleks sinna 2.0 110kw vahele panna kui seda uimast ja janust 95kw remontida. Või originaalsus tähtis?
Kuidas kere seisukord on?
E34 & E32
Bandit
Postitusi: 7
Liitunud: 28 Nov 2017 09:47

Re: BMW 520i 88'

Postitus Postitas Bandit »

Kere seisukord oli ostes piisavalt hea et kannatas karbist tõsta, tänaseks on aga vasaku karbi tagumine ots nii mäda et seda ei saa enam kusagilt tõsta ilma et tung tuppa kolima hakkaks. Vaja masinale kiiremas korras keretööd teha.
R-ALPINA
Postitusi: 59
Liitunud: 05 Nov 2019 19:33
Asukoht: Järvamaa

Re: BMW 520i 88'

Postitus Postitas R-ALPINA »

m20 on käiguühtlane ja fun sõita aga vaataks juba 2.5 sinna vahele:)
e34 tasub juba taastada:)
edu tegemistes 8)
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW 520i 88'

Postitus Postitas Arvo »

Ma sügavalt kahtlen kas tasub jännata sellise "hindele 2" autoga. (Räägin omast kogemusest E24 taastamisega)
Kui kõik tööd suudad ise teha ja autoga mingi sentimentaalne-emotsionaalne side on, siis veel võibolla jah.
Lahjema mootoriga E34 on täna veel ikka suht soodsalt saada, neid minuarust eriti ei ihaldata ka veel, kui selline auto huvi pakub, otsi korraliku kerega isend ja putita siis pisiasjade kallal, neid jagub paratamatult alati.
E24 635CSi | E10 2002
R-ALPINA
Postitusi: 59
Liitunud: 05 Nov 2019 19:33
Asukoht: Järvamaa

Re: BMW 520i 88'

Postitus Postitas R-ALPINA »

a24-s neid 4 müügis...üldpildist ikka ära kadunud....vb antud masina taastamine läheb kulukamaks ja lihtsam otsida korraliku kerega mis samuti pole enam lihtne... :roll: edu taastamisel 8)
Paaver
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Mär 2012 13:38

Re: BMW 520i 88'

Postitus Postitas Paaver »

e34sid on turul tegelt tohhuija. Lihtsalt peab natuke ootama ja jälgima. iga kell on mõistlik ja odavam osta see mis on lõpppunktile võimalikult lähedal. kui on driftibanger siis jah võib sellisest teha, aga viisakaks teha küll väga mõtet pole.

mootorite poole pealt peale selle, et seda m20 e34 kere peal remontida väga pole mõtet jätaks vahele ka jänuse 110kw m50 ja kalliks muutunud ja läbiaetud 141kw 2.5 m50. Mõistlik on kohe peale tõsta 2.8. Neid leiab suhteliselt soodsalt ja heas korras atm kastiga autode otsast. mootor on ökonoomne, madala väändega ja igatpidi kõigest muust üle. Mul oli see täislastis e36 touringu peal (kaalub rohkem kui keskmine e34) kütusekulu oli maanteel 7 kanti ja lendas päris hästi edasi.
Vasta