Müüdud, Lukku!
Müüdud, Lukku!
Tervitus siinsele kogukonnale
Teen siis oma värskest ostust(jõulukingist) siia teema, mida vaikselt täiendada ja, et endal hea jägida oleks mis tehtud ja teha vaja.
Auto saamisega ka omamoodi lugu, algul sai otsitud siledat/korralikku E30 kerega isendit mis oli plaanis puhtalt müügi esmärgil tuua/osta, kuniks aga selgus tõsiasi, et ega midagi eriti head ja suurema mootoriga kui 1,8 saada väga polegi. Hakkasin siis ka teiste mudelite kuulutusi kammima kuniks leidsin pealkirjas mainitud isendi, tegu siis puhtalt piltide ja müüja ausõnale tuginedes ostetud autoga(automüügi platsilt pärit). Peale paari meili vahetust ja täiendavate piltide saamist, oli asi suhteliselt kindel ja minujaoks juba ka lukus (võiks vist ka öelda, et Baltikumi parim), siis sai hind endale meelepäraseks kaubeldud ja siit edasi hakkas transpordi organiseerimine. Algse jutu järgi pidi auto olema sõitev, küll aga selgus ,et auto saadi treilerile koormarihmadega vintsides (kerge ehmatus). Igatahes peale mitmeid kordi transa aegade edasi lükkumist jõudis kaua oodatud "HAI" eile minuni , esmamuljed ja emotsioonid ülevad, nimelt suhteliselt põrsas kotis ost osutus endalegi üllatuseks vägagi heaks ostuks. Suurimaks puuduseks hetkel võib vist pidada värvi/laki koorumist kogu auto ulatuses, mootor mis auto treilerile laadimise hetkel koostööd ei teinud, võttis eluvaimu sisse peale mõningast aku laadimist ja jahutusvedeliku sulamist oli teine sültjaks massiks muutunud. Kapoti all on keegi ka natukene juhtme n.ssi teinud ja kiir ühendusi kasutanud mõningate andurite juhtmete remondiks. Lisaks oli mootoriõlis bensiini sisaldus suurem kui õli enda kogus, ilmselt rõhureg. klapp lekib või siis tõesti oli eelnevalt käivitada üritatud ja tänu sellele olid silindrid üle ujutatud ja valgus kõik otse karterisse. Natuke autost endast ka, sees helenahk tuba, esimesed el. istmed, 4x el.aknad, el.luuk, suur kompu, esimesed udukad, ja kindlasti midagi veel mis kohe ei meenu.
Hetkel plaanidest siis niipalju, et teha kõik vajalik, et saaks kevadel autoga tänavatele ja ühe suve ära sõita, peale pikki seistud aastaid, ja jooksvalt puudustega tegeleda.
Teen siis oma värskest ostust(jõulukingist) siia teema, mida vaikselt täiendada ja, et endal hea jägida oleks mis tehtud ja teha vaja.
Auto saamisega ka omamoodi lugu, algul sai otsitud siledat/korralikku E30 kerega isendit mis oli plaanis puhtalt müügi esmärgil tuua/osta, kuniks aga selgus tõsiasi, et ega midagi eriti head ja suurema mootoriga kui 1,8 saada väga polegi. Hakkasin siis ka teiste mudelite kuulutusi kammima kuniks leidsin pealkirjas mainitud isendi, tegu siis puhtalt piltide ja müüja ausõnale tuginedes ostetud autoga(automüügi platsilt pärit). Peale paari meili vahetust ja täiendavate piltide saamist, oli asi suhteliselt kindel ja minujaoks juba ka lukus (võiks vist ka öelda, et Baltikumi parim), siis sai hind endale meelepäraseks kaubeldud ja siit edasi hakkas transpordi organiseerimine. Algse jutu järgi pidi auto olema sõitev, küll aga selgus ,et auto saadi treilerile koormarihmadega vintsides (kerge ehmatus). Igatahes peale mitmeid kordi transa aegade edasi lükkumist jõudis kaua oodatud "HAI" eile minuni , esmamuljed ja emotsioonid ülevad, nimelt suhteliselt põrsas kotis ost osutus endalegi üllatuseks vägagi heaks ostuks. Suurimaks puuduseks hetkel võib vist pidada värvi/laki koorumist kogu auto ulatuses, mootor mis auto treilerile laadimise hetkel koostööd ei teinud, võttis eluvaimu sisse peale mõningast aku laadimist ja jahutusvedeliku sulamist oli teine sültjaks massiks muutunud. Kapoti all on keegi ka natukene juhtme n.ssi teinud ja kiir ühendusi kasutanud mõningate andurite juhtmete remondiks. Lisaks oli mootoriõlis bensiini sisaldus suurem kui õli enda kogus, ilmselt rõhureg. klapp lekib või siis tõesti oli eelnevalt käivitada üritatud ja tänu sellele olid silindrid üle ujutatud ja valgus kõik otse karterisse. Natuke autost endast ka, sees helenahk tuba, esimesed el. istmed, 4x el.aknad, el.luuk, suur kompu, esimesed udukad, ja kindlasti midagi veel mis kohe ei meenu.
Hetkel plaanidest siis niipalju, et teha kõik vajalik, et saaks kevadel autoga tänavatele ja ühe suve ära sõita, peale pikki seistud aastaid, ja jooksvalt puudustega tegeleda.
- Manused
-
- D69559BD-E072-4B67-BC28-6A2FB94A6D42.jpeg (1.7 MiB) Vaadatud 20813 korda
-
- F2B60DC5-AF07-4C57-B515-8818C949D1D7.jpeg (1.95 MiB) Vaadatud 20821 korda
-
- 37F934D0-C547-4FBF-AB3F-AA7C52A0D413.jpeg (2.12 MiB) Vaadatud 20821 korda
-
- C583D5BF-3927-4386-BAD1-83147C322E0F.jpeg (2.22 MiB) Vaadatud 20821 korda
-
- FAE9F83E-CA74-4896-9816-19329A64603F.jpeg (1.97 MiB) Vaadatud 20821 korda
-
- B7B94EE5-D014-43DC-B4C6-7DA72659B0B3.jpeg (1.9 MiB) Vaadatud 20821 korda
-
- CC66230C-893D-41A4-BCD3-F16841CDD617.jpeg (1.96 MiB) Vaadatud 20821 korda
-
- 8F14AFDB-F8A0-4122-898E-4AD641B9D068.jpeg (2.11 MiB) Vaadatud 20821 korda
-
- DA62B29E-EF3D-4145-A8EF-A43476A6B540.jpeg (1.72 MiB) Vaadatud 20821 korda
Viimati muutis renks, 21 Dets 2019 16:41, muudetud 5 korda kokku.
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
tundub,et päris hea leid, hunnik lihtsasti parandatavaid pisivigu, bens sattub tihti ka siis karterisse kui auto pannakse korraks käima, sõidetakse garaazist treilale ja vastu pidi
Viimati muutis Toivoku, 21 Dets 2018 22:23, muudetud 1 kord kokku.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Varustuse list ka siia: Vehicle options
S210A Dynamic stability control
S218A Leather sports steering wheel II
S301A Alarm systems
S314A Door mirror / driver's lock, heated
S320A Deleted, model lettering
S325A Rear spoiler
S350A Therm. insulat. glass green
S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S411A Window lifts,electric,front/rear
S419 VORB.TELEFON,BEDIENUNG TUNNELM
S458A Electr. front seat adjustment
S534A Automatic air conditioning
S536A Auxiliary heating
S550A On-board computer
S210A Dynamic stability control
S218A Leather sports steering wheel II
S301A Alarm systems
S314A Door mirror / driver's lock, heated
S320A Deleted, model lettering
S325A Rear spoiler
S350A Therm. insulat. glass green
S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S411A Window lifts,electric,front/rear
S419 VORB.TELEFON,BEDIENUNG TUNNELM
S458A Electr. front seat adjustment
S534A Automatic air conditioning
S536A Auxiliary heating
S550A On-board computer
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Kindel? Selline lisa ilmus paar põlvkonda hilisemate bemmide peale. E34 vist alles oli ASC(+T).renks kirjutas:Varustuse list ka siia: Vehicle options
S210A Dynamic stability control
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
See peaks ABS olema.Ruut kirjutas:Kindel? Selline lisa ilmus paar põlvkonda hilisemate bemmide peale. E34 vist alles oli ASC(+T).renks kirjutas:Varustuse list ka siia: Vehicle options
S210A Dynamic stability control
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Just, ABS kuna see tal ka peal on
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Tõesti väga soliidne eksemplar. Kui //M sildid küljest võtta.
Lisavarustust on eeskujulikult. Ja ABS kas mitte polnudki standartvarustus?
Aga küsimus suurele ringile:
Mis puhul E23-l tagumine stabilisaatorvarras oli? 735i-l võiks ju ikka olla.
Seega võiks arvata, et neil enamasti need lihtsalt asjade käigus küljest võetud? Ka see auto on igatahes ilma jäänud.
Ja mis tal seal tagasillast ees pool vasakul põhja all on? Webasto (vms)? Ahjaa, "S536A Auxiliary heating".
Lisavarustust on eeskujulikult. Ja ABS kas mitte polnudki standartvarustus?
Aga küsimus suurele ringile:
Mis puhul E23-l tagumine stabilisaatorvarras oli? 735i-l võiks ju ikka olla.
Seega võiks arvata, et neil enamasti need lihtsalt asjade käigus küljest võetud? Ka see auto on igatahes ilma jäänud.
Ja mis tal seal tagasillast ees pool vasakul põhja all on? Webasto (vms)? Ahjaa, "S536A Auxiliary heating".
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Hea leid, Rene. Nüüd ülevärv läikivaks mustaks ja klassikaline valuvelg alla, siis korralik lukspill olemas .
Kust riigist siis meie maale jõudis?
Kust riigist siis meie maale jõudis?
E34 & E32
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Otse Saksast, värv jääb kindlasti sama sinine, must pole minu maitse, hetkel teeb kõik vajaliku, et kevadel kohe arvele saada ja kehtiv ÜV peale, lisaks on ka veel rullikas mis samuti tahab tähelepanu jne.
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Sai esimene korralikum pesu tehtud “eakale”
- Manused
-
- F061588D-449F-4B14-B27D-E683484632A9.jpeg (2.11 MiB) Vaadatud 20425 korda
-
- 96F667F2-0008-4415-9FF4-7BD3BB0C8705.jpeg (2.18 MiB) Vaadatud 20425 korda
-
- BE39CF78-CD4B-4E1A-8F9D-CF2F7095C942.jpeg (2.16 MiB) Vaadatud 20425 korda
-
- 62738A21-4B90-4DAC-A77C-A90C91A0E56F.jpeg (2.37 MiB) Vaadatud 20425 korda
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Hetkel kahjuks ei toimi, autoga kaasas oli vaid üks kõige tavalisem võti, küll aga on plaanis see siiski toimima saada, hetkel pole jõudnud suurt midagi teha kahjuks.karu kirjutas:Kas alarmi süsteem töötab ka?
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Juhul kui leidub kedagi kes saaks teha analoogsel/sama mootoriga autol pildi kapotialt paremal pool olevast releest(tootekoodist) oleks tore
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Millist releed sa silmas pead? Võiksin teha e24 kapoti alt pildi aga mulle ei meenu, et paremal pool mingit releed oleks. Ei viitsi kohe katet ka maha kiskuma minna.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Tegin pildil punase noole suunaga sinna kus peaks olema relee, aga hetkel on juhtmetega ühendus
- Manused
-
- 062CD472-6791-4384-88FA-594DFFFD95CE.jpeg (609.9 KiB) Vaadatud 19583 korda
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
E24 on selles piirkonnas ainult intensiivpesu paak, seega pildistamisest pole kasu.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Võin pildid teha, kui maale lähen see nv. loodan, et ära ei unusta.
745, R-23, R-12
Re: BMW E23 735iA 1984 Rene
Tänud pildi eest, aga kahjus mitte ei loe releel olevat koodi välja