BMW 318i 1982, Jonx
nii asjamehed
Sõidetud juba omajagu kilomeetreid. Asi mis on häirima jäänud on õlileke karteripõhja tihendi vahelt. Kas tasub katsetada mõningaid lahedaid kemikaale või tasub taas ette võtta tihendivahetus?
Samas on korduvalt tihendit vahetatud ja tulemus on samaks jäänd
oli mõte kasutada E30 M10 mootorilt pärinevat karteripõhja, kui juba vahetuseks läheb, kas see sobib või ei, oskab keegi midagi selle kohta öelda?
Miks E30 M10 põhi? Jahutus läbi alumiinium põhja õlile peaks parem olema kui seda on plekist põhjal.
Sõidetud juba omajagu kilomeetreid. Asi mis on häirima jäänud on õlileke karteripõhja tihendi vahelt. Kas tasub katsetada mõningaid lahedaid kemikaale või tasub taas ette võtta tihendivahetus?
Samas on korduvalt tihendit vahetatud ja tulemus on samaks jäänd
oli mõte kasutada E30 M10 mootorilt pärinevat karteripõhja, kui juba vahetuseks läheb, kas see sobib või ei, oskab keegi midagi selle kohta öelda?
Miks E30 M10 põhi? Jahutus läbi alumiinium põhja õlile peaks parem olema kui seda on plekist põhjal.
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
Minu mäletamist mööda kujult ei sobinud. Jahutust mõjutab ta sul minimaalselt.jonx kirjutas:nii asjamehed
Sõidetud juba omajagu kilomeetreid. Asi mis on häirima jäänud on õlileke karteripõhja tihendi vahelt. Kas tasub katsetada mõningaid lahedaid kemikaale või tasub taas ette võtta tihendivahetus?
Samas on korduvalt tihendit vahetatud ja tulemus on samaks jäänd
oli mõte kasutada E30 M10 mootorilt pärinevat karteripõhja, kui juba vahetuseks läheb, kas see sobib või ei, oskab keegi midagi selle kohta öelda?
Miks E30 M10 põhi? Jahutus läbi alumiinium põhja õlile peaks parem olema kui seda on plekist põhjal.
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina
kas on tegemist suurte erinevustega, või annab teda siiski sinna panna, sest alumiinium põhja puhul peaks ka tihendi paigaldus vähe kergem ja konkreetsem olema kui seda plekk põhja puhulPriit kirjutas: Minu mäletamist mööda kujult ei sobinud. Jahutust mõjutab ta sul minimaalselt.
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
Nüüdseks siis on karteripõhja vahelt õlilekked likvideeritud ning õlipump ka natuke etem paigaldatud.
Viimati muutis jonx, 07 Mär 2011 21:47, muudetud 1 kord kokku.
BMW 318i E21 ´82 & BMW 316i E36 '95
Maksimaalselt 20 sekundit otsimist ja võib oletada et läkski juppideks: http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?p ... ght=#42650
Kui veidi edasi otsida, siis selgub et suurem osa autost on alles ja ootab kuivas garaazis, millal suuremaks tööks läheb.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Kristina-E21
http://www.bmwclassic.ee/galerii/Kristina-E21
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008