küsimus suht sama teema suht huvitav kuida asi edeneb kh.masin tõesti vist saand parima võimaliku omaniku.Toivoku kirjutas:jälle kiusan . Mis toimub?
Argo BMW e12
j6x19 kirjutas:küsimus suht sama teema suht huvitav kuida asi edeneb kh.masin tõesti vist saand parima võimaliku omaniku.Toivoku kirjutas:jälle kiusan . Mis toimub?
Töö käib endiselt aga igast mutrist poldist ei viitsi pajatada. Hetkel möllan mootori juhtmestiku ja õli/jahutusvedeliku voolikutega. Pilti saab ka lähiajal kui kapoti alla mingi korrapärase süsteeemi olen suutnud luua:) Tasub ikka palju pilte teha kui selliseid asju lahti võetakse Asjadele oma koha leidmine on päris aega nõudev töö - eriti kui neid saab paigutada nii ja teisiti.
Hakkab juba ilmet võtma8) Tänase päeva seisuga tegemist jälle omal jõul liikuva autoga. Mootori häält sai juba mõni nädal tagasi kuulatud aga pisike generaatori vaegus takistas proovisõidu tegemist. Kuna auto elektri juhtmestik pärineb e24st siis on viimane kuu möödunud selle mugandamisele. Uskumatul kombel käivitus auto peale seda juhtmete jootmist esimesel katsel ja tundub, et kõik asjad töötavad ka nii nagu ette nähtud. Hetkel veel mõned pisitööd elektripoolel vaja lõpetada ja siis peaks saama salongi lõpuni kokku laduda. Õnneks on tegemist vajavate asjade nimekiri pikk - seega ei ole vaja kiirustada. Tänavale läheme alles uuel aastal - tasa ja targu saab parem:)
Kas see tooreklapp pärineb uuema motronicuga mootori pealt? Minu mootoril on hoopis teistsugune klapp, asub kollektori all... ja töötab termostaadi põhimõttel, st jahutusvedelik voolab läbi ja siis selle temp järgi reguleeritakse lisaõhku.
On sul mootorist veel mõningaid pilte, ma just hakkan enda masinal mootoriga tegelema, oleks hea kui mingi eeskuju ees.
On sul mootorist veel mõningaid pilte, ma just hakkan enda masinal mootoriga tegelema, oleks hea kui mingi eeskuju ees.
E24 635CSi | E10 2002
Kõik lõdvikud ja pulgad, mis UMist on tellitud sellele mootorile on toodetud kuni 12.79. Millal see lisaõhuklapi süsteemi muudatus täpselt oli ei tea öelda. Võiks arvata, et sellel mudelil siis ehk umbes samal ajal!?!nuga kirjutas:Lisaõhuklapi konstruktsioon muutus kuskil '81 aasta paiku. Minu '82 323'l on juba Arvo kirjeldatud uuem klapp, samas kõik teised 323'd mis ma kohanud olen, on olnud sellise klapiga nagu Argo pildil. Pritse tüübist ei tohiks see sõltuda.
Minu oma on 06.1979 ja on veel selle vanakooli lisaõhuklapiga, näib et mul ei vedanud.
Oskab keegi teadjam öelda kuidas seda uuemat elektrilist klappi juhitakse, kas otse ajust või siis kuidagi jahutusvedeliku temp. anduri pealt? Ma hea meelega jätaks selle voolikute rägastiku mängust välja ja paneks samasuguse väikese ja kultuurse klapikese
Mis küünlajuhtmeid sa kasutad ja kas süütepool on originaal, vaatan et väga "sport" värvi
Oskab keegi teadjam öelda kuidas seda uuemat elektrilist klappi juhitakse, kas otse ajust või siis kuidagi jahutusvedeliku temp. anduri pealt? Ma hea meelega jätaks selle voolikute rägastiku mängust välja ja paneks samasuguse väikese ja kultuurse klapikese
Mis küünlajuhtmeid sa kasutad ja kas süütepool on originaal, vaatan et väga "sport" värvi
E24 635CSi | E10 2002
Selline lisaõhuklapp nagu üleval pildil juhtimine oli vist otse ajust. Nagu sa suure tõenäosusega tead, siis juhtimine on lihtsalt klapi bimetallvedru küttekehale toite peale lülitamine, et see kiiremini soojeneks ning lisaõhuava sulgeks.Oskab keegi teadjam öelda kuidas seda uuemat elektrilist klappi juhitakse, kas otse ajust või siis kuidagi jahutusvedeliku temp. anduri pealt? Ma hea meelega jätaks selle voolikute rägastiku mängust välja ja paneks samasuguse väikese ja kultuurse klapikese
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Teoorias tean jah enam-vähem kuidas selle klapi juhtimine käib, aga oskad ka öelda kuidas praktikas minu mootorile see uuema lisaõhu süsteem installeerida? Ise paraku hetkel eksperimenteerida ei saa kuna mootor legona laiali.Selline lisaõhuklapp nagu üleval pildil juhtimine oli vist otse ajust. Nagu sa suure tõenäosusega tead, siis juhtimine on lihtsalt klapi bimetallvedru küttekehale toite peale lülitamine, et see kiiremini soojeneks ning lisaõhuava sulgeks.
Sry teemavälise jutu pärast ehk keegi splitib selle siit.
E24 635CSi | E10 2002
Kui ma nüüd selle peale mõtlen, siis meenub, et mootori juhtmestiku lammutamisel torkas silma mingi imelik lahendus küll, millele toona tähelepanu ei pööranud.
Esimene mõte oli, et kas ei olnud see klapp järjestikku ühendatud külmkäivituspihustiga? Ehk niikaua kui külmkäivituspihusti töötab (saab signaali termo time switch'lt), soojendatakse ka klappi. Võin vabalt eksida. Kõige lihtsam vist mõnel sõitval autol üle vaadata, siis alles edasi mõelda, muidu võib kujuneda jalgratta leiutamiseks.
Esimene mõte oli, et kas ei olnud see klapp järjestikku ühendatud külmkäivituspihustiga? Ehk niikaua kui külmkäivituspihusti töötab (saab signaali termo time switch'lt), soojendatakse ka klappi. Võin vabalt eksida. Kõige lihtsam vist mõnel sõitval autol üle vaadata, siis alles edasi mõelda, muidu võib kujuneda jalgratta leiutamiseks.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Üle pika aja ka siia värskemat infot. Eelmine suvi sai siis silmarõõmu sihtotstarbeliselt ekspluateeritud ca 2500 km jagu. Endagi suureks üllatuseks suuremaid probleeme ei esinenud. Selliste projektide juures peab muidugi mõni AGA ka olema... Nagu kiuste tekitas mõningaid probleeme käigukast. See oli ka ainus asi sellel autol, mida ma üksipulgi laiali ei võtnud - vot sulle pommikindlat käigukasti Eks selleks talveks jäi ühteist tegemist veelgi ja hetkel nende kitsaskohtadega ka tegelen.
Roolivõim tundus lahja - pumba koos teiste samasugustega saatsin kontrolli. Hetkel peaks see remondituna ootama järgi minekut - loodame, et sai parem.
Käigukast on ka maha võetud, solenoidide osa puhastatud ja varuosad tellitud. Kast ise ootab meistri käes lahti võtmist. Ähvardati lausa turbiini remondiga - kuna selle lukk ei tahtnud alati rakenduda. See siis minu peamine mure sellel suvel. Maanteel ca 3000rpmi tundus palju võitu.
Veel on vaja pädeva elektriku kätt, kellel oleks kogemusi vanema tüübi konditsioneeridega - nimelt ei tahtnud minu oma kuidagi külma õhku puhuda. Selles osas on ka õnneks ohver (töömees) juba teada.
Hooaeg läheneb ja on paras aeg jalad kõhualt välja tõmmata, et saaks ka see suvi kriips kõrvuni ringi vurada. Paar pilti ka lõpetuseks möödunud suvest.
Roolivõim tundus lahja - pumba koos teiste samasugustega saatsin kontrolli. Hetkel peaks see remondituna ootama järgi minekut - loodame, et sai parem.
Käigukast on ka maha võetud, solenoidide osa puhastatud ja varuosad tellitud. Kast ise ootab meistri käes lahti võtmist. Ähvardati lausa turbiini remondiga - kuna selle lukk ei tahtnud alati rakenduda. See siis minu peamine mure sellel suvel. Maanteel ca 3000rpmi tundus palju võitu.
Veel on vaja pädeva elektriku kätt, kellel oleks kogemusi vanema tüübi konditsioneeridega - nimelt ei tahtnud minu oma kuidagi külma õhku puhuda. Selles osas on ka õnneks ohver (töömees) juba teada.
Hooaeg läheneb ja on paras aeg jalad kõhualt välja tõmmata, et saaks ka see suvi kriips kõrvuni ringi vurada. Paar pilti ka lõpetuseks möödunud suvest.