BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Talupoja loogika ütleb, kui on jõuga kõveraks saadud, siis saab suure jõuga sirgeks tagasi ka. Kõva eel-soendus võib isegi mõranemist ära hoida.
Ehk siis mõned custom puuklotsid ja poolekilone vasar ning strateegiline löömine.
Kuigi ellipsilisuse vastu kas rohtu on...
Sellega võib veel saada nii kujju tagasi, et on võimalik vajalikud pinnad õigeks freesida?
Ehk siis mõned custom puuklotsid ja poolekilone vasar ning strateegiline löömine.
Kuigi ellipsilisuse vastu kas rohtu on...
Sellega võib veel saada nii kujju tagasi, et on võimalik vajalikud pinnad õigeks freesida?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Keraamika kandsime sõbraga samamoodi peale nagu autole, pisike spets lapp ja süstemaatiline katmine.
Karpa hetkel papp karbis ootab motivatsiooni
Olen ka tagasi painutamisele mõelnud, aga pole veel VÄGA head ideed tulnud, hea idee pole piisav.
Alumise plaadi mis mõraga saan loodetavasti NOS jupi, oleks mure vähem.
Vahepeal toimunust:
Aku miinus sai lahti muditud ja uus kiudriba paigaldatud, pressiga kokku ning veidi tina.
Kahjuks vanal kaablil polnud kiud osa säilinud ja pikkuse peab kellegi pealt spikerdama. Ühte sellist klambrit oleks vaja Nüüd ka koht kuhu konisid panna.
Karpa hetkel papp karbis ootab motivatsiooni
Olen ka tagasi painutamisele mõelnud, aga pole veel VÄGA head ideed tulnud, hea idee pole piisav.
Alumise plaadi mis mõraga saan loodetavasti NOS jupi, oleks mure vähem.
Vahepeal toimunust:
Aku miinus sai lahti muditud ja uus kiudriba paigaldatud, pressiga kokku ning veidi tina.
Kahjuks vanal kaablil polnud kiud osa säilinud ja pikkuse peab kellegi pealt spikerdama. Ühte sellist klambrit oleks vaja Nüüd ka koht kuhu konisid panna.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Konilaeka sisu värvisid ära? Tavaliselt on nad ilged närakad. Originaalis on nad vist kuumtsingitud?
Voolikuklambrit mujalt ei leia, siis mul on mõned.
Voolikuklambrit mujalt ei leia, siis mul on mõned.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW E12 525 '81a Marko
See oli ka küllaltki närakas , pritsisin puhtaks ja värvisin Wurthi tsinkvärviga. Muidu peaks kuumtsingitud olema tõesti.
Saabus ka veidi lugemist.
Saabus ka veidi lugemist.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kuumtsingi teemal - ega keegi ei tea kus oleks seda võimalik "hobikoguses" teha?
Kindlasti tõstatub teema veel õlikorgi juures. Uued tellitavad on plastmassist
Kindlasti tõstatub teema veel õlikorgi juures. Uued tellitavad on plastmassist
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tead see küsimus on ka peast läbi käinud just õlikorgiga. Noppisin suletud romulast 5 korki ja kui kuskile saata ei saa siis valin ilusama välja.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Jäin mõtisklema akuklemmide teemal
Minu käest läbijooksnud autodel on need üsnagi erinevad olnud. Nii et selles osas ma ei oskagi lõpliku järeldust teha, mis on õige, mis mitte. Ka on tehase reklaambrošüüridest üsna vähe abi, sest tundub et nendes olevaid pilte ei uuendatud läbi aastate eriti usinalt. Varuosakataloog ka mingit erinevust läbi aastate ei näita. Otsisin nüüd välja e12'e brošüüri ja miinusklemm tundub sul küll õige olevat. Huvitavam on aga plussklemm. Mina ei ole sellist oma silmaga näinud nagu kataloog näitab. Sul on selline punane?
Minu käest läbijooksnud autodel on need üsnagi erinevad olnud. Nii et selles osas ma ei oskagi lõpliku järeldust teha, mis on õige, mis mitte. Ka on tehase reklaambrošüüridest üsna vähe abi, sest tundub et nendes olevaid pilte ei uuendatud läbi aastate eriti usinalt. Varuosakataloog ka mingit erinevust läbi aastate ei näita. Otsisin nüüd välja e12'e brošüüri ja miinusklemm tundub sul küll õige olevat. Huvitavam on aga plussklemm. Mina ei ole sellist oma silmaga näinud nagu kataloog näitab. Sul on selline punane?
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Edit: See punane oleks muidugi väga edev.
Hetke oma juba “uuendatud” uue otsaga. Minu e12 toodetud 81aasta ja realoem ütleb et alates 01/81 peaks selline olema. Kahjuks sellist enam ei müüda.
Hetke oma juba “uuendatud” uue otsaga. Minu e12 toodetud 81aasta ja realoem ütleb et alates 01/81 peaks selline olema. Kahjuks sellist enam ei müüda.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Mul on selline punane bauri küljes, ju oled ikka näinud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW E12 525 '81a Marko
mu e12 on miinus klemm selline nagu siine punane on, plastik ümbrisega, aga lihtsalt pruun.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tundub jah et aastatega muutuvad ka akukaabli kinnitused. Ühesõnaga kõik mis kätte tuleb saab kasutada... exchangeable retrospectively.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Jõudis ka tükike karpat kohale.
Loodan ka uue aasta imele et Detsembrist kadunud neerud ka kuskilt välja ilmuks.Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tânud Arnole
Sama kaubaga tuli ka laematerjal, kahjuks pakkimist tuleb neil Wallotis õppida
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tagatuled võib valmis tööde alla lisada.
Kroom, klaasid uued ja poldid/seibid tsingitud.
Kroom, klaasid uued ja poldid/seibid tsingitud.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Egiptusest tuli solenoid karpale mootorile 5 uut kolbi +0.25 mõōduga, kahjuks 2-l sõrmed roostes, aga kûll leiab ravi.
Oskab ehk keegi targem seletada mida täpsemalt “+” ja “-“ kolvid tähendavad, kolmel karbil on märked peal. Manualid ütlevad et peavad olema kas miinused või kõik plussid. Kaalumine andis koguerinevuse 692-695g.
Oskab ehk keegi targem seletada mida täpsemalt “+” ja “-“ kolvid tähendavad, kolmel karbil on märked peal. Manualid ütlevad et peavad olema kas miinused või kõik plussid. Kaalumine andis koguerinevuse 692-695g.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Minuarust see + või - märk näitaski mis kaalukategooria kolbidega tegemist. Erinevus võiks tänavasõidukil kolbidel olla max +- 1g . See paar grammi kannatab samas raskematelt ilusti maha viilida ja lõpptulemus peaks ok saama.
Ideaalis muidugi peaks kolvid väntvõlli vastukaaludega omakorda ka veel balansis olema, ehk siis õige oleks panna sama markeeringuga kolvid, mis tehasest sees olid, või siis tuleks kogu krempel tasakaalustusse viia (siis juba koos hooratta ja sidurikorviga) aga see on sellise rahuliku oldtimeri jaoks ilmselgelt overkill
Ideaalis muidugi peaks kolvid väntvõlli vastukaaludega omakorda ka veel balansis olema, ehk siis õige oleks panna sama markeeringuga kolvid, mis tehasest sees olid, või siis tuleks kogu krempel tasakaalustusse viia (siis juba koos hooratta ja sidurikorviga) aga see on sellise rahuliku oldtimeri jaoks ilmselgelt overkill
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Yup, kaalukategooria küll, aga kahe karbi järgi “+” kolbidel juba erinevus üle 1g. Viskan pildi ka, mis eile öösel sai kaalutud(küll koos rõngastega) kahel karbil pole enam pappkaant mille küljes märge peaks olema, kuigi ei saa ka väita et nad enam õigetes karpides ka laos on olnud.
Manual räâgib ka et vaadake et oleks kogu seeria uhes kaalumärgis, aga ei midagi täpsemalt palju see erinevus tohib olla. Kepsude kohta ütleb kindlalt +/- 4g Eks tuleb see 6s kolb ka tekitada, vaadata milline see tuleb ja siis palju mida kergendada, lisaks veel paar uut sõrme.
Edit: kustutasin rumala küsimuse Arvo-le Ja vastus et kõikide asjade tasakaalustamine oleks sellel overkill, siis vastus on tõesti jah
Manual räâgib ka et vaadake et oleks kogu seeria uhes kaalumärgis, aga ei midagi täpsemalt palju see erinevus tohib olla. Kepsude kohta ütleb kindlalt +/- 4g Eks tuleb see 6s kolb ka tekitada, vaadata milline see tuleb ja siis palju mida kergendada, lisaks veel paar uut sõrme.
Edit: kustutasin rumala küsimuse Arvo-le Ja vastus et kõikide asjade tasakaalustamine oleks sellel overkill, siis vastus on tõesti jah
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Võtsin ennast kokku ja tõin Tallinnas vedelenud paki ära.