BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Millega Sa selle ära puhastasid ? Soodaprits ?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Nurgas klaaskuulikapp. 

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Jätan meelde, äkki mul ka kunagi vaja. Pakud teenust ka ? 

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Pisemaid asju saaks klaasis mugavalt teha 
Kâisin kere ka vaatamas ja nu vaikselt valmib

Kâisin kere ka vaatamas ja nu vaikselt valmib

-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
- Asukoht: Hiiumaa
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kus sa teha lased?
krt sinu projekte on alati mega vaadata - kuidas isegi kõige väiksem detail saab korda. jõhker. Aegajalt käin vesistan selle e28 teema peale mis sul bmwclubis on. Olen sealt ise ka veits "šnitti" võtnud. Väga rets. Big respect.
krt sinu projekte on alati mega vaadata - kuidas isegi kõige väiksem detail saab korda. jõhker. Aegajalt käin vesistan selle e28 teema peale mis sul bmwclubis on. Olen sealt ise ka veits "šnitti" võtnud. Väga rets. Big respect.

BMW e28 m535i, e28 524td
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Keretöödega tegeleb sōber ja mitte selline sõbra sõber kes vâidetavalt ka oskab, asi saab vâga korralikult tehtud. 
Tânud Magnus, eks ilus kogupilt algab ikkagi detailidest.
Sain lõpuks kaane tagasi, 0.18mm võeti maha, uued juhtpuksid, sisse-vâlja klapid. Tahtsin teid juba nädalavahetusel kokku pandud kaane piltidega kostitada, aga tuli vâlja et valed klapisääred saadeti kunagi h2-st(m20 omad).
Kaane pesin Polari mikroemulsiooniga mis võtab vana õli väga kiirelt maha. Panen ka pildile TRW sisselaskeklappide kvaliteedi, eriti sisselaskekad. Tehtud vist reedel.
Küünlad saavad ka esimese vahetuse vist.

Tânud Magnus, eks ilus kogupilt algab ikkagi detailidest.

Sain lõpuks kaane tagasi, 0.18mm võeti maha, uued juhtpuksid, sisse-vâlja klapid. Tahtsin teid juba nädalavahetusel kokku pandud kaane piltidega kostitada, aga tuli vâlja et valed klapisääred saadeti kunagi h2-st(m20 omad).
Kaane pesin Polari mikroemulsiooniga mis võtab vana õli väga kiirelt maha. Panen ka pildile TRW sisselaskeklappide kvaliteedi, eriti sisselaskekad. Tehtud vist reedel.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kui Sul nendega midagi teha pole, siis äkki ma ostaks ära need klapisääred ?


Aga samas BMW fans näitab kolme erinevat mõõtu, millised Sul on ?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Minuarust olid 7mm klapile, ega ma vâga ei süvenenud kui tuli vâlja et valed 
Aga midagi ka silmale, uued sääred küljes ja kokku see saigi. Klapivedrudele tegin pressi ise. Natuke puurimist, keevitust ja valmis oligi.
Nookurid lâksid uued Febi komplektid koos regullseibidega. Vedrud ja seibid võtsin uuema kaane küljest, vanatüübi vedrud on pikemad ja kui võrrelda uuekooli variandiga siis kulutavad ennast korralikult juhtvardasse sisse. Igatahes paar pilti, mis siin ikka muliseda
Nii M30 mehed, kas õlituspulikas ikka õigetpidi?? Nimelt saab seda ka valesti kokku panna.
Aga liigume nüüd natuke edasi ja hakkab vaikselt ilmet võtma.
Aga midagi ka silmale, uued sääred küljes ja kokku see saigi. Klapivedrudele tegin pressi ise. Natuke puurimist, keevitust ja valmis oligi.
Nookurid lâksid uued Febi komplektid koos regullseibidega. Vedrud ja seibid võtsin uuema kaane küljest, vanatüübi vedrud on pikemad ja kui võrrelda uuekooli variandiga siis kulutavad ennast korralikult juhtvardasse sisse. Igatahes paar pilti, mis siin ikka muliseda


Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ilus puhas töö, nagu juba korduvalt vist öeldud 
Aga mispuhul uued B-osa klapid läksid?
Vaevalt, et nad kohe katki lähevad aga terase kvaliteet on sellise koha peal ju üpris oluline ning neid vanu originaal klappe peaks igaühel ju varus olema (minul vähemalt on mitme mootori jagu reservi)

Aga mispuhul uued B-osa klapid läksid?
Vaevalt, et nad kohe katki lähevad aga terase kvaliteet on sellise koha peal ju üpris oluline ning neid vanu originaal klappe peaks igaühel ju varus olema (minul vähemalt on mitme mootori jagu reservi)

E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
46mm klappe oli endalgi 1.5 kaane jagu, silma all ilusad aga kui mikromeeter külge panna siis kaelad kulunud või kromaadikiht maas, regullseibi kohalt kaussis/kärnas. Mõtlesin et kui juba niipalju uusi junne läheb siis miks ka mitte
Ahja, kuna nookurid lâksid uued, siis vâike ootusärevus on sees et kas lâheb ka tavalise tánava m30-ga võrreldes vaiksemaks.
Uutel ikkagi plaadid kinni ja uute klappidega peaks vahed saama perfektseks.

Ahja, kuna nookurid lâksid uued, siis vâike ootusärevus on sees et kas lâheb ka tavalise tánava m30-ga võrreldes vaiksemaks.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Plaadid kinni? kas need võivad kuidagi "loksuma" hakata? Kõige tavalisem failimise põhjus seal osakonnas on murdunud nookur, mida olen paaril korral kohanud (ma pole teabmis suure mootoriremondi kogemusega ka muidugi). Targemad on mulle väitnud jällegi - vanemate mootorite nookurid pidavad tugevamad olema. Viimase m30 evolutsiooni (86 aasta ja üles) nookurid on veidi teistsuguse kujuga aga samas nõrgemad (vist jälle kehvem materjal).
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Need plaadid hakkavad loksuma jah ajapikku. Bmw e12 manualis sellest ka jutt, et kontrollid ja vajadusel vaheta. Kui vanat nookurit pigistada siis tuleb õli vahelt vâlja ehk järelikult plaat lahti. Võtsin mõnel kehvemal nâpitsaga kinni ja siis sai eriti hästi aru.
Kui nad seal liikuma annavad siis ei saa seda klapivahe ka loogiliselt võttes paika, paned küll 0.3mm aga kes teab palju plaati kokku pressides seda lisaruumi tuleb.
Proovin meeles hoida ja manualist paar pilti leida.
Kui nad seal liikuma annavad siis ei saa seda klapivahe ka loogiliselt võttes paika, paned küll 0.3mm aga kes teab palju plaati kokku pressides seda lisaruumi tuleb.
Proovin meeles hoida ja manualist paar pilti leida.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Paar jubinat jälle küljes.
Kas kellelgil pilti mis pidi see punane kork sinna käib ja mis klamber kaablit selle küljes hoiab?
Samuti kellelgil pilti milline nipukas kaablit jagaja plaadi küljes hoiab, tunduvad sellised jâmedamad.

- Manused
-
- 18DF428B-1629-49A8-A08D-B21432886195.jpeg (258.68 KiB) Vaadatud 4603 korda
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Väga korralik töö.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kõrvalekaldeid värskelt tehasest tulnud mootorist ei suutnud tuvastada. (kui siis need vaskmutrid ainult VL poolel
. Kust valget voolikut said?
Edit: kas veepump ongi 81 aasta isendil juba uuema visco kinnitusega või läksid siin lihtsama vastupanu teed?

Edit: kas veepump ongi 81 aasta isendil juba uuema visco kinnitusega või läksid siin lihtsama vastupanu teed?
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Mis nende vaskmutritega? 
Valge vaakumvolla on auto enda originaal, ilus pehme ja miks mitte kasutada.
Visco ja pump jah uuematüübi oma, m30 selles subtes mõnus lego. Kusjuures ventikal on olemas mõlematùübi visco jaoks poldiaugud, niiet
Edit: küünlajuhtmed on valesti hetkel, aga hetkel need nagunii lihtsalt külge visatud, ootan seibe mis õlibanjosid tihendavad.

Valge vaakumvolla on auto enda originaal, ilus pehme ja miks mitte kasutada.

Visco ja pump jah uuematüübi oma, m30 selles subtes mõnus lego. Kusjuures ventikal on olemas mõlematùübi visco jaoks poldiaugud, niiet
Edit: küünlajuhtmed on valesti hetkel, aga hetkel need nagunii lihtsalt külge visatud, ootan seibe mis õlibanjosid tihendavad.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Originaalis seal spetsiaalsed soonega terasmutrid (tootmisest ammu maas). Valget voolikut sellepärast küsisingi, et paneks omale ka hea meelega nii nagu tehasest tuli aga pole sobivat meie kaubandusvõrgust leidnud.
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kiire kataloogi surf ja olid jah sellised soonega, kuigi realoem annab isegi pildi et vask ja kraega.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Natuke jâlle lisa, klapid said ka regullitud. 
Termostaadi korpuse saab ehk mingi hetk Tig-st tagasi, üks keere oli praktiliselt maas ja lâks parandusse.

Termostaadi korpuse saab ehk mingi hetk Tig-st tagasi, üks keere oli praktiliselt maas ja lâks parandusse.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Silm puhkab kohe neid ilusaid läikivaid tükke vaadates. 
