BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Üldpildile lisandusid termostaadiga seonduv ja voolikud, nii uued kui vanad. Üks puuduv liigub varsti saksast siia.
Puudu on veel korralik + klemm, wink wink.
Puudu on veel korralik + klemm, wink wink.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kas jahtutusvedeliku voolikud said kõik originaalis kuskilt kätte ? Mu M20 omad ka päris hapu olemisega. Et kui kõik muu juba ilus ja viisakas kapoti all, siis võiksid voolikud ka juba uued olla. Peaks vist mingi hetk tellima.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Peale paari vooliku lâksid kõik uued, osad saksast ja paar tk norrast Schmiedmanni laojâägi müügist koos orig radikaga.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Sain eile õhtu 23 paiku puuduliku jubina koos kronsaga kâtte. Kiire 5min overhaul.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Lausa lust vaadata(pff kade) kui asju korralikult tehakse.
Edu ja jöudu
Edu ja jöudu
Kuldsed sõnad, kui keegi arvas, et peaks BMW ostma "Ära osta. Sa veel liiga noor, et ühe margi juurde kinnistuda."
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kui mootor maas oleks oluline just need voolikud ära vahetada, mis ebamugavatesse kohtadesse jäävad (nt mootori taga salongiradika omad, sl kollektori all vms). Neid ülemisi saab alati jooksvalt vahetada, kui tundub, et hakkavad järgi andma.
Selle takisti lasid ka pritsiga üle? Ma sain traatkettaga muidu päris ilusaks aga see valge keraamika jäi küll palju hallim kui sul siin. Kahjuks muidugi jääb see kena jubin suht varjatud kohta.
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Takisti nägi jah klaaskuuli, keerasin rõhu päris madalaks, habras asi teine, aga jah hiljem läheb kindlasse kohta et keegi ei näeks
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Uusi pudinaid, õlitoru seibid said orikad kuna ei leidnud m8x1.5mm alu seibi Eesti poodidest. Tagumine papptihend sai uuesti tellitud kuna lâks katki eelmine Stange kronsa ja paar mootorijuhtmepuu klambrit, millest räägin hiljem
Sellist klambrit on kahte mõõtu, kui valgel vaakumil on termoventiil vahel saab panna lühikese klambri ja jâáb ilus. Kui seda pole, peaks minema pikem(oli ka originaal puul) aga see ei mahu puht füüsiliselt sinna vahele ja jääb nurga alla. Neetud Kas kellelgil sellist valget klambrit oma sahtlitest leiaks, jubedalt oleks vaja. Peaks ka kuskile mootorijuhtme kinnitama. Ei tea veel kuhu aga kûljes ta oli.
Mootorijuhtmepuu klambri saaga, ilu ja tegelikus.Sellist klambrit on kahte mõõtu, kui valgel vaakumil on termoventiil vahel saab panna lühikese klambri ja jâáb ilus. Kui seda pole, peaks minema pikem(oli ka originaal puul) aga see ei mahu puht füüsiliselt sinna vahele ja jääb nurga alla. Neetud Kas kellelgil sellist valget klambrit oma sahtlitest leiaks, jubedalt oleks vaja. Peaks ka kuskile mootorijuhtme kinnitama. Ei tea veel kuhu aga kûljes ta oli.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Otse Bayerimaalt saabus üks gorillade poolt mitte rapitud 4a1. Müûdi kui 528karpat aga birka järgi 525 oma ja sellist ju vaja lähebki. Nii üldises harimismõttes siis termoventiili ja uuendatud TN Choke atribuutikaga karpat 528 ei saanudki. Üldpilt on küllaltki rahuldav, nii seest kui vâljast. Paar pilti ka.
Paar näidet ka gorillade bananast.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Jah, karbussiga pusimine on hobiauto taastamise kontekstis päris meeldiv ja meditatiivne tegevus (kohendasin ka nädalavahetusel Weber DCOE-d), sissepritse mootor on oma pihustite ja juhtmepundardega on minu jaoks alati pigem selline tüütu vahepala olnud, mille tahaks kiiresti kaelast ära saada
Kas Solex 4A1 karpal see korpus on kõigile mootoritele sama (libilikad ja kõrid on vahetatavad?) või on vastavalt mootori kubatuurile erinevad mudelid olemas?
Kas Solex 4A1 karpal see korpus on kõigile mootoritele sama (libilikad ja kõrid on vahetatavad?) või on vastavalt mootori kubatuurile erinevad mudelid olemas?
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Niipalju kui ma aru olen saanud siis igal mudelil erinev, kõige alumist plaati juba kahte erinevat mõõtu ja mudelipõhiselt on nendes veel midagi teistmoodi. Samuti ülemine ots, c10 on 525 ja b9 peaks 528 olema ja kõik mis C tâhisega peaks olema karpad mis uue TNchoke ja termoklapiga mudelid ehk peale 79-. Seal seda peenteadust ikka jagub.
Ma ei tea kas nutta või naerda aga selline karpaga asi tuli juurde. Ammu on vaja olnud autot millega bmw juppe tassida garaazide ja pesulate vahet. Kanda tohib nõks üle 1t
Ma ei tea kas nutta või naerda aga selline karpaga asi tuli juurde. Ammu on vaja olnud autot millega bmw juppe tassida garaazide ja pesulate vahet. Kanda tohib nõks üle 1t
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Vägev pill, mul oleks ka hädasti mingit sarnast riistapuud vaja Kui pikk ja lai tal kast on?
E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kast 2m pikk, lisaks saab luugiga tasapinda pikendada ja laiust 1.3m, koobaste kohalt 1.1m
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ma pigem uurin, et ega Sul garaaziruumi kuskil üle ei ole ?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kahjuks ei ole, oleks endalgi rohkem vaja
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Paar update, pole vâga midagi jõudnud teha, aga no midagi pisikest ikka.
Järgmine kaablikinnitus lahendatud. Leidsin ebay kleinist mootori millelt sai zoomitud kinnitus. Küll nii laia nipukat ei leidnud, aga no close enough. Kütsipumba remondiks ostsin juba paraja sisemōõduga klapi juhthülssi ja tegin sellest sobiliku jupi et vōll tsentrisse saada. Hülsi JBWeldisin kinni ja usun et saab hea. Viimased jupid süütepooli kaabli ehituseks saabusid. Otse jubin jäâb orikas, nurgaga variandi tellisin uue, millest kasutan siis ainult sisu. Lutt jäâb orikas, detailid.
Järgmine kaablikinnitus lahendatud. Leidsin ebay kleinist mootori millelt sai zoomitud kinnitus. Küll nii laia nipukat ei leidnud, aga no close enough. Kütsipumba remondiks ostsin juba paraja sisemōõduga klapi juhthülssi ja tegin sellest sobiliku jupi et vōll tsentrisse saada. Hülsi JBWeldisin kinni ja usun et saab hea. Viimased jupid süütepooli kaabli ehituseks saabusid. Otse jubin jäâb orikas, nurgaga variandi tellisin uue, millest kasutan siis ainult sisu. Lutt jäâb orikas, detailid.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
mul vist on riiulis paar tutikat pierburgi kütsipumpa.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Hetke pump veel lâbis testi ja pumpab hästi, aga ma jätan meelde kus saaks uue.
Toivo mis sul veel kokku horditud e12-le on?
Toivo mis sul veel kokku horditud e12-le on?
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Head seda aastat, e63 on energiat kõvasti raisanud ja e12 kohutavalt tahaplaanile jäânud. Nädalavahetusel sai midagi värvi alla ja üks samm lõpule lâhemal.
Pidurivõim enne ja pärast, vana värv tuli loomulikult enne maha. Pildil uue Ate masteriga. Pagassilukk sai lihvatud ja värvitud ning kogu lukukomplekt lahti-kokku. O rõnga puudusel jái pagassilukk veel kokku monteerimata. Proovin lähiajal meeles hoida. Ps.pildil olev Lemfi õõtsa sai ka uue värvi lihtsalt niisama. Kuumaplekid said vajalikud keevitused ning uue kuumakindla vârviga kaetud.
Pidurivõim enne ja pärast, vana värv tuli loomulikult enne maha. Pildil uue Ate masteriga. Pagassilukk sai lihvatud ja värvitud ning kogu lukukomplekt lahti-kokku. O rõnga puudusel jái pagassilukk veel kokku monteerimata. Proovin lähiajal meeles hoida. Ps.pildil olev Lemfi õõtsa sai ka uue värvi lihtsalt niisama. Kuumaplekid said vajalikud keevitused ning uue kuumakindla vârviga kaetud.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Õhtust, võtsin ennast kokku ja puhastasin lõpuks karteri ära. Nüüd suurespildis mootor koos.