BMW E12 525 '81a Marko
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Viskasin jârgmise rümba lauale. Kuna kast korpuste vahelt ei leki, siis ei tahaks polte lahti keerata, tuiskan vast hõbedaseks ja ongi hea. Simmerid vahetan âra ja rohkem ei nâpi. Kastis ka veidi kulda, vana kasti kohta normaalne vast.
Tross krudises, leotasin kõri NBQ RustLoose-ga, võtsin süsteemi lahti jaa vastu vaatas selline uss. Kiud olid õnneks korras, puhastasin âra ja láks PTFE-ga kokku.
Trossi kastipoolne vastus sai lahti muugitud ning uue simmeriga kokku tagasi pandud, homme saab ka O-rõnga. Hetkel kõik. Re: BMW E12 525 '81a Marko
Uus nânn kastile, see hoob jäi vana, krdi värske 40a vana tüki kohta.
Siilipoiss
Uus värske õli sees ja kast pildi jaoks koos, kelluke lihtsalt külge poogitud, läheb millalgil mootorile otsa.


Re: BMW E12 525 '81a Marko
Polditava kojaga kast - dogleg? Ma enda omaga nägin kurja vaeva traatkettaga, et ilusaks saada, sa siin lased mängleva kergusega värvi selga ja tulemus on parem kui originaal
Iseasi kuidas ja kui kaua see värv seal peal püsib aga see ongi vist teisejärguline.
Kas seda spidotrossi enam uuena ei saa, et remontima peab? Ma oma E24 ehitamise kogemusest olen õppinud, et kui sellised pealtnäha väikesed ja tühised vidinad vanad jätta auto külge (et ah see käib veel mõnda aega küll), võivad need hiljem suurt "peavalu" põhjustada. Ma olen näiteks selle soojakraanga jändamise peale oma elust vist paar päeva küll raisanud
Selle trossi vahetus nüüd päris lihtne tegevus ka pole, et ajaviiteks nii õlle kõrvale viitsiks teha.

Kas seda spidotrossi enam uuena ei saa, et remontima peab? Ma oma E24 ehitamise kogemusest olen õppinud, et kui sellised pealtnäha väikesed ja tühised vidinad vanad jätta auto külge (et ah see käib veel mõnda aega küll), võivad need hiljem suurt "peavalu" põhjustada. Ma olen näiteks selle soojakraanga jändamise peale oma elust vist paar päeva küll raisanud

Selle trossi vahetus nüüd päris lihtne tegevus ka pole, et ajaviiteks nii õlle kõrvale viitsiks teha.
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kast siiski 5käimaline 265/6, aga ega teda palju ei pidanud puhastamagi, oli vâgagi puhas ja lekkevaba. Kerge ületuise puhtalt kosmeetiline jah.
Uued simmerid sai igaljuhul.
Uus tross 45euksi, aga ta nii katkine pole et kohe uue jârgi joosta. Hetkel kâib ilusti.
Soojakraan lâks uus, aga ma olen aru saanud et see ei tâhenda midagi ning lekivad ka uued
Uus tross 45euksi, aga ta nii katkine pole et kohe uue jârgi joosta. Hetkel kâib ilusti.
Soojakraan lâks uus, aga ma olen aru saanud et see ei tâhenda midagi ning lekivad ka uued

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ōhtust, et maanteel piirkiirust saaks jârgida, sai spidoplokk puhastust, poleeri ja relvasinega plákerdamist. Mõni sügavam kriim jái, aga üldpildis ikkagi ilus.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Väga korralik töö.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ma tânab. 
Loodan lähipäevil ka plekitööst mõne pildi panna.
Viskasin nipukatega nina kokku enda motiveerimiseks.

Loodan lähipäevil ka plekitööst mõne pildi panna.

-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
- Asukoht: Hiiumaa
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Lihtsalt hea on vaadata!
ja need sellised aegajalt mõne jupi ajutiselt külge panemised annavad ikka korralikult motti juurede tegelikult.

BMW e28 m535i, e28 524td
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Motti ikka jagub hetkel jah 
Vorpisin pōhjakorke, uued on plastikust ja pole sobilikud minumeelest. Tsingihunniku saabumine algatas pooleliolevate tööde lōpetamise. Saab jàlle riiulisse asju panna.
Ahja, natuke sai ka vōōbatud.
Vorpisin pōhjakorke, uued on plastikust ja pole sobilikud minumeelest. Tsingihunniku saabumine algatas pooleliolevate tööde lōpetamise. Saab jàlle riiulisse asju panna.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kell 0220 ja aitab küll, kohutav kus aeg lendas.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Peaaegu
Tagumised koopad ka epotatud, aga ei hakanud neist pilti tegema. Nina sai Terosoniga pintseldatud, järgmine nädal tagumised koopaliidesed. Iga nâdal natuke
Põhjaalune hilisem projekt, hetkel kâib katsetus Teroson 9320 ja Novol Stp flex-ga. Läheb see mis nâpule ja silmale parem tundub.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Orig pigimatt oli ainuke ōige valik mootoriruumi, kahjuks saabus juppidena.
Huvitav materjal, nagu digestive kúpsis, kuid soojana vajub ise igasse lohku. Ōnneks sain kōik vajaliku kâtte ja töö vøis alata.


Re: BMW E12 525 '81a Marko
Tere ûle pika aja, kuna roolivõimu sellel masinal ei ole ega tule, siis olgu tuba vâhemalt jahe, vâhemalt loota võib.
Ajastu aftermarket Frigette osaline komplekt. Pole hetkel kõige paremas seisus, aga saab ehk asja. Puudustest lihtsaim asi on juhtmepuu, raskeim konsooli “ribid”. Transpordil láks ka pumba kronsa katki, kui kellelgil pakkuda siis Hook me Up.
Paar pilti.
Ajastu aftermarket Frigette osaline komplekt. Pole hetkel kõige paremas seisus, aga saab ehk asja. Puudustest lihtsaim asi on juhtmepuu, raskeim konsooli “ribid”. Transpordil láks ka pumba kronsa katki, kui kellelgil pakkuda siis Hook me Up.
Paar pilti.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Wow, see on lihtsalt sigalahe lisaasjandus. Kustkaudu sellised üles leitakse küll?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Need konsooli ribid võivad äkki mõne teise bemmi omad sobida sinna, tasub võrrelda.
Kui sellest pumba kronsast ülevaatlikuma pildi teed, siis vaatan oma varud üle, neid alumiiniumkornsasid on mul terve kastitäis varuks erinevatest doonoritest jäänud, võib trehvata. Selline kompressor vedeles mul ka kuskil, kui sul enda oma mingil põhjusel ei toimi, anna märku.
Kui sellest pumba kronsast ülevaatlikuma pildi teed, siis vaatan oma varud üle, neid alumiiniumkornsasid on mul terve kastitäis varuks erinevatest doonoritest jäänud, võib trehvata. Selline kompressor vedeles mul ka kuskil, kui sul enda oma mingil põhjusel ei toimi, anna märku.
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Ikka maagiline ebay klein, kuna igapäevaselt seal kolan siis hakkas silma.
Eks ta peab olema ka juba toodetud auto ribid kuna ma ei usu et nad táiesti oma disaini tegid. Sõbra pakkumine oli et ehk e12 omad lâhevadki, esmasel vaatlusel suurus nagu klapiks, annan kunagi mârku.Arvo kirjutas: ↑19 Juun 2022 10:10 Need konsooli ribid võivad äkki mõne teise bemmi omad sobida sinna, tasub võrrelda.
Kui sellest pumba kronsast ülevaatlikuma pildi teed, siis vaatan oma varud üle, neid alumiiniumkornsasid on mul terve kastitäis varuks erinevatest doonoritest jäänud, võib trehvata. Selline kompressor vedeles mul ka kuskil, kui sul enda oma mingil põhjusel ei toimi, anna märku.
Selle kronsa peal OE kood 1272419
Kui silumiin pole siis saaks veel keevitada, aga selle vastuse saan homme Tigimehe käest.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Kuum aeg oli paras AC-ga mässamiseks.
“Ahi” ja ventikas ûllatavalt korralikud, vana muld ja jeesus sai ilusti vâlja pestud, mootoril kiirused toimivad ja rohkem nâppima ei pidanud. 79a Boschi mootor peale puhastust, laager sai uus kuna oli lahtine ning mulda táis.

“Ahi” ja ventikas ûllatavalt korralikud, vana muld ja jeesus sai ilusti vâlja pestud, mootoril kiirused toimivad ja rohkem nâppima ei pidanud. 79a Boschi mootor peale puhastust, laager sai uus kuna oli lahtine ning mulda táis.
Re: BMW E12 525 '81a Marko
Natuke tehtust, et meelest ei lâhe.
Tuhatoos sai kokku. Creme de la Creme on ülikorralik parem esitiib. Vaja veel vasak otsida.
Tuli ka meelde roolikarpi EP90 õli otsida. Small steps.

Tuhatoos sai kokku. Creme de la Creme on ülikorralik parem esitiib. Vaja veel vasak otsida.

Re: BMW E12 525 '81a Marko
Eeskujuliku pulbervärvi said õhukopsik ja AC ventikakoda. Kui kunagi paar asja tsinkimisse saadan saab ka termoklapi enne ja pärast pilti.
Natuke AC asju, kronsa ja adpater ning üks 0 rõngas. Mustad plastkorgid lâhevad sõbra Omega 3000 ja valged jäävad mulle.

Natuke AC asju, kronsa ja adpater ning üks 0 rõngas. Mustad plastkorgid lâhevad sõbra Omega 3000 ja valged jäävad mulle.
